اخبار

آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز

[ad_1]

آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز

صندوق ذخیره سازی فقط یک وسیله دکوری جالب برای شما نیست خانه، اما بسیار مفید نیز هست. می توان آن را در هر جایی از خانه قرار داد و برای نگهداری وسایل مختلف از بالش و ملحفه تا کتاب و حتی کفش استفاده کرد.

صندوقچه ذخیره سازی ورودی DIY

خبر خوب این است که شما نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید ذخیره سازی سینه یا امروز به شما نشان خواهیم داد که چگونه خودتان را بسازید. این DIY با حسن نیت ارائه شده است بهشت دست ساز، به راحتی می توانید وبلاگ کامل آنها را بررسی کنید. این صندوق در واقع توسط Mandy of ساخته شده است پیچ امین الدوله و خاک اره.

فهرست مواد

  • 3 – 1×1 @ 8 فوت
  • 2 – 1×3 @ 8 فوت
  • 2 – 1×4 @ 8 فوت
  • 1 – 1×6 @ 8 فوت
  • 3 – 2x2s @8ft
  • 1- ورق 3/4 اینچی تخته سه لا
  • 2 – 1×2 @ 8 فوت

جهت ها

مرحله 1: قطعات قفسه سینه کناری را با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4 به هم وصل کنیدآموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز را در https://diyprojects.com/how-to-make-an-entryway-storage-chest/ ببینید.

در تنظیم 3/4 اینچی، با 1 پیچ سوراخ جیبی 1/4 اینچی برای اتصال به همراه چسب چوب. دو تا از اینها را برای دو طرف صندوق ذخیره ورودی ورودی درست کنید.

گام 2: ورق های تخته سه لا انتهایی (15 1/2 اینچ) را با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4 به قطعات جانبی وصل کنید.آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز را در https://diyprojects.com/how-to-make-an-entryway-storage-chest/ ببینید.

در تنظیم 3/4 اینچی، با 1 پیچ سوراخ جیبی 1/4 اینچی برای اتصال به همراه چسب چوب. برای پشتیبانی، 4 2×2 (7 3/4) را به چهار گوشه اضافه کنید. سوراخ های جیبی باید در داخل هر دو طرف ورق تخته سه لا (15 1/2 اینچ) ایجاد شود.

مرحله 3: ورق تخته سه لا (38 1/2 اینچ x 15 1/2 اینچ) را با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4 به سینه مونتاژ شده وصل کنید.آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز را در https://diyprojects.com/how-to-make-an-entryway-storage-chest/ ببینید.

در تنظیم 3/4 اینچی، با 1 پیچ سوراخ جیبی 1/4 اینچی برای اتصال به همراه چسب چوب. سوراخ های جیبی باید در پایین ورق تخته سه لا ایجاد شود.

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

مرحله 4: با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4، دو قطعه انتهایی را با وصل کردن بریس‌های ساق 2×2 (17 1/4 اینچی) به بریس‌های ساق وسط (14 اینچی) مونتاژ کنید.آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز را در https://diyprojects.com/how-to-make-an-entryway-storage-chest/ ببینید.

. در 2×2 از تنظیم 1 1/2 اینچی با 2 پیچ سوراخ جیبی 1/2 اینچی استفاده می کند، در 1×1 از تنظیم 3/4 اینچی استفاده می کند، با پیچ سوراخ جیبی 1 1/4 اینچی برای اتصال همراه با چسب چوب. .

مرحله 5: با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4، بریس های ساق 2×2 (8 3/4 اینچی) را به بریس های ساق پا میانی 1×1 (14 اینچی) مونتاژ کنید.آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز را در https://diyprojects.com/how-to-make-an-entryway-storage-chest/ ببینید.

. در 2×2 از تنظیم 1 1/2 اینچی با 2 پیچ سوراخ جیبی 1/2 اینچی استفاده می کند، در 1×1 از تنظیم 3/4 اینچی استفاده می کند، با پیچ سوراخ جیبی 1 1/4 اینچی برای اتصال همراه با چسب چوب. .

مرحله 6: با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4، قطعات پشتیبانی 1×1 (40 اینچی) را به دو قطعه انتهایی متصل کنید.آموزش ساخت صندوقچه ذخیره سازی با پناهگاه دست ساز را در https://diyprojects.com/how-to-make-an-entryway-storage-chest/ ببینید.

در تنظیم 3/4 اینچی، با 1 پیچ سوراخ جیبی 1/4 اینچی برای اتصال به همراه چسب چوب. سپس تکه های تکیه گاه (40 اینچی) را به پایه پشتیبانی وسط پیچ کنید.

مرحله 7: نیمه پایین سینه را با پیچ های چوبی 2 اینچی به جعبه مونتاژ شده وصل کنید.

مرحله 8: با استفاده از سیستم سوراخ جیبی Kreg Jig K4 روی صفحه 3/4 اینچی، با 1 پیچ سوراخ جیبی 1/4 اینچی برای اتصال به همراه چسب چوب، لولاهای نگهدارنده درب را در زیر آن اضافه کنید و سپس به سینه ذخیره سازی وصل کنید. اتصال لولاهای پیانو به پشت

آگهی بوسیدن کاردینال ها

و شما آن را دارید؛ تمام اطلاعاتی که برای ایجاد صندوقچه ذخیره سازی خود نیاز دارید.

جعبه ذخیره سازی DIY شما چگونه ظاهر شد؟ همه چیز را در بخش نظرات زیر به ما بگویید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#آموزش #ساخت #صندوقچه #ذخیره #سازی #با #پناهگاه #دست #ساز

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *