مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

الگوهای قلاب بافی زیبا برای تابستان

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

الگوهای قلاب بافی زیبا برای تابستان

ما به عنوان طراحان نخ دائمی نخ ، این را کاملاً درک می کنیم اکثر مردم فکر می کنند مهارت هایی مانند قلاب بافی و بافندگی چیزهایی هستند که فقط باید در زمستان انجام شوند. از آنجا که تعداد زیادی از قلاب بافی با پشم غلیظ ، گرم و دنج انجام می شود ، ما تعجب نمی کنیم که مردم اغلب شوکه می شوند وقتی می فهمند پروژه های بی شماری برای قلاب بافی وجود دارد که در واقع مخصوص تابستان است! از آنجا که راه های زیادی برای ایجاد پارچه های سبک و توری وجود دارد که در واقع کاملاً هوایی هستند ، برخی از لباس های بسیار مورد علاقه ما در واقع چیزهایی هستند که ما در تابستان می پوشیم تا همواره خنک و شیک بمانیم و آن را به یکی از لباس های ما تبدیل کنیم. فصل های مورد علاقه برای قلاب بافی

فقط در صورتی که همانند آنچه در ابتدا با مفهوم الگوهای قلاب بافی تابستانی علاقه داشتید ، اگر نه بیشتر ، اما احساس می کنید می توانید از راهنمایی هایی در مورد الگوها و ایده های طراحی استفاده کنید ، در اینجا 15 مورد از موارد بسیار مورد علاقه ما وجود دارد. با قلاب دوزی وقتی هوا گرم است!

1. تونیک ساحلی قلاب بافی

لباس بافتنی ساحلی بافته شده

پوشیدن چیزی از نخ در ساحل ممکن است قبلاً به ذهن شما خطور نکرده باشد ، اما لباس های ساحلی با نخ و روکش های لباس شنا در واقع همیشه مورد علاقه ما بوده است! اگر آنها را از یک ماده سبک و قابل شستشو مانند پنبه ، به ویژه در یک الگوی سبک و هوا ، تهیه کنید ، تضمین می شود که حتی وقتی پوشیده شده اید خنک خواهید بود. علاوه بر این ، این نوع نخ ها به خوبی خشک می شوند ، بنابراین لازم نیست از پوشاندن پوشش خود روی یک لباس شنای مرطوب خودداری کنید. این الگوی تونیک فوق العاده را به طرز شگفت انگیزی ساده بررسی کنید الگوی بهشت است!

2. پیراهن قلاب دوزی آسان “Topcho”

پیراهن قلاب بافی توپچو آسان

شما هستید بسیار آیا واقعاً به ایده لباس تابستانی قلاب دوزی علاقه دارید ، اما فکر می کنید ترجیح می دهید با پوشاکی که کمی تعهد کمتری نسبت به پوشش یک لباس کامل دارد ، شروع کنید؟ سپس شاید ترجیح دهید به جای آن یک تی شرت ساده بسازید! نمی توانیم بفهمیم که چقدر این الگوی قلاب دوزی آسان اما از نظر بصری جالب را دوست داریم مامان در کوک زیرا ساختار مینیمالیستی پیراهن توجه بیشتری به الگوهای دوخت سرگرم کننده می دهد.

3. بافت های برش بالا

بافت برش بالا

اگر قصد دارید تابستان امسال از ابتدا یک پیراهن DIY برای خود بسازید ، ترجیح می دهید آن را چیزی فانکی و منحصر به فرد کنید قطعا در طول فصول دیگر در طول سال نمی پوشید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید قلاب دوزی Cre8tion این تاپ کراپ فوق العاده را ساخته است که تقریباً در هر لباسی گنجانده شده است. ما همچنین نمی توانیم بفهمیم که چقدر استفاده آنها از رنگ های روشن راه راه را دوست داریم! البته ، قسمت بالای آن نیز در رنگ بندی جامد یا خنثی خوب به نظر می رسد ، اما ما به اثر رنگین کمان اصلی که در آن ساخته شده بود علاقه داریم.

4. بالای مخزن رویی مخزن باغ

قسمت بالای مخزن باغ با راه راه

شاید شما از علاقه مندان به قلاب بافی هستید و احساس می کنید که آماده اید تا با طراحی لباس بافته شده که شامل شکل ساخت منحصر به فرد ، الگوهای دوخت سرگرم کننده است ، دست و پنجه نرم کنید. و رنگ همه در یک مکان تغییر می کند؟ در آن صورت ، شما به سادگی باید نگاهی به چگونگی آن بیندازید الگوی بهشت این الگوی فوق العاده مخزن راه راه را ایجاد کرد! ما دوست داریم که شما می توانید این ظاهر را به تن کنید یا آن را معمولی نگه دارید و در هر صورت به همان اندازه عالی خواهد بود.

5. جلیقه کلر روان

با dxo one camera عکاسی کنید

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که تابستان را بیشتر از هر چیزی دوست دارند اما در همان لحظه که هوا شروع می شود ، حتی در یک روز گرم نیز کمی سرد می شود؟ آن وقت فقط منطقی است که بخواهید برای خود نوعی لایه بیرونی سبک بسازید ، در هر صورت! ما عاشق راه هستیم کریستینو ام دال با قلاب دوزی این جلیقه شگفت انگیز گلدار را به شما نشان می دهد مقدار کمی کمی از پوشش بدون احساس خستگی بیش از حد از این واقعیت است که شما پوشیدن محصولات نخ.

6. کراپ حاشیه جشن

کراپ حاشیه جشن

آیا ما واقعا توجه شما را به خود جلب کرد هنگامی که ما در مورد تاپ های رنگین کمان بافته و راه راه صحبت کردیم اما سبک شخصی شما در واقع حتی بیشتر از آنچه که در آنجا دیدید پر از شخصیت و رنگ روشن است؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم که ممکن است با این طرح محصول فوق العاده سرگرم کننده که گام به گام شرح داده شده است کمی بهتر کنار بیایید. Crafter باشید! می توانید حاشیه را به اندازه دلخواه بلند یا کوتاه کنید و سبک آن همچنان به همان سرگرم کننده ای خواهد بود که در عکس می بینید.

7. شال قلاب بافی تابستانی

روح شال قلاب بافی تابستانی

شاید طرحی که تا کنون به شما نشان داده ایم و توجه شما را به خود جلب کرده است جلیقه باشد زیرا ایده داشتن لایه بیرونی توری را بدون استفاده از آن دوست دارید. هم در یک روز گرم گرم است ، اما شما واقعاً متقاعد نشده اید که واقعاً آنقدر که فکر می کنید جلیقه می پوشید؟ سپس شاید شما بهتر با هم کنار بیایید و به جای آن خود را به یک روپوش واقعی تبدیل کنید! در اینجا یکی از الگوهای تابستانی مورد علاقه ما برای هدیه دادن به دوستان و اعضای خانواده هنگام تابستان با قلاب دوزی است ، با احترام صنایع دستی از The Cwtchبه

8. Lex haltered crop top

Lex هالتر شده crop top

اگر قرار است از ابتدا یک قلاب بافی برای خود بسازید ، ترجیح می دهید یک رنگ کمی خنثی تر داشته باشید تا بتوانید آن را با چیزهای بیشتری مطابقت دهید؟ خوب ، فقط به این دلیل که با رنگ کمتر کار می کنید به این معنی نیست که قطعه هنوز نمی تواند شیک باشد! ما عاشق راه هستیم با دست لندن این صفحه را به گونه ای طراحی کرده است که دارای لبه های تزئینی و برش در قسمت گردن است و رنگ ساده را تقریبا جذاب تر از گزینه های متنوع یا چند رنگ می کند.

9. بلوز توری قلاب دوزی Boho شیک

بلوز توری قلاب دوزی Boho شیک

شاید شما در واقع هستید بسیار در قلاب بافی خوب هستید و به دنبال یک لباس تابستانی هستید که واقعاً شما را به چالش بکشد ، بنابراین دوست دارید چیزی بسیار بلند و توری درست کنید؟ سپس ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید آندریا لسا این بلوز کاملا الهام گرفته از Boho شیک را ایجاد کرد که به شکلی شیک و آرام از یک شانه آویزان می شود. ما می توانیم این قطعه را با کمربند وسط یا روی یک لباس ساده و با رنگ متضاد به تن کنیم تا سایه دیگر از طریق مدل توری بلوز به نظر برسد.

10. پانچوی قلاب بافی و سبک

پانچوی قلاب دوزی سبک و بادی

اگر قرار است چیزی تابستانی یا مشبک برای پوشیدن روی لباس در تابستان مانند یک لایه بیرونی شیک تهیه کنید ، ترجیح می دهید پانچو بسازید زیرا آنها همیشه یکی از لباس های مورد علاقه شما بوده اند؟ ما در واقع پونچو را نیز دوست داریم زیرا بسته به سبک تهیه آنها ، می توانید آنها را در تمام طول سال بپوشید! با این حال ، یکی از الگوهای پانچوی مورد علاقه ما این مدل تابستانی است الگوهای رایگانبه

11. شلوار تابستانی قلاب دوزی Free Spirited Diva

شلوار تابستانی قلاب بافی قلاب دوزی

اگر می خواهید چیزی را از ابتدا بافته کنید ، در واقع ترجیح می دهید چیزی بسازید بخصوص منحصر به فرد که قطعاً می دانید این فصل در فروشگاه ها پیدا نمی کنید؟ در این صورت ، تا زمانی که شما واقعاً در چالش یک پروژه بسیار بزرگ هستید ، ما می خواهیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید الگوهای قلاب بافی برای امتحان کردن شما را از طریق بخیه های این شلوارهای تزیینی فوق العاده توری و مشکی راهنمایی می کند! به نظر می رسد که الگوی خود برای جلب توجه شما کافی نیست ، نام “شلوار دیوای آزاد” آنقدر سرگرم کننده است که شاید همان چیزی باشد که شما را متقاعد می کند.

12. هدبند گلدار با قلاب دوزی ظریف

هدبند گلدار قلاب بافی

وقتی نشستید و تصمیم گرفتید چیزهایی را که می توانید تابستان امسال با قلاب بافی خود بسازید جستجو کنید ، آیا واقعاً چیز خیلی کوچکتری در ذهن داشتید؟ خوب ، ما نمی توانیم بگوییم شما را سرزنش می کنیم. ما عاشق کار مستقیم با نخ در طول سال بدون در نظر گرفتن فصل هستیم ، اما ما همچنین می دانیم که ساختن چیزی بزرگتر که در دامن شما پیچیده شود می تواند برای برخی از افراد مفید باشد بسیار در واقع بعد از ظهرها بیش از حد گرم شده است به همین دلیل ما بسیار خوشحال شدیم که با این الگوی بند موی بافتنی شکوفه تابستانی روبرو شدیم همه عروسی های DIY رایگانبه این یک پروژه کوچک کوچک است که حتی در گرم ترین روزها بدون ایجاد ناراحتی گره می زنید (بعلاوه ، کاملاً شگفت انگیز است).

13. بالای مخزن Summer Air

قسمت بالای مخزن هوا تابستانی

آیا شما به الگوی ساده ای که در طرح تیشرت ساده با رنگ خنثی نشان دادیم که قبلاً در لیست ما نشان داده شده بود علاقه زیادی داشتید ، اما شما از جایی آمده اید که بسیار در تابستان واقعا گرم است و فکر می کنید ترجیح می دهید در عوض خود را به عنوان یک تشکر معرفی کنید؟ سپس در اینجا یک الگوی جایگزین از Crafter باشید این به شما کمک می کند تا تنظیمات لازم را انجام دهید تا دقیقاً همان چیزی را که در تصویر دارید به دست آورید! آنها رنگهای متفاوتی در نوارهای جذاب و بزرگ ایجاد کرده اند ، اما شما همچنین می توانید به راحتی این رنگ را به صورت یکدست تا انتها تهیه کنید.

14. پوشش های فلیپ فلاپ قلاب بافی فانتزی

کاورهای فلیپ فلاپ قلاب بافی فانتزی

فقط در صورتی که در مورد پروژه های کوچک صحبت کردیم توجه شما را جلب کردیم اما بند موی گل اینطور نیست کاملا استایل شما و فکر نمی کنید آنقدر آن را بپوشید که ارزش ساخت آن را داشته باشد ، در اینجا ایده کوچکتر دیگری وجود دارد که اساساً در هیچ زمانی آن را تمام کرده اید! قلاب دوزی Cre8tion شما را گام به گام در فرآیند ساختن یک جفت روکش فلیپ فلاپ با جزئیات زیبا راهنمایی می کند که مستقیماً روی بندهای فلیپ فلاپ ساده مورد علاقه شما می چسبد تا کمی آنها را جاز کنید.

15. کیف منگوله بوهو

کیف منگوله بوهو

ما قبلاً تعدادی الگوی الهام گرفته از حاشیه ، منگوله و شیک Boho را به شما نشان داده ایم ، اما اگر واقعاً به این نتیجه رسیدید که به دنبال ساختن لوازم جانبی برای قلاب دوزی باشید ، نه اینکه یک بلوز یا پیراهن کامل بسازید ، حتی اگر دقیقاً این سبک باشد. شما دنبال آن هستید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم ممکن است پیدا کرده باشیم فقط الگو برای شما! نحوه بررسی را بررسی کنید پرشیا لو یک کیف کوچک زیبا برای بستن فلپ با لبه ای زیبا و کمی منگوله های سرگرم کننده لبه پایانی و پایین آن را ایجاد کرد.

آیا الگوی قلاب بافی تابستانی دیگری دارید که چندین بار آن را درست کرده اید و همیشه دوست دارید آن را انجام دهید اما در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در قسمت نظرات به ما بگویید یا ما را به عکسهای محصول نهایی خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#الگوهای #قلاب #بافی #زیبا #برای #تابستان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید