آموزش, اخبار

برش بطری: ساخت گلدان از بطری

به برش بطری شیشه ای 101 خوش آمدید! این تکنیک بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید و می توانید مجموعه ای از لیوان های نوشیدنی زیبا یا گلدان های نقاشی شده را بسازید.

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

در حالی که شیشه های بازیافتی را می توان به بطری ها و شیشه های شیشه ای جدید، فایبرگلاس، چمن مصنوعی و میزهای آشپزخانه تبدیل کرد، شیشه در همه مناطق قابل بازیافت نیست. اگر بطری های شیشه ای خالی از شراب، آب گازدار یا آبمیوه دارید و نمی توانید آنها را در جامعه خود بازیافت کنید، قطعاً می توانید دوباره از آنها استفاده کنید.

استفاده مجدد از اقلام راهی عالی برای آموزش ارزش بازیافت به کودکان و دادن زندگی دوباره به اقلام است. در RecyclingSimplified.com توسط Republic Services می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد نحوه بازیافت صحیح و همچنین فعالیت‌هایی که می‌توانند برای کل خانواده لذت ببرند، دریافت کنید.

از بطری های شراب گرفته تا آب گازدار یا آبمیوه، نقاط شروع رنگارنگ زیادی بسته به ظاهری که می خواهید وجود دارد. من آبی کبالت یا سبز می خواستم، بنابراین با آب گازدار توپو چیکو با طعم گریپ فروت رفتم. ایده آل برای برش بطری!

از بطری های شراب گرفته تا آب گازدار یا آبمیوه، نقاط شروع رنگارنگ زیادی بسته به ظاهری که می خواهید وجود دارد. من آبی کبالت یا سبز می خواستم، بنابراین با آب گازدار توپو چیکو با طعم گریپ فروت رفتم. ایده آل برای برش بطری!

 

این پروژه به نظارت بزرگسالان نیاز دارد زیرا شامل جوشاندن آب و بریدن شیشه است. من به شما پیشنهاد می کنم برای تمیز کردن بطری ها و پوشیدن دستکش برای سنباده زدن لبه ها و البته – رنگ آمیزی بطری های برش خورده از بچه ها کمک بگیرید!

انتخاب یک بطری برای برش

به این فکر کنید که می خواهید از بطری برش خورده برای چه استفاده کنید – لیوان یا گلدان؟ من با دومی رفتم چون می دانستم می خواهم اینها را نقاشی کنم. من هم می خواهم آنها را به عنوان هدیه به اعضای خانواده ام بدهم. حتی اگر نتوانیم روز شکرگزاری یا کریسمس را با هم جشن بگیریم، می توانم یک گلدان نقاشی شده تمام شده برای آنها بفرستم تا به عنوان دکور استفاده کنند.

بطری های شراب به طور کلی پهن تر و بزرگتر هستند، آنها گلدان های عالی را می سازند. بطری های نوشیدنی گازدار یا آبجو لیوان های کوچک یا گلدان های کوچکتر را می سازند.

لوازم برای برش بطری 101!

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

  • کیت برش بطری – این همان چیزی است که من استفاده کردم، بسیار آسان بود و دستورالعمل های عالی داشت. این شامل: دستکش، برش بطری، دستورالعمل ها، و کاغذ سنباده است.
  • ماسک برای سنباده زدن.
  • بطری های شیشه ای شسته شده، برچسب ها برداشته شده است.
  • رنگ کاردستی، قلم مو، لاک الکل.
  • آب جوش.
  • سطل آب یخ.

جهت ها:

توجه: بسیار احتیاط کنید و مطمئن شوید که درب تمام بطری ها را برای هر بخشی از این فرآیند بردارید.

بطری خود را انتخاب کنید و مطمئن شوید که شسته و خشک شده است. هر برچسبی را حذف کنید زیرا در روند امتیاز دهی اختلال ایجاد می کند.

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

دستکش ها را بپوشید و برش بطری را از جعبه خارج کنید. دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید تا میله را در جایی که می خواهید برش دهید قرار دهید.

بطری خود را روی کاتر قرار دهید و مطمئن شوید که ببینید تیغه با بطری در کجا قرار می گیرد. شما می‌خواهید که یک برش صاف و بدون برجستگی یا کاغذ یا برچسب باشد.

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

بطری را محکم بین هر دو دست نگه دارید – روی قسمت بطری، نه روی گردن. بطری را محکم به سمت خود بچرخانید تا صدای بریده شدن شیشه را بشنوید. وقتی تمام راه را دور می‌روید توقف کنید – تغییری در صدای امتیازدهی خواهید شنید. بهترین کار را انجام دهید تا آن را محکم نگه دارید و یکنواخت در هنگام گلزنی، این به شما کمک می کند تا یک برش تمیز و مستقیم داشته باشید.

دو یا سه بطری برای تمرین امتیاز بگیرید.

یک قابلمه بزرگ آب جوش را به اندازه ای عمیق گرم کنید که بطری را زیر آب ببرد.

یک سطل یا کاسه عمیق با آب یخ قرار دهید.

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

پس از جوش آمدن آب، دستکش را بپوشید، یک بطری را از پایین نگه دارید و آن را تا نیمه داخل آب داغ قرار دهید، آن را به مدت 30 ثانیه نگه دارید. خیلی مراقب باش!

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

بطری را به سرعت از آب در حال جوش خارج کنید و به همین ترتیب داخل آب یخ قرار دهید. بگذارید 30 ثانیه بماند. اگر در نمره شما از هم جدا نشد، سپس این روند را تکرار کنید تا زمانی که شکسته شود.

برش بطری: نحوه برش بطری ها به گلدان یا لیوان 4

برای بطری های دیگر تکرار کنید. متوجه خواهید شد که این مقدار کمی منحنی یادگیری دارد، بنابراین تمرین را ادامه دهید تا زمانی که بطری خود را تمیز و حتی شکسته کنید.

لبه ها را صاف کنید

ورق کاغذ ماسه ای را روی یک سطح صاف قرار دهید و هنوز دستکش را پوشیده اید، شیشه/گلدان را وارونه نگه دارید و روی کاغذ سنباده به جلو و عقب بمالید تا جایی که دیگر قسمت های براق باقی نماند. شما می خواهید که همه چیز مات و صاف به نظر برسد.

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

هنوز دستکش را پوشیده و اکنون ماسکی برای پوشاندن بینی و دهان خود دارید، از کاغذ سنباده برای صاف کردن لبه داخلی و لبه بیرونی استفاده کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که در لمس صاف شود.

خلاق باش!

حالا شما می توانید تصمیم بگیرید که همان طور که هستند رها کنید یا مانند من آنها را رنگ کنید! من از رنگ شیشه ای و گل های نقاشی آزاد استفاده کردم. من همیشه دوست دارم با رنگ سفید به عنوان پایه شروع کنم زیرا واقعا رنگ ها را پاپ می کند!

برش بطری: چگونه بطری ها را به گلدان یا لیوان برش دهیم

ایده ها!

  • برای تزئین از چسب نواری استفاده کنید
  • برچسب یا هر تزئین دیگری را اضافه کنید.
  • با کشیدن نام اعضای خانواده یا حتی یک پرتره کوچک نقاشی شده روی هر گلدان به عنوان کارت نام استفاده کنید. حتی می توانید روی یک عکس چسب بزنید.
  • برای افزودن عبارات یا نقوش از وینیل برش استفاده کنید.
  • آب آنها را در رنگ های لعاب فرو کنید
  • از اسپری رنگ استفاده کنید.
  • از قسمت دیگر بطری – گردن برای ساختن زنگ یا حتی فانوس استفاده کنید.

بطری های برش رنگ شده. #CraftyChica

از اینکه پست 101 برش بطری من را بررسی کردید متشکرم، و امیدوارم انگیزه بازیافت داشته باشید! سه مرحله را به خاطر بسپار:

  1. بدانید چه چیزی پرتاب کنید (این لینک را بررسی کنید!)
  2. خالی. تمیز. خشک. این همان چیزی است که هر اقلام باید قبل از قرار دادن آن در سطل بازیافت باشد.
  3. کیفش نکن! این امر تولید مرتب سازی را کند می کند و کیسه باز نمی شود زیرا پلاستیک قابل بازیافت نیست.

اگر مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه بازیافت صحیح به دست آورید، یا می خواهید فعالیت های اضافی برای کودکان را مشاهده کنید، لطفاً بازدید کنید. RecyclingSimplified.com.

بطری های برش رنگ شده توسط کرافتی چیکا. #craftychica

 

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *