آکادمی فروشندگان نقاشیا

نحوه ی دریافت کالاهای مرجوعی

انواع مرجوعی

1- مرجوعی سلیقه ای و قابل فروش مجدد:
زمانی که مشتری سفارش را  کنسل کند یا ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش، کالا را با همان شرایط اولیه و سالم عودت دهد، مرجوعی سلیقه‌ای است و این محصول دوباره به چرخه‌ی محصولات قابل فروش فروشنده باز می‌گردد. جهت دریافت این کالاها می بایست فرم درخواست عودت کالا از انبار را تکمیل کنید.
2-مرجوعی خدماتی و غیر قابل فروش مجدد:

توسط مشتری ایرادی برای کالای شما اعلام شده است. تیم خدمات پس از فروش کالا را بررسی کرده و پس از محرز شدن ایراد، محصولاتی که به دلیل داشتن نقص یا ایراد (فنی و ظاهری) از سمت مشتریان مرجوع شده‌اند، به انبار مرجوعی مرکزی وارد می شوند. جهت دریافت این کالاها می بایست فرم درخواست کالاهای مرجوعی از خدمات پس از فروش را تکمیل کنید.

برای بررسی وضعیت مرجوعی هر کالا باید به در پنل خود منوی گزارشات  رفته و کد تنوع را بررسی کنید.

3- کالاهای پذیرفته نشده در انبار

کالاهایی هستند که زمان تحویل محموله به انبار  از سمت همکاران ورود کالا به دلایل مختلف دریافت نشده اند.

علت عدم دریافت این کالاها در پنل فروشندگان  منوی محموله ها>>لیست محموله ها نوشته شده است.

شیوه های دریافت کالاهای مرجوعی

توسط خود فروشنده:

در صورت مرجوعی سلیقه ای و قابل فروش مجدد هزینه ی باز ارسال محصول به عهده مشتری بوده و محصول شما در انبار نقاشیا موجود شده و شما توانایی درخواست دریافت کالا از دفتر مرکزی نقاشیا خواهید داشت.

در صورت مرجوعی خدماتی و غیر قابل فروش مجدد که علت آن ایراد فیزیکی و یا عدم تطابق مشخصات محصولات میباشد هزینه ی ارسال از مشتری به انبار نقاشیا متوجه فروشنده خواهد بود و بصورت خودکار از حساب فروشندگان کسر خواهد گردید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *