آموزش, اخبار

کیسه ناهار تزئین شده خود را بسازید !

[ad_1]

این کیسه ناهار تزئین شده DIY یک ایده در محل بود در حالی که من برای خرید مواد غذایی خرید می کردم. من برای زمانی که در حال حرکت هستم به یک دستمال کاغذی عایق نیاز داشتم، اما نمی‌خواستم به یک نسخه خسته‌کننده و خالی بسنده کنم. من این را در قسمت تجهیزات مدرسه خواربار فروشی محلی خود خریدم. بنابراین، مطمئناً، من مجبور شدم ترانزیت خودم را انجام دهم. در اینجا نتیجه آن است، و من شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کنم، فقط یک ساعت طول می کشد تا آن را بسازید.

تدارکات:

کیسه ناهار عایق پارچه، لوازم پارچه، رنگ پف کرده، قیچی، نشانگر، چسب پارچه.

این پروژه عالی برای استفاده از ضایعات پارچه ای است که برای پرتاب کردن آنها خیلی خوب است. من یک سطل پلاستیکی نمایشگاهی دارم که همه اینها را در آن نگه می دارم. برای موقعیت هایی مانند این کیف ناهار تزئین شده DIY مفید است. کار دیگری که من انجام می‌دهم این است که سطل‌های خالی در فروشگاه پارچه را برای یافتن لوازم کوچک جستجو می‌کنم، سپس می‌توانم از آنها در پروژه‌های کلاژ خود استفاده کنم یا فقط برای افزودن کمی ذوق به یک مورد موجود.

جهت ها:

بقیه چیزها بسیار ساده است، فقط طرح های خود را برش دهید، سخاوتمندانه با چسب پارچه بپوشانید و در جای خود قرار دهید.

توصیه می کنم برای جلوگیری از ساییدگی از قیچی صورتی روی پارچه استفاده کنید.

در مرحله بعد، لبه ها را با رنگ پف کرده بکشید تا همه آن را ببندید.

شما می توانید انواع عناصر دیگر را برای بیان داستان خود اضافه کنید. خوردن ناهار باید یک رویداد شاد باشد، یک کیسه ناهار فریب خورده طعم همه چیز را بسیار بهتر می کند! برای این کیف لوازم دیگه اضافه کردم و حتی از چسب حرارتی هم برای اضافه کردن حاشیه پومپوم کنار فلپ استفاده کردم!

من کیفم را دوست دارم، این نشان می‌دهد که حتی وقتی به چیز دیگری فکر می‌کنی، می‌توانی جواهری پیدا کنی. من قصد خرید مواد غذایی را داشتم، اما در نهایت به یک ایده عالی رسیدم!

مطالب مرتبط: پارچه رنگ شده آووکادو: روسری ابریشم

از اینکه پست من را در مورد کیسه ناهار تزئین شده DIY من بررسی کردید متشکریم!

کیسه ناهار DIY-Embellished-#craftychica #Nationalpackyournunchday

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *