مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت گل پوم پوم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت گل پوم پوم

این اواخر من یک ضربه کاملاً پوم پوم نخ زده ام. من اخیراً به بچه هایم یاد دادم كه چگونه آنها را درست كنند و در حال حاضر كل اتاقهای آشپزخانه و صنایع دستی من تقریباً در هر سطح با پوم های کوچک رنگارنگ پوشیده شده است! فقط یک چیز بسیار سرگرم کننده و ساده در مورد ایجاد چیزی از ابتدا وجود دارد ، و pom poms یکی از ساده ترین و مناسب ترین سن برای مواردی است که در حال حاضر بچه های ما در صنعت کار خود در آن قرار دارند. از آنجا که آنها تعداد زیادی از آنها ساخته شده است ، با این حال ، من در حال حاضر دائماً سعی می کنم به روش هایی فکر کنم تا بتوانم واقعاً از این پمپوم ها استفاده کنم و آنها را به چیزی تبدیل کنم ، بنابراین آنها واقعاً تمام پتانسیل خود را آموزش می دهند.

طرز تهیه گل پوم پوم

اینگونه بود که من به فکر ساخت گلهای پوم پوم شایان ستایش افتادم! بچه های من همیشه واقعاً دوست داشتند که با استفاده از انواع وسایل غیرمتعارف صنایع دستی و لوازم جانبی بافتی تهیه کنند ، بنابراین به نظر می رسید که این یک پروژه عالی است. من تصمیم گرفتم تمام مراحل انجام شده را ترسیم کنم تا در اینجا برای شما اتفاق بیفتد ، اما آموزش ویدیویی ما را نیز در انتهای پست پیدا خواهید کرد ، فقط در صورتی که ترجیح می دهید در عوض در زمان واقعی آن را دنبال کنید .

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • نخ (هر رنگی که دوست دارید)
  • چسب ماتیکی
  • قیچی
  • کاغذ کرپ سبز
  • چوب چوبی

گل پوم پوم پوم

مرحله 1:

وسایل خود را جمع کنید!

مواد گل پوم پوم پوم

گام 2:

اولین گلدان خود را از دو گل درست کنید (یا هر تعداد گل که قصد دارید درست کنید ؛ من یک جفت درست کردم). ابتدا با نیشگون گرفتن انتهای نخ بین انگشت شست و چهار انگشت دیگر شروع کنید و نخ های خود را در اطراف و اطراف انگشتان بپیچید تا لایه های متراکم داشته باشید. هنگامی که به اندازه کافی یک دسته دارید تا انتهای نخ را برای شما نگه دارد ، می توانید انگشت شست خود را با احتیاط بیرون بکشید.

گل گل پوم پوم مرحله 2

مرحله 3:

هنگامی که احساس کردید به اندازه کافی لایه های پیچیده دارید ، آن را از گلوله بریده و انتهای جدید را با انگشت شست یک بار دیگر در جای خود نگه دارید. قطعه دیگری را به طول حدود چهار اینچ برش دهید و آن را بین انگشتان میانی و حلقه ای خود بلغزانید ، هم در بالا و هم در زیر لایه های نخ. آن را گره بزنید و محکم بکشید تا لایه ها در وسط چفت شوند. بعد از اینکه تا آنجا که می توانید محکم بکشید ، آن را در گره ببندید تا وسط آن محکم شود.

گل گل پوم پوم مرحله 3

مرحله 4:

گلدان شکلاتی انگشتان خود را بکشید و حلقه های حاصل را از هر دو طرف برش دهید تا مثل حاشیه بیرون زده و بیرون بیایند.

گل پیم پوم پوم مرحله 4

مرحله 5:

با کرک زدن و جدا کردن انتهای جدید حاشیه دار ، به پوم پوم کمک کنید تا کمی حجم و شکل بیشتری پیدا کند تا بهم نچسبند. باید شکل دایره ای شکل را شروع کند ، مانند پوم پوم هایی که قبلاً دیده اید.

گل پیم پوم پوم مرحله 5

مرحله 6:

با برش دادن انتهای آن ، به بهبود شکل پمپ pom کمک کنید تا حتی در اطراف pom pom باشد. اگر قصد دارید گل بیشتری بسازید ، تمام مراحل پوم پوم را دوباره تکرار کنید.

گل پیم پوم پوم مرحله 6

مرحله 7:

یک نوار مستطیلی از رول کاغذ کرپ سبز خود ببرید. من عرض خودم را به اندازه یك اینچ ساختم و از تمام طولی كه رول من ارائه داد استفاده كردم.

گل پیم پوم پوم مرحله 7

مرحله 8:

به یک انتهای نوار کاغذ کرپ سبز خود چسب بزنید. آن را عمود بر انتهای چوب سیخ چوبی خود بچسبانید و شروع به پیچیدن آن در اطراف کنید ، کاغذ را با هر بسته بندی کمی به پایین منتقل کنید تا سبز به سمت پایین حرکت کند و در نهایت مانند مارپیچ تمام طول چوب را بپوشاند. انتهای دیگر کاغذ کرپ را نیز به پایین بچسبانید ، در صورت نیاز آن را مرتب کنید. اگر قصد دارید بیش از یک گل درست کنید ، کل فرآیند را دوباره تکرار کنید تا ساقه های بیشتری ایجاد کنید.

مرحله 8 گل گل پوم پوم

مرحله 9:

یک نوار دیگر از کاغذ کرپ سبز خود ، تقریباً به همان عرض قبلی برش دهید ، و سپس قطعاتی به طول حدود یک و نیم اینچ را برش دهید. این برگهای شما خواهد بود. می توانید شکل برگ را به صورت آزاد به این قطعات کوچک برش دهید یا ابتدا آن را با مداد طرح دهید و سپس برش های خود را ایجاد کنید. هر چهار گوشه را دور کردم ، یک انتهای آن را در قاعده برگ صاف گذاشتم ، و انتهای دیگر را به نقطه ای مانند نوک برگ تبدیل کردم.

گل گل پوم پوم مرحله 9

گل پیم پوم پوم مرحله 10

مرحله 10:

برگها را با چسب به پایه برگها بچسبانید و آنها را روی چوب چوبی پیچیده شده روی کاغذ کرپ فشار دهید. به راحتی می توانید پایه آن را دور چوب کمی حلقه کنید تا کمی بیشتر مخلوط شود.

گل گل پوم پوم مرحله 11

مرحله 11:

با استفاده از اسلحه چسب حرارتی خود ، چسب را تا جایی که می توانید به پایه مرکزی پوم پوم خود بزنید. انتهای کاغذ کرپ را که چوب پیچیده شده را درون چسب فشار دهید تا ساقه مستقیماً از گلدان خارج شود.

گل پیم پوم پوم مرحله 13

گل پیم پوم پوم مرحله 12

وویلا شما رسماً گل پوم پوم درست کرده اید. تصور کنید که اینها در یک دسته گل چقدر زیبا به نظر می رسند!

گل پیم پوم پوم مرحله 14

گل پیم پوم پوم مرحله 15

آیا دوست دارید این پروژه را خودتان امتحان کنید؟ برای اطلاعات بیشتر به این آموزش عالی ویدیویی نگاهی بیندازید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #گل #پوم #پوم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید