اخبار

دستور تهیه اسکراب پا DIY برای آبگرم خانه خودتان

[ad_1]

دستور تهیه اسکراب پا DIY برای آبگرم خانه خودتان

فردی که از اسکراب پا استفاده می کند |  دستور تهیه اسکراب پا DIY برای آبگرم خانه خودتان |  ویژه

درست کردن یک اسکراب پای خانگی یک راه عالی برای سرگرمی و بهره وری در هنگام ماندن در خانه است. یک اسکراب لایه بردار پا از شر سلول های مرده پوست خلاص می شود و پاهای شما را نرم و لطیف نگه می دارد.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک دستور العمل بسیار ساده و موثر در زیر، چگونه اسکراب پا ضد باکتری خود را بسازید!

مربوط: ماسک مو DIY | 7 دستور غذا که باید امتحان کنید

با استفاده از سه ماده اسکراب پای خود را بسازید!

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

عناصر:

  • عسل
  • شکر دانه ریز
  • روغن زیتون

مواد:

  • کاسه مخلوط کن کوچک
  • قاشق اندازه گیری
  • قاشق همزن
  • ظرف کوچک (می تواند یک شیشه شیشه ای باشد)

مرحله 1: مواد لازم را جمع آوری کنید!

روغن زیتون، شکر گرانول و عسل خود را بگیرید. بهتر است از گزینه های ارگانیک برای همه مواد استفاده کنید تا از کیفیتی که برای پوست خود استفاده می کنید مطمئن باشید.

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

با وجود اینکه پاهای ما ضخیم و اغلب خشن هستند، باز هم این پوست است که باید با مواد مناسب و طبیعی تغذیه شود.

هنگامی که مواد خود را جمع کردید، یک حوله تمیز را روی میز کار خود قرار دهید تا مطمئن شوید که هر گونه ریخت و پاش یا ریزش پیدا می کنید. اما نگران نباشید، این دستور غذا فوق العاده ساده است که احتمالاً هیچ میز یا میز آشفته ای نخواهید داشت!

مرحله 2: عسل خود را در کاسه قرار دهید

بعد از اینکه میز خود را با مواد و ابزار طبیعی خود چیدید، آماده می شوید که پایین بیایید و کثیف شوید!

ابتدا کاسه همزن خود را بردارید و یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک را اندازه بگیرید. مطمئن شوید که از عسل خالص استفاده می کنید زیرا نمی خواهید از مواد غیر ضروری برای اسکراب پای خود استفاده کنید.

مرحله 3: شکر خود را در آن بریزید

بعدی شکر است! سه قاشق غذاخوری شکر گرانول سفید را اندازه کنید و آن را در کاسه همزن خود قرار دهید.

شکر به دلیل خواص و دانه های نرم ترش گزینه بهتری نسبت به اسکراب نمک است. نمک زمانی که در اسکراب‌های پا DIY استفاده می‌شود بسیار ساینده‌تر است، بنابراین استفاده از آن را اصلاً توصیه نمی‌کنیم.

برای جایگزین‌ها، می‌توانید از انواع دیگر شکر مانند شکر کوکو یا شکر قهوه‌ای استفاده کنید. شکر شیرینی پزی توصیه نمی شود زیرا در حال حاضر به شکل پودر است و ممکن است در لایه برداری پاهای شما که پوست ضخیم تری نسبت به بقیه بدن شما دارند، کار خوبی انجام ندهد.

مربوط: 5 دستور العمل زیبایی برای درمان لب های ترک خورده

مرحله 4: اکنون زمان روغن زیتون است!

تبلیغ جی آبی

آخرین ماده اسکراب پا سه ماده ای ما روغن زیتون است! دو قاشق غذاخوری روغن زیتون ارگانیک را اندازه کنید و در کاسه ای که حاوی عسل و شکر است بریزید.

برای دستور العمل های مراقبت از پوست مانند این اسکراب پا، بهتر است از روغن زیتون بکر استفاده کنید. اگر نوع معمولی را انتخاب کنید، تفاوت چندانی وجود ندارد، اما خوب است بدانید که خالص ترین شکل این ماده و بیشترین غلظت خواص مفید آن را دریافت می کنید.

اگر روغن زیتون در انباری خود ندارید، می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید که برای پوست نیز عالی است. این یک دسته از خواص عالی دارد که باعث سلامت پوست می شود، بنابراین یک جایگزین عالی برای روغن زیتون است.

مرحله 5: مخلوط کنید، مخلوط کنید، مخلوط کنید!

اکنون که تمام مواد خود را در کاسه همزن خود دارید، وقت آن است که همه آنها را با هم مخلوط کنید تا اسکراب پای خود را بسازید!

با قاشق همزن همه چیز را با هم مخلوط کنید. شما باید با خمیری باقی بمانید که از نظر قوام شبیه به هر اسکراب طبیعی پای مورد استفاده در سالن ها یا اسپا باشد.

در این مرحله، می توانید مواد دیگری را اضافه کنید که می تواند به لایه برداری و حفظ سلامت پوست شما کمک کند. برخی از مواد اضافی شامل لیمو، تفاله قهوه یا حتی کاکائو است!

تمام مواد اضافی که در بالا نوشته شده اند برای لایه برداری پوست و تمیز و هیدراته نگه داشتن آن عالی هستند. استفاده از مواد طبیعی بسیار مهم است تا مطمئن شوید که هیچ گونه مواد شیمیایی بدی روی پوست خود وارد نمی کنید.

مرحله 6: سخاوتمندانه استفاده کنید!

هنگامی که از اسکراب پای خانگی خود راضی هستید، آنها را در شیشه آماده شده خود قرار دهید و سخاوتمندانه روی پاهای خود استفاده کنید! شما مجبور نیستید برنامه را کم کنید زیرا به راحتی می توانید یک دسته جدید با موادی که قبلاً در انبار خود دارید درست کنید!

فواید مواد تشکیل دهنده اسکراب پا DIY

اسکراب پا خانگی ساخته شده از شکر قهوه ای، عسل و روغن زیتون - زمینه سفید |  دستور تهیه اسکراب پا DIY برای آبگرم خانه خودتان

1. عزیزم

عسل به دلیل بافت چسبناکی که دارد یک افزودنی عالی به اسکراب پای شما است. این ماده دارای خواص ضد باکتریایی است که پوست شما را تمیز می کند و از ورود کثیفی و سایر آلاینده هایی که می توانید از کفش ها، دمپایی ها و به سادگی قرار گرفتن در معرض زمین دریافت کنید، جلوگیری می کند.

عسل همچنین روند بهبود پوست شما را تسریع می کند، که اگر زخم های کوچک بسته روی پاهای خود داشته باشید شگفت انگیز است. فقط مطمئن شوید که زخم بسته است، در غیر این صورت، به هیچ وجه نمی خواهید از این اسکراب پا استفاده کنید زیرا ممکن است پوسته پوسته را لایه برداری کند و در روند بهبودی اختلال ایجاد کند.

2. شکر

علاوه بر اینکه شکر منبع انفجار انرژی است، از نظر شستشوی پوست نیز برای پوست بسیار مفید است. این یک راه ایمن و طبیعی برای لایه برداری سلول های مرده پوست است و در عین حال پوست شما را هیدراته نگه می دارد.

این ماده برای کسانی که پوست حساسی دارند ایده آل است زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، استفاده از شکر برای اسکراب پا به پوست شما کمک می کند رطوبت را حفظ کند و آن را خشک و کدر نمی کند.

3. روغن زیتون

این نوع روغن دارای خواص مشابه با عسل است زیرا با خواص مرطوب کنندگی خود به پوست شما کمک می کند رطوبت را حفظ کند. دارای تعداد قابل توجهی آنتی اکسیدان است که به ارتقای سلامت پوست کمک می کند.

روغن زیتون نه تنها پوست را مرطوب می کند و آن را سالم می کند، بلکه به خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست نیز کمک می کند – یک افزودنی عالی به قند لایه بردار شما!

فیلم آموزشی کامل نحوه ایجاد اسکراب پای خود را در خانه توسط سیده خان در زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=Q1t-nkw-4Lw

دستور العمل های اسکراب پا DIY زیادی وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید، اما این دستور العمل یک راه بسیار ساده برای داشتن اسکراب پا با کیفیت آبگرم در راحتی خانه شما است!

نظر شما در مورد دستور العمل اسکراب پا DIY ما چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما کمک کنید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#دستور #تهیه #اسکراب #پا #DIY #برای #آبگرم #خانه #خودتان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *