مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت قاب عکس مقوایی

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت قاب عکس مقوایی

اگر شما نوعی سازنده نوستالژی هستید که عاشق ایجاد راه های خلاقانه برای نمایش عکس های مورد علاقه و خاطرات خانوادگی خود هستید ، پس فکر می کنیم به همان اندازه که از این قاب عکس مقوایی نخ کاموا پیچیده نخ بیرون آورده اید ، همان قدر لگد خواهید زد که ما! این یک روش ساده و دوستانه برای کودکان است که به همه کسانی که به خانه شما مراجعه می کنند نشان می دهد که عکس های خاص برای شما چقدر معنی دارد.

نحوه ساخت قاب عکس مقوایی

در این آموزش ، ما مراحل برش یک قاب عکس مقوایی و افزودن رنگ با استفاده از تکنیک های بسته بندی نخ را به طور خلاصه بیان می کنیم! فقط برای راهنمایی بیشتر می توانید یک آموزش ویدیویی دقیق را در انتهای این پست پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • نخ (هر رنگ دلخواه شما)
  • قیچی
  • مقوا
  • خط كش
  • خودکار
  • چسب ماتیکی
  • نوار اسکاچ
  • عکس (هر کدام را که دوست دارید)

طرز ساخت کاردستی طراحی عکس مقوایی

مرحله 1:

مواد خود را جمع کنید! این پروژه چه شما به طور حرفه ای عکس خود را چاپ کنید و چه روی چاپگر خانگی خود انجام دهید ، این پروژه کار خواهد کرد. آی تی میکند با این حال ، با یک عکس مربع شکل بهترین کار را می کنید.

نحوه ساخت مواد قاب عکس مقوایی

گام 2:

روی مقوا حتی با لبه های عکس خود ، جایی که تصویر در واقع شروع می شود ، علامت گذاری کنید. از این علامت ها برای ردیابی یک مربع در اندازه مناسب استفاده خواهید کرد ، جایی که در واقع مرکز قاب را برش خواهید داد. این علامت ها اولین راهنمای اساسی شما هستند!

نحوه ساخت فرایند برش قاب عکس مقوایی

مرحله 3:

با استفاده از نشانه هایی که در مرحله 2 به عنوان راهنما ایجاد کرده اید ، از خط کش خود استفاده کنید تا با خطوط مستقیم به آنها بپیوندد و یک مربع در مرکز مقوا ایجاد کنید که کاملاً برای تصویر شما شکل گرفته است.

نحوه ساخت فرایند طراحی قاب عکس مقوایی

مرحله 4:

با استفاده از قیچی مربع را برش دهید و یک لبه مقوایی برای شما ایجاد می کند که یک سوراخ به اندازه کافی وسط دارد و تصویر شما کاملاً در آن قرار می گیرد.

طرز تهیه چسب قاب عکس مقوایی

مرحله 5:

لبه نخ خود را بچسبانید و آن را لنگر دهید تا بتوانید شروع به بسته بندی کنید. نقطه ای که انتهای آن را بچسبانید ، پشت قاب خواهد بود.

طرز تهیه بسته بندی کاموای قاب عکس مقوایی

مرحله 6:

نخ نخ خود را از وسط سوراخ چهارگوش عبور داده و نخ را دور لبه مقوا بارها و بارها بپیچید. نخ را هر بار که توپ را از وسط عبور می دهید کمی به کنار حرکت دهید تا در امتداد لبه آن را بپوشاند ، اما آنقدر محکم باد کنید که تکه های نخ در مقابل یکدیگر قرار بگیرند ، نه اینکه مقوای برهنه را در این بین بگذارید.

طرز تهیه نخ قاب عکس مقوایی

مرحله 7:

پس از اتمام پیچیدن نخ در یک طرف لبه مقوا ، طرف دیگر را شروع کنید! ما ترجیح دادیم از پیچ و خم گوشه ها بگذریم تا کمی کنتراست رنگ و بافت داشته باشیم ، اما همچنین به این دلیل که بعداً در اینجا چسب بزنید. این یک انتخاب عملی نیز بود. هر چهار لبه را با روش بسته بندی نخ خود بپوشانید. پس از پوشاندن کامل ، نخ را ببرید ، انتهای آن را با چسب بپوشانید و زیر نخ را از قسمت پشت آن ببندید و فشار دهید تا به آنجا بچسبد و باز نشود.

نحوه ساخت قاب عکس مقوایی با نخ

مرحله 8:

عکس خود را به قاب بچسبانید! در هر چهار گوشه فضای خالی کاغذ اطراف تصویر مقداری چسب قرار دهید. این چهار گوشه مقوایی را که نخ بسته بندی نکرده اید ، مرتب کنید و فشار دهید تا عکس بچسبد و تصویر با فاصله قرار بگیرد. وویلا

نحوه ساخت قاب عکس مقوایی با چسباندن تصویر (

نحوه ساخت کاردستی قاب عکس مقوایی

نحوه ساخت یک قاب عکس مقوایی با ایجاد یک قاب زیبا

ما ایده ایجاد این جلوه بسته بندی را با استفاده از نخ در رنگی که برخی عناصر عکس شما را تکمیل می کند ، دوست داریم و کل پروژه را سفارشی و کامل نشان می دهیم!

نحوه ساخت قاب عکس مقوایی ساده است

دنج نحوه ساخت قاب عکس مقوایی (3)

یک آموزش کامل ویدیویی برای این پروژه عالی در اینجا پیدا کنید!

روستایی نحوه ساخت قاب عکس مقوایی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #قاب #عکس #مقوایی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید