مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

پروژه های جذاب DIY با تم عید پاک برای بهار

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

پروژه های جذاب DIY با تم عید پاک برای بهار

اکنون که سرانجام در آستانه بهار هستیم ، متوجه شده ایم که تمام توجه ما به سمت آن معطوف شده است عید پاک، بدون هیچ دلیلی غیر از این که ما آن را می پرستیم! فقط یک چیز بسیار شاد و با طراوت در تعطیلات وجود دارد که به ما احساس خوبی می دهد. و تأکید بر حیوانات ناز کودک و رنگهای پاستلی نیز ضرری ندارد. با این حال ، از آنجا که ما هنرمندان دیوانه ای هستیم ، منطقی است که ما قبلاً شروع به جمع آوری پروژه های DIY زیبا با تم عید پاک کرده ایم که هر از گاهی ما را مشغول خواهد کرد!

فقط در صورتی که ایده ساختن شایان ستایش را دوست دارید صنایع دستی و پروژه هایی با موضوع عید پاک برای خوش آمدن بهار ، در اینجا 15 مورد از بهترین و خلاقانه ترین ایده هایی که در جستجوی الهام با آنها برخورد کرده ایم آورده شده است!

1. کنفتی پاستلی تخم مرغ عید پاک را آغشته کرد

تخم مرغ های عید پاک با طلای پاستلی

هیچوقت سالی نمی گذرد که ما طبق سنت طبق معمول جلسه تزئین تخم مرغ عید پاک را با بچه های خود انجام ندهیم! فقط به این دلیل که یک قدیمی با این حال ، سنت به این معنا نیست که می توانید هر بار یک تخم مرغ جدید درست کنید. امسال ، ما کاملاً وسواس روش را داریم استودیو DIY تخم مرغ های خود را با رنگ های پاستلی رنگ آمیزی کرده و سپس کنفتی یک سر آن را فرو کرد.

2. تاج گل کاغذی عید پاک

تاج گل کاغذی عید پاک

تاج گل ها یک نوع کاردستی فوق العاده هستند که می توانید صدها مورد را در طول سال بسازید و هرگز خسته نشوید. این به این دلیل است که آنها می توانند مضمون ، فصلی و در سبک ها ، اشکال و اندازه های بیشماری ساخته شوند! این تکنیک فوق العاده سرگرم کننده از زندگی سعادت شهری، کسی که به شما آموزش می دهد چگونه یک تاج گل زیبا از نی کاغذی ، کاغذ دستمال کاغذی و تخم مرغ فوم بسازید ، یکی بود که هنوز امتحان نکرده بودیم.

3. مینی گلدان های کارتن تخم مرغ طلایی

مینی گلدان های کارتن تخم مرغ طلایی

شاید شما به دنبال یک پروژه دکوراسیون عید پاک هستید که کمی مضمون و سبک ندارد و کمی باکلاس تر یا منحصر به فرد به نظر می رسد که متناسب با براقیت و زرق و برق بقیه خانه شما باشد؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید 79 ایده این گلدان فوق العاده را برای گلهای تند بهاری با رنگ آمیزی چند پوسته تخم مرغ و طلای فلزی باغ آنها درست کرد.

4. قسمت مرکزی گوش روبان و اسم حیوان دست اموز

قسمت مرکزی روبان و اسم حیوان دست اموز

شاید تم های عید پاک و رنگ های روشن کیتی باشد دقیقا به دنبال چه چیزی هستید زیرا اساساً آن قسمت مورد علاقه شما در فصل است و چیزی که بیشتر منتظر دیدن آن هستید وقتی که بالاخره بهار فرا برسد؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید بیتا از همه چیز از تخم مرغ عید پاک فروشگاه ، روبان درخشان و گوش های مبهم برای ایجاد یکی از جالب ترین قطعاتی که تا به حال دیده ایم استفاده کرد!

5. دونده میز عید پاک زیبا و بدون دوخت

زیبا ، بدون دونده میز عید پاک

آیا همیشه دوست داشته اید که دونده های پارچه ای و پارچه ای زیبا روی میزهای شام تعطیلات ظاهر می کنند ، اما شما خیاطی نمی کنید ، بنابراین همیشه از آنها شانه خالی کرده اید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما واقعاً بسیار هیجان زده خواهید شد که بدانید این طرح خال خالی با مضمون عید پاک یک پروژه کاملاً بدون دوخت است! برای تهیه یکی از موارد دلخواه خود ، جزئیات کامل را دریافت کنید 3 گرین وود کوچکبه

6. بازی تخم مرغ کنفتی براق

بازی تخم مرغ کنفتی براق

در صورت تمایل به ایجاد چیزی که برای بچه های شما کمی تعاملی باشد ، در اینجا ایده ای فوق العاده وجود دارد که آنها می توانند به شما کمک کنند تا از آن لذت ببرید و بعداً با دوستان یا اعضای خانواده خود در گردهمایی شام عید پاک لذت ببرید. ! اوه روز شاد به شما نشان می دهد که چگونه تخم مرغ های خود را رنگ آمیزی کرده و آنها را با دقت و احتیاط با کنفتی های زرق و برق زرق و برق دار پر کرده اند و همچنین نحوه بازی آنها درخشندگی کامل را نشان می دهد.

7. دستمال های خرگوش تا شده DIY

دستمال خرگوش تاشو Diy

در اینجا یک پروژه عالی DIY وجود دارد که بسیار ساده است و می توانید آن را از دستمال های پارچه ای که در حال حاضر دارید تهیه کنید ، و حتی ممکن است بچه های خود را مجبور کنید این کار را انجام دهند در حالی که شام ​​را قبل از ورود مهمانان خود انجام می دهید! نحوه بررسی را بررسی کنید شهر پارتی دستمال سفره های خود را در چند جهت مختلف تا کرده و آنها را بلند کرده و مانند خرگوش های کوچک عید پاک با گوش های بزرگ شکل گرفته است.

8. روبان پاستلی خیره کننده و قطعه مرکزی گل

روبان پاستلی خیره کننده و قطعه مرکزی گل

آیا ما تقریبا توجه خود را به خود جلب کنید هنگامی که ما در مورد ایده ساختن یک قطعه مرکزی بزرگ و چشمگیر برای کلاه قرص خود شامل روبان شدیم ، اما نمی توانید فکر کنید که کمی روبان کمتر و کمی بیشتر از آنچه که در قبل دیدید می خواهید. طرح؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید Hometalk این قطعه مرکزی دوست داشتنی که تقریباً کاملاً از گلهای بهاری درخشان ساخته شده است!

9. قطعه پازل شکار تخم مرغ عید پاک

قطعه پازل شکار تخم مرغ عید پاک

آیا شما از آن دسته والدینی هستید که همیشه دوست دارد بیشترین کار را در مورد سرگرم کردن و سرگرم کردن بچه هایتان انجام دهد؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم شما واقعا ضربه ای از سر راه بردار پروژه های DIY برخی از تخم مرغ های پلاستیکی توخالی را در کنار تخم مرغ های شکلاتی خود مخفی کرده و یک قطعه پازل در داخل هر کدام قرار داده است. هنگامی که بچه ها همه تخم مرغ ها را پیدا کردند ، می توانند معما را نیز تکمیل کنند!

10. توپ های کیک دم بانی

توپ های کیک دم بانی

شاید یکی از کارهای مورد علاقه شما در کنار خانواده انجام خلاقیت با ایده های سرگرم کننده و مضمون در آشپزخانه باشد؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید رز پخت این توپ های کوچک فوق العاده کوچک را به شکل سینه خرگوش درست کرد ، با دم پنبه ای کرکی و پاهای کوچک! ما قسمت های سخت را انجام می دهیم و اجازه می دهیم فرزندان شما جزئیات را به آنها اضافه کنند.

11. سبد عید پاک پارچه ای به هم ریخته

سبد پارچه ای پارچه ای عید پاک

شاید چیزی که شما واقعاً دوست دارید با این عید پاک خلاق باشید سبدی باشد که بچه های شما تخم مرغ خود را جمع آوری می کنند که در در حالی که آنها در شکار تخم مرغ عید پاک خود هستند؟ خوب ، علاقه مندان به صنایع دستی و دوخت خوشحال می شوند ، زیرا ما ایده ای کاملاً دوست داشتنی برای شما پیدا کرده ایم! نحوه بررسی را بررسی کنید افکار پراکنده یک مادر ترفند این سبد دوست داشتنی ساخته شده است که دارای روف های لایه ای در رنگ ها و الگوهای مختلف است.

12. گل عید پاک برنج کریسپی

گلهای عید پاک غذاهای برنجی برنج

آیا شما طرفدار زیادی از ایده تهیه غذاهای با مضمون عید پاک به عنوان بخشی از جشن بهار و کاردستی عید پاک خود در این ماه هستید ، اما مطمئن نیستید که پخت کیک انتخاب مناسبی برای شما بوده است؟ خوب ، اگر تا به حال غذاهای برنج کریسپی را به اندازه ما دوست داشته اید ، فکر می کنیم از این نسخه گل لاله بهاری که گام به گام ترسیم شده است واقعاً قدردانی خواهید کرد. فانوس دریایی DIY!

13. کیک هویج عید پاک

کیک هویج عید پاک

اگر قصد دارید یک دسر مربوط به عید پاک درست کنید ، آیا در واقع ترجیح می دهید این انجمن را به عنوان یک مقدار کمی کمتر تم دارید و فقط اجازه می دهید یک طعم کلاسیک و خوشمزه برای شما صحبت کند؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید بانوی پشت پرده این کیک هویج خانگی خیره کننده را تهیه کرد و آن را سرد کرد و آن را در رنگ هویج نیز پاشید ، درست مانند یک خرگوش عید پاک.

14. سبد سطل شخصی برای عید پاک

سبدهای سطل شخصی عید پاک

هر سبد عید پاک که فرزندان شما در طول این سالها استفاده می کنند ، نباید باشد به طور کامل اگر از نظر منابع یا زمان کمی تحت فشار باشید از ابتدا ساخته شده است! ما در واقع به نوعی عاشق راه هستیم مامان سنجاق همه چیز را بسیار ساده نگه داشت و از کاغذ و تکنیک های برش و چوب برای سفارشی کردن سبد خود با نام بچه های خود استفاده کرد. ما همچنین نحوه نمایش و پر کردن آنها را دوست داریم!

15. هدیه بازی با کلمات تخم مرغ شکلاتی

هدیه بازی با کلمات تخم مرغ شکلاتی

شاید شما به دنبال یک هدیه عادی عادی و ساده اما خوب و دوستانه برای عید پاک بوده اید تا به همکار یا همسایه خود به عنوان یک هدیه کوچک بپردازید ، اما نمی توانید آن را سریع و آسان نگه دارید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید لیل لونا یک شیشه شیشه ای را با تخم مرغ های شکلاتی پر کرده و فقط برای سرگرمی کمی کلمه بازی در مورد “تخم مرغ بودن” روی آن قرار داده اید!

آیا یکی دیگر از علاقمندان به هنرهای دستی یا DIY را می شناسید که کمی زود روح عید پاک را احساس می کند و می خواهد خلاق باشد ، اما می تواند در بخش ایده ها و الهام از کمکی استفاده کند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا همه چیز را در اختیار داشته باشند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#پروژه #های #جذاب #DIY #با #تم #عید #پاک #برای #بهار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید