مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

آموزش های فوق العاده ایوان و باغچه تاب برای بهار

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

آموزش های فوق العاده ایوان و باغچه تاب برای بهار

وقتی ما کوچک بودیم، پدربزرگ و مادربزرگ ما یک تاب باغ زیبا داشتند. این مکان مطلقاً مورد علاقه ما برای گذراندن روزهای بهاری و شب های تابستان، تاب خوردن آرام در نسیم و خواندن کتاب، خوردن یک میان وعده، یا صرفاً لذت بردن از استراحت بود. هر چند وقت یک‌بار هیجان‌زده می‌شدیم و تا جایی که پاهایمان می‌توانست ما را از تاب درختانشان که در چند قدمی آن‌ها، پایین‌تر از چمن‌زار ایستاده بود، ببرد، تاب می‌خوردیم. مهم نیست که از کدام یک استفاده می‌کردیم، تاب‌ها به ما کمک کردند تا بهترین خاطرات مربوط به آب و هوای گرم را بسازیم، بنابراین منطقی است که اکنون که ایوان و حیاط خلوت خود را داریم، بخواهیم همان شادی را با فرزندان خود تقسیم کنیم. درختان برای کار با آنها! مطمئناً تعداد زیادی تاب درخت، باغ و ایوان از پیش ساخته شده وجود دارد که می‌توانید در فروشگاه‌ها بخرید و به سادگی خود را آویزان کنید، اما ما همیشه از چیزهایی که خودمان ساخته‌ایم رضایت بیشتری کسب می‌کنیم.

فقط در صورتی که شما هم مانند ما ایده تاب های درختی و ایوان را دوست دارید، اما احساس می کنید می توانید از راهنمایی استفاده کنید، در اینجا 15 طرح، آموزش و ایده عالی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند!

1. طناب کلاسیک و تاب درخت چوب

طناب کلاسیک و تاب درخت چوب

آیا زیباترین خاطرات بهاری شما بعدازظهرهایی است که روی یک تاب کلاسیک به سبک قدیمی ساخته شده از یک تخته چوبی ساده و مقداری طناب گذرانده اید؟ ما هم عاشق این نوع تاب بودیم و از آن در مزرعه پدربزرگ و مادربزرگمان استفاده کردیم تا زمانی که طناب تقریباً فرسوده شد و نیاز به تعویض داشت. به همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده شدیم تا آموزشی را پیدا کنیم که ما را در مراحل ساده ساختن همان تاب برای حیاط خلوت خودمان راهنمایی کند! یک آشفتگی زیبا به شما نشان می دهد که چگونه آن را انجام دهید، و همچنین چگونه آن را به طور ایمن از یک شاخه درخت قوی آویزان کنید تا اکنون بدون توجه به سن یا اندازه، هنگام تاب خوردن صدمه ببیند.

2. نوارهای چوبی و مهره های تاب

لت و مهره های چوبی تاب می خورد

آیا ایده تاب چوبی را دوست دارید اما در واقع همیشه متوجه شده اید که ناراحتی ناشی از نشستن روی تخته چوبی سخت معمولاً زمان تاب خوردن شما را کوتاه می کند، بنابراین به دنبال جایگزینی هستید؟ سپس ما فکر می کنیم که از کشف این آموزش عالی بسیار خوشحال خواهید شد مامتاستیک! آنها به شما نشان می دهند که چگونه سوراخ هایی را در طول های کوچک چوب برش دهید و آنها را روی طناب با مهره های چوبی در بین آنها ببندید. این به صندلی تاب کمی حرکت می دهد و سطحی ایجاد می کند که نشستن روی آن کمی راحت تر باشد.

3. تاب پارچه و رولپلاک درخت برای کودکان نوپا

تاب پارچه و رولپلاک درخت برای کودکان نوپا

شما هستید خیلی به فکر ساختن یک تاب حیاط خلوت برای بچه هایتان هستید، اما در واقع نگران این هستید که آنها هنوز کمی جوان هستند و نمی توانند به درستی روی صندلی در حالی که حرکت می کند، خود را بالا نگه دارند؟ پس شاید بهتر باشد به جای آن این نسخه نوسان کودک نوپا را بسازید! کیدسومانیا به شما نشان می دهد که چگونه یک صندلی امن بسازید که کودک شما بتواند به راحتی به آن تکیه دهد تا همچنان از تاب خوردن لذت ببرد، اما شما کمتر نگران آن باشید.

4. چرخش صندلی لاستیک بچه های کوچک

تاب لاستیک کودک کوچک

بوده اید؟ خیلی تا اینجا به کل ایده چرخش درخت را در نظر گرفته‌اید، اما یادتان می‌آید که در دوران کودکی از یک تایر لاستیکی کهنه ساخته شده بود تا یک تکه چوب؟ خوب، برای همه ما خوش شانس است، احتمالاً ساختن این نوع آسان تر است! فقط اگر هنوز احساس می کنید که به کمی دست نیاز دارید، در اینجا یک آموزش عالی از زنده ماندن حقوق معلم که کل فرآیند را به روشی سریع و آسان نشان می دهد.

5. تاب ایوانی به سبک نیمکت

تاب ایوانی به سبک نیمکت

اگر می‌خواهید در این بهار و تابستان زمان خود را صرف چرخیدن کنید، آیا ترجیح می‌دهید این کار را راحت و آهسته انجام دهید و با کسی که دوستش دارید این کار را انجام دهید، فقط برای اینکه مکالمه و زمان با کیفیت کمی آسان‌تر شود؟ در این صورت، ما قطعاً فکر می کنیم که باید نگاهی به چگونگی آن بیندازید شریل سالزبری این تاب ایوانی به سبک نیمکت دو پهن را به همان روشی که یک تاب درختی معمولی با صندلی چوبی درست می‌کنید ساخته است.

6. تاب اسکیت برد DIY عالی

تاب اسکیت بورد بسیار جذاب

شاید بچه‌های شما شیاطین کوچک فعالی باشند که همیشه می‌پرند، بالا می‌روند و می‌دوند، بنابراین می‌خواهید از آنها تاب‌هایی بسازید که کمی منحصربه‌فردتر باشد و با سطح انرژی خنک آنها مطابقت داشته باشد؟ در آن صورت، ما کاملا پیشنهاد می کنید به این تاب ایستاده کاملاً عالی که از یک اسکیت بورد واقعی ساخته شده است نگاهی بیندازید! سعادت خانگی به شما نشان می دهد که چگونه از یک عرشه اسکیت برد با کامیون ها و چرخ ها جدا شده به عنوان پایه استفاده کنید، همچنین چگونه آن را با طناب محکم کنید و دسته هایی اضافه کنید تا بچه های شما بتوانند در حالی که تاب را با پاهای خود حرکت می دهند با خیال راحت نگه دارند.

7. تاب پشت سر ایوان

تاب سرسری ایوان پشتی

آیا ایده نیمکت چرخان بسیار مجذوب شما شده بود، اما فکر می‌کنید ترجیح می‌دهید چیزی پشتی بسازید تا بتوانید با یکی از عزیزانتان کنار بیایید و واقعاً استراحت کنید؟ سپس شاید این طرح نیمکت تاب دار بزرگتر روی آن نمایان شود خوک روستایی کمی بیشتر در کوچه شما خواهد بود! علاوه بر اینکه به شما می گویند چگونه آن را بسازید و آویزان کنید، همچنین به شما نشان می دهند که چگونه پشت نیمکت را خودتان با چرخش یک تخته سر قدیمی بسازید.

8. دایره آتش کمپ تاب ایوان

دایره آتش کمپ تاب ایوان

آیا شما واقعاً با تجربه زیادی در نجاری دستی دارید، بنابراین به مهارت های خود اطمینان دارید و شاید حتی به دنبال یک چالش باشید؟ خوب، به خصوص اگر شما نیز یک فرد اجتماعی هستید که قصد دارید در فصل بهار با خانواده و دوستان خود دور هم جمع شوید، ما این احساس را داریم که شما ممکن است کامل فردی که این دایره آتش کمپ نوسان ایوان را امتحان کند! شکار کمان گام به گام نحوه ساختن و آویزان کردن نیمکت ها، ساخت قاب و قرار دادن گودال آتش در مرکز را از ابتدا شرح می دهد.

9. تاب سکوی بافته شده DIY

تاب پلت فرم بافته شده

شاید ایده یک تاب درختی منحصربه‌فرد که بچه‌هایتان از آن سیر نمی‌شوند، برای شما جالب بود، اما ترجیح می‌دهید که آنها بتوانند یکباره از آن استفاده کنند، نه اینکه منتظر بمانند تا در حین بازی به نوبت باشند؟ پس شاید این طرح پلت فرم نوسانی بزرگتر کمی به چیزی که به دنبالش هستید نزدیکتر باشد! مامان شیطون به شما نشان می دهد که چگونه آن را با استفاده از لوله های پی وی سی، تسمه ها، طناب و برخی از تکنیک های بافت دقیق بسازید. ما در واقع این یکی را در بهار گذشته ساختیم و بچه‌هایمان بعدازظهرهای سایه‌ای بی‌شماری را صرف خواندن کتاب‌ها با هم در حالی که در نسیم به آرامی می‌چرخیدند. این یک مکان عالی برای آنها برای چرت زدن تازه در فضای باز نیز هست!

10. تاب چوبی دایره و طناب درخت

دایره چوبی و تاب درخت طناب

آیا نحوه ساخت تاب های افقی تک تایر را دوست دارید زیرا فکر می کنید نشستن و آویزان کردن آنها برای فرزندان شما آسان تر است، اما در واقع در حال حاضر به لاستیک زاپاس دسترسی ندارید و امیدوار بودید که آن را بسازید. برای آنها این آخر هفته؟ آن وقت شاید این دایره چوبی و تاب طناب به همان اندازه برای شما مفید باشد! خوب زندگی کردن، کمتر خرج کردن به شما نشان می دهد که چگونه در وسط یک صندلی چوبی سوراخ کنید و طناب را درست ببندید.

11. تاب ایوان به سبک نیمکت DIY با جا لیوانی

تاب ایوانی به سبک نیمکتی با جا لیوانی

اگر تاب های ایوان به سبک نیمکتی هنوز هم آنهایی هستند که توجه شما را به بهترین شکل جلب می کنند، اما شما این کار را نکرده اید. کاملا طرحی را دیدیم که هنوز توجه شما را به خود جلب کرده است، ما خوشحالیم که یک ایده دیگر را برای بررسی شما ارائه می کنیم! ما کاملاً این آموزش را دوست داریم آموزش پذیر برای تبدیل یک نیمکت چوبی به تاب ایوان زیرا به شما نشان می دهد چگونه جا لیوانی را در بازوها اضافه کنید. این یک ایده مفید است، زیرا ما همیشه در طول بهار و تابستان یک لیوان چای سرد در دستان خود داشته باشید!

12. تاب ایوان کوسن دار با طناب و پالت

تاب ایوان کوسن دار با طناب و پالت

آیا در طول سال‌ها برای ایجاد نوعی زیبایی شیک روستایی در دکوراسیون منزل خود سخت کار کرده‌اید و همچنین مراقب راه‌های مختلفی هستید که بتوانید آن را در خارج از خانه و داخل ایوان و حیاط نیز ادامه دهید؟ سپس ایجاد چیزهای جدید از پالت های upcycled یک است عالی ایده برای شما! ما نمی‌توانیم متوجه شویم که این تاب ایوانی به سبک نیمکت‌دار چقدر به‌طور آشکار و حرفه‌ای طراحی شده است. رافل وحشی است. آنها گام به گام به شما نشان می دهند که چگونه می توانید آن را با طناب ضخیم و پالت های حمل و نقل چوبی ساده انجام دهید.

13. تاب چوبی ایستاده آزاد DIY

تاب آربور ایستاده DIY

اگر عاشق تاب های بزرگ نیمکتی باشید که معمولاً روی عرشه یا ایوان تاب می خوردند، اما در خانه ای زندگی می کنید که واقعاً فضای زیادی برای کار کردن به شما نمی دهد؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی شبکه DIY در عوض این نسخه آویزان از یک تاب نیمکتی بزرگتر ساخته شده است! این به شما کمک می‌کند از بقیه حیاط خود فراتر از پله‌ها لذت ببرید، بلکه زمانی که هوا در پایان بهار و تابستان شروع به گرم شدن می‌کند، شما را در سایه خوب و خنک نگه می‌دارد.

14. تاب پارچه داخلی و پد تصادف

تاب پارچه داخلی و پد تصادف

آیا این ایده‌ها را مرور می‌کنید و مشتاقانه آرزو می‌کنید که آرزو می‌کنید فضا یا شرایطی را داشته باشید که بچه‌هایتان را به یک تاب عالی تبدیل کنید، اما در آپارتمان یا خانه‌ای زندگی می‌کنید که حیاط ندارد؟ شاید شما در واقع فقط از شهری هستید که در آن بهار بسیار مرطوب و نسبتاً سرد است، بنابراین نگران هستید که از طراحی فضای باز استفاده زیادی نکنند. در این صورت، ما شما را تشویق می‌کنیم که این طرح تاب ساده و نرم داخلی را در نظر بگیرید. به من یاد بده مامان. بچه‌های ما مثل یک بانوج به داخل و خارج بچه‌هایشان می‌خزند و خودشان را روی «بالشتک تصادف» می‌اندازند که ما نیز نحوه ساخت آن را از این آموزش یاد گرفتیم. حتی گاهی اوقات از آن برای استراحت، چرت زدن یا خواندن در داخل استفاده می‌کنند، اما بیشتر همدیگر را در آن هل می‌دهند و می‌خندند که چطور احساس می‌کنند کرم‌های درون پیله هستند.

15. تاب بانوج عمودی

تاب بانوج عمودی

آیا با تعدادی از این طرح‌های تاب‌بازی فوق‌العاده وسوسه شده‌اید، اما کاملا مطمئن هستید که راحتی هدف نهایی شماست، بنابراین می‌توانید در بهار امسال کمی استراحت کنید؟ سپس ما احساس می کنیم که این تاب بانوج عمودی که یک صندلی بسیار راحت را می سازد واقعاً ممکن است نظر شما را جلب کند! ما در واقع خودمان را مانند این تاب که روی آن قرار دارد ساخته ایم تاونی اورت چند سال پیش زمانی که ما در آپارتمانی با بالکن کوچک طبقه دوم زندگی می‌کردیم و ساعت‌های بیشتری را صرف مطالعه در آن می‌کردیم که حتی بتوانیم آن را بشماریم.

آیا قبلاً نوع دیگری از ایوان یا تاب باغ ساخته اید که خانواده شما همیشه دوست دارند و از آن استفاده می کنند اما شما اینجا نمی بینید؟ همه چیز را در مورد نحوه ساخت آن به ما بگویید یا ما را به یک آموزش یا عکس در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#آموزش #های #فوق #العاده #ایوان #باغچه #تاب #برای #بهار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید