به نقاشیا خوش آمدید، در خدمت شما هستیم

با سلام خدمت شما عزیزان

جهت اطلاع از خدمات ویژه ی سایت نقاشیا علاوه بر فروشگاه جذاب سایت نقاشیا که هر لحظه در حال بروز رسانی میباشد لطفا به بخش خدمات مراجعه بفرمایید.

استفاده شما از سایت نقاشیا و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

شرایط و ضوابط سفارش کالا

1 – سفارشات ساخت اختصاصی اعم از ( عکس به عروسک باچهره – نقاشی به عروسک – سفارش هر گونه عروسک روسی از سایت نقاشیا – هرگونه سفارش چاپ و طراحی اختصاصی ) به علت اختصاصی ساخته شدن آن ها و تهیه اختصاصی مواد و اقلام مورد نیاز و عدم امکان دپو و یا فروش به غیر، قابلیت لغو سفارش تنها 3 ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر است و پس از گذشت زمان مذکور به هیچ وجه امکان لغو سفارش وجود ندارد.

2 – خرید کالا از سایت نقاشیا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

3 – خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است. مالکیت مادی و  معنوی اطلاعات و سفارش های موجود در بخش پرفروش ها در قسمت اول صفحه خانه  به سایت و فروشگاه نقاشیا متعلق است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات و سفارشات پيگرد قانوني خواهد داشت.

4 – براى اخذ اجازه همکاری لطفا به يکی از روشهای ذکر شده در بخش تماس  با ما با ما ارتباط برقرار کنید.

5 – نقل قول از محتويات سایت نقاشیا برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.

6 – اطلاعات ارائه شده درباره کالاهای عرضه شده در فروشگاه نقاشیا کاملا تخصصی بوده، دقیق و صحیح می باشد .

7 – كاربران متعهد هستند که در دریافت سفارشات خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

8 – كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

9 – سایت نقاشیا  هيچ گونه مسئوليتي در مورد کارکرد پایگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

10 – نقاشیا هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در سایت نقاشیا شکل می گیرد، پذیرا نیست.

11 – تمام شرایط و خدمات نقاشیا  برمبنای آخرین سیاستهای این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار پایگاه مندرج می گردد. برای اطلاع از آخرین شرایط و خدمات اینجا را کلیک کنید.

12 – ارتباط سایت نقاشیا با کاربران فقط از طریق www.naghashia.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. نقاشیا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

13 – © مالکیت مادی معنوی بخش پرفروش ها و قالب سایت نقاشیا ، برای نقاشیا محفوظ است و در صورت مشاهده تخلف و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی انجام خواهد شد.

14 – در صورت عدم موجودیت کالا یا محصول ، نقاشیا موظف است مبلغ را به حساب خریدار واریز کرده و سفارش را لغو نماید و بعد از اعلام عدم موجودیت توسط سایت نقاشیا صرفا در قبال مبلغ ارسالی مسئول بوده و موظف است مبلغ را بازگرداند و مسئولیتی در قبال موجود کردن محصول یا کالا ندارد.

ارتباط مستقيم با کاربران

1 – سایت نقاشیا به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را با پر کردن و ارسال فرم از قسمت تماس با به اطلاع ما برسانند.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسشهای خود را به يکی از روشهای ذکر شده در بخش تماس با ما برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

*مرجوئی کالا تا پس از ۷ روز از تحویل سفارش امکان پذیر است و بعد از آن نقاشیا مسئولیتی در قبال محصول ارسالی نمیپذیرد.

شرایط و خدمات فروش

1 – فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در نقاشا درج نموده است.

2 – نقاشیا به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

3 – سفارشات بخش دسته بندی نقاشیا (در بخش پر فروش ها) به طراحی ویژه نیاز دارند و طراحی هر عروسک نقاشی به عروسک بین 7 الی 10 روز و عکس به عروسک 10 الی 15 روز  ممکن هست به طول بیانجامد، در صورت کم بودن حجم سفارشات این زمان به 3 الی 5 روز نیز ممکن است کاهش پیدا کند.

4 – نقاشیا تمامی عروسک های تهیه شده توسط خود را از لحاظ جنس پارچه، رنگ و شست و شو گارانتی میکند.

5 – کاربر حق کامل دارد در صورت شبیه نبودن عروسک به نقاشی عروسک را بازگشت داده و هزینه ارسال پست اولیه به عهده ی مشتری خواهد بود و نقاشیا موظف است رایگان ترمیم کرده و دوباره ارسال کند. به هیچ وجه بازگشت محصول نداریم.

6 – سفارش عکس به عروسک با چهره : این نوع سفارش 3 طراح در حال فعالیت با حرفه های 1-طراح چهره 2-طراح عروسک 3-طراح چهره دقت بفرمایید که طراحی چهره مستلزم ارسال عکس تمام رخ ( دقیقا از روبرو بدون هیچ گونه افکت تصویری میباشد ) و در غیر این صورت چهره مسلما مشابه چهره اصلی نخواهد بود و دقت بفرمایید که طراحی چهره این عروسک ها چاپ نیست و کار دست و طراحی می باشد و بخاطر همین از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

نمونه ی تصویر تمام رخ و از نزدیک

در صورت ارسال عکسی که شرایط مذکور را نداشته باشد طراح چهره ما نهایت سعی خود را خواهد کرد تا شبیه چهره ارسالی شما باشد ولی نقاشیا مسولیتی در قبال کاملا و دقیق شبیه نبودن عروسک نمیپذیرد چرا که کوتاهی از طرف کاربران بوده.

7 – عروسک های عکس به عروسک بسیار ارزشمند بوده و نقاشیا در صورت مشاهده عکس های نامناسب تمام تلاش خود را خواخد کرد ا با برقراری ارتباط با کاربر عکس دقیق تری دریافت کند.

8 – هزینه ی ارسال به عهده ی کاربر میباشد.

9 – نقاشیا از کسب و کار های اینترنتی به شکل رایگان حمایت میکند و هر عروسکی که سفارش دهید در صورت موجود نبودن نهایتا در عرض 7-10 روز طراحی شده و دقیقا مشابه آن برای شما ارسال خواهد شد .

10 – نقاشیا در زمان مذکور عروسک را به کاربر ارسال خواهد کرد ولی در صورت کوتاهی شرکت پست و عدم ارسال به موقع آن، کوتاهی از شرکت پست بوده و نقاشیا هیچ مسعولیتی در قبال کوتاهی شرکت پست نمیپذیرد.

11 – در صورت داشتن مراسمات لطفا هنگام سفارشات ذکر نمایید.

12- سفارش های عکس به عروسک باچهره 10-15 روزه آماده و طراحی مشوند و کاربر تا قبل از این زمان حق اعتراض نداشته و در صورتی که در انتهای مدت مذکور عروسک آماده نشد نقاشیا موظف است تمام و کمال مبلغ دریافتی را بازردانده و کد تخفیف ویژه ای برای کاربر جهت دلجویی عرضه کند.

13-فروش عروسک های بزرگ به شکل ارسال از طریق باربری بوده (جهت کم کردن هزینه ی ارسال برای مشتری) و زمانی که مرسوله به شهر خریدار رسید از طرف باربری با خریدار تماس گرفته شده و با ایشان جهت تحویل هماهنگ میگردد و هزینه ی لازم را باربری دریافت میکند، بارنامه برای مشتری ارسال شده و بعد از ارسال تمامی مسولیت به عهده ی باربری و مشتری بوده و نقاشیا مسولیتی به عهده نمیپذیرد.

خدمات پس از فروش

1 – شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در بالا در قسمت گارانتی ذکر شده است. در صورت عدم توجه به بند شرایط ارسال عکس و گارانتی توسط کاربر، این بدان معناست که نقاشیا خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

2 – بعلت خاص بودن سفارشات عروسک های پولیشی و بزرگ و تعداد بالای سفارش در روز، بعد از سفارش مشتری، عروسک وی 1الی2 روز بعد، در روز کاری برای ایشان ارسال میشود و در صورت موجود نبودن ۷ روزه طراحی شده و بعد برای وی ارسال میگردد.

3 – در صورت بروز هر گونه مشکل و عدم موجودی عروسک در انبارو عدم توانایی در طراحی آن ، نقاشیا مبلغ کل دریافتی را تا 12 ساعت به حساب خریدار بازمیگرداند.

قیمت و مالیات ارزش افزوده کالا

1 – نقاشیا در تمام مدت تمام تلاش خود را میکند تا عروسک ها را با کیفیت بالا و با کمترین قیمت ممکن عرضه کند، مطمعن باشید اجناس با این کیفیت از تمامی فروشگاه های حقیقی و مجازی ارزانتر خواهد بود.
2 – مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در سایت نقاشیا درج شده و نقاشیا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، نقاشیا عودت کالا و هزینه ندارد. تنها در صورت ایراد عروسک شامل گارانتی بوده و رایگان ترمیم خواهد شد و برای شما ارسال خواهد گردید که در بالا کاملا توضیح داده شد.

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

1 – در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

2 – در صورتی که تحویل کالا در مکان و موعد مقرر صورت نگیرد، در صورتی که نقاشیا در بازه ی مقرر عروسک را ارسال کرده باشد خریدار حق مطالبهء از شرکت پست دارد و نقاشیا مسولیتی قبول نمیکند.

3 – سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

4 – هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا به مرکز ارسال عکس جهت بررسی نقاشیا سریعا اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت نقاشیا تعمیر می گردد. * در صورت گذشت بیش از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.

پیوست 4 : هزینه پست اولیه ی محصول مرجوعی به عهده ی مشتری می باشد و نقاشیا موظف ایت عروسک را تعمیر کرده و با عهده ی خود به مشتری ارسال نماید.

5 – خریدار به هیچ وجه توانایی فسخ سفارش خود را ندارد چرا که بلافاصله پارچه و عروسک و وسایل مورد نیاز خریداری میشود و در صورت اصرار بر فسخ سفارش 50% مبلغ سفارش از خریدار کسر میگردد و باقی مبلغ به حساب شخص خریدار واریز میگردد.

5 – در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه عمومی تهران محل عقد صالح می باشد.