اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

23 ایده شگفت انگیز غار مرد برای عاشقان صنایع دستی مردانه

ویژگی |  سبک خانه مرد |  ایده های دکور و مبلمان غار مرد باحال که باید این هفته امتحان کنید

برای غار مرد نهایی خود به ایده های غار مردی نیاز دارید؟ اگر احساس می کنید در خانه خود پناهگاهی ندارید، چرا آن را درست نکنید؟ اگر در جستجوی فضای عالی هستید، این ایده های غار مرد به شما کمک می کند. از ایده‌های دکور جالب گرفته تا بهترین مبلمان، مطمئن هستم که چیزی برای ساختن یک مکان جالب پیدا خواهید کرد که می‌توانید آن را مکان خود بنامید!

ایده‌های غار مردانه برای بهترین پاتوق مردانه!

1. لوستر جار میسون DIY

DIY

غار مرد شما نیاز به نور عالی دارد. اینو درست کن کوزه سنگی پروژه نورپردازی برای روشن کردن اتاق شما برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید!

2. زیر لیوانی آبجو

در https://diyprojects.com/awesome-man-cave-ideas/ 23 ایده غار مرد شگفت انگیز دیگر را برای عاشقان صنایع دستی مردانه ببینید.

برای انجام این کار به کاشی های شیشه ای سرامیکی نیاز دارید چندتا اینجا بگیر. این زیر لیوانی های DIY را با استفاده مجدد از جاهای آبجو مقوایی شش بسته بسازید. آموزش را اینجا چک کنید.

3. تخته سر پالت روستایی DIY

  تخته سر پالت روستایی DIY |  ایده های شگفت انگیز غار مردانه برای عاشقان صنایع دستی مردانه |  ایده های غار انسان ارزان
تخته سر پالت روستایی DIY Photo by پروژه های DIY

پروژه پالت برای غار مرد شما چطور؟ با ساختن این تخته سر DIY به اتاق خود یک رنگ روستایی اضافه کنید. برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید!

تبلیغ پرچم عقاب
shadow-birds-20-per

4. کابینت چوب پنبه دارت

https://www.pinterest.ph/pin/782781978959233057/

من نمی توانم غار مردی را بدون دارت تصور کنم. با ساختن این کابینت چوب پنبه ای DIY از سوراخ های دیوار خود محافظت کنید. آموزش را اینجا چک کنید.

5. کف خود را با اسید لکه دار کنید

Acid Stain Your Floor | More Awesome Man Cave Ideas For Manly Crafts Lovers | small man cave ideas
چگونه کف بتنی را اسیدی کنیم عکس نوشته پروژه های DIY

یک کفپوش خیره کننده با لکه اسیدی داشته باشید. میهمانان خود را تحت تأثیر قرار دهید وقتی به آنها می گویید که کف خود را با اسید آغشته کرده اید، اما آنها ممکن است حرف شما را باور نکنند! برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید.

6. چراغ بطری مشروب

آن بطری های خالی مشروب را به خوبی استفاده کنید. بطری های قدیمی را داخل چراغ های رومیزی بچرخانید. این چقدر جالب به نظر می رسد؟ برای آموزش اینجا را کلیک کنید!

7. میز جعبه مهمات DIY

DIY Ammo Crate Table | More Awesome Man Cave Ideas For Manly Crafts Lovers | man cave room decor
How To Make A Table From A Repurposed Army Amo Crate Photo by پروژه های DIY

در اینجا بهترین مبلمان غار مرد کوچک است. یک جعبه مهمات ارتشی ساده می‌تواند یک میز DIY عالی برای غار مرد شما بسازد. برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید!

8. Kegerator

https://www.pinterest.ph/pin/756182593660614578/

آبجو خود را طوری سرد نگه دارید که انگار در یخچال است و مثل اینکه مستقیماً از یک بشکه در جریان است. این یک افزودنی عالی برای غار مرد شما خواهد بود. برای دریافت آموزش اینجا را کلیک کنید.

9. میله کشش ضد بمب

Bombproof Pullup Bar | More Awesome Man Cave Ideas For Manly Crafts Lovers | ideas for man cave rooms
چگونه یک نوار کشنده ضد بمب بسازیم | DIY Fitness Photo by پروژه های DIY

حالا، غار مرد شما نباید فقط اسباب بازی و آبجو باشد. شما هم باید تناسب اندام داشته باشید تا از آن شکم آبجو دوری کنید. این نوار کششی عالی را از لوله های فلزی بسازید! برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید.

10. قاب ضبط DIY

https://www.pinterest.ph/pin/525443481504156499/

اگر می‌خواهید چند هنر دیواری اضافه کنید، با دنبال کردن این موارد یکی بسازید سه مرحله آسان

11. شیشه شات بطری آبجو

https://www.pinterest.ph/pin/301389400062605350/

تبلیغ جی آبی

بنابراین شما در حال ساخت لیوان بطری آبجو برای غار مرد شما و احتمالاً فکر کرده اید که با قسمت بالایی بطری چه کاری می توانید انجام دهید. در اینجا یک DIY جالب برای پاسخ به آن وجود دارد: لیوان های شات بطری آبجو. اینجا را بررسی کنید.

12. DIY Giant Bean Bag

در https://diyprojects.com/awesome-man-cave-ideas/ 23 ایده غار مرد شگفت انگیز دیگر را برای عاشقان صنایع دستی مردانه ببینید.

چه چیزی از کیسه حبوبات خنک تر است؟ البته یک کیسه حبوبات غول پیکر! ببینید چگونه می توانید اینجا یکی بساز پیدا کردن مواد پرکننده برای کیسه حبوبات شما می تواند یک چالش باشد، بنابراین من برخی از آنها را به صورت آنلاین برای شما پیدا کردم. مال خودت را اینجا بگیر

13. میز قهوه تایر Upcycled

در https://diyprojects.com/awesome-man-cave-ideas/ 23 ایده غار مرد شگفت انگیز دیگر را برای عاشقان صنایع دستی مردانه ببینید.

این یک میز قهوه عالی برای اهداف مختلف است. نه تنها خنک است، زیرا از یک لاستیک قدیمی ساخته شده است، بلکه می توانید بسیاری از وسایل را نیز در داخل آن ذخیره کنید. آموزش را اینجا ببینید.

14. فرش زمین فوتبال

https://www.pinterest.ph/pin/504825439460719534/

اگر عاشق فوتبال هستید، پس این فرش در غار مردانه شما ضروری است. هیچ چیز بهتر از داشتن این فرش DIY و میزبانی روز بازی Super Bowl برای دوستانتان نیست. ببینید چگونه می توانید یکی را در اینجا بسازید.

15. نوشیدنی بار

در https://diyprojects.com/awesome-man-cave-ideas/ 23 ایده غار مرد شگفت انگیز دیگر را برای عاشقان صنایع دستی مردانه ببینید.

فقط تصور کنید: شما با بچه ها غذا می خورید و یکی آبجوی سرد می خواهد. چه کسی قرار است بایستد و آن را بگیرد؟ هیچکس! با این میز ارتقا یافته، همیشه یک آبجو سرد در دسترس داشته باشید. اینجا را بررسی کنید.

16. دیوار پالت

در https://diyprojects.com/awesome-man-cave-ideas/ 23 ایده غار مرد شگفت انگیز دیگر را برای عاشقان صنایع دستی مردانه ببینید.

اگر می خواهید برای غار مردانه خود به سبک روستایی بروید، ساخت این دیوار پالت را فراموش نکنید. این یک پروژه نجاری عالی است که می توانید فقط با 20 دلار انجام دهید! اینجا ببینید چطور

17. خیاطی DIY

https://www.pinterest.ph/pin/711779916085522087/

گاهی اوقات پسرها فقط باید قلمرو خود را علامت گذاری کنند. چه راهی بهتر از این که حروف اول خود را در چراغ نشان دهید یا بیانی درخشان داشته باشید؟ ببینید چگونه می توانید یکی را در اینجا بسازید.

18. قفسه های کمربند چرمی

https://www.pinterest.ph/pin/270919733806671198/

از کمربندهای چرمی قفسه های آویز بسازید! اگر کمربندهای قدیمی دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید، این پروژه DIY عالی برای آن خواهد بود. آموزش را اینجا چک کنید.

19. بوم پیراهن قدیمی

https://www.pinterest.ph/pin/434456695283330818/

اگر به دنبال ایده های آسان و ارزان برای غار انسان هستید، این همان است! یک پروژه هنری دیواری سریع و آسان با پیراهن های قدیمی. فقط یک بوم، منگنه بردارید، و می توانید شروع به آویزان کنید. اینجا را ببینید.

20. بالش های ورزشی

https://www.pinterest.ph/pin/53972895507296940/

بالش ها یا ساده و خسته کننده هستند یا خیلی دخترانه. تعییری ایجاد کن! این بالش پیراهن ورزشی جذاب را از پیراهن های واقعی درست کنید. بررسی کنید آموزش آسان در اینجا.

21. میز قهوه کمیک دی سی

https://www.pinterest.ph/pin/215680269624051694/

اگر مجموعه کتاب های کمیک کمیاب دارید، ممکن است پروژه سختی باشد. اما می‌توانید کتاب‌های کمیک قدیمی را نیز از یک فروشگاه دست‌فروشی تهیه کنید و آن را به این میز قهوه‌خوری کمیک خودتان تبدیل کنید. اینجا ببینید چطور

22. چهارپایه تایر DIY

https://www.pinterest.ph/pin/210402613811145540/

پس هنوز لاستیک های بیشتری در اطراف دارید؟ من یک پروژه upcycling دیگر پیدا کردم که می توانید از آنها استفاده کنید. یک زیرپایی تایر DIY درست کنید. بسیار آسان است، اگرچه من مطمئن هستم که احتمالاً آن را در رنگ دیگری ترجیح می دهید. آموزش را اینجا چک کنید.

23. لامپ آویز طبل

https://www.pinterest.ph/pin/176484879122508705/

اگر موسیقیدان هستید، حتماً به این در غار مرد خود نیاز دارید. ببینید چگونه می توانید آن را در اینجا بسازید.

آیا در خانه جایی برای غار مرد ندارید؟ این ویدیو را از استولتزفوس Structures ببینید و برای انباری در غار/باغ مرد الهام بگیرید:

در صورتی که به ایده های غار مرد بیشتری نیاز دارید آخرین پست ما، این ایده ها باید شما را تحت پوشش قرار دهند. من می دانم که شما می خواهید چیزهای بیشتری در غار انسان اضافه کنید تا غار انسان نهایی را بسازید. به همین دلیل است که من این مجموعه جدید از ایده ها را می سازم که شما می توانید آن را خودتان انجام دهید. آن را به پروژه DIY جالب بعدی خود تبدیل کنید!

آیا از لیست ایده های غار انسان لذت بردید؟ در بخش نظرات در زیر به ما اطلاع دهید که نظر شما در مورد این ایده ها برای غار مرد نهایی چیست!

تا بعدی: پروژه های اتاق خواب DIY برای مردان

دکمه ثبت نام برای DIY-ready-subscribe
با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترست، و اینستاگرام!

توجه سردبیر: این پست در ابتدا در 23 مارس 2015 منتشر شد و از نظر کیفیت و ارتباط به روز شده است.

نظرات


  1. دایان می گوید

    برای کیسه حبوبات، چرا کیسه لوبیاها را بسته و با درایت از فروشگاه نگه نداشتید و فقط گوشه پایینی کیسه را بریدید و به سادگی آنها را به این ترتیب داخل کیسه نمی ریختید؟ کیسه پلاستیکی را داخل کوسن قرار دهید، گوشه آن را برش دهید و بگذارید داخل آن بریزند؟ اگر موضوع باز نگه داشتن کیسه حبوبات با این همه مواد بود، من باید انتهای کیسه کوسن را با استفاده از مبلمان، دستگیره در، صندلی و هر چیزی که به من اجازه می داد انتهای کیسه را ببندم، به هر چیزی که در اطراف بود می بستم. برای باز نگه داشتن آن، در حالی که من گوشه کیسه باقالی را بریدم و به سادگی آنها را داخل کوسن ریختم.

ردیابی

  1. […] پروژه ها | چگونه یک دیوار پالت سریع و ساده بسازیم. ایده های هنری دیوار DIY توسط DIY Ready. diyprojects.com/… الهام بخش خلاقانه برای زندگی راحت است. با 23 More عکس‌های جذاب‌تر در مورد مرتبط دریافت کنید […]

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *