آموزش, اخبار, شخصیت شناسی, شخصیت شناسی و نکاتی برای جذاب شدن, کاردستی, مادر و کودک

قیافه شناسی: آموزش صفر تا صد با 11 نکته و 5 تکنیک+ کتاب PDf

قیافه شناسی: آموزش صفر تا صد با 11 نکته و 5 تکنیک+ کتاب PDf

چهره شما رازهای زیادی درباره خودتان، آینده تان و شخصیتی که دارید برملا می کند. چینی ها معتقدند که صورت ما، انعکاسی از خصوصیات و روحیات درونی ماست. طالع بینی از روی قیافه و چهره شناسی (یا همان Face Reading) هنر جدیدی نیست، بلکه ریشه در تاریخ باستان دارد و از زمان ارسطو رایج بوده است. در آن دوره مرسوم بود که مردم بعد از اینکه صورتشان چهره شناسی و تفسیر شد، دنبال شغل مناسب خودشان میرفتند.
ما در این مطلب رمز و رازهای قیافه شناسی و چهره شناسی را برایتان آشکار می کنیم و اسراری که صورتتان درباره شما و آینده تان می گویند را برایتان فاش می نماییم.
قیافه چه چیزی را فاش می کند؟
1- ارتباط با والدینتان
حالت پیشانی شما می تواند رازهای زیادی درباره رابطه ای که با پدر و مادرتان دارید را آشکار کند. اگر پیشانی تان صاف است و پوستی روشن دارد، یعنی والدین شما سالم و ثروتمند هستند و دوران کودکی خوب و زیبایی داشته اند. اگر پیشانی کدر و تیره ای دارید، یعنی پدر و مادرتان دوران کودکی سخت و مشکلی را سپری کرده اند.
2- شغل و موقعیت اجتماعی
برای فهمیدن شغل و موفقیتهای آینده به قسمت بالای ابروهایتان نگاهی بیندازید. اگر این ناحیه صاف و گرد باشد، یعنی در آینده شغل خوبی خواهید داشت و به موفقیت می رسید. اما اگر قسمت بالایی ابروهایتان تو خالی و تیره باشد، یعنی حتی اگر باهوش هم باشد قبل از 25 سالگی به موفقیت نمی رسید!
3- ویژگی های شخصیتی
فاصله کم بین ابروها نشان دهنده خونگرم و خوشبین بودن است. اگر فاصله بین ابروهایتان زیاد است، یعنی به پول زیادی میرسید و عمر طولانی و بلندی هم خواهید داشت. ابروهای پیوسته هم می تواند نشانه تکبر و منفی بافی فرد باشد.
حتما بخوانید: مردان از چه نوع چهره زنانه خوششان می آید؟ زنان چطور؟
4- زندگی عاشقانه
گردی و برآمدگی زیر چشم نشانه احساساتی و حساس بودن شماست. افراد با این خصوصیت خیلی راحت عاشق می شوند و همه عشق و علاقه شان را به شریک عاطفیشان هدیه می کنند. اگر زیر چشمتان چروک یا زبر است؛ یعنی معمولا به خاطر خودخواهی یا زیاده روی کردن در عشق شکست می خورید.
5- سن و سال
از روی شکل چانه می توان دوران پیری هر کسی را پیش بینی کرد. اگر چانه گرد و بزرگ باشد، به معنی زندگی شاد بعد از 60 سالگی است و اگر افتاده و تیره باشد، به معنای ناخوشی و تنهایی در پیری است.

6- قابل اعتماد بودن هر فرد
اگر صورت فردی مثل چهره نوزاد سرزنده و بانشاط باشد، ذاتاً دلسوز و حساس است و جزو بهترین افرادی به حساب می آید که مایلند وارد روابط طولانی و سالم شوند. افراد با صورت مربعی ممکن است تهاجمی باشند و کنترل آنها دشوار است.
7- شخصیت هر فرد
زاویه فک چیزهای زیادی درباره شخصیت شما می گوید. افراد با زاویه فک برجسته و نمایان بسیار سرسخت هستند. در مقابل، فردی که زاویه فک نامشخص و ضعیف دارند ممکن است بسیار ساده لوح باشد و به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرد. فردی با زاویه فک پهن (فک عریض) اهل رقابت است و نمی تواند شکست را تحمل کند.
8- ذات هر فرد
برای اطلاع از ذات یک فرد، گوش های او را بررسی کنید. افراد با گوش های کوچک خوش اخلاق و دوست داشتنی هستند. اگر گوش های او خیلی کوچک است، احتمالاً خجالتی و محجوب است. فردی که اندازه گوشهایش متوسط است ​​پر انرژی و افراد دارای گوش های بزرگ بی ادب و بیش از حد مادی گرا هستند.
شخصیت شناسی افراد مختلف از روی چهره آن ها (جدیدترین روش بدون خطا)
9- رفتار با دیگران
ابروها چیزهای زیادی از شما به دیگران می گویند. فردی با ابروهای خمیده می‌تواند حرف مردم را بفهمد و شخصی مردمی است. کسی که ابروهای صافی دارد رُک و منطقی است. این افراد اغلب به خاطر روراستی و صریح بودنشان به اشتباه قضاوت می شوند. چنین اشخاصی توانایی تجزیه و تحلیل بی عیب و نقصی داشته و به واقعیت ها و منطق اعتقاد دارند. اگر ابروهای شما به سمت بالاست، احتمالاً در مورد هر چیزی که در اطرافتان هست، مشکل پسند و بسیار مراقب هستید.
10- تمرکز بر زندگی
چشم ها میزان تمرکز شما را در زندگی نشان می دهند. افرادی که فاصله چشم هایشان کم است، معمولاً سلاطین دقت و تمرکز هستند. آنها همه چیز را دقیق می بینند و برای اموری مثل نمونه خوانی و تصحیح و حسابداری عالی هستند. اگر فاصله چشم های فردی زیاد باشد، رویاپرداز خوبی است و به چیزهای کوچک در زندگی اهمیت نمی دهد. این افراد آینده نگرتر هستند.
11- غرور شخص
بینی اغلب به عنوان نماد غرور فرد شناخته می شود. فردی با بینی نوک تیز و صاف، صبور، مهربان و باوقار است، هرچند که می تواند سرد و بی تفاوت هم باشد. اگر نوک بینی فرد خمیده باشد، به این معنی است که فرد ذاتاً خودرأی است و به آنچه که هست افتخار می کند. آدم هایی که بینی پهن و سربالا دارند، افرادی با اهداف بلند و دوست داشتنی هستند. هیچ کسی از دست آنها عصبانی نمی شود.
ویدیوی کاربردی آموزش قیافه شناسی

 
کتاب PDF آموزش قیافه شناسی
   کتاب آموزش قیافه شناسی (1 مگابایت)
تکنیک های قیافه شناسی
در ادامه چند مورد از اشکال صورت که با استفاده از آنها می توان چهره های مختلف را بررسی کرد با هم مرور می کنیم.
اشکال مختلف صورت

صورت مستطیلی (کشیده): به این نوع صورت، صورت چوبی هم گفته می شود. افرادی با صورت های کشیده، هیکلی ورزشی دارند. چنین افرادی روشمند و اهل عمل هستند و به نظر می رسد سخت کوش تر از دیگران باشند.
صورت گرد: به صورت این افراد، صورت آبی نیز می گویند. آنها معمولاً صورت های گوشتی دارند. افراد با صورت های گرد علاوه بر دلسوز و حساس بودن، احساساتی هم هستند.
صورت مربعی: افرادی که صورت های مربعی دارند، به صورت فلزی معروف هستند. آنها ذاتاً تحلیلگر، باهوش و بسیار قاطع هستند.
صورت مثلثی: افراد دارای صورت مثلثی، ذهن بسیار خلاقی دارند. آنها توانایی تأثیرگذاری بر اکثریت را دارند و این کار را با خردی که دارند انجام می دهند. به همین دلیل است که آنها بسیار هنرمند هستند.

حتما بخوانید: 9 نکته برای پرورش مهارت ذهن‌خوانی: چطور ذهن مردم را بخوانیم؟
نمای نیمرخ

صورت مقعر: افراد این دسته پیشانی بزرگ، بینی کوچک و ابروهای صاف دارند. دهان و لب های آنها مسطح و چانه مستقیم است. چنین افرادی صبور هستند و علاوه بر این، به نظر می رسد که در بیشتر موارد اهل قضاوت باشند.
صورت محدب: در این گروه از افراد، بینی بزرگتر، پیشانی زاویه‌دار و بینی دارای انحنای جزئی است و ابروها برآمده هستند.
صورت محدب- مقعر: در این مورد، نیمه بالایی صورت از نوع محدب و نیمه پایینی از نوع مقعر است. گفته می شود که چنین افرادی دارای شخصیت سلطه‌جو هستند.
صورت مقعر- محدب: در این مورد، نیمه بالایی صورت فرد به شکل مقعر و نیمه پایینی صورت محدب است. این افراد معمولاً تکانشگر و ضعیف هستند.

شکل پیشانی و طالع بینی

پیشانی زاویه دار: اگر با پیشانی زاویه دار به دنیا آمده اید، طالع بینی شما نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و در دسته افرادی که سریع فکر می کنند و واکنش نشان می دهند، قرار می گیرید. به عنوان مثال، اگر کسی بخواهد جمله خود را تمام کند، فردی که پیشانی زاویه دار دارد و سریع فکر می کند، آن جمله را قبل از او تمام می کند.
پیشانی صاف: افرادی که تفکر پیشرو دارند اغلب با پیشانی صاف به دنیا می آیند و از ذهنیت پیشروی خود پیروی می کنند. از آنجایی که آنها افرادی پیشرو هستند، عمدتاً آهسته و با تامل فکر می کنند.
پیشانی خمیده: افرادی که در پیشانی خود انحناهای خاصی دارند، بخش عمده ای از مغزشان اشغال شده و به این معنی است که آنها باهوش تر هستند.

ابرو

ابروهای به هم پیوسته: افراد با ابروی پیوسته پشتکار فراوانی دارند. چنین افرادی ممکن است علاوه بر سلطه گری، غیرتی هم باشند.
ابروهای پرپشت: نشان دهنده شخصیت قوی فرد همراه با اعتماد به نفس است.

حتما بخوانید: چطور افراد مختلف را هیپنوتیزم کنیم؟ (هیپنوتیزم با چشم)
چشم ها

چشمهای درشت: درشتی چشمها نشان دهنده این است که فرد بسیار گستاخ است و سطح تحمل مشخصی دارد و به ندرت به مقامات و مسئولین احترام می گذارد.
چشمهای نامتقارن: در این مورد، فرد از زوایای مختلف دیدگاه های متفاوتی نسبت به هر چیزی دارد.
چشمهای نزدیک به هم: اگر چشم های فردی نزدیک به هم باشند، به این معنی است که او تمرکز خوبی دارد.

دهان

اگر لب ها گوشتی باشند، نشان دهنده اجتماعی بودن آن شخص است.
اگر لب بالایی نازک و لب پایین پرتر باشد، نشان دهنده این است که فرد نمی تواند در یک رابطه سالم به شیوه ای صحیح رفتار کند.
فردی با لب های خمیده رو به بالا نشان می دهد که بسیار خوش بین است.

جمع بندی
چهره شناسی به دانستن آینده، شخصیت، سرنوشت و نیز میزان ثروت هر فرد کمک می کند. برای شخصیت شناسی از روی چهره و قیافه، می توانید از این مطلب ما استفاده کنید. نکته های گفته شده در این مقاله تا حدودی برای شناخت شخصیت افراد در موارد متعددی مثل مصاحبه های شغلی، ملاقات های بدون آشنایی قبلی، مذاکرات تجاری و موارد دیگر کاربرد دارد.
در کنار این مطلب بخوانید: آموزش جامع خواندن کف دست (کف بینی)
با اینکه چهره شناسی یا فیزیوگنومی (physiognomy) علم بسیار کمک کننده ای است، ولی خواندن این مقاله برای تسلط بر این مهارت کافی نیست. پس اگر می خواهید روی این مساله مسلط شوید، باید تمام فکر و ذهنتان را روی آن بگذارید و از منابع مختلف برای آشنایی و کسب اطلاعات درباره این موضوع کمک بگیرید. (منبع1 منبع2)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *