مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

صنایع دستی پیش دبستانی فوق العاده سرگرم کننده

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

صنایع دستی پیش دبستانی فوق العاده سرگرم کننده

این پاییز ، بچه های ما برای اولین بار به مهد کودک می روند و همه ما از این موضوع بسیار هیجان زده هستیم! برای آماده سازی برخی از کارهایی که آنها در آنجا انجام می دهند و می آموزند ، ما وقت خود را صرف ساخت کارهای اضافی و کارهای DIY با آنها کرده ایم زیرا دوست داریم این ایده را داشته باشیم که هنگام رسیدن به آنها مفاهیم و مهارت های خاصی را درک کنند ، که بگذارید روی شنیدن و تفریح ​​تمرکز کنند. به همین دلیل ما همیشه به دنبال ایده های جالب جدید پیش دبستانی هستیم که ممکن است قبلاً آنها را امتحان نکرده ایم!

1. آکواریوم شیشه سنگ تراشی DIY

آکواریوم شیشه ماسون

آیا بچه های شما مانند اکثر افراد اخیراً وارد مرحله ای شده اند که کاملاً با اقیانوس و همه موجودات آن وسواس دارند؟ برای کودک بزرگتر ما ، این مرحله با بازدید از آکواریوم ایجاد شد. برای بچه کوچکتر ما ، پری دریایی کوچک چه بود که آن را انجام داد مهم نیست که دلیل ، ما می خواهیم قطعاً این کار آکواریوم ساده و دوستانه بچه ها را پیشنهاد کنید که شامل پر کردن یک شیشه شیشه از تمام گیاهان ، سنگها و موجوداتی است که بچه های شما فکر می کنند زیر دریا زندگی می کنند! برخی از پیشنهادات و دستورالعمل ها را ازسلام ، فوق العاده.

2. حلزون های صفحه کاغذی و مهره ای

بشقاب کاغذی و حلزون مهره ای

کاردستی بشقاب کاغذی در دنیای DIY و دنیای صنایع دستی پیش دبستانی چنان کلاسیک است که حتی به یاد می آوریم که آنها را در زمان کودکی ساخته ایم! ما به خصوص از این ایده حلزون بشقاب کاغذی زیبا لذت می بریم این با اولیویا نه فقط به این دلیل که بچه های کوچک به حلزون علاقه دارند ، بلکه به این دلیل که افزودن مهره ها به صورت مارپیچ دقیق به هماهنگی چشم دست کمک می کند.

3. فانوس های درخشان از فنجان های پلاستیکی

فانوس های درخشان از فنجان های پلاستیکی

آیا بچه های شما به نوعی دانشمند مینیاتور تبدیل می شوند که همیشه اگر کاردستی نوعی عنصر کارا یا غیرمتعارف داشته باشد ، آن را ترجیح می دهند؟ اخیراً ما نیز با صنایع دستی به سبک “آزمایش علمی” وسواس داریم. این فانوس های جالب DIY در برجسته شده است ساکورای آمریکا، که به راحتی جمع می شوند و تزئین می شوند و از لیوان های پلاستیکی ساخته می شوند ، ضربه بزرگی در خانه ما بود!

4. تار و پودرهای کاغذی تزئین شده

ترفندهای کاغذ دیواری تزئین شده

اگر شما هرگز اسپینر درست نکرده اید ، یا حداقل با آن بازی نکرده اید ، بسیار متاسفیم که به شما می گوییم واقعاً چیز بسیار سرگرم کننده ای را از دست می دهید! ما اینها را در دوران کودکی نیز می ساختیم و سپس می چرخاندیم تا عملا از هم پاشیدند. می سازد و می گیرد دارای یک مجموعه ساده و ساده از دستورالعمل ها برای کمک به شما در آموزش روند کار به کودکان خود تا حد امکان بدون دردسر و سرگرم کننده است.

5. بادبادک کاغذی DIY

بادبادک کاغذی Diy

وقتی بچه بودیم ، به سادگی مورد ستایش قرار گرفت بادبادک های پرنده در حال حاضر یکی از آنها را نداریم ، اما هنوز می خواهیم بچه هایمان را با مفهوم پرواز بادبادک ها و بلند کردن آنها در هوا آشنا کنیم ، بنابراین با استفاده از مهارت های DIY راهی برای تحقق آن یافتیم! این آموزش عالی از خوشبختی خانگی است به شما نشان می دهد که چگونه از رولپلاک های چوبی کاغذی و روبان یکی از خودتان را بسازید. با این حال ، آن را در واقع پرواز!

6. نخ های DIY گیرنده های رویایی

نخ روی Diy گیران رویایی

آیا بچه های شما اخیراً از تاریخ و اهمیت فرهنگی گیرندگان رویا از یکی از کتاب های مورد علاقه خود مطلع شده اند و اکنون می خواهند به آن ادای احترام کنند ، مانند بچه هایی که معمولاً هنگام استفاده از مهارت های ساخت خود می خواهند این کار را انجام دهند؟ سپس ما احساس می کنیم که با این آموزش جذاب رویای دوست داشتنی که از آن کنار خواهید آمد ، بسیار خوب کنار خواهید آمد نوار هنری همچنین به آنها کمی در مورد نخ بافی و ساخت پوم پوم یاد می دهد!

7. آستر کاپ کیک ، چوب بستنی ، و گلهای دکمه ای

آستر کاپ کیک ، چوب بستنی ، و گلهای دکمه ای

شاید هنوز در حال کار بر روی مهارت های اساسی ساخت مانند برش و چسب هستید ، اما “crafternoons” کافی دارید تا بدانید که بچه های شما بیشتر از همه لذت می برند وقتی که می خواهند با بیش از یک نوع ماده کار کنند ؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به چگونگی خرگوش سفید با استفاده از چوب بستنی ، کاغذ ، دکمه ها ، توپ های پنبه ای و آسترهای کاپ کیک این گل های زیبا و دوست داشتنی ساخته شده است.

8. در کاسه کاغذی تیره و چتر دریایی کاموا بدرخشید

در کاسه کاغذی تیره و چتر دریایی کاموا بدرخشید

مثل بچه های ما ، بچه های شما هم می گیرند فراتر وقتی می توانند چیزهایی را ببینند که در تاریکی می درخشند یا با آنها تعامل برقرار می کنند ، هیجان زده می شوند؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم که آنها واقعاً با این کار خارق العاده از کنار یکدیگر کنار خواهند آمد پیشه وری که منجر به کاسه کاغذی بسیار جذاب و بافتی ماهی ماهی زرد می شود که به لطف نوع خاصی از رنگ ، در تاریکی می درخشد!

9. اشکالات طبیعی DIY

اشکالات طبیعت

در خانه ما ، وقتی بچه ها کارگری نمی کنند ، تقریباً همیشه می توان آنها را در خارج از حیاط یا پایین خیابان پارک بازی کرد. آنها طرفداران زیادی برای پیاده روی طولانی و گشت و گذار در جنگل ها هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد که آنها را ترساند. به همین دلیل ما فکر کردیم که این کار بسیار عالی برگ و شاخه های شاخه ای است که قطار صنایع دستی به طور خاص توصیه برای کودکان پیش دبستانی ایده خوبی بود!

10. درب شیشه DIY و باند چوب بستنی

درب ظرف شیشه ای و بنجل چوب بستنی

ممکن است بچه های کوچک شما از قبل علائم استعداد موسیقی یا حداقل عشق به موسیقی را نشان دهند و شما به دنبال روش های ساده و دوستانه بچه ها هستید تا بتوانید ایده ساز زدن را به آنها معرفی کنید؟ سپس احساس خواهیم کرد که این درب شیشه کوچک عالی ، چوب بستنی ، و گیتارهای باند الاستیک که هنگام برداشتن تارها در واقع سر و صدای سر پیچیده ای ایجاد می کنند ، درست تا کوچه ات. نحوه انجام آنها را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید قطار صنایع دستی!

11. شیشه پری DIY

شیشه پری دی

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کردیم که شروع به ایجاد صحنه های عالی و دوستانه بچه ها در داخل شیشه های خالی شیشه خالی کردیم اما شما هنوز مطمئن نیستید که بچه های شما برای ایده آکواریوم آماده هستند زیرا آنها خیلی با دریا آشنا نیستند و حیات وحش آن؟ در این صورت ، شاید همه شما وقت بهتری برای ساختن این شیشه های پری درخشان با هم داشته باشید! مامان نقطه نحوه ایجاد آنها را به شما نشان می دهد و پیشنهاد می کند از آنها به عنوان ابزاری برای آرامش استفاده کنید. به شیشه یک لرزش بدهید و لحظه ای آرام داشته باشید تا براق شود!

12. اثر انگشت DIY شجره نامه را ترک می کند

اثر انگشت Diy شجره نامه را ترک می کند

آیا فرزندان شما کم کم شروع به یادگیری در مورد پویایی خانواده و روابط مختلف در خانه های خود کرده اند؟ سپس شاید آنها یک لگد از سر راه خود پیدا کنند خانه داری خوب پیشنهاد می کند یک درخت خانواده برگ اثر انگشت ایجاد کنید! شما درخت را بکشید یا آنها این کار را انجام دهید به خود شما بستگی دارد ، اما آنها مطمئناً دوست دارند انگشت شست خود را بزنند تا برگها را ایجاد کنند و شما می توانید به یکدیگر کمک کنید تا همه خاله ها ، عموها ، عموزاده ها و غیره را در لیست خود قرار دهید تا به آنها کمک کنید تا درک کنند کدام عنوان به چه کسانی در شبکه خانگی آنها مربوط می شود و چرا.

13. سنگ داستان DIY

سنگ داستان قصه

اگر یک نوع کاردستی مبتنی بر طبیعت وجود داشته باشد که بچه های ما چیزی بیش از هر چیز را بپسندند ، این نقاشی سنگ است! این که آیا آنها تم را دنبال می کنند تا سنگهای خود را به چیزی خاص تبدیل کنند یا اینکه فقط با رنگها در یک سطح غیرمتعارف ایجاد می شوند ، همیشه انفجار دارند. به همین دلیل ما ایده این داستان سنگ را دوست داشتیم خلق و خوی دست ساز خیلی زیاد! آنها پیشنهاد می کنند که تصاویر خاصی را روی سنگ ها مانند حیوانات ، گیاهان و افراد نقاشی کنید و سپس از این سنگ ها به عنوان درخواست بصری برای ساخت داستان ها با هم استفاده کنید.

14. لکه های لکه دار لکه دار لکه دار

اسلایم خال خال نقطه ای

دقیقاً مثل تقریباً هر بچه دیگر در حال حاضر در جهان ، آیا بچه های شما کاملاً درگیر کل روند لجن زنی هستند که طی چند سال گذشته دنیای بازی و ساخت را تسخیر کرده است؟ مال ما نیز وجود دارد ، اما ما احساس می کنیم که قبلاً تقریباً هر نوع لجن ممکن را با آنها ساخته ایم. پس هیجان ما را تصور کنید ، وقتی از این آموزش دیدن کردیم سرگرمی در خانه با بچه ها برای ساخت اسلایم خال خال خال خال! قطعاً یکی از منحصر به فردترین مواردی است که ما امتحان کرده ایم.

15. مارهای حبابی رنگین کمان DIY

مارهای حبابی رنگین کمان Diy

فقط در صورتی که بچه های شما نوعی کودک پیش دبستانی باشند که عشق عملی بودن هر زمان ممکن و تقریباً از هر فرصتی برای ایجاد آشفتگی استفاده می کنند ، در اینجا ایده ای از آن ارائه شده است مسکن جنگل این برای انجام یک روز آفتابی در حیاط خانه که آنها رنگ و صابون رنگارنگ را در سراسر خانه شما ردیابی نمی کنند بسیار مناسب است! نگاهی بهتر به آموزش آنها بیندازید تا ببینید که این مارهای حبابی رنگین کمان چگونه انجام می شوند.

آیا شما کارهای کوچکی را با کارهای کوچک و بی نظیر خود انجام داده اید که مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند اما در لیست ما آنها را نمی بینید؟ درمورد کارهایی که انجام داده اید و نحوه یا پیوند دادن ما به عکس های کار تمام شده خود در بخش نظرات به ما بگویید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#صنایع #دستی #پیش #دبستانی #فوق #العاده #سرگرم #کننده

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید