نقاشیا

نمایشگاه آنلاین آثار هنری

www.naghashia.com

تا شروع مسابقه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

درصورت تمایل به شرکت در مسابقه و نمایشگاه در سایت ثبت نام کرده، فروشنده شوید و آثار خود را بارگذاری نمایید. جهت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

گالری نقاشیا

آثار هنری شما همراه قیمتی که برای آنها تعیین کرده اید به عنوان محصول در این قسمت به نمایش در خواهد آمد.

آثار هنرمندان به وسعت میهنمان

  اینجا  فروشگاه  تابلو  نقاشی در  سایت  و  فروشگاه اینترنتی  نقاشیاست

نمایشگاهی دائمی برای خرید و فروش اینترنتی آثار هنری. مشاهده و خرید تابلو نقاشی، طراحی، و چاپ مجموعه گالری نقاشیا ، در کنار آثار هنری متنوع از هنرمندان برجسته و جوان دسترس شماست. می‌توانید پس از انتخاب و سفارش خرید اینترنتی تابلو نقاشی از گالری نقاشی نقاشیا ،در صورت تمایل، خرید اینترنتی آثار هنری مورد نظر خود را کامل نمایید. 

معرفی نقاشان همکار در نقاشیا

همکار شماره 3

همکار شماره 2

همکار شماره 1

همکار شماره 6

همکار شماره 5

همکار شماره 4

نقاشیا دنیایی متفاوت

آموزش طراحی

چگونه به یک هنرمند بی بدل تبدیل شویم

خلاقیت

خلاقیت چیست؟

خلاقیت یا آفرینندگی توان ساختن یا خلق نمودن چیزی نو است، خواه راهکاری نو برای حل یک مشکل، یک روش یا یک دستگاه نو، و یا یک شیء یا فرم نو هنری.[۱] «خلاقیت بشر تعریفی از قابلیت‌های اقتصاد، زندگی، فناوری، صنایع نو، ثروت نو و کلیهٔ چیزهایی است که از یک اقتصاد خوب جریان می‌گیرند.

برای مطالعه ی بیشتر کلیک کنید
اثر هنری

اثر هنری چیست؟

اثر هنری به معنی کار هنری، یا اجرا شدهٔ اثر است و به کاری اطلاق می‌شود که به عنوان ارزش زیبایی شناسی تولید شده یا در نظرگرفته شده باشد.دانشنامهٔ بریتانیکا هنر را به عنوان «استفاده از توانایی و تخیل در خلق آثار زیبا، محیطی یا تجاربی که می‌توان با دیگران تقسیم شود» تعریف می‌کند.

برای مطالعه ی بیشتر کلیک کنید
این مکان

محل تبلیغات شما برای کسب و کار شماست

با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید

هنر چیست؟!

هنر مجموعه‌ای از آثار یا فرآیندهای ساخت انسان است که برای اثرگذاری بر احساسات و هوش انسانی یا به‌منظور انتقال یک معنا یا مفهوم، خلق می‌شود. امر هنری همیشه با زیبایی همراه نبوده یا زیبایی‌شناسی یکتایی ندارد ولی همواره با خلاقیت انسان همراه است.

با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید