اخبار

دکور بوهو بسیار آسان DIY که مناسب هر اتاقی است!

[ad_1]

دکور بوهو بسیار آسان DIY که مناسب هر اتاقی است!

ماکرامه سازی |  دکور بوهو بسیار آسان DIY که مناسب هر اتاقی است!  |  ویژه

دکوراسیون بوهو DIY امروزه به دلیل ظاهری تمیز و شیک که باعث می‌شود هر اتاق حالتی خنک و آرام داشته باشد، امروزه مورد توجه قرار گرفته است. دکوراسیون بوهمیایی مد روز است، که باعث می شود دکوراسیون خانه بوهو در همه جا قابل خرید باشد.

اما به دلیل حرکت محدودی که در سرتاسر جهان احساس می شود، بهتر است خودتان دکور بوهو DIY ایجاد کنید. در واقع ساختن آن با هزینه بسیار کم و بدون هزینه بسیار آسان است، و یک قطعه عالی برای اتاق نشیمن بوهو یا هر اتاق دیگری به شما می دهد!

مربوط: 17 ایده DIY ماکرامه دیوار آویزان

در اینجا یک دکور بسیار آسان بوهو برای اتاق شما وجود دارد!

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

  • کامواهای رنگی مختلف (رنگ ها به شما بستگی دارد، اما برای این پروژه خاص از کرم، خردل و قرمز-نارنجی استفاده می کنیم)
  • رولپلاک چوبی (طول نیز به سلیقه شما بستگی دارد)
  • ریسمان
  • قیچی
  • نوار اندازه‌گیری (اگر می‌خواهید با قطعه آویزان دکور بوهو خودتان خاص باشید، این اختیاری است)

مرحله 1: نخ های خود را ببرید!

نخ سفید و قیچی خود را بردارید. اندازه‌گیری کنید که می‌خواهید دکور بوهو DIY شما چقدر طول داشته باشد و طول آن را با نختان دو برابر کنید.

نخ خود را ببرید و آن رشته را از وسط تا کنید. وقتی آن را تا کردید، باید دو سر به طول دلخواه خود داشته باشید. همین روش و همان طول یا اندازه را برای بقیه نخ سفید خود انجام دهید.

پس از اینکه به اندازه کافی نخ سفید داشتید، نخ های رنگی خود را بردارید و طول دلخواه خود را ببرید. این فرآیند مشابه کاری است که برای نخ سفید انجام دادید، زیرا اندازه را دو برابر کرده و آن را از وسط تا کنید.

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

با این حال، برای نخ های رنگی، باید طول آنها را بسیار کوتاهتر از نخ سفید کنید. نخ های رنگی در دو طرف رولپلاک چوبی شما قرار می گیرند، بنابراین باید آنها را کوتاهتر کنید.

الگویی که با این آموزش دنبالش می کنیم یک پرده V شکل است. بنابراین تارهای میانی که همان نخ سفید است باید بیشترین طول را داشته باشد. نخ های انتهایی که نخ های رنگی شما هستند باید طول بسیار کوتاه تری داشته باشند.

مرحله 2: تراز و پیوست

هنگامی که تمام کامواها را به طول دلخواه خود برش دادید، آنها را مطابق با چیدمان – بلندترین نخ در وسط و کوتاه ترین نخ ها در طرف مقابل، در مقابل رولپلاک چوبی خود قرار دهید.

یکی یکی، هر یک از نخ های خود را به کاسه چوبی خود حلقه می کنید. دقت کنید که حلقه روی رولپلاک چوبی باشد نه برعکس.

در حالی که در حال حلقه زدن به نخ های نخ خود برای دکوراسیون بوهو خود هستید، مطمئن شوید که هر نخ محکم در کنار یکدیگر قرار گرفته باشد. می توانید این کار را با فشرده کردن دقیق نخ ها در قسمت حلقه دار روی رولپلاک انجام دهید.

این روش را برای بقیه رشته های خود انجام دهید و مطمئن شوید که ترتیب خود را دنبال می کنید. رنگ های خود را با هم گروه کنید، مگر اینکه یک نخ رنگی تصادفی در وسط تمام نخ های سفید خود بخواهید!

مرحله 3: زمان برای ریسمان شما!

هنگامی که تمام نخ های خود را به رولپلاک چوبی خود وصل کردید و محکم بسته بندی کردید، ریسمان خود را بگیرید! با ریسمان خود اندازه گیری کنید که می خواهید دکور بوهو DIY شما چقدر به قلاب دیوار آویزان شود.

ریسمان خود را با توجه به اندازه گیری یا برآورد خود برش دهید و انتهای آن را به انتهای مخالف رولپلاک چوبی خود ببندید. مطمئن شوید که ریسمان آویزان خود را برای دکور بوهو خودتان زیاد بلند نکنید.

داشتن یک ریسمان آویزان واقعاً بلند ممکن است کمی حواس‌تان را پرت کند و زیبایی طراحی شما را از بین ببرد. پس ریسمان خود را کوتاه و مرتب نگه دارید!

آگهی همه سایه پرندگان

مربوط: 13 رویاگیر بی نظیر کولی بی نظیر برای هدایای خانگی

مرحله 4: الگوی خود را علامت گذاری کنید

پس از اتمام اتصال ریسمان، دکور بوهو DIY خود را به دیوار خود آویزان کنید و اجازه دهید تا نخ های نخ آزادانه آویزان شوند. نخ ها را روی دیوار صاف کنید و هر نخ را با انگشتان و کف دست به دقت شانه کنید.

هنگامی که نخ های شما همه در یک راستا قرار دارند و هیچ گرهی وجود ندارد، وقت آن است که جایی را که می خواهید برش دهید، علامت بزنید! همانطور که در مرحله قبل در بالا ذکر شد، الگویی که ما با این دکور بوهو DIY می سازیم V شکل است، بنابراین شما باید انتهای مخالف آن کوتاه و وسط آن بلند باشد.

آخرین نخ خود را در هر انتها اندازه بگیرید و مطابق آن برش دهید. سپس، به سمت نخ های سفید خود بروید و مرکزی ترین نخ را کره چشم قرار دهید. نخ را ببرید و مطمئن شوید که بلندتر از نخ های رنگی است که دو سر آن را بریده اید.

مرحله 5: V خود را قطع کنید!

اکنون شما برای مرحله نهایی این فرآیند آماده هستید! با نشانگرها در انتها و در وسط، در امتداد خطوط مستقیم از علامت وسط به سمت انتهای مخالف برش دهید.

می توانید از نوار اندازه گیری خود برای این مورد استفاده کنید یا به سادگی آن را با قیچی خود به چشم بزنید. پس از همه، شما از قبل نشانگرهای خود را در جای خود دارید، بنابراین برش V شکل برای شما باید آسان باشد.

هنگام برش، بهترین کار این است که نخ ها را با دست به دیوار نگه دارید. این کار به گونه ای انجام می شود که هنگام برش نخ ها حرکت نکنند.

وقتی کارتان تمام شد، نخ ها را شانه کنید و نخ های بلندی را که از الگو پیروی نمی کنند جدا کنید. توجه داشته باشید که لازم نیست کامل باشد، تا زمانی که شکل V قابل مشاهده باشد، خوب است.

ویدیوی آموزشی کامل در مورد نحوه ایجاد دکور بوهو DIY خود توسط آماندا فی را در زیر مشاهده کنید:

و در اینجا شما آن را برای یک راه بسیار آسان برای ایجاد دکور بوهو DIY خود دارید که برای هر اتاقی عالی است! می توانید چندین مورد از این ها را در رنگ ها و شکل های مختلف بسازید.

لزومی ندارد که V شکل باشد، می تواند نامتقارن یا کاملاً بدون طرح با لبه های خام باشد – این به شما و خلاقیت شما بستگی دارد!

امیدواریم از این آموزش فوق العاده آسان لذت برده باشید. حالا بروید و دکور بوهو خودتان را خودتان بسازید!

نظر شما در مورد این ایده دکور بوهو بسیار آسان DIY چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما کمک کنید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#دکور #بوهو #بسیار #آسان #DIY #که #مناسب #هر #اتاقی #است

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *