مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه می توان یک پروانه را از یک گیره لباس ساخت – ایده ساده بازیافت

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه می توان یک پروانه را از یک گیره لباس ساخت – ایده ساده بازیافت

من اخیراً یک بسته عظیم گیره لباس در زیرزمین پیدا کردم که واقعاً به آن نیازی ندارم ، بنابراین تصمیم گرفتم راهی بیابم که به بچه هایم کمک کند آنها را به اسباب بازی های کوچک خنده دار یا وسایل تزئینی تبدیل کنند تا با آنها بازی کنند یا در اطرافشان بگذارند اتاق بازی اینگونه بود که متوجه شدیم این پروانه های گیره لباس را با هم درست می کنیم!

چگونه یک پروانه را از یک گیره لباس رنگارنگ درست کنیم

چگونه یک پروانه از دکور گیره لباس درست کنیم

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

چگونه یک پروانه را از یک پروژه ساده رنگارنگ گیره لباس درست کنیم

چگونه می توان یک پروانه را از روی پروژه مرحله گیره لباس ساخت

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • گیره های لباس
  • رنگ زرد
  • یک قلم مو
  • نمد زرد
  • قیچی
  • روبان
  • ریسمان جوت
  • گل چوبی

چگونه یک پروانه از sms گیره لباس درست کنیم

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

قبل از شروع کار ساخت ، حتماً همه چیزهایی را که لازم دارید داشته باشید.

چگونه یک پروانه را از مواد گیره لباس درست کنیم

مرحله 2: رنگ آمیزی کنید

گیره لباس خود را کاملاً زرد و در همه طرف آن ، تا سطح آن رنگ کنید. در حالی که تکه های پروانه خود را درست می کنید آن را کنار بگذارید تا کاملا خشک شود.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 1

مرحله 3: کمان درست کنید

از روبان سفید خود استفاده کنید تا کمی کمان درست کنید! یک طرف حلقه حلقه را به سمت نوار اصلی دیگر بیاورید تا یک حلقه ایجاد کند ، آن را از روی محل عبور خود عبور دهید. یک نقطه چسب در آن نقطه عبور قرار داده و قطعه را به پایین بچسبانید تا حلقه در جای خود لنگر بیاندازد. روند حلقه زدن را در سمت دیگر تکرار کنید ، اجازه دهید دوباره در همان نقطه مرکزی عبور کند. آن قطعه را در قسمت مقابل در جهت یا زاویه مخالف بچسبانید. انتها را مرتب کنید تا یکنواخت شوند. من با زاویه کمی از موهایم کوتاه کردم تا از ترک آنها جلوگیری کنم. شما اکنون یک کمان پایان دارید! لحظه ای آن را با گیره خود کنار بگذارید.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 3

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 1a

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 3b

مرحله 4: آنتن ها را بسازید

یک قطعه رشته جوت را به طول حدود دو اینچ ببرید و در هر انتهای قطعه گره کوچکی ببندید. بعداً برای ساختن آنتن های پروانه خود استفاده خواهید کرد اما می توانید فعلاً آن را کنار بگذارید.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 4

مرحله 5: بالها

با استفاده از مداد خود شکل کلی یک جفت بال پروانه را روی نمد زرد خود بکشید. من اطمینان حاصل کردم که قسمت بالهای گرد من کمی بزرگتر و بلندتر از ته گرد کمی کوچکتر است ، مانند شکلی که احتمالاً عادت دارید هر زمان که پروانه ها به تصویر کشیده می شوند در اسباب بازی ها و کارتون ها مشاهده کنید. شکل را برش دهید. این قطعه پایه بالهای پروانه شما را تشکیل می دهد!

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 5

مرحله 6: بال بیشتر

قطعه سنباده خود را از وسط تا کنید تا دو طرف روی هم قرار بگیرید. شما در امتداد چین کار خواهید کرد ، بدون اینکه خود چین را برش دهید ، با قیچی شکل آن را می برید. با این کار به دو نیم فرم و اندازه یکسان خواهید رسید. این بار شکل یک بال پروانه را برش دهید ، اما کوچکتر از حالت قبلی است. شما قطعات را لایه لایه می کنید ، بنابراین می خواهید لبه های قطعه زرد اطراف آفتاب چسبیده باشد. هنگامی که قطعه را در چین باز می کنید ، خواهید داشت دو بال! آنها را با تطبیق وسط آنها در برابر قطعه زرد خود اندازه بگیرید و در صورت لزوم بالها را برش دهید تا به خوبی روی بالهای بزرگتر قرار بگیرند. سپس بال های کوچکتر گلدان را برگردانید ، پشت آن را با چسب گرم بچسبانید و آنها را در جای خود قرار دهید.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 6

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 6a

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 6b

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 6c

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 6d

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 6e

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 6 f

مرحله 7: شروع چسب زدن

چسب داغ را به قسمت پشتی کمان روبان سفید خود بمالید و آن را در قسمت بالایی بال های پروانه ای گلدان کوچک خود قرار دهید ، بنابراین شکل کمان به نوعی از بال ها با حلقه ها و انتها تقلید می کند.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 7

مرحله 8: آنتن ها را اضافه کنید

قطعه ریسمان جوت را که قبلاً بریده اید ، تا کنید تا انتهای گره خورده آن به طور مساوی به هم برسند و در انتهای دیگر چین و چروک ایجاد شود. یک نقطه چسب در مرکز کمان روبان سفید خود بمالید و این خم یا چین را در ریسمان جوت پایین بچسبانید تا انتهای گره خورده بچسبد. اینها آنتن های پروانه شما هستند!

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 8

مرحله 9: سنجاق را بچسبانید

گیره لباس زرد خشک شده خود را نگه دارید تا گیره به سمت بالا باشد و دسته هایی که با هم می فشارید رو به پایین باشد. چسب حرارتی را دقیقاً بالای بریس فلزی قرار دهید که مکانیسم فنر را در بین قطعات چوب ثابت نگه دارد. سپس پشت بالهای پروانه زرد خود را به سمت پایین بچسبانید تا ساخت پروانه شما کامل شود. گیره لباس مانند بدن پروانه شما خواهد بود و همچنین نحوه سنجاق کردن آن در مکان های سرگرم کننده ، مانند پرده های اتاق بازی است.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس مرحله 9

مرحله 10: پایان کار

با استفاده از مسواک خود ، چهار نکته گرد لایه پروانه کوچکتر از بال پروانه خود را به رنگ زرد رنگ کنید تا کمی جزئیات و شخصیت منسجم داشته باشد.

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 10

نحوه ساخت یک پروانه از گیره لباس 11

این واقعاً تمام چیزهایی است که وجود دارد! البته ، شما همیشه می توانید در صورت تمایل با رنگ و جزئیات بازی کنید و از این مفهوم اساسی به عنوان راهنما استفاده کنید. فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #می #توان #یک #پروانه #را #از #یک #گیره #لباس #ساخت #ایده #ساده #بازیافت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید