مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

الگوهای پتویی دلپذیر که کودک را در شب های زمستان گرم نگه می دارد

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

الگوهای پتویی دلپذیر که کودک را در شب های زمستان گرم نگه می دارد

جایی که ما زندگی می کنیم، پاییز کم کم به پایان می رسد و زمستان به سرعت در راه است، بنابراین ما کمدهایمان را می چرخانیم. هر سال تقریباً در این زمان، ما مطمئن می شویم که تمام لباس های سبک و تابستانی و کتانی ها را در پشت کمد خود قرار می دهیم تا زمانی که دوباره به آنها نیاز داشته باشیم، همه گرم ترین و ضخیم ترین چیزهای خود را به جلو می کشیم تا بتوانیم هر زمان که به راحتی آنها را بگیریم. سرد هستند با این حال، هر سال به ما یادآوری می‌شود که برخی از پتوهایمان کمی فرسوده می‌شوند، بنابراین آن‌ها را برای اهدا بسته‌بندی می‌کنیم و خودمان چند پتو دیگر می‌سازیم! بدون شکست، این همیشه اوقات فراغت کاردستی ما را با درخواست پتوهای جدید DIY برای دوستان و اعضای خانواده پر می کند. ما سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم از این‌ها برای افرادی که دوستشان داریم درست کنیم، اما یک نوع پتوی گرم و دنج زمستانی وجود دارد که ما همیشه مطمئن شوید که این کار را انجام دهید: پتوهای گرم زمستانی کودک!

در صورتی که برای زمستان آینده نیز به دنبال الگوهای پتوی بچه نان تست شده اید، در اینجا 15 الگوی شگفت انگیز وجود دارد که برای گرم نگه داشتن کوچکترین اعضای خانواده شما بدون خفه کردن آنها بسیار مناسب است.

1. پتوی نوزاد پارچه ای دو طرفه

پتوی نوزاد پارچه ای دو طرفه

اگر قبلا هرگز پارچه نوازش را احساس نکرده اید، متأسفیم که به شما بگوییم که از دست داده اید! پارچه نوازش یک ماده فوق العاده نرم است که دارای برجستگی های کوچکی است که در سطح آن برای بافتی جالب و راحت پخش شده است و مردم اغلب از آن برای پتوهای کودک استفاده می کنند زیرا روی پوست های نرم و حساس ملایم است. به همین دلیل ما این طرح پتوی نوازش دو طرفه را از آن ساخته ایم دختران باغ چند بار! آنها از پارچه نوازش در یک طرف و پارچه نرم و نرم در طرف دیگر استفاده می کنند و به شما فرصتی می دهند تا رنگ و طرح بیشتری اضافه کنید.

2. پتوی روبانی

پتوی روبانی

وقتی چیزهایی را با دست درست می‌کنید، همیشه وسوسه می‌شوید که زیباترین طرح‌هایی را که می‌توانید پیدا کنید، بسازید، زیرا متوجه می‌شوید که مردم بهتر از اجناس‌هایی که طرح‌های دوست‌داشتنی دارند مراقبت می‌کنند یا آنها را به عنوان میراث نگهداری می‌کنند؟ در این صورت، احساس می کنیم که از این طرح پتوی روبانی کوچک و دوست داشتنی لذت خواهید برد جذابیت خانگی! آنها شما را از طریق فرآیند ساخت یک پتوی نرم دولایه راهنمایی می کنند که دارای حلقه های زیبایی از نوارهای رنگی و طرح دار متفاوت است.

3. پتوی دریافت شخصی DIY

پتوی سفارشی با نام

آیا کسی را می شناسید که در آستانه تولد یک نوزاد زمستانی کاملاً جدید است و می خواهید مطمئن شوید که کودک در راه رفتن از بیمارستان به خانه با نان تست گرم است؟ سپس شاید یک پتوی سفارشی کوچک دوست داشتنی مانند این از با الهام از خانواده بهترین ایده برای شما است! آنها به شما نشان می دهند که چگونه آن را ضخیم و با اندازه مناسب برای قنداق کردن درست کنید، و همچنین نحوه اضافه کردن یک نام کاربردی و یک حاشیه متحرک زیبا.

4. پتوی پیک نیک تکه تکه پارچه

پتوی پیک نیک تکه تکه پارچه

پتوهای پیک نیک ممکن است چیزی باشد که شما عمدتاً در تابستان از آن استفاده خواهید کرد، اما ما در واقع دوست داریم در زمستان نیز پتوهای خود را نگه داریم! پتوی پیک نیک ما مطمئناً اندازه کودک نیست، اما ما هنوز هم همیشه وقتی به سفرهای خانوادگی می رویم یا فعالیت های زمستانی انجام می دهیم، برای بچه هایمان استفاده می کنیم. ما آن را در صندلی عقب ماشین نگه می‌داریم تا نوزاد را در رانندگی‌های سرد صبحگاهی به مهدکودک بپوشانیم یا در هنگام خروج از در آن را می‌گیریم تا وقتی در مزرعه محلی یونجه سواری زمستانی می‌کنیم، آن را بپوشانیم. بیاموزید که چگونه لحاف کاری اولیه را انجام دهید خلاقیت ویکی مایرز.

5. پتوی پرتابی دو طرفه الهام گرفته از کلبه

پتوی پرتابی دو طرفه الهام گرفته از کلبه

آیا ایده داشتن یک پتوی ساده را دوست دارید که بتوانید آن را در ماشین و مانند آن در زمستان نگه دارید، اما ترجیح می دهید یک پتوی کلبه ای ساده بسازید تا اینکه یاد بگیرید چگونه یک تکنیک کاملاً جدید انجام دهید تا لحاف کاری را امتحان کنید. ? در این صورت، ما فکر می کنیم که شما ممکن است این طراحی دو طرفه را ترجیح دهید درست کردن لیموناد! ما دوست داریم که در ساخت آن ساده است و همچنین این ایده را دوست داریم که بتوانید هر طرف را با هر طرح یا رنگی که دوست دارید بسازید.

6. پتوی مینی آسان

پتوی ساده مینی

اگر قبلاً در مورد پتوی مینیکی چیزی نشنیده اید، با یک سورپرایز خوب روبرو هستید. پارچه Minky به نوعی مانند پارچه نوازش است اما با نقاط بافت بیشتر! همچنین در رنگ‌های بسیار متفاوت و شایان ستایش کودک وجود دارد، بنابراین برای پتوهای کودک نیز محبوب است. بررسی کنید که چگونه مثل خواهران بدوزید یک پتوی دو لایه از پارچه مینیکی و یک پشم گوسفند نرم و طرح‌دار زیبا درست کرد.

7. آموزش بالش کف و پتو مطابقت

آموزش بالش کف و پتوی هماهنگ

آیا بچه‌ها، نوزادان و کودکان نوپا همیشه صبح‌های آخر هفته پتوهای خود را با خود به طبقه پایین می‌کشند تا وقتی صبحانه می‌خورند روی کاناپه بپیچند و تلویزیون تماشا کنند تا خانه کمی گرم شود؟ در این صورت، احساس می کنیم که از این آموزش لذت خواهید برد پارچه های شانون این به شما نشان می دهد که چگونه نه تنها یک پتو به اندازه بچه ها، بلکه یک کوسن همسان برای آنها بسازید تا روی آن بنشینند!

8. پتوی پشمی و خز مصنوعی

پتوی پشمی و خز مصنوعی

آیا این طرح‌های ملایم‌تر پتو با نوازش و پارچه‌های کوچک توجه شما را به خود جلب کرد، اما همچنان به دنبال نرم‌ترین ایده‌های پتویی هستید که احتمالاً می‌توانید پیدا کنید؟ در آن صورت، ما قطعا فکر کنید باید به این پتوهای خز مصنوعی و پشمی نگاهی بیندازید مامان خلاق! آن‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید یک طرح پتوی دولایه استاندارد دیگر بسازید، اما این بار با خز مصنوعی روی ایده‌های نرم و نه پارچه‌های کمی تیره. برای یادگیری نکات و ترفندهای اضافی برای کار با پارچه هایی که ممکن است هنگام برش آنها ریزش کنند، آموزش آنها را بررسی کنید.

9. پتو نوزاد آمار شخصی تولد

پتوی شخصی آمار تولد نوزاد

آیا واقعاً مجذوب چندین طرحی شده‌اید که تاکنون در لیست ما دیده‌اید، اما هنوز در انتخاب بین ایده‌های کلی مشکل دارید؟ خب کی گفته تو دارند برای انتخاب بین آنها؟ ما از طرفداران بزرگ این طرح هستیم کرم شب تاب و لوبیا ژله ای زیرا ترکیبی از دو لایه، پارچه مینکی، لحاف، و حروف شخصی شده، بنابراین شما کمی از همه چیز دریافت می کنید!

10. پتوی نوزاد ژولیده

پتوی نوزاد ژولیده

اگر قصد دارید پتویی بسازید که یک طرف آن دارای بافتی زیبا باشد، آیا ترجیح می‌دهید طرف دیگر آن چیزی منحصربه‌فردتر و جالب‌تر داشته باشد؟ در این صورت، ما فکر می‌کنیم که از این طرح راه راه نازک قدردانی خواهید کرد ایده های صرفه جویانه ما! آن‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه نوارها را در رنگ‌ها و الگوهای مختلف به هم بچسبانید، و همچنین نحوه استفاده از روش کشیدن نخ برای به دست آوردن آن جلوه زیبای دسته‌بندی را به شما نشان می‌دهند.

11. پتوی کودک ریک

پتوی کودک رک

آیا به دنبال یک ایده کلی هستید که ساختن آن بسیار ساده باشد اما همچنان جذابیت بصری جذابی داشته باشد؟ نگاهی به این طرح پتو رک شایان ستایش بیاندازید خیلی محتاط! آنها شما را گام به گام در فرآیند لایه‌بندی دو لایه راهنمایی می‌کنند و به شما نشان می‌دهند که چگونه با استفاده از رنگ‌های متضاد، لبه‌های لبه‌ای متحرک را در چند مرحله ساده اضافه کنید.

12. پتوهای پشمی مونوگرام گره دار آسان

پتوهای مونوگرام گره دار آسان

آیا در فهرست ما به دنبال الگویی می گردید که در واقع یک الگو باشد مقدار زیادی درست کردن برخی از چیزهایی که به شما نشان داده‌ایم آسان‌تر است، زیرا با وجود اینکه مهارت‌های خیاطی شما بسیار محدود است، هنوز قصد دارید پتوی خودتان را بسازید؟ در این صورت، ما فکر می‌کنیم که بهتر است به جای آن یک پتوی پشمی گره‌دار بسازید! صندلی پولکا به شما نشان می دهد که چگونه دو لایه را به هم ببندید، لایه ها را به صورت حاشیه ای در اطراف لبه برش دهید و آنها را با رنگ متضادشان گره بزنید تا بافت بصری مرتبی داشته باشید.

13. پتوی بافندگی DIY

پتوی بافتنی دست ساز

آیا مهارت اصلی پتوسازی شما در واقع در صنایع دستی نخ به جای پارچه و خیاطی نهفته است، بنابراین به دنبال پتویی هستید که از مهارت های بافتنی شما استفاده می کند، اما همچنان ترجیح می دهید پتوی شما کمی منحصر به فردتر از پتوی معمولی باشد. پرتاب كردن؟ خوب، این طرح بازو بافتنی از صورتی وقتی ممکن است اندازه کودک نباشد، اما ما در واقع یکی از این ها را درست کردیم و اکنون از آن به عنوان نوعی کوسن تا شده برای انداختن پتوی کودک روی آن استفاده می کنیم تا زمان شکم آنها راحت تر باشد.

14. پتوی نوزاد لبه دار

پتوی کودک لبه دار

وقتی در بالا شروع کردیم به صحبت در مورد رفلکس ها، آیا به این دلیل هیجان زده شدید که در واقع لبه های ژولیده ای را به تصویر می کشید که به پتو ظاهری بسیار زیبا و دخترانه می بخشد؟ در آن صورت، این الگو از پارچه فروشی کوچک ممکن است کمی بیشتر در کوچه شما باشد! آموزش آنها یک بار دیگر به شما نشان می دهد که چگونه طرح استاندارد دولایه را بسازید، اما آنها همچنین شما را در روند آستر کردن لبه ها با کمی خرج کردن راهنمایی می کنند تا پارچه در تمام طول آن به هم بخورد. ما ایده استفاده از یک رنگ متضاد روشن را دوست داریم!

15. پتو قنداق موسلین DIY

پتوی قنداقی موسلین

آیا واقعاً در جایی زندگی می‌کنید که زمستان نسبتاً معتدلی داشته باشد، بنابراین برخی از این پتوهای ضخیم‌تر و مبهم‌تر ممکن است کمی طاقت‌فرسا باشند اگر بیبی را در آنها قنداق کنید؟ در این صورت، شاید شما ترجیح می دهید این طرح موسلین سبک تر را بسازید که نسیم را از بین ببرد اما همچنان نان تست کودک را بین خانه و ماشین نگه دارد. طراحی بسیار آسان و مامان باید داشته باشه تمام مراحل را برای شما مشخص می کند. ما ایده استفاده از رنگ متضاد نخ را برای دوخت ساده اطراف لبه ها دوست داریم!

آیا قبلاً انواع دیگری از پتوهای دنج درست کرده اید که خود یا دوست یا یکی از اعضای خانواده که آن را به دوستش داده اید اما طرح مشابهی در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در مورد نحوه انجام این کار به ما بگویید یا ما را به عکس های پتوی آماده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#الگوهای #پتویی #دلپذیر #که #کودک #را #در #شب #های #زمستان #گرم #نگه #می #دارد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید