مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

ایده های دوست داشتنی DIY با استفاده از گیاهان و گلهای خشک شده

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

ایده های دوست داشتنی DIY با استفاده از گیاهان و گلهای خشک شده

اگر هرگز پروژه های صنایع دستی ظریفی را که شامل کار با گل و گیاهان خشک شده است امتحان نکرده اید ، متأسفانه به شما می گوییم که از دست داده اید! ما مدتهاست طرفدار فشار دادن گل و برگ خشک هستیم زیرا نتیجه آن به طور طبیعی زیبا است ، اما ما همیشه در جستجوی ایده های جدید پروژه هستیم که به ما کمک می کند تا چیزهای خشک شده را در سطح زیبایی آنها به سطح بعدی برسانیم. به

در صورتی که دوست دارید با گیاهان و گلهای خشک نیز خلاقیت خود را امتحان کنید ، در اینجا 15 مورد از بهترین ایده ها ، طرح ها و آموزش هایی است که ما تا به حال در جستجوی الهام خود یافته ایم!

1. نان دسته دسته

نان های دسته دسته

این که برخی گیاهان را خشک کرده اید به این معنا نیست که هنوز می توانید در آشپزخانه با آنها کار کنید تا یک کار آشپزی انجام دهید تا یک کار تزئینی! ما در واقع کاملاً عاشق روش هستیم دفتر آشپزخانه نه تنها طعم معطر به آن افزوده ، بلکه نان های خانگی آنها را با صاف کردن گیاهان خشک شده به سطح بالا قبل از پخت آنها تزئین کرده است.

2. هنر بوم گل خشک

هنر نقاشی روی بوم گل خشک

کار با بوم یکی دیگر از کارهایی است که ما همیشه دوست داشتیم انجام دهیم ، اما ما از این اطمینان می گیریم که همیشه تکنیک های جدید را تا جایی که می توانیم امتحان می کنیم ، نه اینکه فقط روی بوم نقاشی کنیم ، همانطور که قبلاً بیشمار آن را انجام داده ایم. به همین دلیل وقتی با این گل خشک شده فوق العاده و ایده هنری خوشنویسی که گام به گام مشخص شده بود ، بسیار خوشحال شدیم اسفنج طراحی!

3. چیدمان گل خشک دوست داشتنی

چیدمان های زیبای گل خشک

شاید ترجیح دهید چیزی را ایجاد کنید که شکل طبیعی گلهایی را که در حال خشک کردن هستید حفظ کند تا بتوانید آنها را تا جای ممکن واقع بینانه نشان دهید ، نه اینکه فقط آیا آنها را هنگام فشار دادن نیز خشک کرده اید؟ در این صورت ، ما مطمئناً پیشنهاد می کنیم نگاهی به نحوه انجام آن بیندازید در صنایع دستی صرفه جویی کنید گلهای آنها را با حلق آویز کردن آنها خشک کنید و سپس آنها را به عنوان یک دسته گل خیره کننده که پژمرده نمی شوند مرتب کنید.

4. مونوگرام گل فشرده

مونوگرام گل فشرده

شاید فشار دادن گلهای کوچک ظریف برای امتحان کردن واقعاً روش مورد علاقه شما باشد و شما به دنبال چیزی هستید که به شما کمک کند آنها را به شکل جالب اما ساده بسازید؟ در این صورت ، ما شما را تشویق می کنیم که نگاهی به چگونگی آن بیندازید خویشاوند این مونوگرامهای فوق العاده گل خشک شده و فشرده را با دکوراسیون عالی و هدایای فوق العاده ساخته است!

5. آفتاب گیر ماندالای گل خشک شده

گل خشک خشک ماندالا گیرنده های خورشید

آیا واقعاً تجربه ساختن چیزهایی از گلهای خشک شده و فشرده را دارید ، بنابراین به دنبال چیزی هستید که کمی چالش برانگیزتر و شاید حتی ظریف تر از آنچه تا کنون به شما نشان داده ایم ، داشته باشید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما با هم کنار خواهید آمد بسیار خوب در واقع با این آموزش خیره کننده ماندالا با الهام از آموزش گیرنده خورشید که گام به گام شرح داده شده است Twig & Toadstoolبه

6. جعبه سایه گل های خشک شده DIY

جعبه سایه گل های خشک شده DY

آیا این ایده را داشتید که گلها و گیاهان خشک شده خود را در یک نوع قاب نمایش دهید ، اما هنوز به این فکر می کنید که چگونه ترجیح می دهید شکل طبیعی آنها را به جای فشار دادن صاف نگه دارید؟ سپس پیشنهاد می کنیم که یک برگ از آن بیرون بیاورید بدون شک و حوصلهکتاب و استفاده از جعبه سایه به جای آن! این اجازه می دهد تا صفحه نمایش را نشان دهد اما دارای فضایی برای گلبرگ و برگ است.

7. سینی گل و رزین فشرده

سینی گل و رزین فشرده

صنایع دستی رزینی همیشه چیزی است که ما آن را دوست داریم زیرا زیبایی بسیار ساده ای در نحوه تعلیق چیزها در مواد شفاف پس از خشک شدن وجود دارد. بنابراین ما مطمئن هستیم که هیچ چیز غافلگیر کننده نخواهد بود بسیار وقتی با این سینی DIY دوست داشتنی روبرو شدیم ، مشتاق بودیم بگو آره که دارای لایه پایینی رزین گل رز است!

8. نحوه فشار دادن گلها برای صنایع دستی گل خشک و گیاهان دارویی

نحوه فشار دادن گل برای صنایع دستی گل خشک و گیاهان دارویی

در حال حاضر ، ما در مورد صنایع دستی گل خشک و گیاهان زیادی صحبت کرده ایم که شامل انتخاب آنها برای فشار دادن یا نبودن آنها می شود ، اما در واقع همه این کار را نکرده اند. تلاش کرد فشار دادن گل قبل شاید شما آن را امتحان کرده اید اما به نوعی آن را بال زده اید و در واقع مطمئن نیستید که این کار را به درستی انجام داده اید! در هر صورت ، در اینجا یک آموزش فوق العاده از خانه داری که گام به گام شما را با فشار دادن گیاهان و گلها همراهی می کند فقط درست است که چیزی پاره یا خرد نمی شود

9. آویز گردنبند گل خشک و رزین

آویز گردنبند گل خشک و رزین

بودی بسیار در واقع در ایده ساخت پروژه گل و رزین بسیار علاقه دارید اما مطمئن نیستید که هرگز از سینی استفاده کنید؟ شاید شما فقط ظاهر گلها و برگهای معلق را آنقدر دوست دارید که آرزو می کنید همیشه آرزو کنید که آنها را بر تن داشته باشید. در هر صورت ، ما می خواهیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید پروژه های DIY از رزین برای ایجاد آویزهای گردنبند زیبا استفاده کرد.

10. تاج گل گل Hydrangea و گل رز خشک شده

تاج گل گل هيدرنجاني و گل رز

آیا در حال حاضر یک دسته گل خیره کننده را به شکل طبیعی خود خشک کرده اید و اکنون سعی می کنید چیزی منحصر به فردتر از یک دسته گل معمولی برای نمایش خود پیدا کنید؟ خوب ، اگر می خواهید آن موضوع بسیار طبیعی را ادامه دهید ، ما فکر می کنیم که شما خیلی خوب کنار خواهید آمد و چیزی شبیه به این گل های خشک شده خیره کننده و تاج گل های خمیده را گام به گام ترسیم می کنید. دعای شکرگذار ، قلب شکرگزاربه

11. قاب آیفون گل فشرده

قاب آیفون گل فشرده

آیا شما آنقدر عاشق این ایده هستید که از گلها و گیاهان فشرده و خشک شده خود چیزی درست کنید که واقعاً به این فکر افتاده اید که همیشه این زیبایی زیبا را با خود داشته باشید اما فکر نمی کنید که جواهرات را به اندازه کافی بپوشید. آویز ساختن؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم ممکن است کمی با چیزی شبیه به این قاب تلفن گل خشک شده فشرده و مهر شده زیبا از کلر مک گیبون بجای!

12. نشانک گل فشرده الهام گرفته از عتیقه

نشانک گل فشرده الهام گرفته از Antiqur

از نظر ما ، گلهای فشرده و خشک شده همیشه باعث می شوند همه چیز کمی پرنعمت به نظر برسد ، حتی اگر آن چیز کاملاً جدید باشد و شما خودتان هفته گذشته آن گلها را فشار داده اید. با این وجود ، ما عاشق خلق چیزهایی هستیم که زیبایی ظاهری عمدی دارند. این بوک مارک های فشرده دوست داشتنی گام به گام شرح داده شده است روح خلاق او نمونه کاملی از منظور ما هستند!

13. شمع های گل فشرده DIY

شمع های گل فشرده دی

در صورتی که ترجیح دهید پروژه گل خشک شده را کمی جذاب تر کنید زیرا به دنبال افزایش تعداد دکوراسیون خانگی در اتاق خود هستید ، در اینجا ایده ای بسیار زیبا وجود دارد که به سختی می توانیم از آن عبور کنیم. چگونگی آن را بررسی کنید صنایع دستی TTC این شمع های دوست داشتنی گل خشک را با استفاده از قاشق گرم شده درست کنید!

14. بمب حمام گل رز خشک شده DIY

بمب های حمام گل رز خشک شده

شاید نکته مورد علاقه شما در مورد گلهای خشک شده (علاوه بر اینکه چقدر خیره کننده به نظر می رسند) چقدر دوست داشتنی است که هنوز تازه ساخته می شوند؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که می توانید با تهیه چیزی شبیه به این بمب های حمام گل رز خشک شده که گام به گام در آن ذکر شده است ، از رایحه خوشبو استفاده کنید. Homey Oh My! آموزش آنها مراحل را گام به گام ساده نشان می دهد.

15. آباژور گل خشک شده با الهام از نوع قدیمی

آباژور گل خشک با الهام از نوع قدیمی

فقط در صورتی که هنوز به این فکر می کنید که چقدر دوست دارید تعداد تکه های گل خشک شده را در دکوراسیون منزل خود افزایش دهید ، در اینجا ایده ای است که به زیبایی زیبا با نوعی پیچش طبیعی روستایی ظریف ظاهر می شود. نحوه بررسی را بررسی کنید کلبه ای دست ساز با استفاده از آرایه زیبا از شکوفه ها و برگ های خشک شده ، با استفاده از تکنیک های دکوپاژ ، سایه ای زیبا برای لامپ ایجاد کردند.

آیا همکار مشتاق مشتاق یا علاقمند به DIY را می شناسید که زیبایی و پروژه های گل خشک را می ستاید و همیشه در جستجوی ایده های جدید پروژه است؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها انواع الهامات فوق العاده را برای امتحان کردن داشته باشند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#ایده #های #دوست #داشتنی #DIY #با #استفاده #از #گیاهان #گلهای #خشک #شده

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید