مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

ایده های ذخیره سازی DIY برای آپارتمان های کوچک

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

ایده های ذخیره سازی DIY برای آپارتمان های کوچک

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک می شود، یک مقدار زیادی از تجربه ما در آپارتمان‌های کوچک بی‌شماری زندگی می‌کردیم و حتی زمانی که دانشجو بودیم در خانه زندگی می‌کردیم، بنابراین انواع ترفندها و نکاتی را برای به حداکثر رساندن فضای خود و استفاده بهینه از خانه‌ای که داشتیم بدون نیاز به خراب کردن امتحان کرده‌ایم. وسایل ما خیلی بد ما همیشه دریافتیم که یافتن بهترین راه‌حل برای یک فضای خاص کمی خلاقیت می‌طلبد، به همین دلیل است که وبلاگ‌های DIY و سایت‌هایی را برای ایده‌های جدیدی طراحی کرده‌ایم که شاید قبلاً آنها را امتحان نکرده باشیم. ما مطمئناً در حال حاضر در کوچکترین فضایی که تا به حال اشغال کرده ایم زندگی نمی کنیم، اما همچنان دوست داریم هر زمان که می توانیم در اتاق های خانه کوچک خود صرفه جویی کنیم!

فقط در صورتی که به زندگی در فضاهای کوچک نیز عادت دارید، اما همچنان احساس می‌کنید می‌توانید از کمک کمی برای سازماندهی فضای ذخیره‌سازی اضافی استفاده کنید، این ایده‌های خلاقانه و خوب فکر شده را برای استفاده حداکثری از فضا بررسی کنید. شما باید!

1. جا ظروف جا ادویه و رنده دیواری

قفسه ادویه و جا ظروف رنده دیواری

اگر قبلاً در کودکی در خانه‌ای زندگی می‌کردید که عاشق آشپزخانه بود، نصب قفسه ادویه روی دیوار ممکن است آنقدرها هم منحصر به فرد یا مبتکرانه به نظر نرسد.

آنچه که ما واقعاً در مورد این طراحی آشپزخانه دوست داشتیم کاپیتان والتبا این حال، آنها برخی از ابزارها و ظروف آشپزخانه دیگر را نیز نصب کردند که در حین پخت و پز نیاز به دسترسی سریع و منظم به آنها دارند! این یک ترفند بزرگ سازماندهی شربت خانه.

به ویژه، روشی که آنها از یک رنده پنیر کهنه و وارونه به عنوان محلی برای مخلوط کردن قاشق و ملاقه استفاده می کردند، برای ما خلاقانه بود. ما از روشی که چیزی را بالا می‌برد خوشمان آمد و مناسب یک نوع دکوراسیون آشپزخانه قدیمی.

2. قسمت نشیمن بالکن کوچک

قسمت نشیمن بالکن کوچک

آیا به اندازه کافی خوش شانس هستید که با آپارتمان خود یک بالکن کوچک داشته باشید اما واقعاً چنین است کاملا کوچک است و به دنبال راه هایی برای استفاده حداکثری از آن هستید؟ سپس ما کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی فضای خود را مهندسی کنید یک فضای نشیمن کوچک برای حداقل شما و یک نفر دیگر ایجاد کرد! ما پیشنهاد می‌کنیم نیمکت سمت دور را به صورت جعبه‌ای درآورید که بتوانید وسایل را در آن نگهداری کنید، فقط به خودتان بدهید. بیشتر مکان هایی برای نگهداری اشیا فقط مطمئن شوید که در برابر آب و هوا مقاوم است تا در صورت بارش باران یا برف چیزی آسیب نبیند.

3. انبار حمام جعبه دیواری

حمام بهترین راه حل های ذخیره سازی حمام آپارتمان کوچک حمام های مربوط به ذخیره سازی حمام زیبا

فکر می‌کنید در زمان ما به‌عنوان صنعت‌گران و علاقه‌مندان به DIY، دیگر از قدرت جعبه‌ها غافلگیر نمی‌شویم، اما واقعاً فقط وجود دارد. بنابراین کارهای زیادی که می توانید با آنها انجام دهید! آیا تا به حال به جعبه‌های کم عمقی که اغلب در فروشگاه‌های خانگی پیدا می‌کنید نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که وقتی کناره‌هایشان خیلی کوتاه است، چه کاربردهایی دارند؟ خوب، در یک خانه آپارتمانی کوچک، ما پیشنهاد می کنیم از آنها درست مانند استفاده کنید کتابچه راهنمای Biz 19 اینجا انجام داد! آنها قفسه‌های ساده حمام می‌سازند تا چیزهای روتین صبحگاهی شما را از پیشخوان کوچک بیرون بیاورند.

4. قفسه های گوشه ای کارآمد در فضا ایجاد کنید

قفسه های گوشه ای کارآمد از فضا

شاید احساس می کنید که قبلاً فضای موجود روی دیوارها را برای قفسه بندی به حداکثر رسانده اید، اما هنوز واقعاً از حداقل تعداد کمی قدردانی می کنید. بیشتر قفسه هایی برای نگهداری زیورآلات دکوری، وسایل کاردستی، یا حتی فقط عکس های عزیزانتان؟ در این صورت، پیشنهاد می کنیم به گوشه و کنار اتاق های خود نگاه کنید و آن ها را نیز به عنوان فضای ذخیره سازی در نظر بگیرید! اگر بتوانید قطعه مناسبی را پیدا کنید یا بسازید، هر گوشه ای که توسط مبلمان مسدود نشده باشد، در واقع می تواند قفسه بندی فوق العاده ای ایجاد کند. کل ایده را با جزئیات بیشتر در اینجا بررسی کنید ویلاهای سان سیتی!

5. تخت سکو با انباری در زیر

تخت سکو با فضای ذخیره سازی در زیر

آیا اتاق خواب شما فقط یک مربع ساده و کوچک است که فقط یک پا در اطراف تخت قرار دارد و فضای کمی برای سایر مبلمان مبتنی بر انبار مانند قفسه کتاب یا کمد باقی می گذارد؟ سپس ما احساس می کنیم که شما بسیار مجذوب این ایده تخت خواب بلند و کوچک می شوید آپارتمان درمانی. آنها پیشنهاد می کنند از پالت ها یا قفسه های تخته خرده چوب قوی استفاده کنید تا بستری ایجاد کنید که تخت خود را روی آن بسازید و حداکثر فضای زیر را برای نگهداری وسایلی مانند کتاب در اختیار شما بگذارد!

6. قفسه های تقسیم کننده فضای کوچک

قفسه های تقسیم کننده فضای کوچک

شاید شما در یک آپارتمان به سبک “لیسانس” یا استودیویی زندگی می کنید و در واقع اینطور نیستید هم برای فضا به خودی خود بسته شده است، اما بیشتر فضای باز و خالی بدون تقسیم یا قفسه اضافی است؟ سپس ما پیشنهاد می‌کنیم که یک چیدمان را دقیقاً شبیه به آن در نظر بگیرید بیلدی پدیا ویژگی های اینجا! با انجام کاری به سادگی خرید (یا ساختن) چند قفسه یا کمد ایستاده مستقل، نه تنها می‌توانید فضای بیشتری برای قرار دادن اشیا به خود بدهید، بلکه می‌توانید فضا را کمی بزرگتر کنید تا کمتر شبیه شما شود. در یک اتاق بزرگ و نیمه خالی زندگی می کنید.

7. قفسه های ذخیره سازی زیر پله ها

قفسه های ذخیره سازی زیر پله ها

شاید شما واقعاً صاحب خانه ای هستید که به طور کلی فضای مناسبی دارد، اما یک یا دو اتاق دارید که می تواند از سازمان استراتژیک استفاده کند تا کمی ظرفیت ذخیره سازی بیشتری به آنها بدهد؟ خوب، اگر زیر پله ها فضای خالی دارید و می توانید کمی چوب کاری ساده را انجام دهید، ما این کار را انجام می دهیم. کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی Drinkbaar این قطعه قفسه‌دار زاویه‌دار عالی را ایجاد کرد که کاملاً سفارشی در مکانی قرار می‌گیرد که در غیر این صورت ممکن بود به شکل نامناسبی اتلاف فضا باشد. به این ترتیب، بسته به نحوه استفاده از اتاق، فضای زیادی برای اسباب بازی، لباس یا کتاب خواهید داشت.

8. تخته سر با قفسه بندی

ایده های ذخیره سازی آپارتمانی DIY ایده های تزیین خانه عکس های مربوط به وسایل دستی اتاق خواب آپارتمان

ممکن است در ابتدا فضای بالای تخت و اطراف تخت شما لزوماً مکانی ایده آل برای ذخیره سازی اضافی به نظر نرسد، اما ما فکر می کنیم این ایده ذخیره سازی سر تخت از دفترچه راهنما 17 ممکن است نظر شما را تغییر دهد! قفسه‌ای مانند این را می‌توان به راحتی برای قطعات قابل ساخت و روی هم چیدمان کرد، مانند مواردی که در IKEA پیدا می‌کنید و این ویژگی به شما نشان می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهید. تنها احتیاط ما این است که شما نمی خواهید این ایده را قبول کنید هم تا جایی که اطراف تخت شما تنگ و استرس زا می شود. به یاد داشته باشید که فضای خواب شما باید مکانی برای آرامش باشد! سازمان می تواند به شما کمک کند تا به این تعادل دقیق دست پیدا کنید.

9. قفسه های کوچک با کشوهای درج

قفسه کوچک با کشوهای درج

تا زمانی که کوچکترین اتاق خواب خانه شما حداقل یک دیوار خالی داشته باشد، در این صورت وقتی نوبت به قفسه بندی می شود، دنیایی از امکانات دارید! گزینه مورد علاقه ما به واقعا به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی، به خصوص وقتی صحبت از اتاق بچه های ما می شود، ساختن یک قفسه کوچک مانند این است که در آن نشان داده شده است. بدون طراحی خانه. برخی از کوبی ها را با جعبه های کشویی برای قطعات شل که نیاز به خانه دارند پر کنید و بقیه را برای چیدن چیزهایی مانند کتاب باز بگذارید!

10. کشوهای زیر تخت

کشوهای زیر تخت

آیا شما طرفدار زیادی از ایده ساختن انباری در زیر تخت خود بودید، اما ترجیح می‌دهید حداقل یک فضای ذخیره‌سازی را بگذارید. مقدار کمی کمی فضای آزاد به جای پر کردن کل اتاق همانطور که قبلا به شما نشان دادیم؟ این ممکن است در یک اتاق بسیار مربعی کار کند، اما اتاق‌هایی با شکل‌های مستطیلی و نازک‌تر لزوماً با آن چیدمان خوب عمل نمی‌کنند. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که این جایگزین فشرده تر از همان ایده را پیدا کردیم آپارتمان درمانی! آنها شما را در فرآیند قرار دادن کشوها در زیر تخت راهنمایی می کنند تا فضای کمد بیشتری داشته باشید.

11. قفسه بندی روی توالت

ایده های اجاره فضای ذخیره سازی حمام کوچک با اجاره حمام کوچک

ساختن چند قفسه ساده روی مخزن توالت دقیقاً ایده جدیدی نیست، اما ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم، مهم نیست که چند بار آن را دیده اید، هنوز هم مبتکرانه است. این فقط فضای بسیار بیشتری را برای محصولات و لوازم حمام ایجاد می کند که احتمالاً در غیر این صورت! به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما گاهی اوقات حتی با ایده های “آسان”، متوجه می شویم که هنوز هم می توانیم از کمی راهنمایی استفاده کنیم، بنابراین در اینجا یک آموزش عالی نصب از Rent.com!

12. سبد لوازم مو آویزان

سبد لوازم موی آویزان

ما اولین کسی هستیم که اعتراف می کنیم که هستیم نوع مقصر این هستیم که ابزار موی خود را زیر سینک آشپزخانه انداخته ایم و یا تمام فضای زیر را هدر می دهیم یا به هر چیزی که می کوبیم. داشته است از فضای کمد برای. خانه ما قطعاً جایی ندارد که سشوارها و صاف کننده ها را بیرون بگذاریم، اما آنها باید بروند. جایی، درست؟ خوب، هیجان ما را وقتی که این آموزش دیوانه کننده ساده را از آن پیدا کردیم، تصور کنید آپارتمان درمانی برای آویزان کردن یک سبد سوهان سیمی در حمام تا وسایل مو خانه دائمی جدیدی داشته باشند. ما دستورالعمل‌های آویزان کردن سبد خود را در کنار پیشخوان دنبال کردیم زیرا فضای زیادی در کنار توالت داریم، اما می‌توانید به راحتی از گزینه دیواری نیز استفاده کنید. هرچی که کار کنه!

13. تخته گیره آشپزخانه

تخته گیره آشپزخانه

ما داریم همیشه نسبت به روشی که قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های ما به کار می‌روند، احساس ناامیدی می‌کردیم بنابراین فضای زیادی در آشپزخانه ما سعی شد آنها را در کمدهای بالای پیشخوان، در کمدهای زیر، ذخیره کنند. و در قفسه های جداگانه، اما ما هرگز از هیچ یک از این گزینه ها راضی نبودیم. به همین دلیل است که ما از کشف این ایده و آموزش تخته میخ بسیار خوشحال شدیم گورو دکور! ما دقیقاً چیدمان آنها را بازسازی کردیم، به خودمان یک میز کوچک اضافی دادیم تا چیزها را بچینیم و غذا را آماده کنیم. هرگز از آشپزخانه کوچکمان راضی تر بودیم

14. کشو در راه پله

کشو در پله ها

آیا واقعاً اقداماتی را برای طراحی یک تخت خواب بلند انجام داده اید تا بتوانید کمدهایی را زیر تشک قرار دهید و فضای نزدیک را افزایش دهید؟ خوب، قبل از شروع، مایلیم به شما پیشنهاد کنیم که به این ویژگی فوق العاده اضافی که در زندگی ویرایش شد! تخت کمدشان را ساختند فقط به اندازه‌ای بلند است که یک راه پله کوچک را تضمین می‌کند تا به تشک برسند و سپس خودشان را بدهند حتی بیشتر فضایی برای قرار دادن وسایل، آنها تک تک پله ها را به یک کشو تبدیل کردند. ما نمی توانیم به این فکر نکنیم که چقدر چیزهایی را می توانیم سازماندهی کنیم!

15. قفسه های ایستاده در کمدهای ظرف

ایده‌های ذخیره‌سازی آشپزخانه کوچک طیف وسیعی از ملحفه‌های میز

آیا آشپزخانه شما دارای کمدهایی است که زیبا و مرتفع هستند، اما همچنین باریک یا کم عمق هستند و تعداد زیادی از آنها را ندارید؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می‌کنیم حداقل این ایده پلتفرم ظرف را که در آن ذکر شده است در نظر بگیرید زمان پارس. با ساختن یک قفسه ایستاده کوچک داخل در کمدها، «قابلیت روی هم چیدن» را دو برابر می‌کنید و از آن ارتفاع استفاده می‌کنید، بدون اینکه مجبور باشید ظروف زیبای خود را روی هم بچسبانید. هم بالا و ناامن

آیا چند راه حل بسیار موثر دیگر برای ذخیره سازی DIY برای آپارتمان های کوچک می شناسید که در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در مورد آنها به ما بگویید یا عکس هایی از آنچه ساخته اید در بخش نظرات به ما نشان دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#ایده #های #ذخیره #سازی #DIY #برای #آپارتمان #های #کوچک

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید