مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

ایده های عالی برای گردش های خانوادگی بهاری

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. بچه ها

ایده های عالی برای گردش های خانوادگی بهاری

ما والدین خوش شانس هستیم. لحظه‌ای که بهار می‌رسد، بچه‌های ما آماده هستند تا بیرون بروند و از آفتاب گرم و هوای خوب لذت ببرند. در حال حاضر، آن‌ها به‌خصوص از آن دسته خانواده‌هایی نیستند که در زمستان ماه‌ها را صرف نشستن در داخل خانه می‌کنند، بنابراین ما تعجب نمی‌کنیم، اما کاملاً سپاسگزاریم که مجبور نیستیم زیاد متقاعدکننده و متقاعدکننده انجام دهیم تا به نتیجه برسیم. هنگامی که برف در نهایت آب می شود، آنها فعال هستند و در معرض کمی ویتامین D سالم هستند. با این وجود، ما دوست داریم مطمئن شویم که فهرست بلندبالایی از کارهای هیجان‌انگیز برای انجام هر سال داریم تا خانواده‌مان واقعاً از زمانی که در بهار بیرون می‌مانیم بهترین استفاده را ببرند. از این گذشته، آن موقع است که آب و هوا تقریباً به همان اندازه که همیشه می شود به حالت عالی نزدیک می شود. گرم و آفتابی اما نه آنقدر گرم که بخواهیم بعد از یک ساعت دوباره در داخل خود پنهان شویم!

فقط در صورتی که بتوانید از چند پیشنهاد برای گردش های خانوادگی عالی در فصل بهار نیز استفاده کنید، در اینجا 15 ایده فوق العاده سرگرم کننده وجود دارد که در گذشته امتحان کرده ایم و به طور کامل برنامه ریزی کرده ایم که امسال دوباره تکرار کنیم، زیرا از آنها بسیار لذت بردیم.

1. به چیدن توت فرنگی در مزرعه محلی بروید

چیدن توت فرنگی در مزرعه محلی

علاوه بر اینکه روشی عالی برای سرگرم کردن فرزندانتان برای یک بعدازظهر کامل است، چیدن توت فرنگی خانوادگی ایده بسیار خوبی است زیرا به حمایت از یک کشاورز محلی کمک می کند و در نتیجه صنعت کشاورزی محلی را تحریک می کند! با این حال، فوراً بچه‌های شما کمی در مورد اینکه میوه‌های مورد علاقه‌شان از کجا می‌آیند، یاد می‌گیرند و حتی یک میان‌وعد خوشمزه و مغذی را در طول بعد از ظهر میل می‌کنند. بردن چند سطل به خانه معمولاً بسیار مقرون به صرفه است! جادوی برنامه ریزی غذا با تمام وجود موافق است

2. یک لیست سطل فنری تهیه کنید

یک لیست سطل فنری تهیه کنید

آیا واقعاً در این بهار زیاد کار می کنید، بنابراین به دنبال چند چیز کوچکتر و سریع هستید که بتوانید از آنها به عنوان هدف برای بیرون کردن فرزندانتان از خانه استفاده کنید، حتی اگر آنها هنوز کاملاً به خانه یا حتی در خانه هستند. حیاط خلوت؟ پس چرا یک لیست دروازه ها را برای کل تابستان تنظیم نکنید و آن را مانند یک بازی مداوم ادامه دهید تا زمانی که هوا دوباره سرد شود یا تا زمانی که تعطیلات تابستانی سالانه خود را در اواخر سال ترک کنید؟ ما عاشق راه هستیم Wondermom Wannabe یک لیست سطل فنری ایجاد کردید که در واقع می توانید آن را چاپ کنید و موارد را علامت بزنید، اما می توانید کاملاً یک بعد از ظهر از نوشتن بسازید و نسخه منحصر به فرد خانواده خود را نیز تزئین کنید، فقط برای اینکه مطمئن شوید همه واقعاً کاری را که می خواهند انجام دهند. بهار.

3. یک پیاده روی ساده داشته باشید

یک پیاده روی ساده داشته باشید

ما می دانیم، می دانیم – بسیار مضحک به نظر می رسد که پیاده روی را پیشنهاد کنیم، در حالی که واقعاً عقل سلیم به نظر می رسد، اما اگر صادق باشیم، گاهی اوقات واقعاً انجام دادن به یادآوری نیاز دارید که برای قدردانی از این فصل و همه چیزهای خوبی که به ارمغان می‌آورد، می‌توان کاری به آسانی پیاده‌روی در اطراف محله با خانواده‌مان انجام داد. GedHTree اگر می‌خواهید بطری‌های آب و شاید یک میان‌وعده را بچینید و چند ساعت بیرون بمانید، مکان‌هایی را برای پیاده‌روی بزرگ‌تر پیشنهاد می‌کند!

4. برای پیک نیک بروید (راه هوشمند)

به پیک نیک بروید (به روش هوشمندانه).

مطمئنا، همه ما در طول زندگی خود برای پیک نیک رفته ایم، اما آیا شما تا به حال به پیک نیک رفته اید. واقعا پیک نیک خوب و واقعاً کلاسیک، مانند آن چیزی که بچه های شما در کتاب های داستانشان می خوانند؟ خب، این سخت ترین کار در دنیا نیست، اما هنوز یک راه درست برای تحقق آن وجود دارد که همه چیز را برای همه آسان و سرگرم کننده نگه می دارد! این شش نکته عالی را برای یک بعد از ظهر عالی برای پیک نیک بررسی کنید غذای آشپز خانه.

5. به شکار لاشخور در حیاط خلوت بروید

به شکار لاشخور در حیاط خلوت بروید

آیا ایده فهرست سطل بهاری را که قبلاً به شما نشان دادیم کاملاً دوست داشتید، اما می‌دانید که کودکان شما بازه‌های توجه کوتاهی دارند و احساس می‌کنید که ایده فهرست ممکن است آنها را فقط برای یک بعد از ظهر به خود مشغول کند، نه یک فصل کامل پر از رسیدن به هدف؟ در این صورت، پیشنهاد می کنیم به جای آن نگاهی به این نسخه شکار لاشخور حیاط خلوت بیاندازید! شما هنوز آنها را بیرون می آورید و هنوز آنها را در مسیر رسیدن به اهداف کوچک سرگرم کننده قرار می دهید، اما این بیشتر شبیه یک بازی است و آنها احساس می کنند کمی سریعتر به انجام رسیده اند. این پیشنهاد لیست را بررسی کنید خیلی راحت سبز بودن این شامل چیزهایی است که تقریباً هر کسی می تواند به راحتی در حیاط خلوت خود (یا پارک محلی، برای مثال اگر در یک ساختمان آپارتمان شهری زندگی می کنید) پیدا کند.

6. یک “پارتی پرنده” برگزار کنید

یک مهمانی پرنده برگزار کنید

می پرسی مهمانی پرندگان چیست؟ خوب، زمانی که برای اولین بار به این ایده رسیدیم، قبلاً چیزی نشنیده بودیم، اما مطمئناً خوشحال بودیم که وقتی شروع به خواندن در مورد آن کردیم، یاد گرفتیم، به خصوص که بچه‌های ما در نهایت این ایده را کاملاً دوست داشتند! پرش به عقب والدین پیشنهاد کنید یک روز کاملاً با موضوع پرندگان داشته باشید، با شروع خواندن داستانی در مورد پرندگان، سپس با پیاده روی برای جستجوی پرندگان، تهیه خوراکی از دانه پرنده برای پرندگان دوستانه ای که ممکن است پیدا کنید (و تهیه غذای دلخواه خود برای لذت بردن از پیاده روی همچنین) و روز را با انجام یک بازی با مضمون پرنده مانند “اردک، اردک، غاز” به پایان برسانید.

7. به چیدن گل بروید (جایی که اشکالی ندارد)

به چیدن گل بروید (جایی که اشکالی ندارد)

گل‌های بهاری یکی از بخش‌های مورد علاقه ما در فصل بهار، سال به سال است، و به نظر می‌رسد بچه‌های ما نیز این ویژگی را از ما به ارث برده‌اند. به همین دلیل است که ما گلچینی را بسیار دوست داریم، به خصوص اگر این کار ما را به یک پیاده روی خوب و طولانی در صبح یا در پایان روز می برد! البته همانطور که Grandparents.com پیشنهاد می‌کند، شما باید واقعاً گل‌ها را در مکان‌های مناسب مانند پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی طبیعی بچینید، نه در نمایشگاه‌های عمومی یا باغ جایزه همسایگانتان. در واقع، برای لذت بردن از آن‌ها حتی نیازی به چیدن گل‌ها ندارید، اما ضرری ندارد که یک یا دو گل به خانه بیاورید و یک گلدان کوچک روی میز بگذارید تا زمانی که مراقب باشید.

8. باغ گل بکارید

باغچه بکارید

وقتی صحبت از گل شد، آیا واقعاً بچه‌های شما شکوفه‌های بهاری را آنقدر دوست دارند که به پرورش برخی از گل‌ها ابراز علاقه کرده‌اند؟ در این صورت، شاید وقت آن رسیده است که یک قطعه زمین کوچک در حیاط ترسیم کنید و به آنها کمک کنید اولین باغ بهاری خود را بکارند! حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد باغبانی واقعی ندارید، منابعی مانند این صفحه در اینجا هستند ریتم های بازی اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا بتوانید حداقل چند شکوفه بکارید که تا تابستان باقی بمانند تا بچه های شما بتوانند شکوفه دادن و رشد آنها را تماشا کنند.

9. باغ سبزیجات بکارید

باغ سبزیجات بکارید

آیا باغ گلی که سال گذشته با بچه‌هایتان کاشتید واقعاً چنان موفقیت‌آمیز بود که بخواهید امسال یک قدم جلوتر بروید و به آنها کمک کنید تا با کاشت مجموعه وسیع‌تری از چیزها درباره باغبانی بیشتر بیاموزند؟ پس شاید زمان آن رسیده است که با چالش کاشت یک باغ سبزی کوچک نیز مقابله کنیم! یادگیری طبیعی نکات بسیار مفیدی برای شما در مورد انتخاب اینکه چه چیزی بکارید و چگونه آن را انجام دهید، و همچنین نحوه مراقبت از آنها پس از شروع جوانه زدن سبزیجات به شما ارائه می دهد. در نظر بگیرید که با خانواده های دیگر در بلوک بروید و یک باغ اجتماعی کوچک در محله خود راه اندازی کنید!

10. به پیاده روی بروید

به پیاده روی بروید

آیا اتفاقاً در نزدیکی یک مناظر پیاده‌روی محبوب یا یک مسیر طبیعی زندگی می‌کنید که برای مدتی می‌خواستید بچه‌هایتان را به آن ببرید، اما نگران بودید که شاید خیلی جوان باشند و ممکن است خیلی سریع خسته شوند؟ خوب، اگر از جایی شروع نکنید، آنها هرگز به این کار دست نخواهند یافت، درست است؟ در اینجا یک لیست از طراحی دنباله کاغذ چند نکته بسیار مفید برای پیاده‌روی با بچه‌هایتان به گونه‌ای که همه چیز را سرگرم‌کننده نگه می‌دارد تا صرفاً پرزحمت یا طاقت‌فرسا.

11. به پیاده روی بروید هوشمندانه مسیر

به روشی هوشمندانه پیاده روی کنید

شاید بچه‌های شما کمی بزرگ‌تر باشند و شما واقعاً به فکر گرفتن آنها بوده‌اید واقعی پیاده روی کنید، اما شما فقط می خواهید مطمئن شوید که همه برای یک روز کامل پیاده روی با هم بدون اینکه کسی بیمار شود آماده اید؟ سپس ما فکر می کنیم که ممکن است به راهنمای کمی فشرده تر نیاز داشته باشید، مانند این راهنمای ارائه شده در در زیبایی زندگی کنید! آن‌ها بینشی به شما می‌دهند که از تجربه واقعی پیاده‌روی با خانواده‌های خود، از جمله اعضای هر سنی، ناشی می‌شود.

12. بادبادک را به پرواز درآورید

بادبادک پرواز کن

وقتی کوچک بودید، آیا تا به حال اصطلاح “اوه، برو بادبادک را به پرواز درآور” به عنوان روشی غیررسمی برای گفتن به کسی که بروی را شنیده ای؟ خوب، ما قول می دهیم که همین است نه وقتی به شما می گوییم باید در بهار امسال بادبادک بزنید، منظورمان چیست! درست مثل یافتن شادی، اتفاقاً قبول داریم که خیلی سرگرم کننده است در حقیقت بیرون بروید و هر وقت فرصتی پیش آمد در نسیم بهاری بادبادک به پرواز درآورید. این یک فعالیت کلاسیک است که اگرچه کاملاً قدیمی است، اما هرگز “زیاد پیر” نخواهد شد.

13. از درختان بالا بروید

بالا رفتن از درختان

مطمئناً، ممکن است فکر کنید که ما کمی دیوانه هستیم که شما را تشویق می‌کنیم که واقعاً به فرزندانتان بگویید از درخت‌ها بالا بروند، اما یادتان نیست که خودتان در کودکی چقدر از انجام این کار لذت می‌بردید؟ علاوه بر اینکه یک راه سرگرم کننده برای بدست آوردن است همه ماهیچه‌های آن‌ها به گونه‌ای کار می‌کنند که در طول تابستان تناسب اندام و فعال می‌مانند، بالا رفتن از درخت با بچه‌هایتان راه خوبی برای آموزش واقعی طبیعت اطرافشان است. فقط مطمئن شوید که درختانی که انتخاب می کنید درختانی محکم با تعداد زیادی شاخه های آسان برای بالا رفتن هستند و آنها را تشویق کنید تا نزدیک جایی که می توانید به آنها کمک کنید بمانند. ماجراهای با بچه ها میکند. شاید حتی تصمیم بگیرید خودتان از یک یا دو درخت بالا بروید. ما به طور کامل اعتراف می کنیم که معمولاً این کار را می کنیم!

14. خانه پرنده بسازید

یک خانه پرنده بسازید

ما در مورد پرندگان و در مورد درختان زیاد صحبت کرده‌ایم، پس چرا از این دو ایده برای الهام بخشیدن به یک فعالیت تابستانی عالی استفاده نکنیم که به شما کمک می‌کند در یک روز بارانی بهاری زمانی که در بیرون از خانه بدوید نه یک گزینه؟ ما عاشق این آموزش هستیم موش کوچک کرافت زیرا به معنای واقعی کلمه شما را گام به گام در فرآیند ساختن خانه پرنده خود راهنمایی می کند که سپس می توانید آن را با دانه پر کنید و در درخت بیرون از پنجره خود آویزان کنید تا بتوانید تماشای پرندگانی که در حیاط خود از آن برای بقیه فصل بازدید می کنند.

15. حباب های جامبو درست کنید

حباب های جامبو درست کنید

ما داریم همیشه از زمانی که بچه‌ای بودیم و حتی اکنون که کاملاً بالغ شده‌ایم و بچه‌های خودمان هستیم، عاشق باد کردن حباب‌ها بودیم. با این حال، از آنجایی که ما حیله گر هستیم، همیشه مشتاق هستیم که راه های سرگرم کننده ای را برای تقویت چیزهایی که دوست داشتیم به کار ببریم تا آنها را برای بچه های کوچک خودمان خنک تر و منحصر به فردتر کنیم. به همین دلیل بود که تقریباً از صندلی خود بیرون پریدیم که با این خارق العاده روبرو شدیم غول آموزش حباب از صنوبر. آنها به شما نشان می دهند که چگونه یک مخلوط حباب DIY و یک چوب حباب بزرگتر از حد معمول بسازید که به شما کمک می کند بزرگترین حباب های صابون شناور را بسازید که بچه هایتان تا به حال دیده اند!

آیا کسی را می شناسید که کوچولوهایش هستند؟ همیشه برای رفتن آماده هستید، مخصوصاً در روزهای گرم، و دوست دارید هر زمان که می توانید با ایده های سرگرم کننده برای انجام کارهایی که می توانید انجام دهید، کمک کنید؟ این پست را با آن ها به اشتراک بگذارید تا آن ها داشته باشند انواع از کارهایی که باید در این بهار انجام داد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#ایده #های #عالی #برای #گردش #های #خانوادگی #بهاری

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید