مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

طرح ها و پروژه های موضوعی الگوی هرنجبون

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

طرح ها و پروژه های موضوعی الگوی هرنجبون

وقتی نوبت به الگوهای بصری سرگرم کننده می رسد ، ما هر چیزی را دوست داریم که به ما کمک کند کمی بافت به اتاق اضافه کنیم. البته ، این می تواند به معنای بافت واقعی باشد که می توانید احساس کنید ، مانند خز مصنوعی یا چرم ، اما همچنین می تواند به معنای بافت بصری باشد که همه نوع شکل و زاویه را در نظر می گیرد! نمونه بسیار مورد علاقه ما در این مورد ماهی خرچنگ است. فقط یک چیز بسیار متنوع و جذاب در مورد الگو وجود دارد که باعث می شود در هر قطعه ای که آن را می بینیم آن را دوست داشته باشیم ، به خصوص اگر این دستباف باشد! به همین دلیل است که ما همیشه به دنبال راه های جدیدی برای کار با ماهی خرچنگ هستیم.

فقط در صورتی که مانند ما ایده ساختن قطعات سنجاق ماهی DIY برای خانه خود را داشته باشید ، اگر نه بیشتر ، در اینجا 15 مورد از بهترین و خلاقانه ترین طرح ها ، ایده ها و آموزش هایی که تا به حال با آنها برخورد کرده ایم آورده شده است. در جستجوی الهام ما!

1. لحاف ساده بچه ماهی خرچنگ

لحاف ساده بچه ماهی خرچنگ

شاید بهترین مهارت های DIY شما معمولاً در کار با مواد نرم باشد و شما را به یک علاقه مند خیاطی فوق العاده تبدیل کند؟ خوب ، چه شما یک ماهیچه باتجربه با تجربه باشید یا نه ، این آموزش فوق العاده از مامان DIY شما را قدم به قدم در مراحل ساخت یک لحاف فوق العاده رنگارنگ و طرح دار در جایی که نوارهای پارچه های مختلف در یک الگوی استخوان شاه ماهی قرار می گیرند ، به راحتی و قدم به قدم به شما راه می دهد.

2. هنر دیواری ماهی چوبی دیوار دیوار

هنر دیواری چوبی درخت دیوار شاه ماهی

آیا واقعاً آنقدر عاشق ایده ایجاد چیزی هستید که برای خانه شما تأثیر می گذارد و فکر می کنید ترجیح می دهید یک قطعه بیانیه دائمی ایجاد کنید؟ خوب ، به خصوص اگر خانه شما دارای زیبایی روستایی دوست داشتنی است ، ما فکر می کنیم ممکن است یک ضربه واقعی را از سر راه بردارید. فوق العاده غیرعملی یک دیوار شاه ماهی از ضایعات چوب بازیافتی ایجاد کرد.

3. طریقه رنگ آمیزی ماهیان خرچنگ

نحوه رنگ آمیزی استخوان ماهی خرچنگ

معمولاً وقتی مهارت پیدا می کنید ، آیا از آن دسته افرادی هستید که بیشتر دوست دارند با رنگ ها کار کنند ، زیرا احساس می کنید در آنجا مهارت های مطمئن شما نهفته است؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید لیمو دریا انواع مختلف الگوهای ماهیان شکری را به روش های مختلف نقاشی کرده اید! ما از روشی که تکنیک های مختلف آنها در تکرارهای کمی متفاوت از یک الگوی اصلی می گذرد ، لذت می بریم.

4. دستبند مهره دار کوک تخت انگشتر

دستبند مهره دار کوک تخت حلزون

آیا واقعاً دارید فکر می کنید که ماهی خرچنگ را آنقدر دوست دارید که دوست دارید مرتباً آن را روی خود بپوشید ، اما مطمئن نیستید که دوست دارید به یک پیراهن یا لباس کامل متعهد شوید؟ خوب ، اگر تا به حال از طرفداران ساخت جواهرات بوده اید ، احساس می کنیم که این کار را خواهید کرد واقعا از این راهنما لذت ببرید شرکت مهره Potomac که گام به گام به شما می آموزد چگونه یک دستبند مهره دانه دانه ماهی شاه ماهی بسازید که درست کردن آن بسیار ساده تر از آنچه به نظر می رسد است.

5. سقف چوبی بازسازی شده ماهی خرچنگ DIY

سقف چوبی Die herringbone بازسازی شد

آیا واقعاً با مفهوم ساخت دیوار چوبی شاه ماهی آشنا شده اید اما در حال حاضر هیچ دیوار یدکی برای تزئین ندارید و ترجیح می دهید چیزی را کمی منحصر به فرد تر یا جلب توجه کنید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما فقط ممکن است فرد کاملی باشد که چیزی شبیه به این قطعه سقفی چوبی بازیابی شده که گام به گام مشخص شده است ، هدیه دهد Hometalk تلاش!

6. پرده های شلاقی شابلون شل شده و محکم

پرده های محکم شلاقی با جنس شلاق

آیا واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم هنگامی که در مورد ایده نقاشی ماهی خرچنگ روی اجسام به روش های مختلف صحبت کردیم؟ خوب ، یکی از روشهای مورد علاقه ما برای رنگ آمیزی روی پارچه است زیرا ما دوست داریم بتوانیم چیزهای مادی را سفارشی کنیم. به همین دلیل این پارچه های فوق العاده رنگ آمیزی شده برای ما ایده ای فوق العاده به نظر می رسید! معتاد 2 DIY به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این کار را با لبه های بسیار مرتب و مرتب به لطف استنسیل نوار انجام دهید.

7. مخروطی ماهیان اورینگامی

مخروطی ماهیان ماهیان اوریگامی

آیا همیشه از آن دسته افراد عملی بوده اید که دوست دارند از یک چیز ساده و شاید حتی کمی بی شکل ، ساختار یافته ای بسازند؟ خوب ، اگر قبلاً اوریگامی را امتحان کرده اید ، ما مایل هستیم شرط ببندیم که شما نیز مانند ما از آن لذت برده اید! به همین دلیل است که این پروژه خارق العاده تسمه استخوان ماهیان تشریح شده است جیمز راندولف چنین سرگرمی خوبی به نظر می رسید

8. میز قهوه خوری چوبی شاه ماهی

میز قهوه خوری چوبی شاه ماهی

آیا هنوز در حال فکر کردن به این هستید که چقدر تکنیک های چوبی ماهی قفل دار را دوست داشتید که قبلاً در لیست ما به شما نشان دادیم ، چقدر دوست داشتید ، اما هنوز کاملاً آماده نیستید که تمام دیوار یا سقف خانه خود را به طور دائم به الگو بسپارید. ؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید Lexilee711 به جای آن از یک تکنیک مشابه برای تهیه یک میز قهوه زیبا استفاده کرد! این یک روش کمی دائمی برای لذت بردن از همان ظاهر است.

9. درب ماهی خرچنگ DIY

درب شاه ماهی استخوان دی

فقط در صورتی که شما باشید هنوز با فکر کردن به راه هایی برای افزودن عناصر کمیاب دائمی و سازنده استخوان ماهی به قطعات خانه خود ، در اینجا یک آموزش فوق العاده دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند چیزی را اضافه کنید ، بنابراین افراد بی نظیری باور نمی کنند که شما خودتان این کار را کرده اید! بهتر نگاه کنید داستانهای خانگی A تا Z برای دیدن نحوه ساخت این در فوق العاده رنگ آمیزی شده درب ماهی خرچنگ.

10. تختخواب سرسنگ چوبی ماهیگیر DIY

سرپوش چوبی شاه ماهی چوبی Diy

اگر هنوز عاشق ایده پروژه های چوبی ماهی خوار هستید اما هنوز ایده آل را برای خود پیدا نکرده اید ، ناامید نشوید! ما یک پروژه جایگزین عالی دیگر داریم که به لطف آن گام به گام شرح داده شده است eHowبه آنها تمام مواد و تکنیک های مورد نیاز را برای ساختن یک روکش سر خارق العاده شگفت انگیز به هم نشان می دهند که دارای احساس روستایی است.

11. حیاط خشتی آجر ماهی خرچنگ

حیاط خشت آجری دای

پروژه های چوبی تنها پروژه ای نیستند که بتوانید از تکنیک های قفل ساز و دوست داشتنی برای آنها استفاده کنید ، فقط در صورتی که چیزهای آب و هوایی و روستایی واقعاً مناسب خانه شما نباشند. این نوع خاص از پروژه ماهیان هرس همچنین می تواند با به هم پیوستن آجرها ایجاد شود. اگر نگاه بهتری به این DIY حیاط فوق العاده که با جزئیات کامل در آن مشخص شده است بیاندازید ، دقیقاً همان چیزی است که خواهید دید OK Pathبه

12. بافتن کوک ماهی سنج

بافتن کوک ماهی سنج

شاید شما به دنبال یک پروژه ماهیان هرس بوده اید که ایجاد آن کمی نرم تر است ، مانند پارچه هایی که قبلاً مشاهده کرده اید ، اما نقاشی و دوخت هرگز واقعاً نقطه قوت شما نبوده است؟ خوب ، اگر در کار با نخ خوب هستید ، فکر می کنیم ما فقط شاید پروژه ای مناسب برای شما پیدا کرده باشد! این آموزش از مامان در کوک به شما آموزش می دهد که چگونه یک کوک ماهی خرچنگ را شبیه به الگویی که خیلی دوستش دارید ، انجام دهید.

13. پیراهن بچه گانه بلوک ماهی قرمز رنگ رنگ آمیزی شده با دست

پیراهن بچه گانه بلوط قرمز رنگ رنگی نقاشی شده با دست

آیا هنوز به این فکر می کنید که چقدر ایده نقاشی یک طرح ماهی خرچنگ روی پارچه ای را دوست دارید اما ترجیح می دهید چیزی را فرسوده کنید تا چیزی که در خانه شما آویزان است؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که شما واقعاً از این راه قدردانی می کنید من عاشق خلق هستم یک پیراهن ماهی قزل آلا با رنگ سرد در اندازه بچه های زیبا و رنگهای روشن و زیبا ایجاد کرد.

14. تیشرت نوار چسبان دار شلاقی

تی شرت نوار چسبان دار نوار چسبان دار

آیا شما ایده یک تی شرت نقاشی با انگشتر نقاشی دستی را دوست داشتید ، اما مطمئن هستید که بهتر است از یک طرح کمی ظریف تر استفاده کنید تا نسخه ضخیم و رنگی که کمی زودتر به شما نشان دادیم؟ در آن صورت ، ما قطعا فکر می کنم باید به راه نگاهی بیندازید Fluffyland با ایجاد استنسیل نوار ماسک مخصوص خود برای رنگ آمیزی ، الگوی نازک تر و ظریف تری را روی پیراهن خود ایجاد کردند.

15. روکش لحاف ماهیخوار خانگی

روکش لحاف ماهیخوار خانگی

شاید هنوز فکر کرده اید که در مورد ایده اصلی پتو با روکش لحاف استخوانی که در لیست ما به شما نشان دادیم فکر می کنید ، اما یک پتوی کوچک کاملاً جواب نمی دهد ، زیرا شما واقعاً الگو را بسیار دوست دارید؟ در این صورت ، ما به یک سوء ظن احتمالی فکر می کنیم که ممکن است با لمس کردن بهتر چیزی مانند این لحاف دوست داشتنی وصله شده را با جزئیات زیبا و ساده در کنار هم قرار دهید. ایده های صرفه جویانه مابه

آیا شخص دیگری را می شناسید که علاقه مند به صنایع دستی است و مانند ما ، اگر نه بیشتر ، چیزهای طرح دار ماهی را دوست دارد؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها انواع الهام و ایده ها را برای امتحان کردن داشته باشند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#طرح #ها #پروژه #های #موضوعی #الگوی #هرنجبون

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید