مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت مترسک رول توالت

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت مترسک رول توالت

من همیشه سعی می کنم به چیزهای جدید فکر کنم که رول توالت را با بچه هایم تبدیل کنم و در جشن فصل جدید پاییز ، تصمیم گرفتم مترسک های این هفته را انتخاب کنم. من آنقدر ایده را دوست دارم که فکر کردم قدم ها را بیرون می گذارم تا افراد دیگر هم بتوانند پروژه را امتحان کنند!

طرز تهیه مترسک رول توالت (1)

در اینجا دستورالعمل های کامل ساخت مترسک رول توالت ، همراه با عکس آورده شده است. اگر شما نوعی علاقه مند به DIY هستید که همراه با آموزش های ویدئویی دنبال کردن را ترجیح می دهید ، به انتهای این پست بروید تا یکی از آنها را پیدا کنید!

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ رنگی (قهوه ای روشن و تیره ، سبز روشن و تیره و قرمز)
  • کاغذ کرپ زرد
  • نشانگر (قرمز و سیاه)
  • یک چوب چسب
  • دو چشم گوگل
  • قیچی
  • رول توالت

مرحله 1: آماده باشید

مواد خود را جمع کنید!

چگونه می توان مترسک توالت رولی ساخت

مرحله 2: موها را بسازید

از رول کاغذ کرپ زرد مستطیلی به طول دو اینچ و طول چهار اینچ ببرید. در امتداد یکی از اضلاع طولانی تر ، شکاف ها را از انتها به انتها پایین بریزید تا جلوه ای حاشیه ای ایجاد کند. این موهای مترسک شما خواهد بود.

روش ساخت برش مترسک رول توالت

مرحله 3: کاغذ کرپ را برش دهید

یک نوار نازک تر از کاغذ کرپ زرد خود ، تقریباً به همان طول قبلی که عرض آن شاید نیم اینچ است ، برش دهید و آن را بین انگشتان خود بچرخانید. هدف ساخت نوعی رشته یا ریسمان است که مانند کاه کلاه مترسک شما را می بندد.

مرحله 4: سیب را ایجاد کنید

شکل یک سیب را از کاغذ قرمز خود برش دهید. من این کار را ساده تر یافتم که ابتدا یک مربع کوچک برش بزنم و سپس با قیچی لبه ها و گوشه ها را دور بزنم و تقریباً دایره ای شکل داشته باشم که دارای دو برجستگی در بالا و دو برجستگی کمی کوچکتر در پایین است. سپس یک مستطیل بسیار کوچک از کاغذ قهوه ای روشن خود ببرید و آن را از یک انتها به صورت مورب زاویه دهید. این ساقه سیب شما خواهد بود.

طرز تهیه مقوا مترسک رول توالت

مرحله 5: شکل گلابی درست کنید

یک مربع بسیار کوچک از کاغذ قهوه ای روشن خود برش دهید و از همان روش برش حاشیه در یک طرف استفاده کنید. این ته گلابی شما خواهد بود ، که در مرحله بعدی خواهید ساخت. ساقه ای را برای گلابی خود نیز ببرید ، دقیقاً مانند کاری که با سیب خود انجام دادید. از کاغذ سبز روشن یک مربع برش بزنید و لبه ها و گوشه ها را دوباره گرد کنید ، اما این بار شکل گلابی را باریک اما گرد شده از بالا و پهن و گرد را در پایین ایجاد کنید.

طرز تهیه کلاه متصل به مترسک رول توالت

طرز تهیه تکه مترسک رول توالت

چگونه می توان مترسک تولی را کمی ترساند

مرحله ششم: برگها را ببرید

با استفاده از کاغذ سبز تیره تر ، با ایجاد تکه هایی که شبیه بیضی های کوچک مخروطی تا یک نقطه در انتهای آن هستند ، اشکال کمی برگ را برش دهید. اینها روی سیب و گلابی شما قرار می گیرند ، بنابراین سه برگ را ببرید. دو تا برای سیب و یکی برای گلابی.

طرز تهیه صنایع دستی مترسک رول توالت (1)

مرحله 7: کلاه را شروع کنید

یک مستطیل به طول یک اینچ عرض و دو اینچ طول از کاغذ قهوه ای تیره خود ببرید. بعد ، یک مربع تقریباً دو اینچی در دو اینچی از همان کاغذ ببرید و گوشه ها و لبه ها را دور بزنید تا دایره شوید. سپس یک دایره کمی کوچکتر از قهوه ای نیز برش دهید. اکنون تمام قطعاتی را که برای ساختن کلاه مترسک خود نیاز دارید در اختیار دارید.

طرز تهیه سیب مترسک رول توالت

طرز تهیه مترسک رول توالت گرد

مرحله 8: کلاه درست کنید

به یکی و مستطیل قهوه ای تیره چسب بزنید و سپس انتهای دیگر را به آن بیاورید ، آن را روی خودش حلقه بزنید تا یک استوانه ایجاد شود. بعد ، دور لبه بالایی استوانه را چسب زده و کوچکتر از دو دایره قهوه ای تیره را فشار دهید تا در آنجا قرار گیرد. از قیچی خود استفاده کنید تا لبه دایره را مرتب کنید تا اینکه در کنار سیلندر قرار بگیرد تا بیشتر از آن بیرون بزند.

طرز تهیه چسب مترسک رول توالت

مرحله 9: یک سوراخ ایجاد کنید

با یک نوک قیچی خود ، در مرکز دایره بزرگتر قهوه ای تیره سوراخ کنید. سپس تقریباً مانند یک ستاره شکافها را از آنجا خارج کنید. خواهید دید که اگر این شکل های سنبله جدیدی را که ایجاد کرده اید فشار دهید ، سوراخ در آنجا بزرگتر می شود. آنها را به سمت بالا خم کنید تا یک سوراخ بزرگتر در مرکز ایجاد کنید.

نحوه ساخت مترسک توالت رول مرحله 9

مرحله 10: بهم چسب بزنید

روی صورت خارجی جاسوس ها را چسب بزنید ، جایی که آنها را خم کرده اید و از سوراخ وسط خارج شده اند. حالا سنبله ها را درون استوانه قرار دهید و آنها را با انگشت خود به طرفین فشار دهید. دایره بزرگتر به لبه کلاه شما تبدیل شده در حالی که سیلندر و دایره کوچکتر بالای آن هستند!

طرز تهیه کلاه مترسک رول توالت

مرحله یازدهم: شروع به جمع آوری کنید

دور لبه بالایی رول توالت خود را چسب بزنید ، جایی بدون عرض تقریباً نیم اینچ باقی بگذارید. موهای کاغذی کرپ زرد خود را در سرتاسر قسمت بالا بچسبانید. نقطه ای که مویی در آن نباشد صورت مترسک شما خواهد بود! اگر قطعه حاشیه ای کاغذ کرپ شما خیلی طولانی است ، از قیچی خود استفاده کنید تا مقدار اضافی آن را برش دهید.

روش ساخت مترسک رول توالت مرحله 11

مرحله 12: کلاه را کوتاه کنید

نوار رول زرد خود را به دور کلاه مترسک خود ببندید تا روی لبه آن بنشیند. من به معنای واقعی کلمه فقط خودم را در گره گره زدم مانند اینکه ممکن است در زندگی واقعی یک رشته یا روبان واقعی به دور لبه مو ببندم! به آرامی بکشید تا کاغذ کرپ را پاره نکنید ، اما در غیر این صورت باید خیلی راحت گره بخورد. اگر انتهای آن کمی طولانی است ، مقدار اضافی آن را کوتاه کنید.

نحوه ساخت مترسک توالت رول مرحله 12

مرحله سیزدهم: اضافه کردن چشم ها

به پشت چشمهای گوگل خود چسب بزنید و آنها را به صورت مترسک روی فضای بین محل ریزش موهای زرد بچسبانید.

طرز تهیه مترسک رول توالت 12

مرحله 14: سیب و گلابی را اضافه کنید

ساقه را به پشت سیب خود بچسبانید و سپس سیب را در پایین رول توالت خود بچسبانید مانند مترسک که آن را نگه داشته است. به پشت برگهای خود چسب بزنید و آنها را روی پایه سیب نیز به سیب بچسبانید. گلابی خود را به همین ترتیب بسازید و آن را کنار سیب خود در پایین رول توالت بچسبانید. جزئیات حاشیه ای ته گلابی خود را فراموش نکنید ، درست مثل اینکه گاهی اوقات ساقه دوم روی چیز واقعی وجود دارد!

نحوه ساخت پروژه مترسک رول توالت

مرحله پانزدهم: رسم صورت

با استفاده از نشانگر نارنجی رنگ ، مترسک خود را به یک بینی مثلثی شکل در وسط صورت او ، زیر چشم بکشید. سپس با استفاده از نشانگر سیاه ، مقدار کمی بین بینی و میوه اضافه کنید.

طرز تهیه استنسیل مترسک رول توالت

مرحله شانزدهم: تمام کنید

دور لبه بالایی رول توالت را چسب بزنید و کلاه را در جای خود فشار دهید تا کاملاً نشسته باشد. اطمینان حاصل کنید که رول به داخل سوراخ نمی خورد و صورت مترسک را نمی پوشاند.

آن، واقعا همه چیزی است که هست! فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

طرز تهیه کلاه متصل به مترسک رول توالت

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #مترسک #رول #توالت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید