اخبار

نحوه انجام ناخن روزنامه | طراحی های هنری ناخن

[ad_1]

نحوه انجام ناخن روزنامه | طراحی های هنری ناخن

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

هنر ناخن می تواند زمان بر باشد و با دنیای شلوغ امروزی، یک مانیکور سریع و آسان ضروری است. امروز ما به شما یاد می دهیم که چگونه لاک ناخن کاغذ روزنامه بسازید، خیلی جالب است نه؟ با ما همراه باشید و در کمترین زمان ظاهری شیک خواهید داشت! ما بر هنر انجام آن تسلط داریم هر رنگ ناخن زیرا چاپ روزنامه به طور کلی وقتی روی هر رنگی (البته غیر از سیاه یا خاکستری) استفاده می شود تیره است. برای بهترین نتیجه، رنگ روشن تر (مانند زرد) مانند رنگ زیر را امتحان کنید. ما همچنین این ایده را دوست داریم که با پس‌زمینه سفید یا کرمی به ناخن‌های شما طراحی واقعی روزنامه‌ای بدهید. نیازی نیست که هنر ناخن کلیشه ای باشد. بیایید فانتزی کنیم!

چگونه لاک ناخن روزنامه را خودتان انجام دهید

خوب پس شما برای یک مانیکور روزنامه ای عالی آماده هستید. تنها چیزی که نیاز دارید چند وسیله ساده است و می توانید در کمترین زمان ناخن های چاپ شده در روزنامه بسازید. در اینجا لاغر در مورد نحوه انجام آن است. بیایید آن را انجام دهیم، آیا؟

لوازم مورد نیاز برای انگشتان فانتزی:

  • پولیش رنگ روشن
  • مالیدن الکل
  • روزنامه
  • پولیش شفاف

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

مرحله 1: پوشش پایه.

ما سفر خود را به سمت افسانه با زدن لاک رنگ روشن بر روی تمام ناخن های خود و اجازه دادن به خشک شدن کامل شروع خواهیم کرد! این مهم است، اگر کاملاً خشک نشده باشد پولیش لکه دار می شود. از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید، تا زمانی که به اندازه کافی روشن باشد، می توانید کاغذ روزنامه را در بالای آن ببینید. ما سفید یا کرم را پیشنهاد می کنیم، اما رنگ آبی تخم مرغی یا سبز نعنایی نیز می تواند رنگی سرگرم کننده باشد.

[cm_ad_changer campaign_id=”10″]
[cm_ad_changer campaign_id=”1″]

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

مرحله 2: چاپ را انتقال دهید.

پس از خشک شدن کامل، انگشت خود را در الکل فرو کنید. به سرعت کاغذ روزنامه را روی ناخن قرار دهید، زیرا الکل به سرعت تبخیر می شود. این جوهر را از چاپ به ناخن شما منتقل می کند. سعی کنید نه تنها با کاغذ روزنامه، بلکه بخش طنز می تواند چاپ های سرگرم کننده ای ایجاد کند! گارفیلد همیشه یک انتخاب عالی است. اگر می خواهید از کمیک استفاده کنید، برای بهترین نتیجه از کت پایه سفید استفاده کنید.

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

مرحله 3: آن را مهر و موم کنید!

برای اطمینان از ساییده نشدن چاپ، پس از تبخیر کامل الکل، با یک لایه رویی شفاف تمام کنید. این مهم ترین مرحله است، ناخن هایی را برای شما فراهم می کند که ترک نمی کنند و با زندگی پرمشغله ما زمانی برای چیپس نداریم! نکته جانبی- کت رویه سریع خشک Seche Vite را امتحان کنید! این پوشش سریع‌ترین خشک‌شدگی است که من تاکنون پیدا کرده‌ام، و با 8 دلار، نمی‌توانید آن را شکست دهید.

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

به شما زیبایی های مقتصد تبریک می گویم! شما اکنون در راه خود به سمت نکات فرانسوی و مسابقات ناخن هستید! این را با دستبند مورد علاقه خود جفت کنید تا توجه را به تمام کارهای سخت خود جلب کنید. و برای صرفه جویی در زیبایی ها، به زودی به عقب برگردید، جایی که ما انواع جواهراتی را که می توانید خودتان بسازید به شما نشان خواهیم داد!

نحوه انجام ناخن روزنامه |  طراحی های هنری ناخن

از اینکه پست ما را در مورد نحوه انجام نقاشی ناخن روزنامه بررسی کردید متشکریم! حتماً همه آخرین و بهترین پست‌های ما را برای هنرهای سرگرم‌کننده ناخن، صنایع دستی و موارد دیگر بررسی کنید. آیا آموزش های ما را دوست دارید؟ آیا چیز مهمی را از دست داده ایم؟ سایت خود را در بخش نظرات زیر پیوند دهید و ما به سرعت پروژه شما را به لیست خود اضافه خواهیم کرد! با ثبت نام در خبرنامه ما، مطمئن شوید که همه پروژه های صنایع دستی عالی ما را بررسی می کنید! بازخورد شما مهم است. هرچه بیشتر نظر بدهید، احتمال بیشتری وجود دارد که در آینده چنین پست‌هایی را انجام دهیم.

[cm_ad_changer campaign_id=”9″]

ما عاشق انجام پروژه های جالب DIY با ساخت پروژه های صنایع دستی، پروژه های دکوراسیون منزل، ایده های ارتقاء دوچرخه، دستور العمل ها، آموزش ها و هر کاری هستیم که خودتان می توانید انجام دهید. به همین دلیل است که ما این سایت را ایجاد کردیم، ما می خواهیم مردم بیشتر با جنبه خلاق خود در ارتباط باشند و متوجه شوند که کارهای زیادی وجود دارد که خودشان می توانند انجام دهند. ما دوست داریم از شما بشنویم و جامعه ای از علاقه مندان به DIY ایجاد کنیم که در آن هر پروژه فقط با یک کلیک فاصله دارد. با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، پینترست و اینستاگرام!

این پست را دوست دارید؟ برخی دیگر از پست های هنر ناخن عالی را بررسی کنید:

طراحی-ناخن-آرت-آموزش-طراحی-ناخن-آرت-باحال-طراحی-ناخن-آرت-ناخن-آرت-بامزه-آسان-آسان-ناخن-آرت-طراحی-طراحی-ناخن-اختصاصی-ناخن.آب مرمر-ناخن-ناخن-ناخن-مرمر-آب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #انجام #ناخن #روزنامه #طراحی #های #هنری #ناخن

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *