آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

خواص و عوارض گینر چیه و گینر از کجا بخرم

خواص و عوارض گینر چیه و گینر از کجا بخرم

خواص و عوارض گینر چیه و گینر از کجا بخرم
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/05/1-2.jpg

مکمل های گینر از بهترین مکمل های بدنسازی جهت افزایش وزن و حجم به شمار می روند. شما با خرید گینر می توانید وزن و حجم عضلات خود را افزایش دهید. در این مکمل ها درصد بالایی کربوهیدرات وجود دارد که می تواند کالری بالایی به بدن فرد برساند و با عث افزایش وزن شود. د راین مقاله ابتدا افزایش وزن به وسیله گینر بیان شده است و سپس به خواص و عوارض گینر پرداخته ایم و در نهایت به این سوال پاسخ داده ایم که گینر از کجا بخرم، با ما همراه باشید. بهترین مکمل های بدنسازی
افزایش وزن به وسیله ی مکمل های گینر
همانطور که بیان کردیم یکی از بهترین اقدامات برای افزایش وزن، خرید گینر می باشد. زیرا گینر ها از جمله مکمل هایی هستند که درصد زیادی کربوهیدرات دارند و می توانند به راحتی وزن افراد را بالا ببرند. برخی از ورزشکاران به اشتباه از مکمل های کربوهیدرات خالص استفاده می کنند و موادی همچون اسید های آمینه، پروتئین و …. را فراموش می کنند. این اشتباه باعث می شود که فرد وزن اضافه نکند و یا اینکه با کمبود مواد ضروری در بدن مواجه شود.
اگر شما قصد دارید وزن خود را افزایش دهید، بهترین گزینه برای شما خرید گینر می باشد. مکمل های گینر در هر شرکت با درصد ترکیبات مختلفی تهیه می شود. اما در تمام آن ها کربوهیدرات، پروتئین، اسید آمینه، چربی، شکر و … وجود دارد. قیمت این مکمل ها بسته به شرکت تولید کننده متغیر می باشد.

خواص گینر چیست؟
بسیاری از ورزشکاران از مکمل های ورزشی استفاده می کنند تا نتیجه ی بهتری از تمرینات و حرکات خود بگیرند. مکمل گینر یکی از محبوب ترین این مکمل ها می باشند. زیرا مزایای بسیار زیادی دارند. از مهم ترین خواص گینر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

افزایش مصرف کالری

یکی از مهم ترین مزایای مکمل گینر، افزایش مصرف کالری می باشد. شما با مصرف این مکمل می توانید کالری مورد نیاز بدن برای افزایش وزن و عضله را به خوبی تامین کنید. شما می توانید تا 4 هزار کالری را در هر وعده غذایی دریافت کنید.

مصرف کربوهیدرات

یکی دیگر از مهم ترین مزایای این مکمل ورزشی، درصد بالای کربوهیدرات در آن می باشد. زیرا کربوهیدرات باعث می شود که میزان گلوکز در خون افزایش پیدا کند و اسید آمینه های ضروری به بدن برسد. در نتیجه افزایش وزن و عضله سازی با خرید گینر به خوبی انجام می شود.

یکی از بهترین موادی که درون این مکمل وجود دارد، کراتین است. افرادی که قصد دارند به سرعت عضله سازی کنند، باید حتما ماده ی کراتین را به بدن خود برسانند. در نتیجه شما با خرید گینر، می توانید چند ماده ی اصلی را به بدن خود برسانید.

عوارض گینر
مکمل هایی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند، در داروخانه ها فروخته می شوند. در نتیجه عوارض خاصی ندارند و به راحتی می توان آن ها را استفاده کرد. اما اگر شما این مکمل ها را از مراکز غیر معتبر خریداری کنید، بدون شک با عوارض زیادی روبرو خواهید شد که از مهم ترین آن ها می توان به مشکلات گوارشی، مشکلات کبد، مشکلات کلیه و …. اشاره کرد.
ولی در کل برای عوارض گینر موارد زیر ار می توان بیان نمود:

ایجاد چربی اضافی و چاقی موضعی

همانطور که بیان کردیم با توجه به اینکه گینرها حاوی کربوهیدرات هستند مصرف بیش از حد آنها مخصوصا بدون ورزش باعث ایجاد چربی های اضافی در نقاط بدن می شود و چاقی موضعی ایجاد می کند.

ایجاد برخی مشکلات گوارشی

از آنجا که گینرهای افزایش وزن حاوی کراتین هستند برخی افراد نسبت به کراتین حساسیت داشته و مصرف گینر باعث بروز برخی مشکلات گوراشی می شود.

افزایش کلسترول خون

با توجه به ترکیبات تشکیل دهنده گینر مصرف بیش از حد توصیه شده آن باعث افزایش سطح کلسترول و چربی خون می شود.

ایجاد دل پیچه و شکم درد

یکی از عوارض گینر ایجاد دل پیچه و شکم درد است که این مورد بیشتر اوقات به دلیل مصرف کم آب در کنار مصرف گینر به وجود می آید. در صورت بروز این مشکل علاوه بر مصرف آب از حرکات کششی استفاده نمایید.

با توجه به اینکه این مکمل ها دارای مقداری قند می باشند و با توجه به نوع پوست و حساساسیت پوست در برخی از افراد دریافت مقداری قند به این صورت امکان دارد باعث ایجاد جوش در یدن آنها شود. این مورد برای افرادی گه پوست حساسی ندارند و با دریافت این مقدار قند مشکلی ایجاد نمی شود.
نحوه ی مصرف مکمل های گینر
نحوه ی مصرف مکمل های گینر می تواند تاثیر زیادی روی اثرگذاری آن داشته باشد. در واقع اگر شما بتوانید این مکمل را در چهار مرحله مصرف کنید، مکمل می تواند به شکل بهتری وزن شما را افزایش دهد و عمل عضله سازی را نیز انجام دهد. در نتیجه ورزشکاران باید به نحوه ی مصرف مکمل دقت داشته باشند. چهار مرحله ی مصرف مکمل گینر برای ورزشکاران به صورت زیر می باشد.

مصرف گینر در زمان صبح و بعد از بیدار شدن: اولین مرحله برای مصرف مکمل های گینر، بعد از بیدار شدن و در زمان صبح می باشد. به دلیل اینکه بدن در زمان شب مواد مغذی دریافت نمی کند، این مکمل می تواند تاثیر زیادی روی بدن داشته باشد.
مصرف گینر قبل از تمرین: زمانی که شما قبل از تمرین، مکمل گینر را مصرف می کنید، انرژی شما برای انجام حرکات ورزشی چند برابر می شود. در نتیجه می توانید حرکات را در زمان بیشتر و با انرژی بیشتر انجام دهید.
مصرف گینر در حین تمرین: سومین مرحله برای استفاده از مکمل گینر، در زمان تمرین می باشد. شما باید در زمان تمرین حتما از این مکمل ها استفاده کنید. زیرا مصرف آن ها باعث می شود که شما دچار افت ناگهانی گلوکز نشوید و بدون خستگی به تمرین ادامه دهید.
مصرف گینر بعد از تمرین: بدن شما بعد از تمرین آماده شده و استفاده از مکمل های قندی می تواند باعث افزایش وزن و عضله سازی در آن شود. با خرید گینر و مصرف آن می توانید وزن خود را افزایش دهید.

گینر از کجا بخرم
یکی از مهم ترین سوالات در مورد گینر این است که گینر از کجا بخرم، گینر اصل از کجا بخرم. این دغدغه ی همه ورزشکاران است که مکمل اصل خریداری نمایند چرا که همه ما از تاثیرات مصرف مکمل تقلبی آشنا هستیم. توصیه ما به شما خرید از داروخانه است. چرا که داروخانه ها اجازه فروش مکمل تقلبی و غیر اصل را ندارند و از همه مهمتر یک دستگاه نظارتی قوی به نام سازمان غذا و دارو بر روی داروخانه ها نظارت دارد.
با توجه به گسترش اینترنت به داروخانه ها با توجه به شرایط خاص داروخانه و داشتن امتیازات لازم اجازه فروش مکمل های بدنسازی به صورت اینترنتی دادد شده است. از معروف ترین داروخانه های اینترنتی می توان به داروکده، مثبت سبز و داروخانه آنلاین داروبوم اشاره کرد.
داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی darooboom.com یکی از معتبر ترین داروخانه های اینترنتی است که علاوه بر داشتن تمامی مجوزهای لازم جهت فروش مکمل های بدنسازی امکان پرداخت در محل برای سراسر ایران و ارسال رایگان سفارشات را فراهم نموده است تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید از این داروخانه نمایید.
امیدواریم این مقاله برای شما مثمر ثمر واقع شود با آرزوی سلامتی و تندرستی.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *