آموزش, آموزش تزئینات, آموزش طرز تهیه انواع کیک و شیرینی, اخبار, کاردستی, کیک تولد, مادر و کودک

تزیین کیک تولد (19 ایده جالب و توضیحات)

کیک تولد

تزیین کیک تولد (19 ایده جالب و توضیحات)
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/03/word-image-21.jpeg

چه یک شیرینی پز تازه کار باشید و چه یک کیک پز فوق العاده، ایده های بسیار جذابی برای تزئین کیک تولد وجود دارد! ما در این مقاله به تزئین کیک تولد از مدل های ساده گرفته تا ایده های خیره کننده ای که کیک های اسفنجی ساده را به کیک مجلل تبدیل می کنند، می پردازیم.
1-کیک تولد توت فرنگی که شما را به دوران کودکی تان می برد!

این کیکِ آسان وگان و بدون گلوتن رویایی که با توت فرنگی تازه درست شده است، شما را به دوران کودکی تان بازمی گرداند . درست کردنش بسیار آسان است. می توانید با پوشاندن روی این کیک به وسیله شمع های ساده یا گل های زیبا، ظاهر خانگی روستایی اش را جذاب تر کنید.
2-با یک پیام تولد دست ساز برای دوستتان آرزو کنید!
اگر هنوز بلد نیستید با خامه طرح لوله درست کنید یا وقت کافی ندارید، قالبهای تزیین کیک تولد، استامپهای تزئینی یا تاپرهای روی کیک بهترین روش ها برای انتقال پیام هستند. می توانید پیام تولدتان را با فوندانت یا خمیر قند درست کنید.

3- کاپ کیک تولد برای بچه ها و مهمان های بزرگسالان عالی است
کیک های کوچک و فنجانی بیشترین تاثیر را دارند! این کیک های کوچک بهترین گزینه برای همه هستند تا بتوانند سهم شان از کیک تولد را بگیرند. آن قدر تنوع کاپ کیک ها زیاد است که برای انتخاب گیج خواهید شد. مدل های جدید با تاپر های متنوع برای هر مینی کیک حتما شگفت زده تان خواهد کرد.

4- با پاشیدن ترافل جشن بگیرید!
هیچ چیزی مثل مقدار زیادی ترافل رنگارنگ و ریز، حال و هوای شادی و تولد به کیک نمی دهد. ریختن ترافل روی آن روشی فوق العاده و آسان برای درست کردن کیک تولد در کم ترین زمان است. حتی می توانید بعد از ریختن این خرده ترافل ها، گاناش شکلاتی بسیار لذیذی را برای تاپینگ نهایی روی کیک بریزید تا ظاهر جذاب تری پیدا کند.

5- اگر علاقه به شیرینی دارید، از شیرینی جات داخل کیک استفاده کنید
همه ما عاشق سورپرایز تولد هستیم و کیک پیناتا یک گزینه عالی برای برآورده کردن این نیازمان است! به سادگی یک سوراخ در کیک اسفنجی ایجاد کنید ، کیک را با شیرینی های مورد علاقه تان که معمولا اسمارتیس و آب نبات است، پر کنید و فراموش نکنید لحظه ای که کیک بریده می شود و آن ها بیرون می ریزند را ثبت کنید.

6- یک کیک لایه ای تولد رنگین کمانی درست کنید
با یک کیک تولد که شامل لایه های رنگین کمانی است، جشن بگیرید ! فکر نمی کنم از لایه های نرم و شیرین این اسفنج های رنگی سیر شوید. بعد از درست کردن خمیر کیک، از آن در چند کاسه به مقدار مساوی بریزید و چند قطره از انواع رنگ های خوراکی به هر کدام اضافه کنید . اگر کیکی می خواهید که نظر همه را به خودش جلب کند، کیک رنگین کمانی را به شما پیشنهاد می کنیم!

7- برای کسی که دوستش دارید؛ یک کیک تولد به شکل قلب درست کنید
راه های زیادی برای عالی تر به نظر رسیدن کیک تولد وجود دارد! یکی از جالب ترین روش ها این است که با شکل اسفنجی کیک تان بازی کنید. البته تابه های پخت در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند و خیلی راحت تر از این هستند که بخواهید شکل تان را با دست برش دهید. خیلی بهتر خواهد شد که کیک تان به شکل قلبی و شکلاتی باشد!

حتما بخوانید: نحوه تزئین کیک تولد به صورت جدید و بسیار شیک
8- با ریختن ترافل داخل یک اسفنج ساده وانیلی، آن را جذاب کنید
اگر به دنبال خلق یک طرح بدون دردسر برای کیک تولد هستید، ریختن مقداری ترافل داخل یک کیک وانیلی کلاسیک و تاپینگ پنیر خامه ای شکلاتی، همیشه برنده است! درست کردن این کیک بسیار آسان است، افزودن یک مشت خرده شکلات رنگی به خمیر کیک آن را جذاب تر می کند و برای تولد بزرگسالان و مهمانی های کودکان هم ایده آل است!

9- یک بانت کیک برای تولد درست کنید
کیک هایی که در قالب های بانت درست می شوند، برای بزرگسالان عالی هستند. این نوع کیک جایگزینی شکیل تر و پیشرفته تر برای یک کیک تولد معمولی و بدون فرم شما است! کسی نیست که عاشق انحنای کیک بانت مخملی قرمز ابریشمی نشود که روی آن مایه ای ریخته شده باشد . خیلی ساده و در عین حال واقعا خوشمزه است!

10- کیک بستنی مخصوص تولد درست کنید
کیک بستنی، کیک تولد رویا ها است ! یک کیک بستنی علاوه بر ظاهر خیره کننده اش، از ترکیب دو دسر دوست داشتنی و پرطرفدار یعنی بستنی و کیک درست می شود که دستور تهیه ساده ای هم دارد.

به کارتون میاد: تزیین میوه (12 روش و 20 نکته کاربردی)
11- یک کیک ورقه ای وانیلی ساده درست کنید
کیک ورقه ای وانیلی، کیکی برای پذیرایی از مهمانان مهمانی است . بافت نرم و طعم لذیذی دارد، فقط کافی است که کمی سلیقه به خرج بدهید تا جذاب تر شود.

12- با کیک تولد پینا کولادا حس کنید که در تعطیلات هستید
این یکی قطعا مناسب بزرگسالان است. اگر امسال به تعطیلات نرفته اید ، چرا با این طعم فوق العاده تعطیلات را به خانه نیاورید؟ کیک پینا کولادا شما را به یک جزیره گرم سیری با ترکیبی وسوسه انگیز از آناناس، نارگیل و نوشیدنی رم (rum) می برد.

13- به کیک تولدتان جلوه ای چشمگیر بدهید
اگر می خواهید کیک تولدتان را به شیوه ای غیرعادی تزئین کنید، ریختن یک لایه رنگی یا چیز های براق بر روی کیک درخشش خاصی به آن می‌دهد! این ایده برای کیک های تولد با تم دریا، فضا یا دیسکو که همه دوستش خواهند داشت، عالی است.

آموزش: تصویری دستور پخت کیک تولد فوق العاده خوشمزه
14- کیکی با یک کاسه شکلات درست کنید
متناسب با مقدار تاپینگ و تزئیناتی که انتخاب می کنید، این کیک یک کاسه ای شگفت ‌انگیز می تواند بهترین انتخاب برای کیک تولد باشد ! نرم و خیلی شکلاتی است، حتی می توانید تمشک ترش یا کارامل نمکی هم به آن اضافه کنید. برای رویه، یک کرم کره ای منسجم درست کنید تا بتوانید گل رز های زیبایی برای روی آن درست کنید . برای عالی تر شدن کیک تولد ، شکلات، شمع، ترافل، تاپر یا هر چیزی که دوست دارید، اضافه کنید!

15- کیک تولد فوتبالی برای طرفداران ورزش، فوق العاده است!
برای بچه ها و نوجوانانی که عاشق فوتبال هستند، این کیک تولد فوتبالی چند رنگ و جذاب را درست کنید. با استفاده از یک قالب کیک توپی، چند ماده ساده و خمیر فوندانت در تمام رنگ‌ های مورد علاقه ‌شان، این دستور قطعا برگ برنده خواهد بود!

16- کیک تولد تان را با تاپر های تزئینی جذاب کنید!
تاپر یا چیز هایی که روی کیک می گذارید ، یکی از ساده ‌ترین و سرگرم‌ کننده ‌ترین راه ‌ها برای تزئین کیک است. این اقلام می توانند پیام تولد مبارک و اشکال مختلف باشند . گزینه های شیک زیادی برای انتخاب وجود دارند!

عاشق می شین: نحوه تزئین کیک تولد به صورت جدید و بسیار شیک
17- کیک عاشقانه ایتالیایی درست کنید
کیک رمانتیک ایتالیایی که ترکیبی خوشمزه از کیک شکلاتی و چیز کیک است ، نیازی به معرفی ندارد. در این کیک یک لایه پنیری بسیار خوشمزه بالاتر از اسفنج معمولی شما قرار می گیرد! این کیک ایتالیایی به عنوان دسر بعد از شام عالی است.

18- کیک آمبره درست کنید
این کیک زیبا یک جذاب فوق العاده است ! درست کردن کیک تولد لایه ای آمبره بسیار آسان است . مثل کیک رنگین کمانی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خمیر کیک و رنگ تان را در تناژ های مختلف به صورت جداگانه درست کنید.

19- با تهیه این کیک شامپاین در کنار یک نوشیدنی ، جشن بگیرید!
بهترین و لوکس ترین کیک تولد برای بزرگسالان، این کیک شامپاین صورتی است که مظهر لذت است . برای تزئین کیک تان از قیف های قنادی ساده استفاده کنید و سرو با شامپاین یا یک نوشیدنی گاز دار را فراموش نکنید.

بسیار کاربردی برای تولد: بادکنک آرایی (7 روش و 15 نکته جالب)+ ویدیوی آموزشی

برچسب هاآموزش تزئینات کیک تولد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *