مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نگهدارنده آبنبات کاغذی DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نگهدارنده آبنبات کاغذی DIY

اکنون که کریسمس به سرعت نزدیک می شود ، من به دنبال دستیابی به تعداد زیادی کاردستی کریسمس هستم. علاوه بر این واقعیت که من در طول تعطیلات انجام کارهای هنری با مضمون را دوست دارم ، من همچنین دوست دارم راه های زیبا و خلاقانه ای را برای بچه هایم که گاهی اوقات فقط با کاغذ و چسب کار می کنند پیدا کنم. با توجه به آنها بزرگ عشق به آب نبات ، من مطمئن هستم که تعجب آور نخواهد بود برای کسی که ما یک انفجار کامل داشتیم که این جا نبات های کاغذی و شیشه شیشه ناز را با هم ساخته ایم! در واقع ، ما داشتیم بنابراین بسیار سرگرم کننده است که تصمیم گرفتم یکی دیگر را بسازم تا بتوانم روند کار را برای افراد دیگر نیز دنبال کنم.

جا آبنبات کاغذی سانتا

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ (سفید ، سیاه ، قرمز ، زرد ، صورتی روشن و تیره)
  • دو چشم گوگل
  • چوب بستنی
  • یک مداد
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • یک شیشه

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

اطمینان حاصل کنید که همه موارد موجود در لیست مواد خود را داشته باشید.

کاغذ نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

مرحله 2: بینی را آماده کنید

یک مربع کوچک از گوشه کاغذ صورتی تیره خود ببرید و سپس با قیچی گوشه ها را دور بزنید تا کمی دایره صورتی داشته باشید. این دماغ سانتا شما خواهد بود! آن را برای بعد کنار بگذارید.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 2

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 2a

مرحله 3: صورت را ببرید

یک مربع در حدود دو اینچ در دو اینچ از کاغذ صورتی روشن خود برش بزنید و گوشه های گوشه آن را با قیچی گرد کنید مثل قبل. این دایره صورتی بزرگ و روشن ، صورت سانتا شما خواهد بود!

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 3

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 3b

مرحله 4: سگک کمربند را آماده کنید

یک شکل مستطیل کوچک از گوشه کاغذ زرد خود به طول تقریباً نیم اینچ و عرض یک چهارم اینچ ببرید. این سگک کمربند سانتا شما خواهد بود. این را نیز کنار بگذارید.

نگهدارنده آبنبات کاغذی کاغذ مرحله 4

مرحله 5: کمربند را بسازید

یک نوار نازک از قسمت طولانی کاغذ سیاه خود ببرید. من تمام طول صفحه و عرض آن را حدود یک چهارم اینچ ساختم. این کمربند سانتا شما خواهد بود.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 5

مرحله 6: شکل دادن به بدن

کاغذ قرمز خود را بصورت پرتره روی سطح کار خود بچرخانید تا بلند باشد. شیشه شیشه خود را به پهلو به سمت چپ بچرخانید تا پایین آن در سمت راست و بلند کاغذ قرار گیرد ، آن را در گوشه پایین سمت راست قرار دهید تا کناره آن (که اکنون رو به پایین است) با لبه پایین صفحه قرار گیرد. با استفاده از مداد یا قیچی خود در جایی که لبه بالایی باز شیشه شما شروع می شود ، یک خط یا برش ایجاد کنید و ارتفاع شیشه را روی کاغذ مشخص کنید. یک نوار مستطیلی را به طول کل کاغذ قرمز به سمت بالا از این علامت ببرید ، و قطعه ای به اندازه عرض شیشه شیشه خود درست کنید.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 6

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 6a

مرحله 7: یک نوار قرمز برش دهید

بعد از اولین قطعه مستطیل شکل ، از آنچه در کاغذ قرمز شما باقی مانده است ، یک نوار دیگر را برش بزنید که دوباره به طول کل صفحه است ، اما این بار فقط حدود یک ربع اینچ عرض دارد ، و یک مستطیل بسیار عالی را ایجاد می کند.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 6b

مرحله 8: کلاه را بکشید و ببرید

با استفاده از مداد خود شکل کلاه سانتا تا شده را روی بقایای کاغذ قرمز خود بکشید و آن را ببرید. همانطور که تصور می شد یک کلاه سانتاکی مخروطی کلاسیک روی آن ریخته بود ، مین دارای یک لبه پایین قوس دار و یک قسمت بالای آن مخروطی اما خمیده بود.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 8

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 8a

مرحله 9: وسایل سفید خود را برش دهید

با استفاده از مداد خود ، شکل های ریش ، آستر کلاه خز منحنی ، دو انتهای سبیل بوته ای ، گلدان دایره ای و دو دستکش را روی کاغذ سفید خود ترسیم کنید. هر یک از اینها را برش بزنید و آنها را با بقیه کاغذهای خود کنار بگذارید.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا ابرها را ترسیم می کند

نوارهای نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

مرحله 10: به شیشه قرمز بچسبانید

به طول شیشه شیشه خود چسب بزنید و یک سر کوتاه از نوار مستطیل قرمز بزرگتر خود را در آنجا بچسبانید ، انتهای آن را با لبه های بالا و پایین شیشه بچرخانید. نوار قرمز را تا انتهای شیشه بپیچید و کاغذهای اضافی را از انتهای سست برش دهید وقتی که به محل شروع برگردید ، آن را مرتب کنید تا انتهای اول را ببینید. این انتها را نیز به پایین بچسبانید تا شیشه شما کاملاً با کاغذ قرمز پوشانده شود.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 10

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 10a

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 10b

مرحله 11: کمربند را وصل کنید

همین کار چسباندن ، بسته بندی و اصلاح را با نوار کاغذی سیاه خود تکرار کنید ، اما این بار آن را قرار دهید تا قطعه سیاه در وسط قرار بگیرد ، در نیمه راه بین لبه های پایین و بالای شیشه به همان شکلی که کمربند دور بقیه قرار دارد وسط

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 11b

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 11c

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 11d

مرحله 12: سگک را اضافه کنید

یک قطعه کوچک مستطیل شکل از تزئینات کمربند مشکی اضافی خود ببرید که کمی کوچکتر و کوتاهتر از قطعه سگک کمربند زردی است که قبلا برش داده اید. به قطعه سیاه چسب بزنید و آن را به مرکز قطعه زرد بچسبانید تا به نظر برسد که کمربند بسته شده است. سپس به پشت قطعه زرد رنگ چسب زده و آن را در مرکز کمربند مشکی خود بچسبانید ، در طرف مقابل جایی که انتهای خود را روی شیشه متصل کرده اید (که پشت آن خواهد بود).

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا قطعه مستطیل شکل

رویه چسب نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی کاغذ سیاه

چسب نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

پایین نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

مرحله سیزدهم: سر را جمع کنید

سر سانتا خود را کنار هم بگذارید! در امتداد لبه بالایی دایره بزرگتر صورتی روشن خود چسب بزنید و کلاه قرمز را به سمت پایین بچسبانید تا لبه منحنی پایین آن از دایره بالای صورت تبعیت کند. سپس به پشت لبه خز سفید خمیده خود چسب بزنید و آن را در امتداد آن لبه منحنی قرمز بچسبانید تا کلاه خط بکشد. بعد ، دایره سفید کوچک را مانند نوک پمپ به انتهای کلاه بچسبانید. پس از آن ، پشت ریش خود را در قسمت بالای آن که در آن خم می شود ، چسب بزنید و آن را به زیر صورت بچسبانید ، و شکل لبه دایره را یک بار دیگر دنبال کنید. دو چشم گوگلی خود را به پایین ریش اما زیر تر و تمیز خز کلاه بچسبانید و فضای لازم برای دو تکه سبیل را بگذارید ، که بعد آن را پایین خواهید چسبید. آنها را در قسمت بالای ریش قرار دهید تا انتهای گردتر و ضخیم تر آنها در وسط صورت به سمت داخل و انتهای مخروطی آنها به سمت بیرون باشد. سرانجام ، به پشت بینی کوچک صورتی دایره ای شکل خود چسب بزنید و آن را بین دو قطعه سبیل بچسبانید ، مانند اینکه سبیل در زیر بینی رشد می کند ، روی هم قرار می گیرد.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 13

پرس نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا پایین

کاغذ سفید نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا کلاه سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

چشم نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

چسب نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا صورت ساده

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا صورت

مرحله 14: دست ها را وصل کنید

پشت قسمتهای دستکش خود را در انتهای صاف ، در امتداد لبه بچسبانید و آنها را در هر انتهای نوار قرمز نازک تر خود بچسبانید تا انگشتان خمیده و اشکال انگشت شست دست ها به سمت بیرون باشد. این دست ها و دست های سانتا شما خواهد بود.

نگهدارنده آبنبات کاغذی مرحله 14

مرحله 15: چوب را بگیرید

به دو انتهای چوب بستنی خود چسب بزنید ، در قسمت جلویی یک انتهای آن و سمت عقب انتهای دیگر آن. سر سانتا خود را از یک سر به پایین بچسبانید و سپس انتهای دیگر را با چسب در پشت به داخل شیشه شیشه خود بچسبانید ، بنابراین سر سانتا بالای لبه دهانه شیشه بالا می رود.

جا شیرینی سانتا کاغذی مرحله 15

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 15b

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا مرحله 15a

مرحله شانزدهم: چکمه های او را بسازید

با استفاده از مداد خود شکلی مانند قلب را روی کاغذ سیاه یدک خود بکشید ، اما در انتهای مخروطی آن یک لبه صاف دارید تا نوک نوک تیز مانند معمول. این پای سانتا شما خواهد بود! به آن لبه صاف چسب بزنید و آن را به پایین فک بچسبانید تا دو قطعه گرد شکل قلب از لبه خارج شود و وقتی شیشه را پایین می گذارید ، پاها قابل مشاهده باشند.

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا کاغذ سیاه می کشد

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

پایه پایینی نگهدارنده آبنبات کاغذی

مرحله هفدهم: بازوها را وصل کنید

به وسط تکه بازوی خود چسب بزنید (الی که دستهای آن در انتها چسبیده باشد) و آن نقطه را به پشت شیشه بچسبانید ، جایی که چوب بستنی شما نشسته است. آن را با لبه بالایی شیشه در یک ردیف قرار دهید تا با بازوهایی (که به پایین چسبیده نمی شوند) دور لبه بچسبد و به سمت جلو بچرخد.

دستان نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا

نگهدارنده آبنبات کاغذی سانتا کاغذی

شیشه آب نبات سانتا شما تمام است! فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نگهدارنده #آبنبات #کاغذی #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید