اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

17 الگوی شگفت انگیز قلاب بافی برای مبتدیان

ویژگی |  قلاب بافی DIY |  الگوهای شگفت انگیز قلاب بافی برای مبتدیان

این الگوهای قلاب بافی کاملا رایگان برای مبتدیان شروعی عالی برای سفر قلاب بافی شماست، بنابراین زرادخانه قلاب بافی خود را جمع آوری کنید و آماده باشید تا کمی جادو کنید!

الگوهای قلاب بافی برای مبتدیان که می توانید در یک جفت یاد بگیرید

1. هدبند قلاب بافی پیچ و تاب دار

شما و دخترتان عاشق پوشیدن این لباس‌ها خواهید شد سربندهای قلاب بافیبه خصوص در فصل زمستان. این زیبا است و به گرم نگه داشتن گوش شما نیز کمک می کند. یک بار استاد شدی این الگوی رایگان شما همچنین می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان خود بدهید! آنها واقعا آن را دوست خواهند داشت، در واقع!

2. گرم کننده لیوان دنج ماریون

آیا زمستان بهترین زمان برای نوشیدن قهوه، چای یا شکلات داغ نیست؟ سپس نوبت به بیرون آوردن کاموا و قلاب قلاب بافی برای ساختن می رسد این لیوان گرم کن. می توانید چای خود را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارید و در عین حال دستان خود را ایمن نگه دارید.

3. روسری بی نهایت زرق و برق دار

رنگ های زیبای پاییزی این روسری بی نهایت را غیرقابل مقاومت و با هر کلاه حبوباتی عالی می کند. اگر به پوشیدن علاقه دارید روسری های زمستانی، سپس این پروژه روسری بی نهایت DIY یک امر ضروری است! این پروژه DIY همچنین به شما نحوه دوخت زنجیره ای را آموزش می دهد.

4. الگوی دانه برف قلاب بافی آسان

اینها دانه های برف آسان می توان از آن به عنوان زیور درخت استفاده کرد یا حتی در گوشواره های فصلی استفاده کرد. این دانه های برف نه تنها به عنوان دکور عالی به نظر می رسند، بلکه می توانند به عنوان زیر لیوانی شما نیز عمل کنند. اگر به اندازه کافی دانه های برف خورده اید، به سراغ الگوهای گل قلاب بافی بروید!

5. گرم کننده پاهای قلاب بافی مبتدی

آگهی بوسیدن کاردینالها
shadow-birds-20-per

نیازی به خرید یک جفت گرم کننده پا در جای دیگری نیست زیرا می توانید خودتان آن را درست کنید. می توانید این کار را با نخ وزن مناسب و قلاب قلاب بافی 6 میلی متری انجام دهید و این الگوهای قلاب بافی برای ویدیوی مبتدیان. این گرم کننده های قلاب بافی DIY را می توان به راحتی با شلوار جین، ساق یا شلوار جین ست کرد.

https://www.facebook.com/DIYProjects/posts/940485082751412:0

6. الگوی گرمتر گوش زنجیر قلاب بافی

با کاهش دما، شما می خواهید آن گوشواره ها را گرم نگه دارید! این آموزش earsies را بررسی کنید با یک الگو و برای بچه های کوچک خود یکی بسازید. حتما یک نوع نخ را انتخاب کنید که روی پوست آنها ملایم باشد.

7. پتو نرم | الگوی قلاب بافی برای مبتدیان نهایی

از آنجایی که زمستان زمان خوبی برای دراز کشیدن در رختخواب است، پتوهای نرم بهترین شریک برای آن هستند! می توانید قلاب قلاب بافی خود را با آن گرم کنید این پتوی آسان. اگر به آن علاقه دارید، می توانید به سمت قلاب بافی حرکت کنید دم پری دریایی!

8. الگوی قلب قلاب بافی آسان

به آنها هدیه بدهید، به عنوان دکور اتاق استفاده کنید – گزینه ها بی پایان هستند. استفاده از نخ قرمز و این پروژه DIY هدیه ای عالی برای روز ولنتاین خواهد بود! این الگوی قلب قلاب بافی بسیار آسان را امتحان کنید. عملاً به آسانی نفس کشیدن است!

9. الگوی قلاب بافی کلاه ساده

این الگوی کلاه شیب دار برای مبتدیان عالی است و برای قلاب بافی های چاشنی زده به راحتی قابل شلاق زدن است. این یکی از آن پروژه های زیبا هر کسی انجام دادن را دوست دارد. انجام آن سرگرم کننده است و همچنین یک ایده عالی برای هدیه است!

مربوط: 17 ایده عالی برای پتو قلاب بافی که به راحتی می توانید خودتان را انجام دهید

10. جوراب ساق بلند زنگ

از آنها به عنوان تزئینات درخت کریسمس، تنظیمات میز یا حتی برچسب های هدیه استفاده کنید. در واقع، برای نمایش اینها لازم نیست کریسمس باشد جوراب های کوچک زیبا در خانه. شما همچنین می توانید اندازه را تنظیم کنید و این جوراب ها را برای نوزادان کوچک درست کنید!

11. فرش بیضی | الگوی قلاب بافی آسان

فرش می تواند بسیار گران باشد. به جای خرید، چرا فقط این قلاب بافی ها را درست نکنید فرش بیضی شکل شما می توانید در سبک و رنگ شخصی سازی کنید؟ مقداری کاموا و چند بخیه قلاب بافی و بدون اینکه به بودجه شما آسیبی وارد شود، فرش خود را خواهید داشت!

12. سبد جغد قلاب بافی

باورت میشه اینو سبد جغد شیک یک پروژه قلاب بافی مبتدی است؟ ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما زمانی که شروع کنید، در واقع آسان است! فراتر از نخ های با وزن تراشیده شده و از نوع سنگین آن استفاده کنید تا این سبد جغدی به تنهایی بایستد.

تعریف نخ با وزن تراشیده: یک رشته نخ کمی ضخیم‌تر که روی سوزن‌های بافندگی بزرگ‌تر و 4.5 میلی‌متری که معمولاً توسط قلاب بافی‌ها در ایالات متحده استفاده می‌شود، استفاده می‌شود. معمولاً روی برچسب نخ 4 یا نخ “متوسط ​​وزن” مشخص می شود.

تبلیغ جی آبی

13. کت و شلوار قلاب بافی منحصر به فرد

https://www.instagram.com/p/BlYj5UFAVv5/

خوب، پس ممکن است در منطقه شما برف ببارد، اما ممکن است به زودی تعطیلات برنامه ریزی شده ای در جایی آفتابی داشته باشید. نگران پیدا کردن بهترین لباس شنا نباشید، یکی برای خودت درست کن در عوض با مهارت های جدید خود در قلاب بافی. این سکسی، کاملا منحصر به فرد، و سفارشی ساخته شده است تا کاملا متناسب با بدن شما باشد!

14. کمان قلاب بافی آسان

اینها کمان های آسان برای ساخت خیلی عزیز هستند، شما می خواهید آنها را در همه چیز قرار دهید! آنها بسیار زیبا و همه کاره هستند. از آنها به عنوان اکسسوری مو یا حتی به عنوان سنجاق سینه استفاده کنید. این موفقیت بزرگی برای دوستان شما و دوستان دختر شما خواهد بود!

15. مینی اختاپوس قلاب بافی آسان

این بهترین همراه کنار تخت است. این الگوی قلاب بافی برای مینی اختاپوس انجام دادن آن سرگرم کننده است فکرش را بکنید، این زمستان نیز هرگز تنها نخواهید بود! به علاوه، چه کسی احتمالاً می تواند در برابر اندازه شایان ستایش و رنگ های پاستلی خود مقاومت کند!

16. دستکش پاییزی آسان برفی

با این دستکش‌های آسان‌تر در فصل زمستان قدمی بلند بگذارید. این فوق العاده دوست داشتنی دستکش های بارش برف نسبت به دست گرمکن های معمولی شما راحت تر هستند و به راحتی در جیب قرار می گیرند.

17. الگوی قلاب بافی 30 دقیقه ای آسان Peasy

این لوبیای پیزی آسان الگوی یک هدیه تعطیلات عالی برای دوستان، خانواده یا خودتان است! در واقع، حبوبات بهترین کلاه در فصل زمستان هستند. به همین دلیل است که این یک پروژه DIY است که نمی توانید آن را از دست بدهید!

آیا از پروژه های قلاب بافی ساده تر مراقبت می کنید؟ در این فیلم آموزشی نحوه قلاب بافی کردن مربع مادربزرگ را از بلا کوکو بیاموزید!

قلاب قلاب بافی خود را برای کارهای بیشتر آماده کنید الگوهای قلاب بافی آسان برای مبتدیان. برای شروع نیازی به حرفه ای بودن ندارید زیرا تمرین باعث عالی می شود و همه باید از جایی شروع کنند.

این الگوهای قلاب بافی سریع و آسان برای مبتدیان شروعی عالی برای هر مبتدی است. آنها همچنین به شما در بهبود مهارت های قلاب بافی کمک می کنند. بنشینید، استراحت کنید، و بازی کنید! زمان درو است مزایای مدیتیشن قلاب بافی

با کدام یک از این الگوهای قلاب بافی ساده برای مبتدیان شروع می کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

تا بعدی: 35 ایده ساده برای هدیه لحافی که می توانید برای دوستان دختر خود بدوزید

دکمه ثبت نام برای DIY-ready-subscribe
با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترست، و اینستاگرام!

توجه سردبیر: این پست در ابتدا در 30 ژانویه 2017 منتشر شد و از نظر کیفیت و ارتباط به روز شده است.

ردیابی

  1. […] ایده های رویاگیر | دستورالعمل و الهام 17 الگوی شگفت انگیز قلاب بافی برای مبتدیان 11 کاردستی لگو سرگرم کننده بیشتر […]

  2. […] ایده های رویاگیر | دستورالعمل و الهام 17 الگوی شگفت انگیز قلاب بافی برای مبتدیان 11 کاردستی لگو سرگرم کننده بیشتر […]

  3. […] بخیه ها محکم تر وقتی انجام می شود واقعاً ملایم به نظر می رسد. الگوی جوراب ساق بلند کریسمس قلاب بافی غول پیکر. الگوهای قلاب بافی برای مبتدیان | پروژه های DIY برای مبتدیان صفحه اصلی » الگوهای قلاب بافی رایگان. 15 الگوی جوراب ساق بلند کریسمس قلاب بافی رایگان. تاریخ انتشار: 19 نوامبر […]

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *