آموزش, اخبار

استادانه بازیافت کنید !

[ad_1]

چگونه مانند یک رئیس بازیافت کنیم #craftychica #howtorecycle #نکات بازیافت

برخی از تجربیات در زندگی وجود دارد که واقعاً با شما همراه است – رانندگی برای اولین بار، زایمان … گشت و گذار در یک کارخانه بازیافت!

آره!

این از تجربه خود من است! دعوت به همکاری شدم خدمات جمهوری در کمپین #WeWorkForEarth این همه در مورد کمک به مردم در مورد روش های مختلف بازیافت است. بخشی از وظیفه من شامل بازدید از یک کارخانه خدمات جمهوری در اینجا در فینیکس بود.

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که واقعاً زندگی من و طرز فکر من در مورد بازیافت را تغییر داد. این موضوع بسیار مهمی است، نه تنها برای ما در حال حاضر، بلکه برای نسل های آینده. اگر هر یک از ما تصمیمات هوشمندانه‌ای در مورد چیزی که پرتاب می‌کنیم بگیریم، در سال‌های آینده تغییرات بزرگ و بهتری را به همراه خواهد داشت. و این کمک می کند که ما شرکتی مانند Republic Services داشته باشیم تا روند را تسهیل کند.

https://www.youtube.com/watch?v=N0IMI90QRJg

Republic Services که در سال 1986 تأسیس شد، خدمات بازیافت و زباله های جامد غیر خطرناک را برای مشتریان تجاری، صنعتی، شهری و مسکونی در 41 ایالت و همچنین پورتوریکو ارائه می دهد. همه این خدمات از طریق – دریافت این – 349 عملیات جمع آوری، 207 ایستگاه انتقال، 190 محل دفن زباله فعال، 91 مرکز بازیافت، 7 تاسیسات تصفیه، بازیافت و دفع، 11 چاه دفع آب شور، و 75 پروژه گاز و انرژی های تجدیدپذیر محل دفن زباله است.

این یک زندگی جدید برای اقلام استفاده شده است!

a-boss مانند بازیافت
عکس گرفته شده در مرکز بازیافت دروازه شمالی شهر فینیکس. این پس از چندین لایه مرتب سازی است. هر دسته به صورت یک عدل فشرده شده و آماده ارسال به سراسر جهان است تا به چیز دیگری تبدیل شود!

من می‌دانم که این کار بسیار است، اما چیزی که کمک می‌کند در واقع بازدید از یک مرکز برای دیدن دست اول اقدام است. اینجا در فینیکس می توانید از امکانات آن بازدید کنید. برای یافتن گیاهی در جامعه خود از سایت Republic Services دیدن کنید تا بتوانید از آن بازدید کنید. بعد از اینکه خودم یکی رو گذروندم، ای کاش همه خانواده ها هم می توانستند بروند. واقعا آگاهی می آورد!

ویدیوی کلی من در مورد بازدید من را بررسی کنید!

جمهوری خدمات دارای وب سایت است RecyclingSimplified.com که اطلاعات دقیق زیادی دارد. سه نکته اصلی که آنها دارند عبارتند از:

کاغذ و مقوای راه راه صاف. نامه های ناخواسته، کاغذ چاپگر، تخته پوستر، جعبه های مقوایی.

چه چیزی نباید شامل شود: هر چیزی که کثیف باشد – مانند فنجان های قهوه کاغذی استفاده شده، جعبه های پیتزای چرب. هر جعبه ای که روی آنها آستر مومی شکل باشد.

فلزات: قوطی نوشابه، قوطی غذا، فویل.

چه چیزی نباید شامل شود: قطعات خودرو، موتور و … بله، مردم واقعاً اینها را در سطل بازیافت می اندازند، آنها یک نه!

پلاستیک: بطری نوشابه، بطری مواد شوینده مایع، بطری آب.

چه چیزی نباید شامل شود: کیسه های پلاستیکی مواد غذایی (اینها باعث گیر کردن دستگاه ها می شوند)، نی های پلاستیکی نوشیدنی، بسته بندی حباب دار، کیسه های Tyvek، پست های حباب دار، بسته بندی حباب دار. با این حال، می‌توانید با فروشگاه مواد غذایی خود درباره مجموعه‌ای از چیزهایی مانند پست‌کننده‌های حباب‌دار و بسته‌بندی حباب‌دار چک کنید.

همه چیز باید خالی، تمیز و خشک باشد!

این به این معنی است که مواد شوینده را از پارچ، مایعات موجود در بطری ها و غیره را بشویید. برای تمام اهداف عملی، سطل بازیافت شما باید همیشه تمیز باشد، زیرا اقلامی که داخل آن قرار می گیرند تمیز هستند. بنابراین، شما نباید به یک کیسه پلاستیکی در سطل بازیافت خود نیاز داشته باشید. هنگامی که در کارخانه بودم، متوجه شدم کیسه های پلاستیکی بسته شده و پر از اقلام برای بازیافت هستند. آنهایی که به سطل زباله ختم می شوند. وسایل بازیافتی خود را کیسه نکنید!

لباس برای سطل بازیافت نیست!

من پرسیدم که یکی از بزرگترین تصورات غلط چیست و به من گفتند که بسیاری از مردم فکر می کنند می توانند لباس های خود را در سطل بازیافت بیندازند. این یک نه نه است. لباس در ماشین های پردازش گره می خورد. و اگر آنها را انتخاب کنید، در نهایت به محل دفن زباله می روند. حداقل اگر پوشیدنی‌های ناخواسته خود را اهدا کنید، شانس بیشتری برای زندگی دوباره وجود دارد.

درس های من آموخته شد!

به جای اینکه آن را “سطل زباله” بنامم – من طرز فکرم را تغییر داده ام و به زباله هایم “محل دفن زباله” می گویم. زیرا این حقیقت است – آن اقلامی که دور می اندازیم در محل دفن زباله قرار می گیرند. این باعث می‌شود که به پلاستیک‌های یکبار مصرف مانند بشقاب‌ها، چنگال‌ها و دستمال‌های یکبار مصرف فکر کنم.

من در مورد ضایعات صفر صحبت نمی‌کنم، بلکه فقط تغییرات کمی در روز است که در درازمدت افزایش می‌یابد.

این هم یک مثال دیگر: ما قبلاً آب بسته بندی می خریدیم. سال گذشته ما به خدمات تحویل آب روی آوردیم. ما اکنون یک تلگراف آب با بارگیری از پایین داریم که ارزان تر از خرید آب بطری است و بطری های خالی را کاملاً برش می دهد.

از استودیوی رنگ روی سفال محلی خود دیدن کنید و دستگاه پخش صابون مایع خود را رنگ کنید!

مجموعه ای از سطل ها را برای خانه خود ایجاد کنید – نه فقط یک مجموعه، بلکه چند. یکی برای آشپزخانه، گاراژ و حیاط خلوت برای آشپزی و غیره.

تاثیر!

سال گذشته، Republic Services بیش از 6.4 میلیون تن بازیافت کرد که برای پر کردن 48 زمین فوتبال کافی است!

ایده ها!

بیایید ذهن خلاق خود را کنار هم بگذاریم تا راه هایی برای بازیافت برخی از این موارد پیدا کنیم. مقواهای راه راه، کاغذها و بسیاری از پلاستیک ها به راحتی قابل بازیافت هستند. اما در مورد اقلام محل دفن زباله چطور؟

کیسه های پلاستیکی مواد غذایی: از این موارد انصراف دهید. به سراغ کاغذ بروید یا بهتر است برای حمل مواد غذایی به خانه، ظروف خود را بسازید یا بیاورید. اگر با کیسه های پلاستیکی برخورد کردید، از آنها کاموا درست کنید و یک قلاب بافی یا زیرانداز ببافید!

در اینجا یک آموزش حمل و نقل است که من از کیسه های پلاستیکی درست کردم!

کیف پلاستیکی

ارسال کننده های حباب دار و بسته بندی حباب: در CraigsList یا انجمن دیگری ارسال کنید. همیشه یک نفر نیاز دارد. پست های حباب را ذخیره کنید تا برای ارسال اقلام خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید از آنها در پروژه های هنری برای کتاب سازی استفاده کنید.

تی شرت های قدیمی: کاموای تی شرت بسازید یا لحاف یا جوراب های عید درست کنید!

از اینکه پست من در مورد بازیافت را بررسی کردید – و از Republic Services که مرا برای این کمپین همراهی کرد، سپاسگزارم. حتما #WeWorkForEarth را دنبال کنید!

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *