اخبار

آیا باید خودتان آرایش عروسی خود را انجام دهید؟

[ad_1]

آیا باید خودتان آرایش عروسی خود را انجام دهید؟

اورژانس عروسی! آیا در نظر دارید که در روز عروسی خود آرایش کنید؟ نمی توانید تصمیم خود را بگیرید؟ در اینجا مزایا و معایب انجام آرایش عروسی DIY در روز بزرگ شما آورده شده است.

در https://diyprojects.com/should-you-do-your-own-diy-wedding-makeup/ مزایا و معایب آرایش عروسی خود را توسط پروژه های DIY بخوانید.

همه عروس ها می خواهند در روز عروسی خود به آن درخشش افسانه ای عروس دست یابند. گفتن “من انجام می دهم” از دوران کودکی یک رویا بوده است و شما در تمام زندگی خود را برای آن آماده کرده اید – آن لحظه ای که از راهرو به سمت مرد رویاهای خود می روید ….

اما قبل از اینکه آن لحظه اتفاق بیفتد، عروس آینده باید ماه‌ها، حتی سال‌ها تحت «جنگ» قرار بگیرد و برای لحظه‌ای که می‌گوید: «می‌کنم» آماده شود. بله، برنامه ریزی یک عروسی مستلزم زمان و تلاش زیادی از طرف طرفین است و تصمیمات زیادی باید با هم گرفته شود. برخی از تصمیمات به راحتی گرفته می شوند اما تصمیمات دیگر نیاز به توجه زیادی دارند. مثلا، “چه کسی مو و آرایش مرا انجام خواهد داد”؟ آیا باید خودم این کار را انجام دهم یا یک متخصص استخدام کنم؟ حالا این یک معضل است! مزایا و معایب آرایش عروسی خود را بخوانید و تصمیم آگاهانه بگیرید.

آیا باید خودتان آرایش عروسی خود را انجام دهید؟

در https://diyprojects.com/should-you-do-your-own-diy-wedding-makeup/ مزایا و معایب آرایش عروسی خود را توسط پروژه های DIY بخوانید.

نکات مثبت انجام آرایش عروسی DIY:

(شما در تمام این سال ها آرایش خود را انجام داده اید و به نظر نمی رسد که به شخص دیگری پول بدهید تا برنزر را برس بکشد و لب های پف کرده ایجاد کند. آرایش عروسی DIY به شما این امکان را می دهد که تمام زمانی را که می خواهید در رنگ های مختلف صرف کنید. ترکیب ها و تکنیک ها.)

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per
  • شما می دانید که چگونه می خواهید به نظر برسید، بنابراین هیچ احتمالی برای ارتباط نادرست با آرایشگر خود وجود ندارد.
  • شما شبیه خودتان به نظر می رسید و احساس می کنید زیرا بسیار شبیه همیشه خواهید بود.
  • اگر آرایشی را که از قبل استفاده می‌کنید دارید، می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل توجهی شود.

بررسی کنید آیا باید خودتان آرایش عروسی خود را انجام دهید؟  در https://diyprojects.com/doing-own-wedding-makeup/

معایب انجام آرایش عروسی DIY خودتان:

(بله، شما تمام مدت آرایش خود را انجام می دادید، اما نمی توانید آخرین باری را که واقعاً در مورد مهارت های خط لب و سایه چشم خود تعریف کردید، کاملاً به یاد نمی آورید. از آنجایی که عروسی شما یکی از مهم ترین روزهای زندگی شما است. ، ممکن است بخواهید همه جزئیات را به صورت حرفه ای در جای خود قرار دهید.)

  • ممکن است در بهترین حالت خود عکاسی نکنید، زیرا ممکن است از تعاملاتی که بین عکاسی آرایش و فلاش رخ می دهد بی اطلاع باشید.
  • بسته به آرایشی که قبلاً دارید یا نیاز به خرید دارید، انجام آرایش شخصی ممکن است گرانتر از استخدام یک آرایشگر باشد.
  • آرایش DIY بسته به آرایشی که استفاده می کنید ممکن است ماندگاری زیادی نداشته باشد.
  • اگر ظاهر فنی یا خاصی دارید که می خواهید به آن دست یابید، ممکن است مهارت لازم برای به دست آوردن موثر آن را نداشته باشید.
  • ممکن است صبح روز عروسی خود احساس استرس زیادی داشته باشید و انجام آرایش خودتان ممکن است این استرس را افزایش دهد.
  • اگر آرایش خود را به هم ریخته اید، ممکن است مهارت کافی برای اصلاح آن را نداشته باشید. لب‌های قرمز، چشم‌های دودی و خط چشم‌های بالدار همگی از لباس‌های عروسی محبوب هستند. آنها همچنین به دلیل اشتباه کردن بدنام هستند.
  • آیا آرایش کل جشن عروسی خود را نیز انجام خواهید داد؟ آیا خودشان این کار را خواهند کرد؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر اعتماد به نفس، مهارت یا رنگ‌های آرایش مناسب نداشته باشند (به ویژه کرم پودر/کانسیلر)

توصیه هایی برای انجام آرایش روز عروسی:

  • تمرین، تمرین و تمرین بیشتر.
  • وقتی فکر می کنید به اندازه کافی تمرین کرده اید، کمی بیشتر تمرین کنید.
  • هنگامی که آرایش تمرینی خود را انجام دادید، از داخل، خارج، در روز و در شب چند عکس از آن بگیرید (مخصوصاً با استفاده از عکاسی با فلاش خشن). این می تواند به شما هشدار دهد که اگر آرایش شما قرار است به سمت شما بارق یا فلش برگردد و در عکس های شما عجیب به نظر برسد.
  • وقتی آرایش تمرینی خود را انجام دادید، آن را برای یک روز کامل بپوشید، ترجیحاً جایی که زیاد صحبت کنید، غذا بخورید، بنوشید و ورزش های سبک انجام دهید. این می تواند به شما نشان دهد که چگونه آرایش شما در روز طولانی عروسی شما ماندگار خواهد بود. این به شما اطلاع می دهد که آیا نیاز به تغییر هر یک از محصولات موجود خود برای گزینه های طولانی تر دارید.
  • از استفاده از محصولات براق، براق یا “درخشنده” خودداری کنید. چیزی که شخصاً زیبا به نظر می رسد اغلب می تواند در عکس ها عرق کرده یا چرب به نظر برسد. تا زمانی که به دانش خود در مورد آناتومی صورت و کاربرد عملی برجسته سازی صورت اطمینان کامل ندارید، ریسک نکنید.

آیا از پست ما لذت بردید DIY آرایش عروسی: مزایا و معایب? در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترزتی و اینستاگرام!

این پست را دوست دارید؟ آن وقت دوست خواهی داشت…

11 آموزش آرایش برای برجسته کردن چشمان شما | DIY سلامت و زیبایی

8 مدل موی DIY مناسب برای فرش قرمز

10 بهترین وبلاگ عروسی DIY

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#آیا #باید #خودتان #آرایش #عروسی #خود #را #انجام #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *