اخبار

ایده های میز لگو برای ساعت های بی شماری از سرگرمی خلاقانه

[ad_1]

ایده های میز لگو برای ساعت های بی شماری از سرگرمی خلاقانه

پسر در حال بازی لگو |  ایده های میز لگو DIY برای ساعت های بی شمار سرگرمی خلاقانه |  ویژه

داشتن یک میز لگو DIY در اتاق بچه ها راهی عالی برای کنترل بیشتر آشفتگی است. درد ناشی از پا گذاشتن تصادفی روی یکی از بلوک ها را تصور کنید، این کاملاً شما را برای ساختن آن ترغیب می کند.

برای الهام گرفتن، ما در اینجا تعدادی از جالب ترین و آسان ترین میزهای لگو را فهرست کرده ایم که بچه های شما دوست دارند!

مربوط: 21 ایده عالی لگو DIY

ایده میز لگو برای مبلمان کودک؟ در اینجا بهترین ها هستند!

1. هک آسان Ikea

https://www.youtube.com/watch?v=2A1WEQbbNYc

اولین مورد در لیست ایده های آسان میز لگو این ارزان است تغییر شکل میز ایکیا. یک میز Ikea Lack را سفارشی کنید و یک سطل تروفاست Ikea را در زیر آن وصل کنید تا فضای کشو را اضافه کنید که بتواند لگوها را در خود جای دهد.

حتی می توانید برای فضای بازی و فضای ذخیره سازی بیشتر، تا آنجا پیش بروید که سه میز کمبود را به هم متصل کنید! این یک ایده ارزان قیمت عالی است که به دلیل ویژگی صرفه جویی در فضا برای خانه های کوچک مناسب است.

2. N Go Lego Table را بازی کنید

|

تبلیغ جی آبی
shadow-birds-20-per

این ایده میز لگو بازی و رفتن برای کودکان بسیار مناسب است تا ساعت ها از آن استفاده کنند. یک گودال در وسط دارد که تمیز کردن والدین را راحت می کند!

اگر از قبل یک میز با یک گودال در مرکز ندارید، ممکن است مجبور شوید کمی نجاری برای ساخت این کار انجام دهید، اما کاملاً ارزشش را دارد!

3. میز لگو مینیمالیست

[instagram url=https://www.instagram.com/p/B5l2TcjHdbL/ hidecaption=true width=600]

می دانیم که وقتی به لگو فکر می کنید، مینیمالیستی واقعا چیزی نیست که به ذهنتان خطور کند، اما می توان آن را انجام داد! اگر شما از آن دسته والدینی هستید که می‌خواهند اسباب‌بازی‌های کودکانشان با زیبایی تمیز آنها مطابقت داشته باشد، این ایده میز لگو برای شما مناسب است.

و فقط به این دلیل که تک رنگ است به این معنی نیست که سرگرم کننده نیست. اگر فرزند شما آن را دوست دارد، پس این تنها چیزی است که اهمیت دارد!

4. میز لگو نهایی

|

این ایده نهایی میز لگو احتمالاً ایده ای است که ممکن است ساختن آن ترسناک به نظر برسد، اما قطعاً از نظر داشتن یک میز بازی سرگرم کننده، ذخیره سازی آسان و سازماندهی آسان میز بازی درو می کند!

مهمترین چیزی که برای این ایده DIY باید پیدا کنید یک کاردستی تاشو و میز خیاطی است. اگر می‌توانید یکی از آن‌ها را به ثمر برسانید یا قبلاً یکی از آن‌ها استفاده نشده دارید، برنده خواهید شد زیرا تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که تشک‌های لگو را بچسبانید!

5. کودک نو پا میز سرگرم کننده

[instagram url=https://www.instagram.com/p/CDZYnP7gSYx/ hidecaption=true width=600]

این ایده DIY برای کودکان کوچکتر که تازه شروع به بازی با لگو می کنند عالی است. تبدیل میز پیک نیک قدیمی آنها به یک میز لگو قابل استفاده عمر سرمایه گذاری شما را نیز افزایش می دهد – این یک موقعیت برد-برد هم برای شما و هم برای کودک نوپاتان است!

6. Side Table Upcycle

|

تبلیغ جی آبی

در اینجا ایده ای برای میز کناری عثمانی وجود دارد که دیگر واقعاً احساس نمی کنید – آن را به یک میز بازی لگو تبدیل کنید! فضای ذخیره سازی داخلی آن برای تمیز کردن آسان لگو نیز عالی است.

برای مواقعی که کودک شما فقط می‌خواهد با بازی حواسش پرت شود، اما واقعاً زمان بازی او نیست، می‌توانید با استفاده از این جدول کمی او را اغوا کنید.

مربوط: 11 ایده جنگ ستارگان لگو برای صنایع دستی در سراسر کهکشان

7. کودک نو پا میز سرگرم کننده

[instagram url=https://www.instagram.com/p/B1f_hntFnL5/ hidecaption=true width=600]

در اینجا یک ایده عالی دیگر برای میز لگو برای والدینی است که تمیز کردن لگوها بعد از زمان بازی را بسیار آزاردهنده می دانند. می‌توانید یک میز مطالعه موجود را با محفظه‌های میز چرخان به میز لگو تبدیل کنید.

به این ترتیب، هنوز هم می توانید از آن به عنوان یک میز معمولی برای زمانی که کودکتان می خواهد نقاشی بکشد یا زمانی که زمان غذا خوردن است، استفاده کنید. سپس وقتی فرزندتان می‌خواهد لگو بازی کند، به سادگی صفحه محفظه را در حالی که تشک لگو متصل شده رو به بالا است، برگردانید و زمان بازی را شروع کنید!

8. سینی لگو قابل حمل

|

این ایده بعدی میز لگو واقعاً از نظر ذخیره سازی لگو امتیاز بالایی ندارد اما در قسمت جلوی قابل حمل امتیاز بالایی دارد. همچنین برای سرو سینی‌هایی که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید یا می‌خواهید از آن‌ها خلاص شوید، ایده خوبی است.

خیلی آسان است که خودتان آن را انجام دهید و نام فرزندتان را روی آن سفارشی کنید. بهترین بخش در مورد این ایده این است که بچه‌های شما می‌توانند آن را به هر جایی ببرند و اصلاً نیازی به تنظیم وجود ندارد – به سادگی مکان و بازی کنید!

9. میز کوچک تاشو

|

اگر صحبت از یک میز قابل حمل باشد، این میز کوچک تاشو یک بازیافت میز لگو را نیز بسیار خوب می کند. کمی مرتفع است، بنابراین بچه‌های شما مجبور نخواهند شد وقتی زمان بازی می‌رسد، آنقدر قوز کنند.

10. لگو میز شطرنج

|

ما با این ایده های قابل حمل درگیر هستیم! این مورد بعدی یکی از مواردی است که مطمئناً به عنوان والدین عاشق آن خواهید شد، به خصوص وقتی که با فرزندان خود زیاد سفر می کنید.

اگر یک میز شطرنج قدیمی دارید که مهره های شطرنج آن گم شده است و واقعاً دیگر نمی خواهید با آن کار کنید، آن را به یک میز لگو قابل حمل تبدیل کنید! این یک ایده نابغه است که می توانید در سفرهای خانوادگی همراه خود داشته باشید تا فرزندان خود را در هر مکانی سرگرم کنید!

11. جعبه ابزار لگو

|

در حالی که در حال انجام آن هستیم، چرا ظرف لگو کودک خود را به یک میز قابل حمل نیز تبدیل نکنید؟ فقط روی یک تشک لگو در قسمت زیرین درب جعبه بچسبانید، و شما آماده هستید!

به این ترتیب، شما همچنین مطمئن هستید که قطعات لگو کافی هستند زیرا از جعبه ابزار واقعی استفاده می کنید.

و این برای لیست گسترده ما از ایده های فوق العاده سرگرم کننده و نابغه میز لگو است! چند آیتم آخر لیست مطمئناً معنای دیگری به اصطلاح «هرجا بازی کن» می دهد، فکر نمی کنید؟

برای ایده های سرگرم کننده بیشتر که می توانید برای خود درست کنید، اینجا را بررسی کنید زمان بازی بچه ها سرگرم کننده!

نظر شما در مورد این لیست از بهترین ایده های میز لگو DIY چیست؟ سعی می کنید کدام یک از این ایده ها را برای جوان خود ایجاد کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما بنویسید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#ایده #های #میز #لگو #برای #ساعت #های #بی #شماری #از #سرگرمی #خلاقانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *