اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

10 پروژه کاردستی بهاری که باید در این فصل امتحان کنید | پروژه های DIY

ویژگی |  جعبه های تودرتو کوچک ناز فروخته شده در بازار بهار |  پروژه های کاردستی بهاری که باید در این فصل امتحان کنید |  پروژه های DIY

هنگام انجام نظافت بهاره، پروژه های صنایع دستی بهاره دست به دست هم می دهند. این لیست را بررسی کنید تا ایده های جالبی را به شما القا کند!

مربوط: با این 6 پروژه DIY جالب و عالی به استقبال بهار بروید

در این مقاله:

  1. صنایع دستی و دکورهای فصل بهار

    1. کاسه کلاف پارچه ای
    2. صندلی چمن کاری DIY Macrame
    3. چراغ اوریگامی
    4. صندلی های پارچه ای مرمری دکوپاژ
    5. میز قهوه با سنجاق سر
    6. گلدان های گیاهی تخته سیاه
    7. پروژه های بطری پلاستیکی بازیافتی
    8. پروژه های بشکه شراب
    9. صنایع دستی لوله پاک کن
    10. کتاب‌های اسب DIY

ایده های منطقی کاردستی بهاری برای روشن کردن خانه شما

صنایع دستی و دکورهای فصل بهار

بهار همیشه به من این انگیزه را می دهد که همه چیز را در زندگی ام بازسازی کنم. از لباس هایم گرفته تا اتاق خوابم، برخی از چیزها را پیدا می کنم نیاز به سازماندهی و به روز رسانی

امسال، من مصمم هستم که مبلمان قدیمی خود را که کمی بیش از حد طولانی شده است، ارتقا دهم. برای هماهنگی با مبلمان افسانه ای خود، به چند کاردستی تزئینی بهاری نیز نیاز دارم.

بنابراین، من برخی از ایده‌های مورد علاقه‌ام برای کارگاه صنایع دستی بهاری را برای شما جمع‌آوری کرده‌ام تا از آن الهام بگیرید.

تبلیغ جی آبی
shadow-birds-20-per

1. کاسه کلاف پارچه ای

|

هنگام تمیز کردن، یافتن ریزه کاری هایی که نمی دانستید دارید اما اکنون می خواهید نگه دارید اجتناب ناپذیر است. این کاسه کلاف پارچه ای کاردستی فنری عالی برای نگهداری همه آنها است.

تنها چیزی که نیاز دارید یک سوزن نخ، مقداری پارچه و طول سیم پیچ مورد نظر شما است. در اصل، شما فقط قرار است کلاف را با استفاده از سوزن نخ به دور پارچه بپیچید تا به شکل کاسه برسید!

2. صندلی چمنی Macrame DIY

|

در فصل بهار هیچ چیز مانند سرمای بیرون از منزل نیست. و ما یک آموزش درست کرده‌ایم تا مطمئن شویم بیشترین بهره را از آن می‌برید!

برای ساخت این کاردستی ضروری فنری، تنها چیزی که نیاز دارید مقداری طناب کاردستی ماکرامه و یک صندلی فلزی برای اسکلت است. تبدیل صندلی فلزی خسته کننده به یک صندلی چمن ماکرامه واقعاً فقط یک فرآیند بافتنی است که بسیار خسته کننده است، اما قطعاً ارزش آن را دارد!

3. چراغ اوریگامی

|

فضای تازه سازماندهی شده شما شایسته است نورپردازی عالی. هنگامی که طناب و لامپ های آویزان خود را دریافت کردید، به این راهنما مراجعه کنید تا دریابید که چگونه کاغذ طراحی خود را به اوریگامی تبدیل کنید.

وقتی کارتان تمام شد، لامپ را داخل شاهکار اوریگامی خود و voila قرار دهید! کاردستی بهاری برای ارتقای فضای شما!

4. صندلی های پارچه ای مرمری دکوپاژ

|

در حالی که مشغول تمیز کردن فنری بودم، متوجه شدم که به نظر نمی رسد مقداری کثیفی از بین برود. سپس، به یک ایده فوق العاده رسیدم.

چرا مبلمانی را که در نظر گرفته شده است کثیف اما زیبا به نظر ندهند؟ اینها صندلی های پارچه ای مرمری دکوپاژ کامل هستند

تبلیغ جی آبی

تعریف دکوپاژ: استفاده از صنایع دستی کاغذی برای تزئین. این شامل چسباندن برش های کاغذی روی یک شی برای نشان دادن جلوه های زیبا است.

فقط با استفاده از قلم مو، چسب Mod Podge را روی یک تکه پارچه که کمی بزرگتر از ناحیه ای است که می خواهید بپوشانید، رنگ کنید. این پارچه را روی صندلی قرار دهید، مقداری کارهای تکمیلی و وویلا اضافه کنید! شما اکنون این مبلمان خلاقانه و چشم نواز را دارید.

5. میز قهوه با سنجاق سر

|

ساخت این کاردستی بهاری دشوار به نظر می رسد، اما در واقع بسیار آسان است. همه چیز با انتخاب نوع مناسب سنجاق سر برای تکمیل چوب اصلاح شده انتخاب شده برای روی میز شروع می شود.

مراحل بعدی اساساً فقط مونتاژ یک قطعه مبلمان استاندارد است. با رنگ آمیزی خود، برخی از کارهای DIY را اضافه کنید میز قهوه پای سنجاق سر!

مربوط: کیت بقای تعطیلات بهار | پروژه های بهار DIY

6. گلدان های گیاهی تخته سیاه

|

گیاهان رشد می کنند و در نهایت می میرند اما گلدان ها قابل استفاده مجدد و (تقریبا) برای همیشه هستند. بنابراین مقداری رنگ سفید چند سطحی، تخته گچی بیضی شکل بگیرید و گلدان های خود را تزئین کنید!

با جدیدت گلدان های گیاهی تخته سیاه، برچسب زدن و تغییر گیاهان دیگر هرگز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

7. پروژه های بطری پلاستیکی بازیافتی

|

از آنجایی که بهار همه چیز در مورد بی نظمی و دور ریختن چیزهایی است که دیگر به آن نیاز نداریم، زمان خوبی برای ساخت پروژه های بازیافت است. به جای ریختن همه زباله های خود در سطل زباله، به ما نگاه کنید لیست پروژه های بطری بازیافت تا بطری های پلاستیکی خود را به این هنر شگفت انگیز و آسان بهاری تبدیل کنید!

8. پروژه های بشکه شراب

|

از آنجایی که بهار است، به احتمال زیاد باغ شما زیباترین قسمت خانه شما خواهد بود. پس برای نگهداری از آن وقت و تلاش صرف کنید و زیبایی آن را تا جایی که می توانید به نمایش بگذارید!

با کمک دوستان ما در Homesteading، می توانید خود را برگردانید بشکه های شراب به صنایع دستی بهاری که برای دادن فضای روستایی و آرامش بخشی به باغ شما عالی است.

9. صنایع دستی تمیز کننده لوله

دختر بچه های بامزه با چوب شنل روی میز اسباب بازی درست می کنند |  پروژه های کاردستی بهاری که باید در این فصل امتحان کنید |  پروژه های DIY

پاک کننده های لوله در این فصل فراوان است! من مطمئن هستم که شما برای تمیز کردن قبل از بهار برنامه ریزی کرده اید، بنابراین ممکن است تعداد زیادی از آنها را خریداری کرده باشید.

آنها را به اینها تبدیل کنید پروژه های صنایع دستی پاک کننده لوله شایان ستایش با کمک لیست ما! هیچ چیز مانند پروژه های صنایع دستی که از تمیز کردن الهام گرفته اند، بهار را نمی گوید.

10. DIY Bonds Horse

|

در حالی که برخی با کمک باران به حال و هوای مطالعه می پردازند، متوجه می شوم که هوای سبک و نسیم تازه بهاری واقعاً مرا وادار می کند که بنشینم و از یک کتاب خوب لذت ببرم. اگر شما هم به این عادت عادت دارید، این را بررسی کنید دفترچه اسب DIY.

درست کردن این قفسه‌های کتاب به آسانی می‌تواند یک تکه اسب بریر را از وسط به دو نیم کنید و روی آن‌ها را با اسپری رنگ کنید. طلای متالیک، و چسباندن آنها به دو تکه خرده چوب!

این ویدیو از صنایع دستی 5 دقیقه ای را برای پروژه های صنایع دستی بهاره DIY بیشتر تماشا کنید:

آیا انتخاب کرده اید که خانه شما در حال حاضر به کدام پروژه صنایع دستی بهاری واقعا نیاز دارد؟ اگر برای انتخاب مشکل دارید، فقط همه آنها را درست کنید!

این پروژه‌های صنایع دستی بهاری بسیار شگفت‌انگیز هستند، به خوبی با یکدیگر هماهنگی دارند و بیشتر از ارتقای فضای شما انجام می‌دهند. پس از ساخت این پروژه ها، تعجب نمی کنم اگر دوستان شما از این به بعد درخواست مهمانی و برگزاری مجالس در منزل شما را داشته باشند.

فکر می کنید کدام یک از این پروژه های صنایع دستی بهاری را می توانید در تمام طول سال در خانه خود نگه دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

تا بعدی:

دکمه ثبت نام برای DIY-ready-subscribe
با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترست، و اینستاگرام!

توجه سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2016 منتشر شد و از نظر کیفیت و ارتباط به روز شده است.

نظرات


  1. جیمی می گوید

    این بسیار ساده است برای پیدا کردن هر موضوع در شبکه به عنوان
    در مقایسه با کتاب های درسی، همانطور که این پاراگراف را در این سایت پیدا کردم.

ردیابی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *