آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

راز داشتن پوستی درخشان با ماسک الماس وارمی

راز داشتن پوستی درخشان با ماسک الماس وارمی

راز داشتن پوستی درخشان با ماسک الماس وارمی
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/12/1-1.jpg

امروزه تیرگی پوست به دغدغه‌ای بزرگ برای خانم‌ها تبدیل شده است. اگر به محصولات مراقبت از پوست نگاهی بیندازید می‌بینید که روشن کننده‌ها و ضد لک‌ها همه جا را گرفته اند و فروشگاه‌ها را اشباع کرده بودند. هر کدام از این محصولات ادعا می‌کنند که قادر اند کلیه لک و تیرگی پوست را از بین ببرند و آن را یک یا چند درجه روشن‌تر کنند. این گونه اعتماد کردن به محصولات، حتی اگر از برندی با اعتبار و شهرت زیاد باشند سخت می‌شود و همچنین انتخاب کردن بین محصولات ضد لک دشوار می‌گردد.
ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری از جمله محصولات مراقبت از پوست است که بر از بین بردن لک و جای جوش تمرکز دارد و در مدتی کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر دوست دارید درباره این ماسک صورت بیشتر بدانید و با خواص و ویژگی‌های آن آشنا شوید با ما همراه باشید.
پوستی همچون الماس، روشن و خیره کننده
به یاد داشته باشید که هدف ما در وهله اول داشتن پوستی درخشان است؛ اما چرا ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری را انتخاب کردیم و قرار است آن را بررسی کنیم؟ اصلا چرا نام این ماسک الماس است؟
در ترکیبات خود پودر الماس دارد
یکی از شگفتی‌های این محصول داشتن ترکیبی گران قیمت و ارزشمند یعنی سنگ الماس است. سنگ الماس در این محصول به تراشه و پودر الماس تبدیل شده و بسیار ریز شده است تا بتواند پوستتان را به خوبی صیقل دهد و آن را لایه برداری کند. ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری به وسیله این ترکیب لایه‌های مرده پوست را از بین می‌برد و اثر آنی روشن کنندگی دارد. به این ترتیب، زمانی که ماسک الماس وارمی را بر پوست خود قرار می‌دهید و پس از گذشت چند دقیقه آن را شستشو می‌دهید، با روشن شدن آن روبه‌رو خواهید شد و سریعا تفاوت آن با پیش از استفاده از این محصول را تشخیص می‌دهید.
لایه برداری قوی به وسیله الماس هیچ اثر تهاجمی و آسیب زننده‌ای ندارد و کاملا فیزیکی، ملایم و محافظت کننده است و به همین خاطر برای انواع پوست مناسب می‌باشد. این سنگ علاوه بر زیبایی بی‌اندازه خود دارای فواید بسیار برای پوست است و با زدودن آلودگی‌ها، سلول‌های مرده اپیدرم و پاکسازی منافذ پوست، تنفس سلولی را باعث می‌شود. رفته رفته سرعت ترمیم پوست افزایش می‌یابد و با عدم وجود کثیفی و لایه‌های مزاحم، پوست نرم و جوان می‌شود؛ همچنین کدری و تیرگی از آن دور شده و مانند الماس روشن می‌شود.
پودر الماس افزایش تولید کلاژن و الاستین را باعث شده و اثری آنی و در عین حال ماندگار به جا می‌گذارد.

حاوی آنتی اکسیدان‌های فراوان است
جای جوش، زخم، کک و مک، لک و تیرگی ناشی از افزایش سن و آفتاب و… به وسیله آنتی اکسیدان‌ها کمتر و کمتر می‌شود. کار آنتی اکسیدان‌ها این است که از اکسیداسیون مولکول‌های بدن جلوگیری کنند و اثر رادیکال‌های آزاد را از بین ببرند. رادیکال‌های آزاد ناپایدار اند و به تخریب سلولی تمایل دارند.
ویتامین C، E، A و عصاره بلوبری، شی باتر، روغن کرچک هیدروژنه و پودر آلوئه ورا موجود در ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری آنتی اکسیدان اند و نه تنها از ایجاد لک و جای جوش و تیرگی جلوگیری می‌کنند، بلکه کدری و تیرگی پیشین را از بین می‌برند و به پوست روشنایی می‌بخشند.
عصاره بلوبری منبغ غنی ویتامین C و سرشار از آنتی اکسیدان است و یک میوه جوان کننده، ضد چروک و افتادگی محسوب می‌شود. این عصاره خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و از بروز خطوط و لک جلوگیری می‌کند. به این سبب خطوط عمیق صورت کم عمش می‌شوند و اثر آن‌ها در پوست کمتر دیده می‌شود و خطوط ریز نیز محو شده و از بین می‌روند. ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری پس از گذشت مدتی پوست را سفت می‌کند و ضد جوش، ضد التهاب، تقویت کننده، ضد پیری، ترمیم کننده، ضد لک، شادابی بخش و هماهنگ کننده رنگ پوست و روشن کننده است.
هنگام خرید ماسک صورت باید به ترکیبات آن دقت کنید و در نظر داشته باشید که حتما دارای مواد طبیعی همچون بلوبری باشد. شی باتر یا کره شی نیز دارای ویتامین A و E و آنتی اکسیدان‌های بسیار است و غیر کومدوژنیک بوده، به پوست انعطاف زیادی می‌بخشد. این ویتامین‌ها که در روغن کرچک و آلوئه ورا نیز موجود اند آبرسان‌هایی قوی نیز هستند و عوارض ناشی از خشکی را برطرف می‌کنند. خشکی یکی از دلایل اصلی کدری پوست است و ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری پوست را نرم، هیدراته و لطیف می‌کند.
علاوه بر روشنایی بی‌نهایت پوست آن را جوان می‌کند.
این ماسک یک معجزه است! زمان و افزایش سن پوست را بی‌جان و کشیده می‌کند، اما این محصول در برابر زمان می‌ایستد و زیبایی جاودانه‌ای به ارمغان می‌آورد. آنتی اکسیدان‌ها جوان کننده اند و ضمن از بین بردن لک و بهبود رنگ پوست، آسیب‌های محیطی مانند نور خورشید را مهار می‌کنند و تولید سلول‌های تازه را تقویت می‌کنند. با افزایش سن احیا و بازسازی پوست کاهش می‌یابد و نیاز به محصولات لایه بردار، آبرسان و روشن کننده همچون ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری زیاد می‌شود.
البته که این محصول محدودیت سنی خاصی ندارد و از سنین نوجوانی و بلوغ قابل استفاده است. با جای دادن ماسک الماس در روتین پوستی خود رنگ پوستتان را یکدست نگه دارید و در کنار خرید کرم مرطوب کننده و محصولات مراقبت از پوست دیگر از پیری زودرس جلوگیری کنید.

هم خاک رسی و هم ماسک اسکراب است
ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری دارای خاک رس کائولن و بنتونیت است. این مواد جاذب قوی چربی و آلودگی اند و پوست را به شکلی عمقی سم‌زدایی می‌کنند. لایه برداری توسط خاک رس و ماسک‌های خاک رسی منافذ پوست را از چربی اضافه، باکتری و سلول‌های مرده خالی می‌کند و سبب روشن شدن و نوسازی آن می‌شود. خاک رس تعدیل دهنده چربی پوست است و حساسیت به وجود نمی‌آورد.
دانه‌های اسکراب موجود در ماسک الماس وارمی پوست را ماساژ می‌دهند و باعث افزایش جریان خون در پوست و در نتیجه اکسیژن رسانی و تغذیه بیشتر سلول‌های پوست می‌شوند. به این طریق قسمت‌های زائد پوست از بین رفته و پوست درخشان و جذاب می‌‌شود.
خرید ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری
برای خرید این محصول بایستی به داروخانه‌ها، گالری‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی قابل اطمینان مراجعه کنید. پیشگام نگار فروشگاهی اینترنتی و دارای محصولات آرایشی و بهداشتی است که قیمت کرم ضد آفتاب، ماسک صورت و همه محصولات متنوع دلخواه شما در آن مناسب بوده و به شما ضمانت می‌دهد که کالای اصل را به دستتان برساند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *