مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

معلمان و والدین، در اینجا 15 مورد از بهترین پروژه های کریکات را آورده ایم!

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

معلمان و والدین، در اینجا 15 مورد از بهترین پروژه های کریکات را آورده ایم!

شما می توانید تزئینات، تی شرت و موارد دیگر را با دستگاه کریکات خودتان بسازید. و بسیاری از معلمان، مربیان، افراد حیله گر، مادران، پدران، دانش آموزان و غیره همیشه از آنها استفاده می کنند. امروز، ما 15 مورد از بهترین پروژه های کریکات را ارائه می دهیم. آنها نوآورانه، منحصر به فرد هستند، و اگر بخواهید به راحتی قابل تکرار هستند. بیایید نگاهی بیندازیم!

1. تزیینات دانه برف

زیور آلات دانه برف کوچک با کریکات

خوشبختی خانگی است زیورآلات دانه‌های برف فانتزی ساخته‌ایم که دوستش داریم. بعد از آن می توانید زرق و برق یا رنگ به آنها اضافه کنید. می توانید آنها را برای تعطیلات به بند تبدیل کنید. یا فقط می توانید درخت خود را با آنها تزئین کنید!

2. یادداشت های ناهار

یادداشت‌های ناهار را به صورت دم دستی بنویسید

این یادداشت های ناهار چقدر جذاب هستند 100 جهت. این نیز یک ایده عالی است. با یکی از اینها که در جعبه ناهارشان قرار دارد، به فرزندان خود نشان دهید که چقدر در طول روز به آنها فکر می کنید. Cricut را بگیرید و شروع به ایجاد کنید!

3. جاکلیدی چرمی

جاکلیدی چرمی ساخته شده با کریکات

عشق داماسک برخی از مهارت های مفید اضافی را به ما نشان می دهد. آیا می دانستید که می توانید چرم را با کریکات خود برش دهید؟ خوب، پس از پرش، آموزش را ببینید و تعدادی از این شیرینی ها را برای خانواده و دوستانتان تهیه کنید. آنها هدایای سپاسگزاری یا حتی جوراب های ساق بلند هستند!

4. کیف مداد

کیسه مداد دست ساز با کریکات

حتی می توانید با کمک آن دستگاه خوب ole’ Cricut یک مداد مداد سفارشی ایجاد کنید. نحوه ساخت این پرینت عجیب و غریب و آزتک را در اینجا ببینید خوشبختی خانگی است. چیزی که در مورد این پروژه بسیار عالی است این است که چگونه بسیاری از ایده ها از آن سرچشمه می گیرند.

5. ساکولنت های کاغذی قاب دار

ساکولنت های قاب دار ساخته شده با کریکات

گنجشک ساخته شده چند ساکولنت کاغذی و زیبا ایجاد کرد. و سپس آنها را برای یک لهجه فوق العاده خاص برای خانه قاب کرد. ما عاشق سبزی های مختلف و بافتی هستیم که به هر گوشه و کناری اضافه می کند.

6. عکس برگردان لیوانی دیزنی

آموزش تکنوازی یتی لیوان

اگر طرفداران دیزنی در آنجا وجود داشته باشد صندلی پولکا چیز خاصی برای شما دارد برای ماجراجویی‌های خود تعدادی برگردان یتی ایجاد کنید. با این آموزش آسان لیوان های سفر خود را کمی بیشتر شخصی کنید. 3

7. اتوی پتوی پیک نیک

پتوی پیک نیک با کریکات

ما عاشق این پتوی زیبای پیک نیک شده ایم. و اگر به آن بروید، می توانید خودتان یکی بسازید عشق داماسک و نگاهی به آموزش بیندازید. این شگفت انگیز است که چقدر می توانید با Cricut طراحی و شخصی سازی کنید.

8. برگردان های هنری ناخن روز ولنتاین

برگردان ناخن ولنتاین xo با کریکات

شما حتی می توانید این خلاقیت را به قلمرو زیبایی ببرید. با کمی الهام از کریکات باعث می شود تا مانیکورتان را کمی بیشتر کند. وارسی 100 جهت برای تمام جزئیات پشت این عکس برگردان سرگرم کننده.

9. آستر پاکت عکس

آستر پاکت عکس DIY

زرق و برق و گریس نشان داد که چگونه می توانید دعوت عروسی خود را شخصی سازی کنید – یا حتی یادآوری جشن تولد! این پاکت های با خط عکس بسیار جذاب هستند. و درست کردن آنها بسیار آسان است! نحوه کار را بعد از پرش از طریق پیوند بگیرید.

10. Coffee Cozies

قهوه حمام عروس پاییزی DIY

آنها برای هر نوع مهمانی عالی هستند، اما همچنین برای ایجاد یک دوست یا خودتان زیبا هستند. جزئیات این طرح را در اینجا خواهید یافت تایدواتر و تول. اما چه کسی می‌دانست که می‌توانید با کمک دوست صنایع دستی مورد علاقه‌تان، دنج‌هایی طراحی کنید؟

11. برچسب چوب پنبه

برچسب های چوب پنبه ای DIY

عشق ایجاد جشن چند برچسب چوب پنبه ای برای آشپزخانه ایجاد کرد. با ساختن برچسب هایی که مناسب همه گوشه ها و گوشه ها باشد، همه چیز را در خانه کمی منظم تر و مرتب تر کنید. ما این طرح‌ها را به‌ویژه دوست داشتیم، و آنها الهام‌بخشی برای کارهای دیگر داخل خانه هستند.

12. نشانک های تک شاخ

نشانک‌های تک‌شاخ

بچه ها این یکی را دوست خواهند داشت. این نشانک های تک شاخ که به عنوان هدیه یا فقط یک هدیه سرگرم کننده برای کودک شما هستند، بسیار زیبا هستند. تمام جزئیات را در اینجا بررسی کنید هی بیایید چیزهایی بسازیم و این آخر هفته از این کار لذت ببرید.

13. بانتینگ لباس عروس

بنر باندینگ لباس عروس کریکات

اگر به دنبال تزیینات DIY برای حمام عروسی هستید، این بند را که در اینجا پیدا کردیم یه چیزی فیروزه ای این همه چیزی است که تو نیاز داری. از لباس‌های رنگارنگ گرفته تا لباس‌های عروسی، فقط با دنبال کردن پیوند، نحوه ایجاد آن را بررسی کنید. سپس آنها را در جشن به مانتو، صندلی، نرده و مانند آن آویزان کنید.

14. رویای هنر دیوار بزرگ

رویای هنر دیوار بزرگ

اگر رفتید و بازدید کردید 100 جهت دوباره، شما این هنر دیواری جذاب را خواهید یافت. می توانید این یکی را هم بزنید. شما می توانید در یک بعد از ظهر از کمی رنگ و کریکات خود استفاده کنید. شخصی سازی آسان، زیبایی بر روی یکی از دیوارهای کوچک خواهد بود.

15. پیراهن بستنی مخروطی

پیراهن بستنی مخروطی ساخته شده با کریکات

و در نهایت بازدید 100 جهت فقط یک بار دیگر برای تمام جزئیات پشت این پیراهن بستنی قیفی شایان ستایش. از طراحی آن لذت ببرید و آن را به دختران کوچک خانواده هدیه دهید. آنها دوست دارند این را در طول تابستان به رخ بکشند.

1 نظر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#معلمان #والدین #در #اینجا #مورد #از #بهترین #پروژه #های #کریکات #را #آورده #ایم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید