آموزش, آموزش نقاشی, آموزش نقاشی (از مبتدی تا پیشرفته), اخبار, کاردستی, مادر و کودک

آموزش نقاشی دخترانه از صفر تا صد با 20 ویدیو رایگان

نقاشی دخترانه

آموزش نقاشی دخترانه از صفر تا صد با 20 ویدیو رایگان
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/12/word-image-60.jpeg

طراحی و رنگ‌آمیزی تصاویر برای بیش‌تر افراد سرگرم‌کننده و جذاب است مخصوصاً رنگ‌آمیزی و نقاشی دخترانه از محبوبیت زیادی برخوردار است و بیش‌تر افراد به این سبک از نقاشی علاقه دارند..
نکات کاربردی نقاشی دخترانه
نقاشی دخترانه همچنین دارای تنوع و گوناگونی مختلفی است و اگر به این نوع از نقاشی علاقه دارید توصیه می‌کنیم ابتدا از روی طرح‌های نقاشی دخترانه ساده الهام گرفته و نقاشی خود را شروع کنید بعدازآن می‌توانید سطح نقاشی خود را بالابرده و نقاشی سخت دخترانه و جالب‌تری را ترسیم کنید.
یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید کودکان مخصوصاً دختربچه‌ها را سرگرم کنید این است که به آن‌ها نحوه رنگ‌آمیزی نقاشی‌های دخترانه را یاد دهید. رنگ‌آمیزی نقاشی‌های مختلف باعث می‌شود ذهن کودکان درگیر این فعالیت شده و تمرکز بالایی را روی آن بگذارند.

رنگ‌آمیزی نقاشی‌های دخترانه یکی از کارهای جذابی است که کودکان می‌توانند آن را انجام دهند بهتر است در زمان کشیدن نقاشی‌های دخترانه از کودک خود بخواهید تا از رنگ‌های شاد و روشنی برای رنگ‌آمیزی استفاده کند البته باگذشت زمان سعی کنید انتخاب رنگ‌های نقاشی را به خود کودک بسپارید و بگذارید او هر رنگی که مایل است را در نقاشی‌اش استفاده کند. آزاد گذاشتن کودک و دادن حق انتخاب در این مسئله باعث افزایش خلاقیت کودک در نقاشی دخترانه می‌شود.
اکثر نقاشی‌های دخترانه دارای تصاویر بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی هستند البته طبیعی است که در نقاشی‌های دخترانه نیز طرح‌های مختلفی را مشاهده می‌کنیم برای مثال بعضی از این نقاشی‌ها مخصوص دختران کم سن و سال، برخی برای قشر سنی نوجوان و بقیه برای افراد جوان و بزرگ‌سال است.رنگ‌آمیزی این نقاشی‌ها نیز می‌تواند دارای سبک‌های مختلفی باشد و هر طراح بسته به سلیقه خود می‌تواند رنگ‌آمیزی متفاوتی را برای نقاشی خود انجام دهد.

نقاشی‌های دخترانه موضوعات مختلفی رادارند اما بیش‌تر آن‌ها طراحی‌های زیبا و فانتزی را شامل می‌شوند. این نوع از نقاشی بسیار محبوب است و طرفداران خاص خود را دارد اما می‌توان گفت دختران بیش‌ترین طرفدار این نوع نقاشی‌ها هستند.
همچنین می‌توان گفت رنگ‌آمیزی در این نوع نقاشی نیز می‌تواند دارای سبک‌های متفاوتی باشد. در حالت کلی باید گفت چندین نوع مدل از تکنیک‌های نقاشی وجود دارد که فارغ از موضوع نقاشی می‌توان با آن روش‌ها نقاشی کرد.
حتما باید اصول رنگ و نور را بلد باشد-برای یادگیری کامل آنها کافی ست این مطلب را بخوانید
برای مثال شما می‌توانید نقاشی با سبک دخترانه را با تکنیک‌های رنگ‌روغن، آبرنگ، نقاشی پاستل، آکریلیک، دیجیتالی، کلاژ، مداد رنگی، سیاه‌قلم و غیره طراحی کنید و هرکدام از این سبک‌ها بسته به نوع خود می‌توانند به‌صورت رنگی و یا سیاه‌وسفید باشند. شما می‌توانید طبق سلیقه و مهارت خود از تکنیک‌های ذکرشده برای نقاشی‌های دخترانه استفاده کنید. پیشنهاد می شود از انواع اسباب بازی پازل و ساختنی هویو دیدن فرمایید.

روانشناسی رنگ مطالعه تأثیر رنگ‌بر روی اخلاق و رفتار انسان‌ها است. تأثیری که رنگ‌ها بر روی انسان‌ها می‌گذارند ممکن است یکی از موضوعات پیچیده باشد و هنرمندان و طراحان معتقد هستند که رنگ‌ها می‌توانند بر روی خلق‌وخوی انسان‌ها تأثیر بگذارند. همچنین این مسئله طبق تحقیقات انجام‌شده نیز به تأیید رسیده است. به همین دلیل در رنگ‌آمیزی نقاشی‌های دخترانه و هر نوع نقاشی دیگر دقت لازم را داشته باشید تا تأثیر خوبی بر روی انسان‌ها بگذارید.
نقاشی در اصل یک نوع هنر ذاتی محسوب می‌شود که هر شخصی می‌تواند در صورت داشتن علاقه، استعدادهای نقاشی خود را از طریق آموزش و تمرین کشف کند و با خلاقیت خود در این زمینه باعث پیشرفتش در این زمینه شود.
اگر شما هم در نظر دارید نقاشی دخترانه ساده را یاد بگیرید می‌توانید به‌راحتی در دوره‌های مختلف نقاشی شرکت کرده و تجربه و مهارت خود را درزمینهٔ نقاشی های دخترانه افزایش دهید. ایجاد یک اثر هنری جدید برای اشخاص زیادی می‌تواند هیجان‌انگیز و جذاب باشد.
حتما بخوانید: 31 مفهوم ترکیب بندی در نقاشی
می‌توان گفت نقاشی دخترانه مجموعه از تمامی این احساسات است و شما می‌توانید این سبک از نقاشی را با روش‌های مختلف طراحی بامداد رنگی، مداد سیاه، آبرنگ، رنگ‌روغن و غیره انجام دهید.
شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نظر خود از ایده‌ها و سوژه‌ای مختلفی دراین‌باره استفاده کنید و از این طریق باعث ایجاد نقاشی‌های زیبا و جذابی شوید. نقاشی کردن علاوه بر این‌که باعث بالا رفتن روحیه و انرژی مثبت طراح می‌شود بلکه باعث می‌شود فرد در زمان نقاشی نظرات و احساسات شخصی و مخصوص به خود را نیز در طراحی‌هایش به تصویر بکشد و همین مسئله در بیش‌تر مواقع باعث می‌شود یک نقاشی خاص و منحصربه‌فرد باشد.

اگر در اوایل شروع به کار نقاشی و طراحی هستید و می‌خواهید نقاشی دخترانه آسان (نقاشی دخترونه آسون) را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم در وهله اول به خود سخت نگیرید و از روی طرح‌های نمونه نقاشی دخترانه ساده، یک طرح را انتخاب کرده و سعی کنید آن را طراحی کنید. شما می‌توانید این کار را تا جایی که مهارت شما در این زمینه به سطح خوبی برسد ادامه دهید.
بعدازآن می‌توانید نقاشی‌های خود را بر اساس تخیل و فکر خود طراحی کنید و فقط از روی نقاشی‌های نمونه کپی‌برداری نکنید. در این زمان است که مهارت اصلی و خلاقیت شما معلوم می‌شود. همچنین دقت کنید که این‌گونه مسائل احتیاج به تمرین زیادی دارد. همچنین در زمان‌هایی که در حال و هوای نقاشی کشیدن نیستید این کار را انجام ندهید و آن را به زمان‌هایی که حوصله و علاقه کافی را دارید موکول کنید.چند نمونه عکس زیبا از نقاشی های دخترانه را در زیر مشاهده کنید.
دانلود دروس آموزش نقاشی دخترانه

برای دانلود هر درس کافی ست روی آن کلیک کنید. یا اگر پخش شد، روی علامت سه نقطه پایین سمت راست ویدیو کلیک و گزینه Save را بزنید.
هر لینکی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا مشکل رفع شود. (یا به پیج منبع مراجعه کنید)

دروس آموزشی:

حتما در کنار این مطلب دانلود کنید: نقاشی فانتزی: آموزش 20 نقاشی با 20 ویدیو 
نمونه های عالی از نقاشی دخترانه (می توانید پرینت بگیرید و روی آنها تمرین کنید)
برای بزرگنمایی هر تصویر روی آن کلیک کنید:

در کنار این مطلب دانلود کنید: آموزش نقاشی دیجیتال از صفر تا صد با 15 درس رایگان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *