مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت مترسک پلاک کاغذی

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت مترسک پلاک کاغذی

اگر صادقانه بگویم ، داشته ام همیشه عاشق کار دستی با صفحات کاغذی بود. این یک کار کودکانه کلاسیک است که حتی در بزرگسالی که به بچه های خود کمک می کند تا آنها را بسازند جذابیت خود را حفظ می کند. من همچنین نوعی علاقه مند به DIY هستم که دوست دارم کارهای فصلی را انجام دهم چون هوا تغییر می کند و این باعث می شود خودم به بچه هایم کمک کنم مترسک هایی برای صفحه پاییز درست کنند! در واقع ، آنها بودند بنابراین زیبا که تصمیم گرفتم دوباره این کار را انجام دهم و روند کار را مستند کنم تا افراد دیگر بتوانند یاد بگیرند که چگونه آنها را نیز بسازند.

مترسک صفحه کاغذی

برای عکس ها و دستورالعمل های کامل به پیمایش ادامه دهید! فقط درصورتی که نوعی سازنده کار باشید که همیشه آموزش های ویدئویی زیر را به جای نوشتاری ترجیح می دهید ، در انتها نیز یک ویدیو وجود دارد.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ ساختمانی (دو برنز ، یک نارنجی و دیگری صورتی روشن)
  • کاغذ کرپ (نارنجی و زرد)
  • دو چشم گوگل
  • قیچی
  • یک صفحه کاغذی
  • یک نشانگر نوک نمدی سیاه
  • یک چوب چسب

مرحله 1: آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید

تمام مواد خود را با هم جمع کنید.

مواد مترسک بشقاب کاغذی

مرحله 2: گونه ها را ببرید

از کاغذ صورتی روشن خود دو دایره به اندازه یکسان برش بزنید. من این کار را با برش دو مستطیل کوچک ، انباشته شدن آنها روی هم و گرد کردن گوشه های هر دو قطعه به یک باره انجام دادم تا یک دایره کاملاً گرد به اندازه دلخواه خود بدست آوردم.

کاغذ مترسک صفحه کاغذی

مرحله 3: بینی را ببرید

یک مستطیل نازک از کاغذ نارنجی خود به اندازه طول صفحه گسترده کنید. سپس یک مثلث نارنجی به اندازه مشابه دایره های صورتی که قبلاً بریده اید ، ببرید.

بشکه کاغذ برش مترسک

مرحله 4: نوار زرد

یک نوار کاغذ کرپ زرد را از رول خود ببرید. من عرض کل رول و عرض حدود چهار اینچ را ساختم. بعد ، روی سطح قطعه چسب بزنید و قطعه زرد را از وسط به نصف تا کنید ، بنابراین یک مستطیل جدید دارید که به همان طول قبلی است اما اکنون فقط حدود دو اینچ عرض دارد. در یک طرف ، یک شکل کوچک منحنی ، تقریباً شبیه یک نیم دایره ، از وسط نوار برش دادم. این قطعه کامل به موهای نی شما مترسک تبدیل می شود و طاق اطمینان حاصل می کند که موها مانند چتری های موی شما چشمان او را نمی پوشاند.

صفحه کاغذی کاردستی مترسک

مرحله 5: حاشیه درست کنید

برشهای کوچکی را در امتداد سمت راست مستطیل کاغذ کرپ زرد خود که تازه دو برابر شده است ، در طرفی که قطعه نیمه دایره را زودتر بریده اید ، ایجاد کنید. برشهای شما باید فقط به نیمی از عرض نوار برسد تا یک طرف آن شبیه حاشیه شود.

صفحه کاغذی کاغذ زرد مترسک

مرحله ششم: پاپیون

یک قطعه کاغذ کرپ از رول نارنجی خود برش بزنید که تقریباً به اندازه اندازه زرد شما باشد. این مورد را نیز جمع خواهید کرد ، اما نیازی به چسباندن آن نیست زیرا می خواهید این بار لایه ها جدا شوند. قطعه خود را به نصف طول بریزید و سپس از وسط دوباره عرض کنید و گوشه ها را دور بزنید و شکل حاصل را شکل دهید. این بعدا پاپیون مترسک شما خواهد شد.

گوشه مترسک صفحه کاغذی

مرحله 7: همه قطعات

برای ساختن بالای کلاه مترسک خود از یکی از تکه های برنزه خود استفاده کنید! من چشم انداز ورق یا راه های طولانی را چرخاندم و لبه پایین را خوب و صاف نگه داشتم اما گوشه ها را گرد کردم. من آن دور را ادامه دادم تا لبه های مستقیم کناره ها و همچنین گوشه های بالایی نرم شود و سپس لبه بالایی مستقیم را به دو برآمدگی گرد با یک فرو بردگی گرد در وسط برش دهم. دومین کاغذ برنزه خود را به نصف راه طولانی برش دادم ، یک نیمه را کنار گذاشتم و با استفاده از دیگری ته کلاه مترسک را ساختم. من همان روشی را که در بالا انجام دادم دنبال کردم اما این بار ، به جای اینکه قسمت بالای کلاه را فقط به دو کوهان گرد برش بزنم ، آن را به صورت یک خط تکان نرم با پنج کوهان برش دادم. در آخر ، از تکه برنزه ای که کنار گذاشته اید ، یک شکل بیضی کوچک برش دهید. اکنون همه قطعات خود را بریده و آماده جمع آوری کرده اید!

مقوا مترسک بشقاب کاغذی

مترسک صفحه کاغذی برای چسب آماده می شود

مرحله 8: شروع به جمع آوری کنید

لایه های کاغذ کرپ نارنجی را که زودتر برش زده اید جدا کرده و دوباره لایه آنها را لایه بندی کنید ، اما این بار با چسب به هم چسبیده است. من به وسط هر یک چسب زده و مورد بعدی را با نقطه لنگر میانی به پایین چسبانده ام ، و لبه هایم را برای ایجاد یک پاپیون به نظر می رسم که به نظر می رسد مانند آن تا شده است و حلقه شده است. پاپیون را یک بار دیگر بدوزید.

صفحه مترسک بشقاب کاغذی

مترسک صفحه کاغذی کنار هم

مرحله 9: کلاه

کلاه مترسک خود را کنار هم بگذارید! مستطیل نارنجی را در امتداد وسط قسمت بالای کلاه مانند نوار کلاه چسباندم. سپس قسمت پایین دست را روی هم پوشانی باند نارنجی چسباندم ، در حالی که قسمت موج دار مانند لبه چرخانده به سمت بالا یک کلاه حصیری پاره رو به بالا است.

مرحله 10: حاشیه را اضافه کنید

کلاه را روی آن بچرخانید و در لبه پایین آن چسب بزنید. لبه مستقیم تکه کاغذ کرپ زرد خود را به داخل چسب فشار دهید ، آن را بچسبانید تا وقتی کل چیز را برگردانید ، طرف حاشیه مانند مو از زیر کلاه خارج شود.

مترسک صفحه کاغذی اضافه کنید

مرحله یازدهم: ایجاد چهره

تمام ویژگی های صورت مترسک را به زیر برجسته صفحه کاغذ خود بچسبانید! ما با چسباندن مثلث نارنجی در مرکز بینی شروع کردیم و از آن به عنوان راهنما برای قرار دادن بقیه صورت استفاده کردیم. سپس گونه های صورتی را در نزدیکی گوشه های پایین بینی در دو طرف و چشم های گوگل در دو طرف نقطه بالایی بینی چسباندیم. سرانجام ، ما با استفاده از نوک نمادی خود لبخندی مواج ترسیم کردیم ، شروع و پایان آن نزدیک هر گونه صورتی در امتداد پایین صورت صفحه کاغذ بود.

بشقاب مترسک صفحه کاغذی

مرحله 12: پاپیون

بوکس مترسک خود را درست کنید! تکه های کاغذ کرپ نارنجی لایه ای خود را بردارید و آنها را در مرکز خرج کنید تا دقیقاً مانند یک بوکس واقعی محکم در وسط جمع شوند. مقداری چسب بزنید و قسمت بیضی کوچک را که قبلاً بریده اید بچسبانید تا مرکز در آن ثابت بماند. پاپیون تمام شده را به لبه پایین صفحه کاغذی خود بچسبانید ، درست زیر لبخند مترسک. با خیال راحت می توانید انتهای باطن خود را از نظر حجم جدا کرده و از بین ببرید.

کمان مترسک بشقاب کاغذی

مرحله سیزدهم: voila!

مترسک خود را با استفاده از چسب در پشت موهای زرد رنگ به پایان برسانید و سپس آن را برگردانید و قطعه را روی لبه بالایی صفحه کاغذی خود فشار دهید ، بنابراین صورت مترسک زیر حاشیه زرد نشان داده می شود. لبه های اضافی کاغذ کرپ زرد را اگر کمی بیش از حد کلاه و صفحه بیرون زد ، برش دهید.

صفحه مترسک صفحه کاغذی

مترسک بشقاب کاغذی 1

تا-دا! مترسک شما تمام شده است. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #مترسک #پلاک #کاغذی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید