اخبار

ایده هایی برای گردنبند ماکرامه DIY که می توانید با بچه های خود درست کنید

[ad_1]

ایده هایی برای گردنبند ماکرامه DIY که می توانید با بچه های خود درست کنید

دختر شیک گردنبند ماکرامه |  ایده های گردنبند ماکرامه DIY که می توانید با بچه های خود درست کنید |  ویژه

یک گردنبند ماکرامه DIY چیزی است که می توانید با بچه های خود درست کنید، وقتی از همه خواسته می شود به دلیل یک بیماری همه گیر در خانه بمانند. اگر به دنبال فعالیت های سرگرم کننده برای انجام با فرزندان خود هستید، پس این عالی است!

مربوط: 17 ایده DIY ماکرامه دیوار آویزان

در اینجا چند ایده برای گردنبند Macrame برای شما آورده شده است!

1. سیلوئت شورون با دم

این آموزش آسان در مورد نحوه ساخت یک گردنبند ماکرامه بسیار ساده تمام چیزی است که برای سرگرم شدن با کودک خود نیاز دارید. با استفاده از نخ و زنجیر، می توانید گردنبند ماکرامه بسیار زیبای خود را بسازید!

با خیال راحت از رنگ های مختلف برای نخ و اندازه های مختلف زنجیر برای این پروژه استفاده کنید. برای زنجیر، می‌توانید یک گردنبند قدیمی را که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید یا قصد دور انداختن آن را دارید، بازیافت کنید.

برخی از گردنبندهای زنجیره ای قدیمی آویز دارند و شما برای این پروژه به آن آویزها نیاز ندارید زیرا با استفاده از نخ، آویز جدیدی ایجاد می کنید. برای خلاص شدن از شر آویز، به سادگی آن را از روی زنجیر بلغزانید یا از یک انبردست برای شل کردن حلقه ای که آن را در جای خود نگه می دارد، استفاده کنید.

2. گردنبند ماکرام الگوی U

|

تبلیغ جی آبی
shadow-birds-20-per

اگر داشتن حاشیه در آویز ماکرامه شما سبک شما نیست، می توانید این آویز زیبا و جذاب با الگوی U را آزمایش کنید.

به جای اینکه آویز ماکرامه را به یک زنجیر فلزی بچسبانید، از همان طناب برای گره ماکرامه خود به عنوان رشته گردنبند خود استفاده خواهید کرد! شما می توانید ادامه دهید و از یک طناب ضخیم برای این پروژه نیز استفاده کنید زیرا چرا که نه، درست است؟

تا زمانی که محصول نهایی شما برای پوشیدن گردن شما سنگین نباشد، پس هیچ مشکلی ندارید. به غیر از اندازه طناب، شما همچنین می توانید هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید. لازم نیست مثل تصویر به سراغ رنگ زرد بروید، می توانید با رنگ صورتی، سفید یا با کاموای رنگین کمانی دیوانه شوید!

3. گردنبند ماکرامه حلقه ای

[instagram url=https://www.instagram.com/p/CBh8nYdqSfF/ hidecaption=true width=800]

با این تکنیکی که به شما نشان می دهیم به حاشیه های ماکرامه برمی گردیم. اما ما یک افزودنی جدید به حلقه های مخلوط داریم! درست است، می توانید با استفاده از یک حلقه چوبی یک آویز گردنبند ماکرامه بسازید!

اگر حلقه چوبی ندارید، می توانید کاملاً حلقه های فلزی را انتخاب کنید. با بازیافت حلقه های فلزی از کلاسورهایی که ممکن است در اطراف خانه خود داشته باشید، بیشتر پیش بروید. نه تنها یک گردنبند ماکرامه فوق العاده زیبا می سازید، بلکه در حال بازیافت نیز هستید!

واشرهای بزرگ یا حلقه‌های پلاستیکی نیز می‌توانند با این سبک کار کنند، اساساً هر چیزی که دایره‌ای باشد با یک سوراخ به اندازه کافی بزرگ در وسط کار می‌کند. با این حال، توجه داشته باشید که استفاده از حلقه های چوبی به جلوه بوهو این گردنبند ماکرامه می افزاید.

درست کردن این سبک ماکرامه در واقع بسیار آسان است زیرا شما در اصل فقط گره هایی را دور حلقه خود می بندید و آنها را با توجه به دور حلقه خود می برید. چندین مورد را در رنگ های مختلف برای خود و دوستانتان بسازید!

مربوط: صندلی ماکرامه معلق DIY برای ایوان یا اتاق شما

4. گردنبند طناب آویز اشکی

|

یکی دیگر از گزینه های گردنبند که شامل استفاده از طناب مشابه الگوی ماکرامه شما می شود، این سبک زیبا است. این سبک ماکرامه از هر دو انتها آبشار است و قبل از اینکه با یک آویز مهره ای زیبا بسته شود، یک شکل V شکل می دهد.

آگهی همه سایه پرندگان

برای طرح خود به یک نخ نازک و برای آویز اصلی خود به یک مهره بزرگ نیاز دارید. ما می خواهیم از نخ نازک تری نسبت به نمونه های بالا برای این کار استفاده کنیم زیرا می خواهیم آویز بزرگ برجسته باشد.

اگر بتوانید یک آویز اشکی پیدا کنید، ایده آل خواهد بود. با این حال، اگر فقط مهره های بیضی شکل داشته باشید، این نیز می تواند کار کند! با استفاده از سنگ تولد به عنوان آویز اصلی خود، قدمی فراتر بردارید و این گردنبند را بسیار مهم تر و احساسی تر کنید.

5. ماکرام آویز بیضی شکل

[instagram url=https://www.instagram.com/p/CBhuf5VhYSA/ hidecaption=true width=800]

اگر صحبت از سنگ های تولد شد، این گردنبند ماکرامه آویز سنگ تولد روشی عالی دیگر برای تزئین زیبا و هدفمند است.

این الگو اساسا سنگ تولد شما را گهواره می کند و محکم در آغوش می گیرد. اگر نسخه مهره ای از سنگ تولد خود ندارید، نگران نباشید زیرا می توانید از هر مهره بیضی بزرگی برای این سبک استفاده کنید!

مشابه مثال قبلی، مهره های بزرگ در گردنبندهای ماکرامه بسیار عالی هستند، زیرا آنها طعم بوهو را به آن اضافه می کنند. علاوه بر این، آنها همچنین به آویز شما وزن اضافه می کنند که باعث می شود گردنبند شما با زیبایی بیشتری به گردن شما آویزان شود.

6. ماکرامه الگوی گل

|

برخلاف ویژگی های باشکوه و چشم نواز آویزهای بزرگ، در اینجا یک ایده شیرین ماکرامه وجود دارد که فهرست ایده های سرگرم کننده گردنبند ماکرامه ما را جمع آوری می کند تا با بچه هایتان درست کنید!

ایده پشت این سبک ایجاد تعداد زیادی گلچه کوچک و بلند کردن آن به اندازه کافی برای تبدیل شدن به یک گردنبند است. با این روش، نیازی به آویز ندارید، زیرا در طول گردنبند خود چندین گلچه را گره می زنید.

با این روش می توانید یک چوکر بامزه درست کنید. و اکنون که احتمالاً به دنبال راه‌هایی برای مشغول ماندن در خانه هستید، چرا پیش نروید و مجموعه کاملی از چوکر و دستبند بسازید؟

این دستبندها یا چوکرها برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان شما مناسب هستند. برای آنها در این دوره قرنطینه یک دستبند دوستی درست کنید و اجازه دهید آنها احساس کنند که دوستش دارند، حتی اگر نمی توانید حضوری در آن شرکت کنید!

این ویدیو را از مدرسه Macrame برای گردنبند الهام گرفته از فروزن تماشا کنید:

امیدواریم از تمام ایده هایی که در بالا گردآوری کرده ایم الهام گرفته باشید! در پایان روز، ماکرامه فرآیندی است که قرار است از آن لذت ببرید و با عشق درست کنید.

پس بیرون بروید و گردنبند ماکرامه خود را با یا برای عزیزانتان بسازید!

آیا از لیست ایده های جالب گردنبند ماکرامه مورد علاقه ما پیدا کردید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید موارد مورد علاقه شما چیست!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما کمک کنید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#ایده #هایی #برای #گردنبند #ماکرامه #DIY #که #می #توانید #با #بچه #های #خود #درست #کنید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *