مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

خالکوبی موقت DIY: چگونه یک خال کوبی موقت بسازیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. زندگي كردن

خالکوبی موقت DIY: چگونه یک خال کوبی موقت بسازیم

وقتی صحبت از چیزهای نوستالژیک می شود که از زمان کودکی به خاطر می آوریم و قبلاً استفاده می کردیم همه زمان، خال کوبی موقت قطعاً یکی از نقاط برتر را برای ما در نظر بگیرید.

خال کوبی موقت
خال کوبی موقت آرایشگر حرفه ای با استفاده از برچسب خال کوبی موقت به بازوی مدل

ما همه تابستان ها را به طور کامل می گذراندیم تحت پوشش در خال کوبی های انتقال دهنده در همه رنگ ها ، موضوعات ، شخصیت ها و طرح های مختلف و ما نمی توانستیم از آنها سیر شویم! لحظه ای که یکی از بین می رفت ، ما می توانستیم دوباره آن نقطه را با چیز جدید پر کنیم ، دور آنها خطوط برنزه ایجاد می کنیم و در بعضی نقاط ، در نهایت شکل های خنده دار پوشیده می شویم. ما همچنین خال کوبی های موقتی را که بزرگتر بودیم دوست داشتیم زیرا این یک روش ساده و عالی برای نشان دادن پشتیبانی ما از تیم های ورزشی و موارد مشابه خیلی راحت اما به روشی کاملاً سرگرم کننده و قابل توجه بود.

15 کاردستی عالی که با خالکوبی موقت ساخته شده است

هرچند چه چیزی بهتر از گذاشتن خال کوبی های انتقالی که از فروشگاه خریداری کرده اید؟ خوب ، جواب این است البته خال کوبی های انتقال را از ابتدا خودتان بسازید! تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از گزینه های خال کوبی موقت DIY و کارهای دستی وجود دارد.

به شرطی که علاقمند باشید همه آنها را امتحان کنید ، درست مثل ما ، در اینجا 15 مورد از جالبترین روش ها ، تکنیک ها و کاردستی هایی که تاکنون پیدا کرده ایم یا امتحان کرده ایم آورده شده است!

1. خال کوبی های موقت ساده DIY

خال کوبی موقت ساده و ساده

آیا شما واقعاً در دنیای جنجال تازه وارد هستید و گرچه مطمئناً از چالشی نمی ترسید ، اما ترجیح می دهید با ساده ترین تکنیکی که می توانید برای انجام خالکوبی های انتقال برای جشن تولد کودک خود پیدا کنید ، کار را شروع کنید؟ سپس ما فکر می کنیم که داریم فقط آموزش برای شما! صنایع دستی آزاد شده شما را در روند ساخت راهنمایی می کند بسیار خال کوبی های ساده “super hero” که سریع و راضی کننده هستند و به خوبی منتقل می شوند.

2. خال کوبی های کوچک کارتونی

خال کوبی های کوچک کارتونی

آیا مدت ها است که با دیدن تصاویری که از اینترنت از مدل ها و ستاره های راک با شکلی کاملاً کوچک از اشکال و تصاویر خال کوبی شده از بالا و پایین بازوها مانند آستین ، درحال جمع شدن تصاویر کوچک بسیار کوچک برای یک سبک پرتحرک ، جذاب شده اید؟

خوب ، ما تصور می کنیم که انجام این کارها بسیار گران است و شک داریم انتخاب آسان تصاویر کوچکی که می خواهید برای همیشه در پوست شما حک شود ، آسان است ، پس چرا خود را نسازید موقت بجای آن آستین؟ ما عاشق راه هستیم یک آشفته زیبا به شما می آموزد که چگونه یک مجموعه کامل از کارتون های کوچک ایجاد کنید تا بتوانید به اندازه دلخواه خود را روی آستین خال کوبی کارتونی جذاب قرار دهید.

3. تخم مرغ عید پاک خال کوبی موقت فلزی

تخم مرغ عید پاک خال کوبی موقت فلزی

آیا در واقع از قبل خال کوبی داشته اید اما ترجیح می دهید چیزی خنک از آنها ایجاد کنید نه اینکه فقط مثل همیشه روی پوست خود بگذارید؟ خوب ، ممکن است زمان عید پاک نباشد کاملا در حال حاضر در حال حاضر ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از این ایده جذاب تزئین تخم مرغ جلوگیری کنید سرگرمی در زرادخانه ایده های ساخت خود برای اواخر سال! ما عاشق روشی هستیم که آنها از خال کوبی های انتقال برگ طلای مرسوم ، برای درخشش خاص تخم های رنگ شده استفاده می کنند.

4. خال کوبی موقت برش وینیل

خال کوبی موقت وینیل برش

آیا شما نوعی از علاقه مندان به کارگری هستید که قبلاً در اتاق کارتان زرادخانه ای کامل از ابزارهای جذاب و مفید در اختیار شما قرار گرفته است و بیشتر فقط موضوع کاوش است همه روش های مختلفی که می توان از آن انقباضات استفاده کرد؟ خوب ، اگر برش لیزری وینیل ، مانند Cricut دارید ، یکی از بهترین ابزارها را دارید همیشه برای ایجاد خال کوبی های موقت زنده می شوند! برش و نگه دارید به شما نشان می دهد که چگونه آنها را به هر شکل یا طرحی که دوست دارید بسازید.

5. فنجان مهمانی موقت خال کوبی DIY

فنجان خال کوبی موقت

آیا شما فکر استفاده از خال کوبی های فلزی را که هنوز روی بدن خود بر روی اشیا around اطراف خانه خود استفاده نکرده اید ، وسواس داشتید ، زیرا عاشق این هستید که برخی چیزهای ساده پیتزا را به آنها اضافه می کنند ، اما شما فقط نمی خواهید منتظر بمانید تا عید پاک تکنیک را امتحان کنید؟ در این صورت ، ما قطعاً فکر می کنم باید نگاهی به راه بیندازید تعقیب شنبه ها خال کوبی های موقت فلزی را روی لیوان های پلاستیکی منتقل کرده تا برای مهمانی شام بعدی خود چیز خاصی و سفارشی بسازد!

6. خال کوبی شارپی و اسکین شیلد

خال کوبی شارپی و پوستی

اگر والدین هستید و هرگز ندیده اید که چگونه این خال کوبی های کاملاً سفارشی قابل تنظیم با دست را بسازید ، که فراتر از خلاقیت ، به عنوان معیار ایمنی برای بچه های شما قابل استفاده باشد ، پس این روش از کاهش وزن ، کاهش وزن در شرف به ذهن شما است!

آنها به شما نحوه نوشتن پیام ، مانند شماره تماس برای فرزندتان در سفر مدرسه را به شما نشان می دهند كه با شارپی دقیقاً بر روی پوست قرار گرفته و آن را با Skin Shield آب بندی می كنید تا تمام روز دوام داشته باشد. اگر احساس نمی کنید فرزندانتان وقتی آنها را به دنیا می فرستید ، نیازی به انجام چنین اقداماتی نیستند ، می توانید از این روش برای سرگرمی نیز استفاده کنید.

7. تاتو گل قابل چاپ

تاتو گل قابل چاپ

آیا شما به صورت آنلاین با طرحی زیبا روبرو شده اید که کاملاً مورد استفاده شما قرار گرفته باشد عشق ورزیدن اما شما قادر به جلب رضایت خود نیستید و به سادگی آماده نیستید که آن را به عنوان یک خال کوبی واقعی انجام دهید؟ سپس خوشحال می شویم که توجه شما را به این ایده خال کوبی انتقال DIY از آن معطوف کنیم طراحی ، ایجاد ، پرورش!

آنها به شما نشان می دهند که چگونه طرحی را که روی آن کاغذ انتقال داده اید چاپ کرده و از آنجا بر روی پوست خود منتقل کنید.

8. خال کوبی های مهمانی بولینگ

خال کوبی های مهمانی بولینگ

شما هستید بسیار به ایده ساخت خال کوبی های ساده DIY خود از کاغذ انتقال بپردازید ، اما ترجیح می دهید آنها را به جای چاپ یک طرح تصادفی که دوست دارید ، برای یک رویداد خاص تنظیم کنید؟ در این صورت شاید بتوانید از راه الهام بگیرید دوک و دوشس این خال کوبی های کوچک و زیبا را برای مهمانی بولینگ خود ساخته است!

یک طرح قابل چاپ تهیه کنید که دارای یک آرم کوچک ، ساده ، نام رویداد یا مناسبت خاص شما و تاریخ باشد تا مردم بتوانند آن را در تصاویر به خاطر بسپارند!

9. خال کوبی نیلوفر آبی کشیده شده

خال کوبی نیلوفر آبی کشیده شده

آیا شما یا یک دوست در طراحی کاملاً مستعد هستید و ، حتی اگر آماده نیستید که این هنر را به صورت خال کوبی واقعی به طور دائمی در پوست خود حک کنید ، اما باز هم کاملاً دوست دارید یک قطعه کشیده شده روی مچ دست خود داشته باشید یا جایی شبیه آن حداقل برای مدتی؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم شما عاشق این روش ردیابی شده و منتقل شده از ساخت خال کوبی DIY هستید Kaylee و ماهواره!

این ایده فوق العاده قابل تنظیم است زیرا شما کل طرح را با دست ایجاد می کنید ، بنابراین می توانید هر آنچه را که می خواهید واقعاً ترسیم کنید.

10. فنجان خال کوبی دست کشیده شده

پردازش شده با vscocam با a5 از پیش تعیین شده

آیا شما کاملاً با ایده خال کوبی های دستی وسواس دارید ، زیرا شما عاشق این هستید که طرح های خود را به عنوان انتقال زنده کنید اما واقعاً هرگز دوست ندارید آنها را روی پوست خود بگذارید زیرا احساس آن را دوست ندارید ، و نه وقتی طرح از بین می رود چگونه به نظر می رسد؟ در این صورت ، شاید شما ترجیح می دهید این ایده طرح جام انتقال را از آن ترجیح دهید مجله Etsy!

آنها به شما نشان می دهند چگونه می توانید طرح های خود را برای مهمانی بر روی لیوان های کاغذی منتقل کنید یا دور هم جمع شوید که احساس می کنید می توانید از لمس شخصی شما استفاده کنند.

11. آستین خال کوبی نایلونی ردیابی شده

آستین خال کوبی نایلونی ردیابی شده

آیا شما خیلی به فکر این هستید که موقت خال کوبی اما به این معنی نیست که شما می خواهید قرار دهید منتقل کردن روی تمام پوست شما خال کوبی می کند زیرا پوست شما واقعاً بسیار حساس است و شما در گذشته تجربیات بدی داشته اید؟ شاید طرحی که برای بازو خود در نظر گرفته اید کمی بزرگ باشد تا بتوان آن را واقعاً روی کاغذ انتقال نشان داد.

در این صورت ، ما فکر می کنیم شاید شما این ایده آستین خال کوبی ردیابی شده را ترجیح دهید کاتوکولا! آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید طرحی را با دقت روی بخشی از نایلون با رنگ های برهنه ردیابی یا ترسیم کنید تا وقتی آن را لغزید ، مواد تقریباً به صورت یکپارچه با پوست شما مطابقت داشته باشد ، بنابراین به نظر می رسد که جوهر نقاشی روی پوست شما جوهر است.

12. خال کوبی شارپی و اسپری مو

خال کوبی شارپی و اسپری مو

آیا شما فقط به یک طراحی ساده و کوچک امیدوارید که فقط برای مدت کوتاهی دوام بیاورد و خیلی پیچیده نباشد؟ سپس ما احساس خواهیم کرد که شما با این ایده ساده Sharpie و لاک پشت از کنار خواهید آمد ایده های تاتو ، برترین ها!

آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید طرحی را انتخاب کنید که به انتخاب خودتان روی پوست خود یا دوستتان ترسیم شده و با کمی لاک زدن حداکثر نگه دارنده ، طرح را با دقت محکم می کنید. این یک گزینه عالی برای ابله های کوچکی است که می خواهید فقط در یک روز گرم تابستان برای روز بیرون از ساحل یا با دوستان خود به شهربازی بپوشید.

13. خالکوبی های انتقال قلم جوهر ژل

خالکوبی انتقال قلم جوهر ژل

آیا شما دوست دارید که نقاشی های کوچک ابلق را به انتخاب خود با دست با جوهر سیاه ترسیم کنید ، زیرا عاشق این هستید که آنها را مانند خال کوبی های دقیق واقعی نشان می دهد ، اما به دلیل مرطوب بودن جوهر ، اشکال ترسیم شده در Sharpie را آسان نمی دانید و نکات معمولاً خیلی ضخیم هستند؟

در این صورت ، ما تعجب می کنیم که آیا شما احتمالاً این ایده خال کوبی انتقال جوهر قلم را از آن ترجیح می دهید؟ استیکو! همه گزینه ها را امتحان می کنید تا واقعاً بدانید گزینه های شما هرگز صدمه ای نمی زند ، درست است؟

14. شمع های موقت خال کوبی

شمع های موقت خال کوبی

ما به شما نشان داده ایم که چطور می توانید خال کوبی های موقت را به چندین وسیله خانگی منتقل کنید ، اما اکثر آنها چیزهای یکبار مصرف بودند که فقط برای یک شب بیرون می آورید.

فقط در صورتی که ترجیح می دهید از همان تکنیک استفاده کنید اما چیزی ایجاد کنید که کمی بیشتر طول بکشد ، در اینجا یک ایده جالب انتقال خال کوبی از ایده خانه رویایی که به شما کمک می کند شمع را با هر طرحی که دوست دارید سفارشی کنید!

15. کدو تنبل کره چشم خال کوبی شده

کدو تنبل کره چشم خال کوبی شده

آیا شما نوعی سازنده کار هستید که عاشق استفاده از مهارت های هنری خود بر روی اشیا 3D سه بعدی هستید و واقعاً توجه زیادی به چیزهای فصلی ندارید زیرا در تمام طول سال با هر نوع دلخواه تزئین خواهید کرد؟ این است شما بالاخره خانه! در این صورت ، ما قطعاً فکر می کنیم شما باید نگاهی به این ایده کدو تنبل مینیاتور انتقال خال کوبی از آن بیاندازید وبلاگ مناسب.

آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید خال کوبی های انتقال خود را در هر طرحی انجام دهید و آنها را به سطح خارجی مینی کدو تنبل بچسبانید تا یک اثر الگوی متضاد واقعا شسته و رفته داشته باشد. اگر هنوز آماده نیستید که از خودتان خال کوبی کنید ، این روش ممکن است با خال کوبی های خریداری شده در فروشگاه نیز کار کند به شرطی که آنهایی را انتخاب کنید که رنگ آنها به اندازه کافی تیره باشد تا در برابر رنگ طبیعی کدو تنبل ظاهر شوند!

کلمات جدا

آیا کسی را می شناسید که همیشه خال کوبی موقت را دوست داشته باشد ، صرف نظر از طراحی و محل قرارگیری آن؟

برای کمی الهام این پست را با آنها به اشتراک بگذارید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#خالکوبی #موقت #DIY #چگونه #یک #خال #کوبی #موقت #بسازیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید