آموزش, آموزش سفره آرایی (تصویری), آموزش هنرهای مهم متفرقه بانوان, اخبار, کاردستی, مادر و کودک

آموزش سفره آرایی از صفر تا صد با 10 آموزش رایگان

سفره آرایی شیک

آموزش سفره آرایی از صفر تا صد با 10 آموزش رایگان
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/12/word-image-47.jpeg

برای کسانی که عاشق دکور های گران‌ قیمت هستند؛ همیشه این اتفاق می ‌افتد که چشم شان یک چیز و بودجه شان چیز دیگری را می خواهد و در نهایت هیچ وقت به آنچه که می خواهند نمی رسند. حداقل، این چیزی است که به نظر می رسد. واقعیت این است که داشتن یک سالن غذا خوری گران قیمت و داشتن یک سالن ناهار خوری که به نظر گران می رسد؛ دو چیز بسیار متفاوت هستند. اما اگر محدودیت های مالی تان شما را از اولی دور نگه می دارد، خبر خوب این است که دستیابی به دومی بسیار آسان تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. ما در این مقاله به هشت نکته ای می پردازیم که کمک می کنند تا سالن ناهار خوری تان ظاهر یک مکان گران قیمت و لاکچری را داشته باشد. در انتهای مطلب هم ویدیوهای آموزشی رایگان سفره آرایی را دانلود کنید.
1-رنگ کردن دیوار ها

یکی از ساده ترین تغییراتی که می توانید به سالن ناهارخوری تان بدهید، رنگ کردن دیوار ها است. رنگ ارزان است و خیلی سریع و آسان انجام می شود. دیوار های کم رنگ بدون این که حس ناخوشایندی به بیننده بدهند، می توانند جلوه بسیار جالب تری نسبت به دیوار های سفید ایجاد کنند. به طور مثال اینکه در این خانه، رنگ خاکستری روشن با ته رنگ یاسی در کنار رنگ چوبی میز و صندلی، تضاد و زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورده اند.
2- گل آرایی

معمولا همیشه برای گیاهان و گل های تازه در فضای خانه جا هست. اما این مکال هر جایی که باشد، احتمالا سالن غذا خوری شما نیست! اتفاقا، سالن ناهار خوری یکی از بهترین جاها برای نمایش این آیتم ها است، زیرا هیچ چیز بیشتر از یک گل آرایی خوب آن هم روی میز که مرکز توجه است، به این مکان جلوه نمی دهد . در این تصویر گل بزرگی تقریبا هم اندازه با طول میز را می بینید که هم به عنوان تزئین وسط میز و هم رانر روی آن عمل می کند. بهترین چیز در مورد گل سر میز این است که آماده کردنش کم هزینه است و علاوه بر این قابل تغییر است و به شما این امکان را می دهند که هفته به هفته به سالن غذاخوری تان احساس جدیدی اضافه کنید.
3- قاشق و چنگال و ظروف طلایی

این مورد یکی از بهترین ترفند ها برای تغییر چهره سالن غذا خوری با یک حرکت کوچک و ساده است. استفاده از قاشق و چنگال طلایی هم چنان یکی از ترند های محبوب در دکوراسیون های ناهار خوری است، زیرا روکش فلزی براق معمولا چشم نواز است و جلب توجه می کند. البته اگر به نظر شما فلزات زرق و برق دار در سالن ناهار خوری جذابیتی ندارند، به جای آن از ظروف مشکی استفاده کنید زیرا همان جلوه و حس و حال لاکچری را به فضا می دهد.
حتما ببینید : 9 فیلم کاربردی و مهم آموزش تصویری سفره آرایی و تزئین غذا
4- استفاده از قالیچه

قالیچه ها همیشه بخش مهمی از دکوراسیون خانه در فرهنگ های کلاسیک و معاصر در سراسر جهان بوده اند. امروزه متوجه شده ‌ایم که اگر قالیچه ها به فضای ناهار خوری اضافه شوند نه تنها هویت شان را از دست نمی دهند بلکه مثل آکسان های روی میز، با رنگ و مدل های متنوع شان جلوه فوق العاده ای به زمین که معمولا به آن توجهی نمی شود، اضافه می کنند. در این سالن ناهار خوری از طرح فرش مدرن الهام گرفته از مراکش استفاده شده تا بافت مخملی را به فضا اضافه کند . الگوی خطوط متقاطع آن هم با قسمت ضربدری زیر صندلی ها هماهنگی جالبی به وجود آورده است.
5- کاغذ دیواری

کاغذ دیواری آکسان زیبایی است که می تواند جلوه متفاوتی به هر سالن بدهد . پس اگر می‌خواهید در سالن ناهار خوری تان ظاهری فوق العاده و چشم گیری داشته باشید، کاغذ دیواری هماهنگ با محیط می ‌تواند تمام آن چیزی باشد که برای برجسته کردن دکورتان به آن نیاز دارید. در این سالن ناهار خوری از یک الگوی کاغذ دیواری مسحور کننده استفاده شده که باعث تکمیل عناصر دیگر فضا می شود. حتی می ‌توانید از پرده ای که با کاغذ دیواری هارمونی دارد هم استفاده کنید تا زیبایی نمای این فضا دو برابر شود. اگر کاغذ دیواری تان کثیف است با این روش آن را تمیز کنید.
6- نورپردازی خلاقانه

نور یکی از مهم ترین و جالب ترین عناصر در طراحی سالن غذا خوری است. نور پردازی در چند سال گذشته از جایگاه فوق العاده ای برخوردار بوده است. امروزه شرکت ‌های طراحی از زوایا و چرخش ‌های هنرمندانه ای در نور پردازی استفاده می کنند. نور فضای ناهار خوری باید طوری باشد که حس راحتی را القا کند. استفاده از چند چراغ و لوستر در اشکال مختلف و با پوشش مشکی و طلایی، ایده فوق العاده ای است زیرا علاوه بر به وجود آوردن جلوه خیره کننده، نور را در کل محیط پخش می کند.
7- استفاده از صندلی های ارواح

صندلی های روح یا گوست در حال حاضر بیش از چند سال است که وجود دارند. این طراحی شیک و در عین حال کلاسیک از طرح صندلی لویی شانزدهم ، می‌تواند به مدرن تر به نظر رسیدن سالن ناهار خوری کمک کند. این فضای ناهار خوری با چند صندلی شیشه ای (روح) دنج و در عین حال لاکچری به نظر می رسد.
آموزش تزئین بسیار زیبای سفره شام مهمانی (جدید)
8-تابلو

هر سالن غذا خوری نیاز به یک تابلو دارد. این آیتم حسن ختامی است که باعث می‌شود هر سالن واقعا آن طور که باید به نظر برسد. اگر به خاطر هزینه یا نگرانی از این که نمی دانید چه تابلویی تهیه کنید، تا به حال چیزی به سالن ناهار خوری تان اضافه نکرده اید، نترسید. وبسایت های زیادی هستند که کمک تان می کنند تا تابلویی که بیشتر با دکور منزل تان هماهنگ است را با قیمت های مناسب تهیه کنید .
دروس آموزش ویدیویی سفره آرایی

 

 

 

 

 

 
حتما در کنار این مطلب بخوانید: لیست وسایل لازم برای انجام سفره آرایی شیک

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *