آموزش, اخبار

آیا به خرید ادکلن های اصل از طریق فروشگاه های اینترنتی میتوان اعتماد کرد؟

خرید ادکلن اصل از نقاشیا با قیمت مناسب

حتی اگر در شهری با گزینه های زیادی برای خرید عطر زندگی کنید ، دیر یا زود متوجه می شوید که خرید رایحه به صورت آنلاین می تواند ساده و ارزان باشد. شما نام رایحه مورد علاقه خود را در گوگل جستجو می کنید ، و اینک در نقاشیا با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت اصل ارائه می شود. علاوه بر این ، انتخاب گسترده ای است ، از پرفروش ترین های معروف مانند هوگو باس گرفته تا ستاره های برجسته مانند سرژ لوتنز. تنها س ،ال ، آیا خرید مطمئن نیست؟

پاسخ منفی است ، 100٪ ایمن نیست ، اما سطح خطر متفاوت است. لیست سایت های فوق الذکر می تواند شامل ده ها سایت دیگر شود ، و گرچه آنها استانداردهای مختلف و زاویه فروش دارند ، اکثر آنها خرده فروشی مجاز برای مارک هایی که حمل می کنند مجاز نیستند. آنچه آنها ارائه می دهند موجودی بازار خاکستری است که شامل کالاهایی است که از خارج از کشور وارد می شود و خارج از کانال های رسمی توزیع تولید کننده به فروش می رسد.

خرید ادکلن اصل از نقاشیا با قیمت مناسب

این روش به عنوان انحراف محصول نیز شناخته می شود ، و از قیمت های مختلف در محصولات مشابه در مناطق مختلف جهان بهره برداری می کند. به عنوان مثال ، قیمت هر بطری عطر ممکن است 10 دلار در مصر و 25 دلار در ایالات متحده باشد. یک توزیع کننده از این واقعیت استفاده می کند و محصول در نظر گرفته شده برای بازار مصر را به مبلغ 15 دلار به یک خرده فروش غیرمجاز ایالات متحده می فروشد ، در حالی که خرده فروش نیز به نوبه خود آن را با 20 دلار ارائه می دهد ، بسیار پایین تر از قیمت رسمی تولید کننده در ایالات متحده. مثال و قیمت ها کاملاً فرضی ، فقط برای نشان دادن نحوه کارکرد سیستم و چرا وسوسه انگیز بودن چنین آربیتراژ استفاده می شود. برخی از شرکت ها مانند Chanel و Procter & Gamble در مورد جلوگیری از انحراف محصول مصمم هستند ، زیرا آنها ضرر می کنند و باعث می شود وجهه نام تجاری آنها لکه دار شود – Chanel No 5 که در کنار پاک کننده توالت فروخته می شود دقیقاً تجملاتی نیست. مارک های دیگر در مورد عمل جلب توجه می کنند و هنگام س questionsال با چشمی تیز به نظر می رسند. دلیل آن این است که انحراف محصول می تواند به افزایش سود کوتاه مدت کمک کند ، به ویژه در عطرهایی که فروش خوبی ندارند.

به طور کلی ، بازاریابی خاکستری در ایالات متحده و کانادا قانونی و در اتحادیه اروپا غیرقانونی است. من قبلاً در این مورد دوپهلو بودم ، اما موارد سو of استفاده به قدری زیاد بوده است که تخفیف دهندگان را با رزرو توصیه می کنم ، حتی اگر قانون ایالات متحده اجازه این کار را دهد. در حالی که کالاهای بازار خاکستری تقلبی نیستند ، هیچ تضمینی برای دریافت محصول تازه وجود ندارد. عطر ممکن است ماه ها قبل از حمل و نقل برای فروش به آمریکا روی اسکله نشسته باشد. ممکن است در معرض دمای متفاوتی باشد یا به نوعی دستکاری شده باشد. عطر با تاریخ انقضا همراه نیست ، اما به اندازه کافی ظریف است که به ذخیره سازی مناسب نیاز دارد. من هنوز از این که چگونه بسیاری از خرده فروشان معتبر عطر خود را در زیر نورهای شدید ذخیره می کنند ، وحشت زده ام. بنابراین ، حتی اگر توزیع کنندگان مجاز نتوانند عمل خود را انجام دهند ، چه انتظاری از دیگران دارید؟ خرید مارک های مشهوری مانند Dior ، Lancôme ، Hugo Boss یا Chanel در خارج از کانال های تعیین شده ، خطر را بیشتر افزایش می دهد ، و وقتی صحبت از وب سایت های ناشناخته یا بازارهای دست دوم می شود ، این عمل کاملا خطرناک است. Dior J’Adore و Chanel No 5 از جمله رایحه های تقلبی در جهان هستند. ادرار کمترین میزان تهاجمی موادی است که در تقلبی ها یافت می شود. در صورت تمایل به دانستن ، به عنوان یک تثبیت کننده و رنگ دهنده تعادل ph استفاده می شود. به طور خلاصه ، سفارش عطر از فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های زنجیره ای مانند Sephora ، Planet Parfum ، Douglas ، Ici Paris XL (سه مورد آخر زنجیره های معروف اروپا هستند) ، خرده فروشان آنلاین دارای مجوز مانند Luckyscent ، Beautyhabit ، Beauty.com ، عطرهای تخصصی ایمن است. بوتیک ها و البته مستقیماً از طرف سازنده. لیست من البته جامع نیست. معمولاً یک خرده فروش مجاز خود را به این شکل تبلیغ می کند. اگر شک دارید ، تأیید درخواست کنید. زنجیره تخفیف کمتر ایمن است و این حتی شامل TJ Maxx و Marshalls محبوب من است. از طرف شرکت مادر TJ Maxx در سال 2012 به دلیل فروش کیف پول های تقلبی توسط Burberry شکایت شد. قبل از خرید ، سیاست بازگشت تخفیف دهنده را بررسی کنید. درصورتی که محصول انتظارات شما را برآورده نکرد ، باید بتوانید آن را پس دهید. همین امر برای سایت های حراج آنلاین از همه راه راه است. سرانجام ، اگر معامله ای را مشاهده کردید که به نظر می رسد واقعاً بیش از حد خوب است ، تصور کنید که واقعاً چنین باشد.

خرید ادکلن اصل از نقاشیا با قیمت مناسب

از بوئیس دی یاسمین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *