اخبار

دستور العمل روغن برنزه که می توانید در تابستان خود را انجام دهید

[ad_1]

دستور العمل روغن برنزه که می توانید در تابستان خود را انجام دهید

اسپری روغن دختر برای برنزه کردن پاهایش محافظت در برابر اشعه UV خورشید قرار دادن لوسیون ضد آفتاب |  دستور تهیه روغن برنزه کننده DIY |  روغن برنزه خود را بسازید |  ویژه

دستور العمل روغن برنزه کننده DIY می تواند برای برخی افراد بسیار ترسناک باشد، به خصوص به این دلیل که چیزی است که روی پوست خود می گذارید. برای یافتن بهترین روغن برنزه خانگی DIY، اینترنت را با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی جستجو کردیم.

ما می‌خواستیم یک روغن ضد آفتاب خانگی پیدا کنیم که یک دستور روغن برنزه کننده طبیعی با استفاده از مواد ارگانیک و ایمن برای پوست باشد. یکی از بهترین دستور العمل های روغن برنزه کننده خانگی را در اینترنت بررسی کنید!

مربوط: مزایای روغن کرچک سیاه جامائیکا | DIY BEAUTY

به دنبال بهترین دستور العمل روغن برنزه کننده طبیعی هستید؟ در اینجا یکی واقعا آسان است!

در اینجا لیست چیزهایی است که شما نیاز دارید:

  • پانزده گرم کره کاکائو
  • روغن زیتون فرابکر نیز پانزده گرم وزن دارد
  • روغن نارگیل که وزنی برابر با سایر مواد فوق دارد
  • یک ظرف شیشه ای تمیز، ترجیحا یک ظرف شیشه ای درب دار
  • قاشق یا کاردک کوچک
  • قابلمه با آب
  • حوله

مرحله 1: همه مواد روغن برنزه خود را در قابلمه قرار دهید

ممکن است فکر کنید که ما در این مرحله همه ترکیبات روغن برنزه کننده شما را با هم مخلوط می کنیم، اما نه کاملا! در ظرف خود را باز کنید و کره کاکائو را داخل آن بریزید.

سپس با قاشق روغن نارگیل خود را روی آن بریزید و با قاشق آن را در بالا صاف کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله آن را با هم مخلوط نمی کنیم. ما فقط آن را داخل ظرف شما فشار می دهیم.

بعد از این کار، روغن زیتون خود را اضافه می‌کنید و اجازه می‌دهید تا با دقت به ته شیشه برسد، مطمئن شوید که اجازه نمی‌دهید روغن از ظرف شما سرریز شود.

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

می توانید روغن زیتون را به صورت دسته ای در آن بریزید. بگذارید اولین دسته ابتدا به ته ظرف شما برسد و گوشه ها و سوراخ های کوزه شما را اشغال کند.

در این مرحله، می توانید شیشه خود را به اطراف حرکت دهید تا روغن از فضای موجود نفوذ کند. همچنین می توانید از قاشق خود برای فشار دادن روغن نارگیل جامد و کره کاکائو در پایین شیشه استفاده کنید تا فضای بیشتری در بالا برای روغن زیتون خود ایجاد کنید.

باقیمانده روغن زیتون خود را داخل آن بریزید و زمانی که فضا را تنظیم کردید در ظرف خود را به درستی ببندید.

مربوط: راهنمای DIY برای روغن‌های ضروری

مرحله 2: زمان حمام است!

اکنون زمان حمام است – منظور ما یک حمام آب گرم است. قابلمه یا هر قابلمه ای که دارید که بزرگ نیست تهیه کنید.

آن را تا نیمه از آب پر کنید و تابه خود را روی اجاق گاز قرار دهید و آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. اجازه دهید آب قبل از جوشیدن کمی به دمای جوش برسد و اجاق گاز خود را خاموش کنید.

حوله خود را بردارید و آن را از وسط یا بیشتر تا کنید. آن را با احتیاط داخل تابه خود با آب داغ قرار دهید. ادامه دهید و از یک انبر برای این یکی استفاده کنید زیرا نمی خواهید دستانتان بسوزد!

ظرف شیشه ای خود را با مواد روغن برنزه کننده خود روی حوله تا شده خود قرار دهید. حوله تا شده اساساً به عنوان یک سکو عمل می کند که در آن می توانید شیشه خود را با خیال راحت داخل تابه قرار دهید و بدون اینکه کل شیشه را به طور کامل زیر آب ببرید، یک حمام آب گرم انجام دهید.

ما نمی خواهیم شیشه روغن برنزه کننده شما به ته ظرف شما برسد زیرا ممکن است خیلی داغ باشد و این ممکن است باعث شکستن ظرف شما شود. تمام تلاش خود را هدر ندهید!

شیشه را روی حوله نگه دارید و آن را در آنجا نگه دارید تا همه چیز داخل آن کاملا ذوب شود. شیشه را با حرکات دایره ای به اطراف بچرخانید تا مطمئن شوید که روغن های داخل با هم ذوب می شوند و حرارت اطراف شیشه یکنواخت شود.

آگهی همه سایه پرندگان

برای ایمنی بیشتر، از یک جفت دستکش مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید تا شیشه خود را در حمام آب گرم نگه دارید. ممکن است در این زمان در خانه خود دستکش مقاوم در برابر حرارت نداشته باشید.

اگر اینطور است، می توانید فقط از یک جفت انبر برای نگه داشتن شیشه استفاده کنید. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که ظروف خود را محکم بگیرید تا از حوله شما نیفتد و به طور کامل زیر آب نرود و به ته حمام آب گرم شما نرسد.

مرحله 3: بگذارید کاملا خنک شود

وقتی دیدید که همه روغن ها کاملاً ذوب شده اند، از حمام آب داغ خارج کنید و شیشه خود را به مدت 48 ساعت کنار بگذارید و بگذارید همه مواد داخل آن جامد شوند.

پس از 48 ساعت، روغن برنزه کننده DIY خود را آماده استفاده دارید!

فیلم آموزشی کامل نحوه ساخت روغن برنزه خود توسط Aysu Inan را در زیر مشاهده کنید:

آیا به شما نگفتیم که این روغن برنزه کننده آفتاب یکی از ساده ترین دستور العمل های موجود است؟ ادامه دهید و با این دستور غذا برنزه شوید حتی زمانی که در گاراژ یا باغ خود گیر کرده اید!

نظر شما در مورد این آموزش در مورد چگونگی ساخت روغن برنزه آسان خود در خانه چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما کمک کنید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#دستور #العمل #روغن #برنزه #که #می #توانید #در #تابستان #خود #را #انجام #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *