آموزش, اخبار, منهای نقاشیا

راهنمای کامل حل مشکل تعلیق شدن ناگهانی اینماد سایت ها از طرف پلیس اماکن



با سلام و وقت بخیر ، بنده ،هومن اصغری مدیر سایت نقاشیا ،بعنوان عضوی از جامعه ی رسانه های الکترونیک و فروشگاه داران اینترنتی خود را موظف دانستم تا راهنمای حل مشکل تعلیق شدن ناگهانی بیش از 70% اینماد های سایتی از طرف پلیس اماکن را در اختیار شما قرار دهم.

اکثرا اینماد ها امروزه از طرف پلیس اماکن صرفا جهت ” تکمیل پرونده های خود ” بدون اخطار قبلی تعلیق میشوند، شما هم اگر با این مشکل مواجه هستید راهکار رفع تعلیق را به شما آموزش میدهیم.

نحوه ی اطلاع از تعلیق

شما ناگهان متوجه خواهید شد که بعد از کلیک روی اینماد خود به صفحه ی نامشخصی ارجاع داده میشوید و بعد از ورود به سایت اینماد با این جمله مواجه میشوید!

عدم تایید پلیس اماکن!

 

جهت رفع ابهام باید بگویم فرقی ندارد شما کارت پایان خدمت دارید یا نه و یا قبلا عملیات آپلود عکس را انجام دادی یا نه.

شما طبق معمول تیکتی را در پنل خود با عنوان تعلیق اینماد ثبت میکنید و طی ۲۴ ساعت فقط یک پاسخ تکراری برای همه ارسال میشود!

با شماره تلفن ارسالی تماس نگیرید، بیهوده است!  چرا؟

شماره اشتباه است! اما اگر مقداری خیالتان آسوده میگردد باید بگویم که آدرس درست میباشد.

این مشکل برای بنده پیش آمد که در نهایت ۲ بار مراجعه ی حضوری مشکلم حل شد، پس خیالتان راحت، قرار است مشکل شما را براحتی با هم حل کنیم.

بنده ۲ بار مراجعه ی حضوری داشتم ،که در نهایت مشکلم حل شد.

به نکات زیر توجه کنید:

۱-دوشنبه ها حضور دارند. (از حضورشان در روز چهارشنبه اطلاعی ندارم) اما روز های دیگر نیستند.

۲- حتما قبل از مراجعه ی حضوری از کارت ملی هوشمند و کارت پایان خدمت یا معافیت خود کپی گرفته و برابر اصل کنید، چون در غیر این صورت از شما این مدارک را خواهند خپاست و اطرافتان ۳ دفتر اسناد وجود دارد که همگی تعطیل شده و به جای دیگری رفته اند.

۳- اگر کارت پایان خدمت ندارید حتما تیکت بزنید و شماره دقیق رو جویا بشید و بپرسید ازشون اما احتمالا ، گواهی اشتغال به تحصیل و یک تاییدیه از پلیس +۱۰ بخواهند.

۴- اگر ساکن شهرستان هستید هم مشکلی نیست، نگران نباشید، نیاز به مراجعه ی حضوری نیست چرا که خود من رو از در ورودی بیشتر راه ندادن 🙂 و کار همونجا حل شد، پس میتونید مدارکی رو که گفتم رو کپی برابر اصل کنید (کپی اندازه A4 ) بعد یک پاکت اندازه ی A4 بگیرین و به هیچ وجه مدارک رو تا نکنید، در اون پاکت بزارید و بعد این که با چسب بستینش، نام،نام خانوادگی کامل، شماره شناسنامه و شماره موبایلی که در اینماد ثبت کردین و پاسخگو هستین رو هم درج کنین، آدرس دقیق و کد پستی رو هم بنویسین، و اون رو در پاکت پستی بذارین و از طریق اداره ی پست به آدرسی که اینماد براتون میفرسته به احتمال زیاد همین هستش، ارسال بفرمایین، مشکلتون رفع میشه، (البته با احتساب تعطیلی هایی که هست و حال کارمندان عزیز و زحمت کش که حضور داشته باشن).

امید وارم که تونسته باشم هم کمی از گمراهی نجاتتون بدم تا کارتون راه بیفته، برامون نظر و کامنت بذارین، در خدمتتون هستم، تا جای ممکن راهنماییتون میکنم.

نقاشیا فروشگاه آنلاین قدرتمندی هستش که خبر های بزرگی نیز در راه هستن، هر پیشنهاد و انتقادی دارید در خدمتتون هستم.

ما آماده ی  هرگونه تبادل تبلیغیاتی با سایت های جذاب و دوست داشتنی شما همکاران گرامی هستیم، از طریق فرم تماس با ما یا از طریق شماره واتزاپ نوشته شده در قسمت فوتر سایت با ما در ارتباط باشید.

مارو به دوستانتون معرفی کنید.

ارادتمند شما

مدیر سایت نقاشیا

تذکر !! حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید و فاصله ی اجتماعی را رعایت بفرمایین، مطالب گفته شده در بالا حاصل تجربه ی درگیری حدودا 3 هفته ای بنده جهت رفع این مشکل بود ممکن است اطلاعات بنده ناقص باشند یا روش های راحت تر دیگری هم وجود داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای کامل حل مشکل تعلیق شدن ناگهانی اینماد سایت ها از طرف پلیس اماکن

  1. محمد حسین گفت:

    سلام یک سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدین
    اگر اینماد ما تعلیق بشه آیا درگاه هم قطع میشه یا مثلا تاریخ انقضا اینماد تمام بشه ایا درگاه هم قطع میشه.؟

    1. Asghari گفت:

      سلام دوست عزیز به نقاشیا خوش آمدید.
      نه بعد از تعلیق درگاه فعال میمونه اما قطعا برای ادامه فعالیت و استفاده از درگاه باید اینمادتون رو مجددا فعال بفرمایید.
      البته بستگی به درگاهتون هم داره که از خود اینماد تهیه کردید قسمت تهیه درگاه یا خیر، در این صورت بله مدتی بعد غیر فعال میشه.

  2. فرهاد گفت:

    سلام،من شهرستانم نمادم تعلیق شده،، حالا بعد اینکه این مدارکو فرستادم چن روز طول میکشه رفع تعلیق بشه

    1. ایمان گفت:

      اگه مشکل سربازی باشه تایید نمیشه؟

  3. 09902631007 گفت:

    با سلام
    اینماد سایتم تعلیق شده چیکارکنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *