آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

میثم شکری ساز از تفاوت و مزیت های آموزش مجازی و حضوری می گوید

میثم شکری ساز از تفاوت و مزیت های آموزش مجازی و حضوری می گوید

میثم شکری ساز از تفاوت و مزیت های آموزش مجازی و حضوری می گوید
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/04/word-image-38.jpeg

با توجه به رشد فناوری و همچنین امکان ارتباط اینترنتی به صورت پایدار، امروزه سبک جدیدی از آموزش به نام آموزش مجازی در حال رشد می باشد. در واقع شاید حتی تا پیش از شیوع و همه گیری کرونا این روش آموزشی چندان مورد استفاده قرار نمی گرفت. این در حالی است که در دنیای امروز همه ما به نوعی برای آموزش، درگیر آموزش های مجازی هستیم. دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از اشخاصی که در زمینه آموزش مجازی در حال فعالیت می باشد، می تواند در این خصوص با شما صحبت کند. در واقع ایشان به بیان برخی از تفاوت ها مزیت های آموزش های مجازی پرداخته اند که در ادامه این اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

راه اندازی کسب و کار آموزش مجازی بهتر است یا آموزش حضوری؟
بسیاری از افرادی که دکتر میثم شکری ساز را به عنوان یک مشاور در خصوص راه اندازی کسب و کار انتخاب می کنند. قصد دارند که کسب و کارهای مبتنی بر آموزش را راه اندازی کنند. در این خصوص باید گفت که دکتر شکری ساز همواره توصیه می کنند که برای راه اندازی چنین کسب و کارهایی، حتما آموزش مجازی را به عنوان انتخاب اول خود قرار دهید. البته نباید از یاد برد که آموزش به صورت حضوری و مجازی به صورت همزمان می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. در نظر داشته باشید که مدل های مختلفی از کسب و کارهای آموزش مجازی وجود دارند که دانستن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.
آموزش مجازی به صورت کلاس آنلاین
یکی از شیوه های راه اندازی کسب و کار آموزش مجازی که دکتر میثم شکری ساز از آن بسیار استقبال کرده است را می توان برگزاری کلاس به صورت آنلاین دانست. به این منظور امروزه پلتفرم های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. نباید از یاد برد که در این روش از آموزش نیازمند آن هستیم که با افرادی که در کلاس ها ثبت نام کرده اند، به صورت آنلاین در ارتباط باشیم. تعامل برقرار کرده و امکان ارتباط مستقیم و زنده با استاد را در نظر بگیریم. در کنار این روش می توانیم فیلم ضبط شده از کلاس را در اختیار کاربران و افراد حاضر در کلاس قرار دهیم.
در این روش از ارتباط دیگر نیازی به حضور فیزیکی نداشته و شخص می تواند با استاد از سراسر کشور در ارتباط باشد. در نظر داشته باشید که این روش از آموزش می تواند بازده بسیار بیشتری برای یک کسب و کار داشته باشد. در واقع همه اشخاص از سراسر دنیا می توانند از خدمات شما استفاده داشته باشند. البته نباید از یاد برد که این خدمات نیازمند حضور دانشجو در ساعت مشخص در یک پلتفرم ارتباط آنلاین می باشد. اما چطور می توان این محدودیت ها را کاهش داد؟
آموزش مجازی به صورت دوره های آفلاین
از دیگر روش های در دسترس که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است را می توان دوره های آفلاین دانست. این روش از راه اندازی کسب و کار برای تمامی حوزه ها در دسترس بوده و شما قادر هستید که از خدمات مربوطه استفاده داشته باشید. در نظر بگیرید که استفاده از این خدمات در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.
در واقع می توان گفت که با استفاده از این دوره ها شما قادر هستید که محتوای دوره را به فروش برسانید. این روش هیچ محدودیتی نداشته و تعامل با استاد از طریق شبکه های اجتماعی یا فرم های پرسش و پاسخ در دسترس شما می باشد. به گفته دکتر میثم شکری ساز، استفاده از آموزش آنلاین امروزه به یکی از مهم ترین نیازها در دنیا تبدیل شده است و پتانسیل شروع به کار این دسته از کسب و کارها بسیار بالا رفته است. از این روی در صورتی که قصد دارید کسب و کاری در حوزه آموزش داشته باشید، استفاده از این روش برای شما مناسب واقع خواهد شد.

نظر دکتر میثم شکری ساز در خصوص آموزش حضوری در دنیای امروز چیست؟
دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از اشخاصی که همواره در زمینه آموزش و برگزاری دوره در حال فعالیت بوده و کسب و کارهایی در این زمینه تحت نظر ایشان یا با مشاوره ایشان در حال فعالیت می باشند. همواره این مسئله را بیان کرده اند که هنوز هم در دنیا نیاز به آموزش حضوری به صورت محدود وجود دارد. این در حالی است که کسب و کارها با آموزش به صورت مجازی می توانند عملکرد بسیار بهتری را در زمینه کسب درآمد داشته باشند. با این وجود دکتر میثم شکری ساز توصیه می کنند که حتما آموزش حضوری در کنار آموزش به صورت مجازی باید ادامه داشته باشد. در این صورت شما قادر هستید که مدیریت بهتری برای کسب و کار خود داشته باشید.
در نظر بگیرید که محدودیت های آموزش حضوری با توجه به اطلاعاتی که دکتر میثم شکری ساز در این خصوص ارائه کرده اند، همواره باعث می شود تا افراد تمایلی به دریافت دوره و آموزش به این صورت نداشته باشند. شما می توانید با استفاده از دوره های مجازی، عملکرد به نسبت بهتری را داشته باشید و اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار هستید، این روش برای شما قطعا مناسب تر خواهد بود.
با دکتر میثم شکری ساز بیشتر آشنا شوید
دکتر میثم شکری ساز، دکترای کارآفرینی و مدرک کارشناسی ارشد MBA خود را از معتبرترین دانشگاه های ایران و جهان دریافت کرده اند. سابقه سی و دو گانه ایشان در زمینه کار اجرایی در کنار تالیف بیشتر از 20 جلد کتاب باعث می شود تا ایشان به عنوان یکی از افراد موفق در زمینه کاری خود شناخته شوند. همچین می توانید برخی از آموزش های میثم شکری را در آدرس https://www.instagram.com/dr_shekarisaz/ ببینید.
ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا در خصوص مزایای آموزش به صورت مجازی نسبت به آموزش حضوری اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که قصد دارید نسبت به راه اندازی یک کسب و کار در زمینه آموزش اقدام کنید، اطلاعات ارائه شده در این مقاله قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. همچنین شما می توانید در دوره های ایشان شرکت کنید و یا نسبت به تهیه کتاب های ایشان اقدام نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *