مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

پروژه های DIY با استفاده از مسواک

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

پروژه های DIY با استفاده از مسواک

علیرغم این واقعیت که شما بدون شک سالها را صرف تمرین و بهبود چندین مهارت تخصصی DIY کرده اید مانند ما ، آیا هرگز مشتاق شده اید که با استفاده از یک شیء تصادفی از خانه خود به عنوان ابزار یا وسیله ، چیزی مرتب بسازید؟ ما همیشه این را می فهمیم ، جدیدترین مورد زمانی اتفاق می افتد که فکر می کنیم چقدر شرم آور است که پلاستیکی را که اغلب با مسواک دور می ریزد هدر دهیم. به این ترتیب ما خود را در رایانه نشسته ایم و در اینترنت جستجو می کنیم و به دنبال راه هایی برای مسدود کردن مسواک های قدیمی هستیم!

1. دستبند مسواک DIY

دستبند مسواک Diy

در صورتی که قبلاً هرگز با مسواک بلکه با پلاستیک سخت تر کار نکرده اید و نمی توانید احساس کنید که ممکن است به کمی کمک اولیه نیاز داشته باشید ، در اینجا ایده ای وجود دارد که به عنوان اولین پروژه عالی عمل می کند! ما عاشق راه هستیم ایده های عالی روند ساخت النگوهای پیچیده شده ساده از مسواک پخته شده را تنها در چند مرحله ساده بیان کرد.

2. قلاب دیواری مسواک بدون چرخ

قلاب دیواری مسواک چرخ دار

در صورتی که ایده جوشاندن و خم کردن پلاستیک مسواک قدیمی را دوست دارید اما مطمئن نیستید که دوست دارید آن را در هر جایی بپوشید ، در اینجا ایده ای وجود دارد که تقریباً از همان تکنیک استفاده می کند اما کمی کاربردی تر به شما می دهد. توسط محصول نهایی! بهتر نگاه کنید Makezine برای دیدن نحوه ساخت این قلاب های دیواری مسواک فوق العاده و کاربردی.

3. مسواک و سنجاق جواهرات شکسته

سنجاق دندان و سنجاق جواهرات شکسته

اگر قصد دارید یک مسواک قدیمی را به چیزی تبدیل کنید که در واقع می پوشید ، ترجیح می دهید آن را کمی درخشان تر و جذاب تر از برخی از گزینه هایی که تا کنون در لیست ما دیده اید ، کنید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به راه بیندازید Hometalk سنجاق سینه آنها ، ساخته شده از پایه مسواک ، با تکه های جواهرات شکسته تزئین شده است تا درخشش داشته باشد!

4. نقاشی مسواک رنگین کمان

نقاشی مسواک رنگین کمان

ساختن چیزی بیرون از مسواک قدیمی شما البته تنها راهی نیست که می توانید از مسواک در کاردستی استفاده کنید! ما همچنین ایده استفاده از آنها را به عنوان قلم مو برای بچه ها کاملاً می ستاییم زیرا برس های مختلف جلوه های متفاوتی به آنها می دهد. دقیقا همین است والدین علاقه مند وقتی آنها این رنگین کمان های مسواک فوق العاده رنگارنگ را ساختند اینجا کار کرد!

5. چاپ مسواک نقاشی درخت زمستانی

چاپ مسواک نقاشی درخت زمستانی

فقط در صورتی که ایده ایجاد نقاشی با فرزندان خود با استفاده از مسواک را دوست داشته باشید ، اما آنها کمی بزرگتر هستند و فکر می کنید آنها حوصله تکنیکی را دارند که کمی بیشتر مراقبت می کند ، در اینجا یک عالی است جایگزین! بررسی کنید که چگونه صنایع دستی در دریا رنگ را با مسواک روی صفحه چاپ می کنند ، نه اینکه آن را بکشید تا درختی زمستانی به نظر برسد.

6. نقاشی پیاده رو با گچ مایع و مسواک

نقاشی پیاده رو با گچ مایع و مسواک

البته ، نقاشی های گچی کلاسیک یک کاردستی فوق العاده در فضای باز برای یک روز گرم هستند ، اما اگر هرگز با بچه های خود گچ مایع و نقاشی روی پیاده رو امتحان نکرده اید ، متأسفانه به شما می گوییم که از دست داده اید! البته ، بافت بتن بر روی هر برس که استفاده می کنید بسیار خشن است ، بنابراین ما قدردانی کردیم چسبیده به صنایع دستی منپیشنهاد برای استفاده از مسواک های قدیمی که قبلاً به هدف اصلی خود عمل کرده اند ، اما هنوز برای این کار مفید است. طول عمر آنها را دو برابر می کند!

7. مسواک تخم مرغ عید پاک را رنگ آمیزی کرد

مسواک تخم های عید پاک را رنگ آمیزی کرد

آیا ما واقعاً اکنون با ایده استفاده از مسواک های قدیمی برای صنایع دستی که به احتمال زیاد برس را خراب می کند توجه شما را جلب کرده ایم ، اما شما همیشه می توانید از ایده های بیشتر از چند مورد استفاده کنید؟ سپس در اینجا ایده ای با مضمون عید پاک برای افزودن به لیست خود (از آنجا که آماده ساختن ایده ها قبل از تعطیلات هرگز ضرری ندارد) وجود دارد! ما راه را دوست داریم نوار هنر هنگامی که بچه های شما تخم مرغ عید پاک را تزئین می کنند ، قسمت بیرونی تخم مرغ های پخته شده را رنگ آمیزی می کنند.

8. رنگ آمیزی مسواک برقی

نقاشی مسواک برقی

شاید مسواکی که برای بازیافت در دست دارید در واقع یک مسواک الکتریکی است و فقط شکایت نکرده اید که چنین چیزی به عنوان قلم مو برای نقاشی عمل می کند؟ خوب، رسانه مامان شلوغ خواهان تفاوت است! آنها در واقع یک آموزش دستی برای بچه ها دارند که به شما نشان می دهد رنگ آمیزی با مسواک برقی چقدر جذاب است و خطوط جالب و بافت بصری را در رنگ ایجاد می کند.

9. با استفاده از مسواک مداد شمعی را از روی دیوارها بردارید

با استفاده از مسواک ، مداد رنگی را از روی دیوارها بردارید

آیا علاوه بر مفید بودن در صنایع دستی ، آیا می دانید که مسواک های چرخ شده می توانند در شرایط بد نیز مناسب راه حل های تمیز کردن DIY باشند؟ این آموزش از قابل دستورالعمل که تکنیک کاملی را برای استفاده از مسواک برای برداشتن مداد شمعی از دیوارها و درها در خانه نشان می دهد ، مثال کاملی از منظور ما است.

10. رول سفره روتختی برای مسواک

رول سفره ای مخصوص مسواک

اگر قصد دارید صنایع دستی ساده ای را شروع کنید با مسواک شما ، چرا که چند کار ساده هم درست نکنید برای مسواک شما نیز؟ ما در واقع خود را یکی از این رول های ساده مسواک مسافرتی از یک دستمال شستشو کرده ایم و اکنون می دانیم که برس های ما و برس های بچه های ما در چمدان های ما به خوبی محافظت شده است. دستورالعمل های کاملی را برای تهیه یک دستگاه شخصی خود دریافت کنید عشق هوس انگیزبه

11. دسته مسواک مناسب بچه ها از چوب بستنی

دسته مسواک مناسب بچه ها از چوب بستنی

شاید ما با تمام این مفهوم کاردستی توجه شما را جلب کرده ایم برای مسواک شما به طور ناگهانی اما در واقع به دنبال راهی هستید تا به فرزندان خود آموزش مسواک زدن را حتی ساده تر آموزش دهید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید عجایب آپلود شده از چوب ضخیم بستنی و نوارهای الاستیک برای ساختن دسته ای استفاده می کنید که برای چاق کردن آسان تر است ، دستان کوچک هیجان زده ای که می توانید از دسته پلاستیکی نازک برخی مسواک ها بگیرید.

12. فرش مسواک DIY

فرش مسواک Diy

اگر تا به حال طرفدار صنایع دستی بافندگی ، مانند بافندگی ، قلاب بافی یا ماکرام بوده اید ، پس ما فقط می دانم این پروژه بعدی درست در کوچه شما خواهد بود! این حصیر پارچه ای ضخیم DIY فوق العاده مرحله به مرحله شرح داده شده است کافه قالیچه قالی “فرش مسواک” نامیده می شود زیرا مواد ساخته شده از آن به اندازه کافی ضخیم است که روش متداول برای به دست آوردن جلوه ای بافته شده مانند کشیدن نوارهای پارچه از حلقه هایی است که با استفاده از مسواک قدیمی تقریباً مانند قلاب بافی انجام می دهید. !

13. پاشیدن رنگ آبرنگ با مسواک

پاشیدن رنگ آبرنگ با مسواک

ما قبلاً در مورد استفاده از مسواک به عنوان راهی برای بدست آوردن بافت ها و جلوه های بصری متفاوت در نقاشی صحبت کرده ایم ، اما این تکنیک خاص ممکن است فقط مورد علاقه ما باشد! ما عاشق راه هستیم Bluprint من روند استفاده از مسواک آغشته به رنگ را برای ایجاد جلوه ای پاشنده در سراسر صفحه نشان می دهد. آنها پیشنهاد می کنند از مسواک قدیمی استفاده کنید زیرا شکل بهتری برای گرفتن و تکان خوردن مناسب دارد و به این ترتیب موها را بر روی برس های هنری با کیفیت خود خم نمی کنید.

14. تایمر مسواک زرق و برق دار

تایمر مسواک زرق و برق دار

تایمرهای آب گازدار چیزی است که ما در واقع با بچه های خود درست می کنیم و از آن استفاده می کنیم همه زمان! این که آیا ما زمان مسواک زدن آنها یا زمان نشستن در یک مکان آرام را برای زمانی که ناراحت هستیم تعیین می کنیم ، تماشای براق شدن حلقه ها به شما کمک می کند ، زمان را به گونه ای آرامش بخش و سرگرم کننده بسنجید. مسواک وارد عمل می شود صنایع دستی سادهاین آموزش به این دلیل است که آنها از شکل مناسب آن برای رنگ آمیزی داخل شیشه تایمر زرق و برق دار به رنگ مفرح استفاده می کنند!

15. قلم مسواک

قلم مسواک Diy

در حال حاضر ، اکثر دستگاه های صفحه لمسی مانند تلفن ها و iPads به اندازه کافی حساس هستند که استفاده از انگشتان شما راه حل خوبی است. با این حال ، برای برخی از افراد ، اگر مثلاً تصویرگری دیجیتال انجام می دهند ، قلم برای دریافت جزئیات بیشتر مفید است. اگر برای افراد دیگر محدودیت حرکتی دست و انگشت وجود داشته باشد ، قلم قابل دسترسی است. در هر صورت ، ما این روش را دوست داریم آمینو روند ساخت قلم خودکار خود را با استفاده از نوار ، سواب پنبه و دسته پلاستیکی مسواک قدیمی ترسیم می کند!

آیا قبلاً چیزهای فوق العاده و حیله گر دیگری از مسواک های چرخ دار ساخته اید که واقعاً از آنها لذت می بردید اما در لیست ما نمی بینید؟ همه چیزهایی را که ساخته اید و نحوه انجام آن را برای ما بگویید یا ما را در قسمت نظرات به عکسهای کار نهایی خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#پروژه #های #DIY #با #استفاده #از #مسواک

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید