آموزش, اخبار

تبدیل بلوز مکزیکی به کیف

[ad_1]

کیف پول بلوز دوزی مکزیکی

این پروژه ای است که من از همیشه می خواهم آن را امتحان کنم! تبدیل بلوز دوزی مکزیکی به کیف. تنوع زیادی وجود دارد. این بلوزها را می توانید در فروشگاه های دستفروشی یا فروشگاه های وارداتی مکزیکی پیدا کنید. من با دستگیره های چوبی رفتم، اما می توانید خلاقیت به خرج دهید و بند بسازید یا یک کلاچ به سبک پاکت بسازید.

وقتی به بلوز نگاه می‌کنید، چندین قسمت وجود دارد که می‌توانید برای استفاده در پروژه‌های دیگر از آن استفاده کنید. می توانید از قسمت بالایی برای کیف پول استفاده کنید، یا قسمت بالایی را ذخیره کرده و از پایین استفاده کنید. در کتاب خیاطی‌ام، پروژه‌ای دارم که در آن قسمت پایین آن را برش داده‌ام و یک بلوز دیگر را با یک فرم مناسب جایگزین کرده‌ام. در این پروژه من از قسمت بالایی برای کیف استفاده کردم و اکنون می توانم از قسمت پایین برای تهیه یک کیف دیگر استفاده کنم!

ویدیوی آموزشی من را اینجا ببینید:

یک بلوز پیدا کن!

به دنبال طرحی باشید که طرح های گلدوزی زیادی داشته باشد که مسافت پیموده شده زیادی را به شما بدهد!

اگر کیف کوچک‌تری می‌خواهید، یک بلوز بچه‌گانه، یک کیف پول بزرگ‌تر و سپس یک بزرگسال بخرید.

به خاطر داشته باشید که نمی خواهید بخیه ها را برش دهید، این طرح را از بین می برد. بنابراین مطمئن شوید که حداقل یک اینچ از آن فاصله بگیرید تا فضایی برای دوخت به شما بدهد.

کیف بلوز

آیدا-کرونادو

من عاشق فروشگاه Etsy توسط آیدا کورونادو هستم، او جادو می کند!

و اریکا ماری!

il_570xN.305678488

اما من برای مقابله با چنین پروژه بزرگی آماده نبودم، بنابراین تمام تلاشم را برای ساده کردن آن انجام دادم. من یک کلاچ جادار می‌خواستم که برای انجام کارها در کیف پول و تلفنم بیندازم. یا شاید هم مقداری نخ و قلاب قلاب بافی من. بنابراین من این طرح را بزرگ کردم. بدون الگو، و یا حتی طراحی، من آن را در حالی که پیش رفتم درست کردم. شرط می بندم که راه آسان تری وجود دارد، اما این همان چیزی است که هست – و من آن را دوست دارم! یه آموزش تصویری هم درست کردم اگر نمی توانید ویدیوی بالا را ببینید، این لینک است!

کیف سفید

اسکرین شات 28/08/2013 در ساعت 2.24.50 بعد از ظهر
برای دیدن فیلم آموزشی اینجا کلیک کنید!

هک های دیگر بلوز!

پیراهن فاکس مکسی دوزی شده

چگونه یک لباس دوزی مکزیکی را به تاپ تبدیل کنیم

چگونه یک پیراهن لکه دار را رنگ کنیم

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *