دسته بندی نشده

11 کار که با دستمال توالت رول می توانید انجام دهید

[ad_1]

این بیت های مقوایی که معمولاً در سطل زباله یا امیدوارم سطل آشغال انداخته می شوند ، یکی از محبوب ترین مواد ساخت نیستند. اما ، در صورتی که به اندازه کافی خلاق باشید ، می توانید کارهای زیادی با آنها انجام دهید. این 11 کار دستی رول دستمال توالت را ببینید تا با kiddos انجام شود. آنها برای بعد از ظهرهای بارانی عالی هستند!

https://www.youtube.com/watch؟v=kMj_rfvBEQ0

1. دمنده میهن پرست

رول کاغذ توالت دمنده میهن دوستانه

این حزب میهنی فقط در عرض چند دقیقه می توانید تکه را با رول دستمال توالت شلاق بزنید. آن را آویزان کنید تا در پاسیو به باد باد برسد. در واقع ، اطمینان حاصل کنید که چند رول پس انداز کرده اید تا بتوانید برای shindig 4 جولای چندین عدد تهیه کنید.

2. گرینچ

رول گرینچ کاغذ توالت

وقتی تعطیلات فرا می رسد ، فکر کنید این قطعه را بخشی از مجموعه جشن ها کنید. شما دکوراسیون کریسمس گرینچ بدون چند مورد از این زیبایی ها روی درخت کامل نیست. kiddos دوست دارد با این پروژه کمک کند!

3. فرشته

طرز تهیه دکور فرشته رول دستمال توالت

چه در مورد ساخت چند مورد از این شایان ستایش کاغذ توالت فرشته های رول؟ آنها می توانند به عنوان زیور آلات کریسمس یا هدایای بچه ها به خاطرات خانواده کار کنند. با چرخش قرمز یا صورتی حتی می توانند به عنوان لهجه های شیرین روز ولنتاین عمل کنند.

4. نگهدارنده مداد

جا مدادی رول دستمال توالت

آ جا مدادی دستمال توالت، این یک چیز است. ما قول می دهیم. و ما عاشق این هستیم که محصول نهایی واقعاً چقدر قابل شخصی سازی است. آن را با کف ، مخمل ، برچسب ، زرق و برق ، رنگ و … بپوشانید. گزینه ها واقعاً بی پایان هستند.

5. کدو تنبل

چگونه یک دستمال توالت ناز رول کدو تنبل برای پاییز درست کنیم

اینها دستمال توالت رول کدو تنبل پس از تماس با پاییز ، یک خانه عالی برای خانه خواهد بود. این یکی دیگر از آن پروژه هایی است که می توانید بچه ها را برای کمک به شما و هرچه بیشتر در هنگام پاشیدن جشن در خانه بهتر کنید ، بگیرید.

6. زنبورعسل

بچه ها طرز تهیه کاغذ توالت رول زنبور عسل

چرا برخی از ناز نیست تزیین زنبور عسل برای بهار؟ اینها را می توان در اطراف باغ ، ایوان یا حتی نزدیک پنجره های آشپزخانه پاشید. کوچکترین ها را بگیرید و امروز بعد از ظهر خلاق شوید!

7. مترسک

طرز تهیه مترسک رول توالت 1

مترسک ها زیر چتر سقوط می کنند دکور برداشت برای پاییز و ما آن را دوست داریم یک زن و شوهر از این غذاها با کدو تنبلی که در بالای صفحه می بینیم مطابقت دارد. شخصی سازی آنها نیز آسان است – بنابراین اجازه دهید همه افراد خانواده ترسوی خود را به دلخواه قلب خود “بپوشانند”.

8. ظرف گیره مو

ظرف گیره ای بتونی

بنابراین ، رول های دستمال توالت به ایجاد این نوآوری کوچک کمک می کنند. حتی روش هایی برای استفاده وجود دارد کاغذ توالت رول به عنوان ذخیره سازی! مقداری سیمان به ایجاد این ظرف پین بابی کمک می کند که به شما کمک می کند تا غرفه ها یا پیشخوان های حمام خود را به راحتی پاک کنید.

9. گلدان تک شاخ

گلدان بتونی گل تک شاخ

همه چیز تک شاخ مطمئناً رواج دارد. و این DIY گلدان گل بتونی تک شاخ در لیست ما بالا است. این چقدر شایان ستایش است؟ این چقدر عجیب است که به windowsills خود اضافه کنید؟ رول های دستمال توالت نیز به ایجاد این کمک می کنند – دقیقاً مانند پروژه بالا.

10. انگشتر دستمال پروانه ای

انگشتر دستمال پروانه ای دی

رول های دستمال توالت می توانند به شما در ساخت حلقه های دستمال خانگی نیز کمک کنند. اینو بگیر انگشتر دستمال پروانه ای به عنوان مثال ، این یک اضافه شدن سرگرم کننده به کیپ جداول خانه شما می شود. برای کاغذهای مخصوص صبحانه عید پاک برای کاغذهای تولد برای آبشارهای کوچک خود ، این امر به روشن شدن زمان غذا کمک می کند.

11. نگهدارنده آب نبات هالووین

چگونه می توان یک نگهدارنده آب نبات هالووین به شکل بوت جادوگران درست کرد

شما باید چیزی برای قرار دادن خود داشته باشید آب نبات هالووین که در! و چرا از آن لوله های مقوایی استفاده نمی شود؟ هر kiddo با استفاده از این به عنوان ظرف می تواند کمی در نزدیکی شما داشته باشد تا از انباشت بیش از حد در انبار و شکم جلوگیری کند.

[ad_2]

Source link

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *