آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

کاربرد انواع توری حصاری و توری جوشی در شهر مفتول

کاربرد انواع توری حصاری و توری جوشی در شهر مفتول

یکی از محصولات فلزی پرکاربرد، توری است. توری شبکه‌ای فولادی است که توسط بافته شدن سیم‌ها بر روی یکدیگر تولید می‌شود. در واقع جنس توری از سیم مفتول فلزی است. توری ممکن است از دو نوع ساده و آجدار تولید شود. انواع آن نیز به دو صورت رولی و ورقه‌ای تولید می‌شود. نوع ورقه‌ای آن انعطاف نداشته و نمی‌توان آن را رول کرد. در توری اندازه چشمه و ابعاد مفتول بکار رفته در آن بسیار مهم است و در کاربرد و تعیین قیمت آن نقش بسیار مهمی دارد. از جمله مشخصات مهم توریف مقاومت عالی این محصول در برابر سایش است. از طرفی مقدار کربن در انواع توری متفاوت است. در این بخش قصد داریم در مورد دو توری مهم یعنی توری حصاری و توری جوشی صحبت کنیم.
کاربرد توری حصاری

فنس که توری حصاری نیز نامیده می‌شود، یک ابزار محافظتی فلزی است. به عبارتی، توری حصاری شبکه‌ای از انواع مفتول‌های گالوانیزه یا روکش‌دار است. این توری شامل دو بخش ستون و مفتول‌های افقی است که چشمه‌های الماس مانند بزرگ و کوچک را شکل می‌دهند. بنابراین در مدل‌ها، سایزها و قیمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد
توری حصاری در انواع مختلفی تولید می‌شود که شامل فنس زنجیری، فنس مربعی و توری حصاری با روکش pvc است. قیمت توری حصاری بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. همانطور که گفته شد این توری توسط روکش گالوانیزه ضدزنگ تولید می‌شود. از این رو فرآیند گالوانیزاسیون روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. عوامل دیگر نظیر جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نیز روی قیمت نهایی موثر است. مهم‌ترین کاربرد توری حصاری استفاده به عنوان حصارکشی در اطراف باغ، کارگاه، پروژه‌های عمرانی و… است.
وزن توری حصاری با توجه به مواردی از قبیل قطر مفتول و اندازه چشمه تغییر می‌کند. در واقع هر چقدر قطر مفتول بیشتر باشد، ابعاد چشمه تغییر می‌کند و در نهایت رول‌ها نیز سنگین‌تر می‌شوند. در نتیجه قیمت توری حصاری افزایش پیدا می‌کند. توری حصاری در مقایسه با توری‌های دیگر از ویژگی و خصوصیات مهمی برخوردار است. مفتولی که در ساخت توری حصاری بکار برده می‌شود، از نوع گالوانیزه است. توری حصاری که توسط مفتول گالوانیزه گرم تولید شده باشد به خوبی در برابر رطوبت و شرایط آب‌وهوا مقاومت دارد.
کاربرد توری جوشی

توری جوشی که به توری جوشی نیز معروف است، یکی از انواع توری‌های فلزی است. ساختار این محصول از میلگرد ساده و میلگرد آجدار است. همچنین از دیگر مواردی که برای ساخت توری جوشی بکار برده می‌شود شامل سیم مفتول آهن و گالوانیزه است. توری جوشی به سه صورت پنلی، آجدار و فولادی به بازار عرضه می‌گردد.
در میان مشخصات توری جوشی باید گفت عرض شبکه‌های این توری از 100 تا 250 سانتی متر متغیر است. طول آن نیز بین 1 تا 9 متر است. چشمه‌های توری جوشی حالت مستطیلی شکل دارد. همچنین ابعاد هر چشمه 8 تا 40 سانتی متر است. مفتول هایی که به منظور ساخت توری جوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ضخامت 4 الی 12 میلی متر هستند. همچنین این مفتول‌ها می‌توانند به صورت ساده یا آجدار باشند.
به طور کلی تولید این توری در ابعاد 2.20 در 6 و میلگردی با سایز 6 تا 12 و چشمه هایی در ابعاد 5 تا 40 به همراه مفتول 2، 3، 6 و 8 انجام می‌گیرد. رایج‌ترین نوع توری جوشی که در موارد مختلف استفاده می‌شود توری است که با میلگرد ساده 6 میلی متری و چشمه‌های 10 در 10 و 15 در 15 و یا 20 در 20 تولید می‌گردد.
از توری جوشی در موارد مختلفی استفاده می‌شود که رایج‌ترین کاربرد توری جوشی استفاده در سقف‌های کامپوزیت، دیوار و قطعات پیش ساخته، کف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه و…. است.
شهر مفتول تولیدکننده انواع توری و محصولات مفتولی، انواع توری را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند. جهت خرید با شماره 02154483 تماس بگیرید و یا به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *