آموزش, اخبار

رنگ آمیزی روی سرامیک

[ad_1]

من در مورد سرامیک های پخته شده کاملاً درگیر هستم. اما من از بسیاری از شما می شنوم که می خواهید آن را امتحان کنید اما به کوره یا رنگ در استودیو سفالگری دسترسی ندارید. اینجا یک جایگزین خوب است!

رنگ چینی Pebeo 150! این شرکت مجموعه ای از پیشنهادات فعلی خود را برای من فرستاد و من از دوستم جین دعوت کردم تا در آزمایش آنها به من بپیوندد!

در اینجا ویدیوی من از تجربه ما است!

از فروشگاه دلار بشقاب و لیوان خریدم و تمیز و خشک کردم. سپس مطمئن شدم که هر بطری رنگ را هم بزنید/تکان دادم. من از برس آستر استفاده کردم و کمی در آن شیرجه زدم.

بوی کمی وجود دارد. رنگ ها هنگام اعمال بسیار نازک هستند، اما اگر می خواهید ظاهری مات بیشتری داشته باشید، می توانید اجازه دهید هر لایه خشک شود و یک لایه اضافی اضافه کنید. من واقعاً از روان بودن آنها لذت بردم، رنگ ها به راحتی و به آرامی روی سطح می لغزند. من برای استفاده بیشتر از آنها هیجان زده هستم.

در اینجا پیوندی به سایت Pebeo برای اطلاعات بیشتر وجود دارد.

رنگ ها از روی قلم مو با آب صابون پاک می شوند. روی دستمال کاغذی خشک کنید تا خشک شود.

مطالب مرتبط: روش صحیح تمیز کردن و مراقبت از قلم موها!

اجازه دادم رنگ‌ها خشک شوند و سپس با لوله‌های رنگ آستری آنها را مشخص کردم.

اجازه دهید 24 ساعت خشک شود و سپس به مدت 35 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 300 درجه بپزید.

اون طلا….عشق!!

هنگامی که بشقاب های شما پخته و خنک شدند، با خیال راحت از آنها استفاده کنید. رنگ برای مواد غذایی ایمن است. من در مورد مایکروویو مطمئن نیستم، من می گویم نه، زیرا با هر قطعه سرامیکی، شما می خواهید آنها را ماندگار کنید.

تا ماشین ظرفشویی هم همینطور. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما باعث می شود رنگ تراشه شود یا در نهایت خراب شود. شستن دست برای مراقبت از کار سخت شما!

این رنگ ها روی سرامیک، چینی، سفال، سفال کار می کنند، اما روی شیشه (به دلیل کوره!) کار نمی کنند.

از بازی با این رنگ ها لذت بردم. با تشکر از Pebeo برای ارسال آنها به من. آنها همچنین برخی از محصولات دیگر را برای من ارسال کردند، پس منتظر باشید تا زمانی که آنها را امتحان کنم!

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *