مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

تکه های دکوراسیون عالی برای اتاق خواب پسران نوجوان

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

تکه های دکوراسیون عالی برای اتاق خواب پسران نوجوان

وقتی صحبت از تزیین اتاق خواب پسران نوجوان می شود ، هیچ راهنما یا الگوی مشخصی برای پیروی از آن وجود ندارد. همه اینها فقط به آنچه در آن زمان دوست دارند و اینکه آیا آنها به اندازه کافی سرمایه گذاری شده اند تا زیبایی کلی با شما اتفاق بیفتد بستگی دارد! در مورد ما ، پسران ما از این ایده مشتاق بودند اما هنگام تصمیم گیری واقعی کمی کمتر علاقه مند شدند ، بنابراین ما آن را قبول کردیم. به این ترتیب آنها در نهایت با بسیاری از قطعات و جزئیات تزئینات DIY و خانگی روی دیوارهایشان به پایان رسیدند!

1. قلاب شاخه DIY

قلاب شاخه Diy

اگر فرزند شما یک پسر بچه در فضای باز است ، پس هرگز نمی توانید با یک ظاهر کلی که کمی از درختان و جنگل ها الهام گرفته شده اشتباه کنید. این مضمون است اما هنوز بزرگسالانه به نظر می رسد ، مردانه اما ضعیف نیست. عالیه! به همین دلیل ما این ایده ساده قلاب کت شاخه درخت را که فقط در چند مرحله ساده شرح داده شد ، دوست داشتیم باغ درمانی خیلی زیاد. حالا بالاخره پسر ما کاپشن های خود را آویزان می کند!

2. لامپ ثابت سیم مرغ

سیم چراغ سیم مرغ

از آنجا که شما در مزارع زندگی می کنید ، شاید فرزندان شما همیشه علاقه به حیوانات و کشور داشته اند؟ خوب ، حتی اگر آنها این کار را نکنند ، این لوازم جانبی مفتولی به سبک سیم مرغ هنوز هم جزئیات بسیار زیبایی برای اضافه کردن به هر اتاق با طرح رنگ پسرانه ، اعم از تاریک ، خنثی یا روشن است. ببینید به چه سادگی این کار با جزئیات بیشتر در مورد ساخته شده است کریست کرافتینگ.

3. سرپیچ عکس رشته ای و رشته ای الهام گرفته از صنعتی

سرپیچ عکس رشته ای و رشته ای الهام گرفته از صنعت

آیا واقعاً می دانید که پسرتان عنصری کاملاً الهام گرفته از شهر و صنعت را در اتاق خود ترجیح می دهد اما از قرار دادن فلز سرد واقعی در آن دریغ می کنید ، خصوصاً اینکه کار با آن چندان تجربه ندارید؟ سپس این احساس را خواهیم داشت که شما با چیزی مانند این سر صفحه لوله های فلزی مصنوعی که در واقع از لوله کشی پی وی سی نقره ای ساخته شده است ، کمی بهتر کنار خواهید آمد. ما عاشق راه هستیم شبکه DIY رشته ای دور آن را بچرخانید و تصاویر را با گیره های لباس روی آن قرار دهید

4. کتابهای بیس بال

کتابهای بیس بال

فقط در صورتی که پسرت یک ورزش دوست باشد ، و بیس بال را به عنوان یک مورد علاقه خاص ، در اینجا راهی برای استفاده مجدد از برخی از توپهای بیس بال قدیمی و ضرب و شتم وجود دارد که در اطراف حیاط خانه و گاراژ پراکنده شده اند! ما عاشق راه هستیم ModPodge Rocks فرایند گام به گام ساده ساختن یک فرد یا مجموعه ای از کتاب های منطبق از یک بیس بال قدیمی را بیان می کند ، و این عشق به ورزش را مانند یک ادای احترام انگیزشی آشکار می کند.

5. قفسه های دیواری شناور اسکیت بورد

قفسه های دیواری شناور اسکیت بورد

ممکن است پسرتان کمی بیشتر ریسک پذیر باشد و کمی بازیکن ورزشی باشد ، اما همچنان بسیار فعال است؟ خوب ، اگر اسکیت بورد در لیست استعدادها یا علاقه های او قرار دارد ، پس ما کاملا مطمئن هستیم جنا برگر دارد کامل آموزش برای شما! ما عاشق نحوه خرید آنها از مینی اسکیت بورد ارزان و استفاده از براکت های دیواری فلزی برای تبدیل آنها به قفسه های دیواری شناور با مضمون شیک هستیم.

6. قفسه معلق چرم و چوب

پردازش شده با vsco با پیش تنظیم a6

شاید در واقع متقاعد شده اید که اتاق خواب پسرتان می تواند با زیبایی بزرگسالان کمی بیشتر عمل کند ، زیرا او در حال حاضر بسیار بالغ است و حتی کمی به سبک اهمیت می دهد؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما ممکن است کمی بهتر کنار بیایید مانند این ایده چوب و بند چرمی اصلاح شده قفسه معلق که قدم به قدم ساده ترسیم شده است در اطراف خانه ها.

head- تخته پیراهن قدیمی

تابلو پیراهن قدیمی

شاید پسرتان انواع و اقسام علایق مختلف را داشته باشد و شما در واقع به دنبال راهی بوده اید که بتوانید به او کمک کنید تا نشان دهد چقدر همه چیز را در یک مکان خاص قدر می داند؟ در این صورت ، اگر او تی شرت های گرافیکی زیادی بپوشد اما مانند پسران با رشد سریع به راحتی آنها را بپوشد ، در اینجا یک روش عالی برای بالا بردن لباس هایی با جالبترین عکس یا آرم وجود دارد! در مورد نحوه ساخت این سربند تی شرت با جزئیات بیشتر مشاهده کنید شبکه DIY.

8. بالش های پیراهن ورزشی پر شده

بالش های جرسی لکه های پر شده

آیا واقعاً به ایده ساخت چیزی که شامل پیراهن یا پیراستن لباس باشد علاقه زیادی دارید ، زیرا بچه های شما به سرعت تمایل دارند هم لباس جمع شوند و هم از لباس خارج شوند ، اما مطمئن نیستید که فضای یک سرتخت را داشته باشید؟ پس شاید بالش های تی شرت راهی برای رفتن به جای آن باشند! ما طرفداران بسیار خوبی هستیم که چگونه وزوزهای شیرین به شما می آموزد که این بالش های پیراهن ورزشی را بسازید ، اما ما فکر می کنیم این ایده با چیزی مانند پیراهن های باند یا سه راهی تیم مدرسه به همان زیبایی باشد. ما در واقع از این آموزش به عنوان فرصتی استفاده کردیم تا به پسران خود یاد بگیریم که خودشان را بدوزند!

9. سرپوش درب پالت با هنر نام طناب

سربند درب پالت با هنر نام طناب

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کردیم که شروع به صحبت در مورد چگونگی زیبایی روستایی و مزرعه ای کاملاً مناسب اتاق پسران کردیم ، اما شما به دنبال نوعی قطعه بیانیه هستید که واقعاً لحن آن را تعیین کند؟ خوب ، اگر پسرتان هنوز به اندازه کافی شخصی یا خنک به نظر نمی رسد ، پس شاید این سر تخته درب انبار نورد چوبی کامل با یک نام طناب چیزی باشد که بتوانید از آن برای الهام گرفتن استفاده کنید! نحوه انجام آن را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید عشق به خانواده و خانه.

10. فانوس Boneyard

فانوس Boneyard

آیا ممکن است پسرتان از نظر سبک و دکور کمی ذوق و سلیقه بیشتری داشته باشد ، از طرفداران بزرگ فیلم ترسناک و علاقه به خواندن اسرار قتل؟ قدیمی ترین ما کاملاً با این توصیف متناسب است ، به همین دلیل وقتی ما به ما گفت که اگر همه قصد ساخت دکوراسیون اتاق او را داریم ، اصلاً متعجب نبودیم ، او می خواست این فانوس حیاط حیاط عالی را از اوه خلاق من. ممکن است هنگام تزئین هالووین آن را از او قرض بگیریم تا در اتاق نشیمن قرار دهد!

11. نمونه هنرهای دیواری جنگ ستارگان

جنگ دیوار ستاره هنر دیوار

طبق تجربه ما ، هر دو لگو و جنگ ستارگان فیلم ها چیزهایی هستند که هیچ پسر یا مردی که هر ساله آنها را دوست دارد ، فارغ از اینکه پیر شوند ، رشد نمی کند. به همین دلیل این فکر را کردیم جنگ ستارگان مضمون هنری دیواری لگو که مانند یک نوع منشور نمونه ای که معمولاً می توانید با اشکال روی آن ظاهر شوید ، بسیار جالب بود! همچنین اسباب بازی هایی را که لزوماً دیگر با همان روش بازی نمی شوند یا مانند وسایل جمع آوری نگهداری می شوند ، دفع می کند. جزئیات ایجاد آن را در تاریخ دریافت کنید ماکودل.

12. لامپ میز اکشن فیگور

لامپ میز اکشن فیگور

آیا ما واقعاً اکنون با این همه بحث در مورد بالا بردن اسباب بازی های قدیمی پسرتان برای ساختن قطعات تزئینی جالب و جالب برای اتاق او ، توجه شما را جلب کرده ایم؟ سپس تمام آن شخصیت های اکشن و سربازان اسباب بازی را که سالهاست از جعبه اسباب بازی بیرون نیاورده جمع کنید و نگاهی به نحوه کار بیندازید قابل آموزش با چسباندن آنها به یکدیگر در یک نوع صحنه جنگ حماسی و اسپری کردن آنها با طلا ، آنها را به پایه یک چراغ تبدیل کرد!

13. سطل آشغال حلقه بسکتبال DIY

سطل آشغال حلقه بسکتبال Diy

آیا وقتی شروع به صحبت در مورد بازی های توپی کردیم و پسرتان یک ورزشکار بزرگ بود ، واقعاً به سرش خوردیم ، اما در واقع او علاقه زیادی به بیس بال ندارد؟ در اینجا یک زباله خانگی عالی برای علاقه مندان به بسکتبال ارائه می دهد! احتمالاً قبلاً دیده اید که افراد فقط با استفاده از تخیل خود وانمود می کنند که سطل آشغال هایشان یک حلقه بسکتبال در خانه یا دفتر است جین کوستیلیو اینجاست تا به شما نشان دهد چگونه در حقیقت سطل آشغال پسران خود را به یک حلقه مینیاتوری تبدیل کنید که هنگام انجام تکالیف بتواند چیزهایی را درون آن بیندازد.

14. قفسه کتاب کنار تخته پالت چرخ دار

قفسه کتاب کنار تخته پالت چرخ دار

آیا چیزی است که پسر شما در واقع آن است اکثر علاقه مند به کتاب و مطالعه هستید؟ کوچکترین ما نیز همینطور است ، و ما سرانجام شروع به جستجوی روشهای DIY کردیم تا به او کمک کنیم کتابهایش را بهتر ذخیره کند زیرا آنها کنار تخت او جمع شده بودند و واژگون می شدند. این زمانی است که ما این آموزش عالی بازیابی پالت را در کجا پیدا کردیم Shades of Blue Interiors به شما نشان می دهد که چگونه می توان یکی از آنها را به یک قفسه کتاب دیواری ساده و زیبا و کم مصرف تبدیل کرد!

15. کمد تخته سیاه DIY

کمد تخته تخته ای Diy

اگر از ما س askال کنید ، ایده ساخت یک کمد تابلوی اعلای خنک را که بچه شما می تواند داشته باشد در حقیقت بنویسید و از آن استفاده کنید مهم نیست که سن یا سطح بلوغ او چیست. گاهی اوقات همه چیز فقط سرگرم کننده است! به جای اینکه از نظر سازمانی برچسب ها را برچسب گذاری کنید ، اگر او کمی بزرگتر است و از قبل می داند لباس هایش کجا می رود ، یادآوری کنید که قبل از رفتن به مدرسه سگ را به او یادآوری کند چقدر مفید خواهد بود. جزئیات کامل ساخت روی این کمد را دریافت کنید خوب.

آیا قبلاً برای اتاق پسرتان پروژه های عالی و جالب دیگری برای دکوراسیون ساخته اید که بسیار مورد توجه واقع شده اند اما چیزی کاملاً مشابه در لیست ما نمی بینید؟ درمورد آنچه ایجاد کرده اید و نحوه انجام این کار همه چیز را به ما بگویید یا ما را به عکس های کار تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#تکه #های #دکوراسیون #عالی #برای #اتاق #خواب #پسران #نوجوان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید