اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

11 ایده کافی برای خانه شما

سطل های نگهداری قهوه میناکاری شده-قرمز |  ایده های XX DIY کافی بار برای خانه شما |  ویژه

اگر از عاشقان قهوه هستید، این ایده‌های آسان کافی برای خودتان را که برای خانه شما مناسب است، دوست خواهید داشت.

مربوط: این میز قهوه پالت DIY جالبترین پروژه چوبی است که تا کنون انجام شده است

ایده های کافی بار | طرح های زرق و برق دار که افزودنی های عالی به آشپزخانه شما هستند

1. کابینت باریک – کافه بار

فنجان-قهوه-سفید-دستی |  11 ایده کافی برای خانه شما

کابینت های باریکی در آشپزخانه دارید که واقعاً زیاد از آنها استفاده نمی کنید؟ یکی از بهترین ایده‌های کافه‌بار آشپزخانه این است که آن‌ها را به کابینت‌های قهوه‌ای مجهز تبدیل کنید که به‌عنوان یک فروشگاه برای تمام نیازهای صبحگاهی‌تان خدمت کنند.

این ایده مخصوصا برای کسانی که بودجه کمی دارند عالی است زیرا شامل خرید چیزهای جدید نمی شود. تنها چیزی که برای رسیدن به آن نیاز دارید یک فنجان صبر و یک قاشق چای خوری خلاقیت است.

نکته: برای اینکه ظاهری مرتب و درجه یک به آن ببخشید، پیشخوان زیر کابینت را تا حد امکان شفاف نگه دارید. اگر می توانید از آن فقط برای دستگاه قهوه ساز و موارد ضروری مانند شکر و خامه استفاده کنید. همچنین می توانید چند قطعه تزئینی مانند تخته سیاه با نوشته های زیبا روی آن اضافه کنید.

2. تابلوی چوبی نجات یافته

لیوان های بسیار روشن-شات-سه رنگ |  11 ایده کافی برای خانه شما

آگهی پرچم عقاب
shadow-birds-20-per

برای داشتن یک کافه بار نیازی به هزینه گزافی ندارید. در واقع، شما می توانید هر فضایی را به سادگی تعیین کنید بازیافت مقداری چوب دور ریخته شده قدیمی.

آن را همانطور که دوست دارید شکل دهید، چند قلاب برای لیوان های آویزان اضافه کنید، و voila، شما ایستگاه قهوه روستایی خود را دارید. این نه تنها برای کیف پول شما خوب است، بلکه برای کره زمین نیز عالی است!

قفسه لیوان دیواری 8 قلابی MyGift – تابلوی لوازم جانبی کافی بار چوب قهوه ای روستیک جامد دیواری با طرح اما اولین نقل قول قهوه

  • محل نگهداری فنجان قهوه دیواری و تابلوی تزئینی با نمایش پیچیده “اما اول … قهوه”
  • 4 قلاب دو شاخه ای امکان نگهداری لیوان قهوه، فنجان چای، حوله ظرف و موارد دیگر را فراهم می کند.
  • برای نگهداری فنجان در خانه، کافه یا اتاق استراحت عالی است
  • ثبت اختراع USPTO در انتظار **
  • ابعاد تقریبی: کلی – 9 H x 15.75 W x 2.5 D; هر قلاب – 1.75 لیتر؛ فاصله بین کتاب ها – 4.5 وات (در اینچ)

3. کافه قفسه کتاب بازیافتی

مدرن-ادارات-کتابخانه-طراحی-داخلی-دکوراسیون |  11 ایده کافی برای خانه شما

به جای دور انداختن آن، چرا از آن قفسه کتاب قدیمی استفاده نکنید و آن را به ایستگاه قهوه تبدیل نکنید؟ این پروژه دیگری است که برای کسانی که تازه وارد دنیای DIY-ing شده اند عالی است.

برای اینکه کمی خلاقیت به ایستگاه قهوه قفسه کتاب خود بیافزایید، برخی از موارد مورد علاقه خواندن قدیمی را در یکی از قفسه های زیر آن ذخیره کنید. همچنین می توانید از قوطی ها و سبدهای سیمی برای نگهداری وسایل ضروری خود و به حداکثر رساندن فضا استفاده کنید.

4. کافی بار چند سطحی

این پست را در اینستاگرام ببینید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط راشل | خانه امید ایمان (@faith_hope_home) بر

با فکر کردن به صورت عمودی، مقداری از آن فضای املاک گرانبها را روی میز خود ذخیره کنید. قفسه های آویز یک راه خلاقانه و صرفه جویی در فضا برای تزئین آشپزخانه شما هستند.

قفسه‌های خود را با ساختن آنها در اشکال و اندازه‌های مختلف که کاملاً متناسب با قاشق‌های قهوه، لیوان‌ها، ظروف و سایر نیازهای جو صبحگاهی شما هستند، شخصی‌سازی کنید.

5. میز مرمر مرمت شده

لیوان-قهوه-نی-لیوانی-یخ دار-لاته-خانگی |  11 ایده کافی برای خانه شما

یک میز بوفه قدیمی با روکش مرمری بسازید که می توانید آن را در فروشگاه عتیقه فروشی یا دستفروشی محلی خود بیابید تا به آشپزخانه خود یک ایستگاه قهوه آرامش بخش و قدیمی ببخشید. میز بافتی را اضافه می کند که برای هر فضای خالی و سفیدی که ممکن است در آشپزخانه خود داشته باشید عالی است.

قبل از صیقل دادن رویه سنگ مرمر، قطعات چوبی آسیب دیده را تمیز و لمس کنید. پس از آن، فقط میز را زیر چند قفسه قرار دهید و به دلخواه تزئین کنید.

تبلیغ جی آبی

مربوط: 36 کاردستی جالب با استفاده از فیلترهای قهوه که شما را شگفت زده می کند

6. کافه با روکش بتنی

صبحانه-قهوه-مفهوم-دانه-ترکی-ترکی |  11 ایده کافی برای خانه شما

برای افرادی که خود را چاشنی کار می کنند، استفاده از چوب و بتن احیا شده یک راه حل عالی برای نیازهای ایستگاه قهوه شما است. اضافه کردن به آن گوشه خالی که در خانه دارید، به خصوص در پس زمینه بژ یا سفید، بسیار عالی است.

برای کارهای تکمیلی اضافی، می توانید چند قفسه چوبی شناور را نیز در بالای آن نصب کنید. اینها برای نگهداری آن دانه های قهوه و شاید حتی برخی گیاهان برای تکمیل ظاهر روستایی عالی هستند.

7. نانوایی فرانسوی

شیک-آنتیک-دکور-کاج-مخروط-سفید |  11 ایده کافی برای خانه شما

فرانسه ممکن است هزار مایل دورتر باشد و اکنون سفر محدود باشد. با این حال، این نباید مانع از اضافه کردن جذابیت پاریسی به خانه خود با استفاده از این بار قهوه شیک شود که به سادگی پارفه برای لا آشپزی.

ظاهر را با چند سبد آویز برای کلوچه و سایر اقلام نانوایی کامل کنید. همچنین می توانید مقداری شمعدان سفید و ظروف خامه ای شفاف اضافه کنید. نگاه را با a برجسته کنید تخته سیاه سیاه با منوی روز تزئین شده است.

کافه سود رای دهندگان، DIYers!

قهوه ساز فرنچ پرس کوچک 12 اونس، قهوه پرس فرنچ مینی شیشه ای با دسته شیشه ای و پایه سیلیکونی، ترازو دقیق، تمیز کردن آسان، ست فرنچ پرس کمپینگ برای سفر، نقره ای

  • ☕ چرا قهوه ساز پرس فرانسوی QUQYISO؟: قهوه ساز پرس فرانسوی ما از شیشه مقاوم در برابر دما ساخته شده است. ویژگی‌های مقاوم در برابر تار، زنگ‌زدگی و خوردگی آن تضمین می‌کند که دم‌نوش سرد، یخ‌چای یا یخ‌قهوه‌ساز شما مادام‌العمر دوام خواهد آورد.
  • ☕ از فرآیند قهوه‌سازی خود لذت ببرید: لیوان قهوه‌ساز پرس فرانسوی به شما امکان می‌دهد کل فرآیند تهیه قهوه خود را کنترل کنید. وقتی بازوی فیلتر فولادی ضد زنگ را فشار می دهید، جدا شدن آب داغ و تفاله قهوه را تماشا کنید. عطر قهوه وجود شما را پر می کند و مشکلات شما به کلی از بین رفته است. مقیاس دقیق روی پارچ شیشه ای تعیین میزان قهوه مورد نیاز برای رفع نیازهای اعضای فعلی حزب را برای شما آسان تر می کند.
  • ☕ با باقی مانده قهوه خداحافظی کنید: پرس قهوه QUQYISO هم برای باریستای حرفه ای و هم برای دوستداران قهوه تازه کار عالی است. دو صفحه فیلتر از جنس استنلس استیل کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تفاله قهوه وارد فنجان شما نمی شود. در عرض چند دقیقه از یک فنجان قهوه صاف و با طعم غنی لذت ببرید. به عنوان یک عاشق قهوه، هرگز نباید با قهوه خود سازش کنید. یک فنجان قهوه تازه در عرض چند دقیقه شما را می برد. شما می توانید بدون توجه به جایی که هستید از قهوه خود لذت ببرید
  • ☕ به طعم فلزی نه بگویید: قهوه ساز پرس فرانسوی از شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت ضخیم ساخته شده است که می تواند تغییرات شدید دما را تحمل کند. هرگز نگران آلوده شدن قهوه به بوی زننده فلزی نباشید. علاوه بر استفاده از فرنچ پرس به عنوان قهوه ساز، دستگاهی مفید برای تهیه چای، قهوه با روغن mct، شکلات داغ، دم کرده سرد، شیر کف دار، شیر بادام، شیر بادام هندی، دم کرده میوه، و نوشیدنی های گیاهی و گیاهی است.
  • ☕ خدمات پس از فروش: ما هر دوستی را که از محصولات قهوه فرنچ پرس ما استفاده می کند جدی می گیریم. بنابراین در صورت وجود هر گونه مشکل قول تعویض قهوه ساز فرنچ پرس شما را می دهیم. با دانستن اینکه ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم، راحت باشید

8. کافی بار آشپزخانه مدرن

اتاق غذاخوری-تخته گچی-دیواری-چوبی-صفحه سینه |  11 ایده کافی برای خانه شما

آیا خانه شما زیبایی مدرنی دارد؟ با این ایستگاه قهوه‌خوری معاصر، کافی‌بار خود را با حال و هوای دیگر خانه هماهنگ کنید.

از رنگ هایی که بیشتر از سیاه، سفید و خاکستری ساخته شده اند استفاده کنید. با ترکیب چند رنگ چوبی و شاید چند گیاه سبز در گلدان های سیاه یا سفید، کمی لهجه اضافه کنید.

9. کافی بار با تم صنعتی

ست-قفسه بندی-صنعتی-کافه بار |  11 ایده کافی برای خانه شما

آن چند لوله یدکی و ضایعات چوبی که در گاراژ خود دارید، در راه اندازی این بار قهوه با مضمون صنعتی مفید خواهند بود. به راحتی می توانید از این برای اضافه کردن یک لایه اضافی برای تمیز کردن میز درهم ریخته ای که ممکن است داشته باشید استفاده کنید.

تری پک قهوه کونا

10. گوشه قهوه اسکانداناوی

ناهارخوری-آشپزخانه-داخلی-دیواری-ماکنی |  11 ایده کافی برای خانه شما

این کافه بار با لهجه‌های منسجم و پالت تک رنگ خود، مظهر این جمله است که سادگی زیبایی است. سبک مدرن و مینیمالیستی که در اختیار دارد، آن را به بهترین گزینه برای قهوه‌خوری شما تبدیل می‌کند، زیرا حال و هوای دنج اما شیک را به آن می‌دهد.

11. سبد قهوه مسافرتی

قفسه-گاری-سفره-آشپزخانه |  11 ایده کافی برای خانه شما

هیچ راهی بهتر از خوردن یک فنجان جو با دوستانتان برای جشن گرفتن روز ملی قهوه وجود ندارد. به جای اینکه آنها به ایستگاه قهوه بروند، یک ایده عالی کافی بار این است که ایستگاه قهوه را برای آنها بیاورید.

چای، قهوه، و کاکائو داغ را در تمام بعدازظهر با ذخیره کردن آن ها در یک آب نگه دارید سبد خرید که می توانید به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر بغلتانید. برای دسترسی راحت تر، قهوه ساز خود و تمام وسایل ضروری را در قفسه بالایی قرار دهید. از طرف دیگر اقلام شکننده مانند فنجان و لیوان باید در قفسه های پایینی نگهداری شوند.

برای راه اندازی کافی بار شخصی خود به کمک نیاز دارید؟ این طراحی سریع و آسان برای دنبال کردن کافی بار توسط Love At Home را ببینید:

برای کسانی که نیاز به دوز روزانه کافئین دارند که در رگهایشان جاری شود، یک کافه یکی از ضروریات خانه است. ایده های کافه بار بالا نه تنها گرفتن فنجان جو را آسان نمی کند، بلکه قطعات تزئینی زیبایی نیز برای افزودن به خانه شما هستند.

آیا ایده های دیگری برای کافه بار دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ در مورد آنها در بخش نظرات زیر به ما بگویید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما بنویسید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *